Witam,
chciałem zwrócić uwagę nieprzyzwoitego traktowania klienta przez znaną firmę sprzedającą AGD - Electrolux. Zakupiłem produkt tej firmy - płytę indukcyjną, po kilku miesiącach użytkowania, odgrzewając zupę na jednym z palników usłyszałem głośny trzask, po którym natychmiast podbiegłem do kuchenki i zauważyłem odkruszenie kawałka ceramiki z powierzchni płyty.
Płytę natychmiast wyłączyłem - moje zdziwienie było wielkie, bo zupa nie zdążyła się zagotować.
Produkt przesłałem do reklamacji, zwracając płytę do sklepu, gdzie ją nabyłem. Po 2 miesiącach oczekiwania otrzymałem łaskawą odpowiedź "uszkodzenie mechaniczne", jak można się domyślić kwota 1200 zł za zakup płyty została wyrzucona w błoto. Tekst piszę ku przestrodze - obecnie nabyłem płytę innej firmy, która działa wyśmienicie.
Po wezwaniu przedsądowym do firmy electrolux, firma zmieniła zdanie i napisała, że uszkodzenie powstało w wyniku "miejscowego przegrzania" - to prawda, lecz zawiodły systemy utrzymania temperatury, płyta ma bowiem sensor zapobiegający tego typu problemom. Sprawa za m.in. opóźnienie w odpowiedzi w obsłudze reklamacyjnej trafia do sądu, mam zamiar informować na bieżąco jak niepewny jest w/w producent.
Model płyty został wycofany ze sklepów a producent nie ma zamiaru zająć stanowiska.
Otrzymałem lakoniczne wyjaśnienia firmy, która nie dbając o klienta stwierdziła, że zachowała termin odpowiedzi reklamacyjnej. Wszystkim którzy chcą zakupić produkt bez jakiejkolwiek gwarancji i braku rzetelności pracowników, nie podających żadnej podstawy prawnej, mimo licznych próśb - ostrzegam.
Proszę o pomoc wykopowiczów.
Komentarze (281)
najlepsze
Choc racja, odpowiadamy sprawnie i na wykopie i fb czy tt. Wazne zeby na poczatku ewentualnego problemu pytac/dawac znac na priv a nie od razu dmuchac afere :)
Moja kuchenka tej firmy po pierwszym myciu ciepłą wodą straciła połowę napisów, łącznie z zakresem temperatury i wielką nazwą kuchenki. Napisałem do nich maila to odpowiedzieli, że myłem nie właściwymi środkami czyszczącymi i to ich pierwsza reklamacja w tej sprawie. Oczywiście nie uznając moich roszczeń naprawy. Sprawę zakończyłem, za dużo jej używam żeby pozbyć się kuchenki na kilka tygodni.
Wydaje mi się że chodziło o to.
Ale się dałeś zrobić w balona. Po 2 tygodniach bez rozpatrzenia reklamacji uznaje się ja za zasadną z automatu.
Wal śmiało do sądu (najlepiej e-sądu)
Trafiłeś bez pudła. Wykop jest ostatnią instancją, wunderwaffe w walce z odrzuconymi reklamacjami i opornymi firmami sprzedającymi buble.
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Zarząd Electroluxa zatrząsł się w posadach i pewnie teraz odbywa się burza mózgów w trybie nadzwyczajnym. W pospiechu obmyślają jakby tu ugasić
Jakby nie patrzeć to jednak każda taka wiadomość zmniejsza zysk producenta o wielkość znacznie większą niż przedmiot sprawy. Jakby nie patrzeć wieczne problemy z laptopami Sony Vaio, Xperiami i ich ekranami, czy wałki komputronika zniechęciły wiele osób do zakupów. Teraz jak ktoś na nie marudzi to odpisują mu, że przecież wiedział jaki szajs kupuje, bo wiele było negatywnych opinii. Tak samo po tej akcji ludzie zapamiętają,
Sprawę skierowałeś na drogę sądową i prosisz o pomoc - nie rozumiem.
A przestrzec innych zawsze warto :)
@KsiegaRekordowSzutki: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak już chcesz walczyć powinieneś złożyć reklamację z tytułu rękojmi do SPRZEDAWCY. Pisma z powiązanych wywołują śmiech u każdej osoby z odpowiednią wiedzą
@kalkin: I zapłać 200 złotych za "poradę", która nie daje żadnej gwarancji sukcesu, przy płycie wartej 1000 ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Hurr durr, pismo takie złe, jaki on jest durny, nie wie jak się poruszać w gąszczu #!$%@? prawa.
Komentarz usunięty przez moderatora
Mamy nawet specjalne biuletyny serwisowe na temat strzelania lodowek, polar, whirlpool i indesit