UBER VS TRAFICAR
Samochód na minuty (nowość, tylko w Krakowie) kontra Uber. Czy Traficar rzeczywiście się opłaca?
filmy-o-wszystkim z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 21
Samochód na minuty (nowość, tylko w Krakowie) kontra Uber. Czy Traficar rzeczywiście się opłaca?
filmy-o-wszystkim z
Komentarze (21)
najlepsze
-Dystans wynosił 10km (może uberem 9,5 jak odliczymy te 400m do samochodu) - 9,5km * 1,40zł (opłata za kilometr w uberze) =13,30
-13,30 + 5 zł za "klapnięcie drzwiami" to 18,30zł
20,78zł (koszt całości) - 18,30 = 2,48zł (opłata "za czas jazdy" 0,30/minuta)
2,48zł/0,30zł = ~8minut - tyle czasu jechał uberem (może być rozjazd +/- 1 minuta)
Natomiast w Traficar, gdzie opłata "za
10 km uberem to koszt 14zł + 5 zł za klapniecie drzwiami = 19 zł i niby tylko 1,78 zł za czas. Coś tutaj nie gra, a wykopki będą wykopywać.
W Lublinie jest tylko jeden sposób naliczania opłaty: 1zł/minuta, trzeba najpierw zapłacić za "aktywację konta" 150zł, no i konto trzeba doładowywać jak pre-paidowy telefon - określonymi doładowaniami (bodaj 20-50-100zł) ,tak więc chyba padną zanim wystartują, bo ja na pewno nie zapłace w ciemno 150zł, żeby potem na moje nieszczęście utknąć na 15
tylko legalne taksówki
lider taxi: 6zł za start + 1.60zł/km, bez opłaty czasowej. w sumie 22zł
echo taxi: 4.50zł za start + 1.80zł/km, bez opłaty czasowej, w sumie 22.50zł
- opłata początkowa - 6zł
- przejazd za 1km - 2zł (zwykły dzień godzina 14).
Ceny wszędzie za ten kurs są te same.
Trasa wynosi około 7km, więc koszt powinien wynieść 20zł +/- 2zł, a że sytuacja była taka, a nie inna i w ciągu 3 dni potrzebowałem szybko
BTW: W UK jest ZipCar i działa bardzo dobrze, jest też oczywiście bardziej przystępny cenowo.