Wzięliby zamontowali kamerkę do miski, przejechali się, druga kamera w rogu pokazująca jednoczesną pracę nogi, porobili znaczniki by pokazać po przejażdżce, że nastąpił poślizg, wyłożyli trochę teorii... Byłoby 10/10.
Ilość wyświetleń wskazuje, że jednak jest interesujące
@WuDwaKa: no bo jest interesujące, ale film jest #!$%@?.
cytuję kolegę wyżej, bo nie ma nic więcej do dodania:
Wzięliby zamontowali kamerkę do miski, przejechali się, druga kamera w rogu pokazująca jednoczesną pracę nogi, porobili znaczniki by pokazać po przejażdżce, że nastąpił poślizg, wyłożyli trochę teorii...
@Mortas: Widać wyraźnie, że przy wciśniętym pedale sprzęgła-sprzęgło nadal delikatnie pracuje, co uświadamia jak łatwo spalić tarcze sprzęgła przy dużych obrotach.
Strasznie się trzęsie łożysko i widełki. Mam wrażenie, że kiedy gościu dodaje gazu i mówi o 'wygładzeniu' ruchu to w rzeczywistości drgania zmniejszają amplitudę i zwiększają częstotliwość i tylko przez to wyglądają jakby zanikały. Czy ktoś siedzący w temacie może napisać czy to normalne i w każdym silniku wygląda podobnie?
Biorąc pod uwagę że niedługo wszyscy będziemy jeździć autami elektrycznymi to nikt za 40 lat nie będzie pamiętał i czymś takim jak sprzęgło. Amerykanie, Kanadyjczycy dużo jeżdżą a maja prawie same automaty.
A co się dokładnie stanie jeśli przy prędkości około 50 na godzinę dam wajchę w skrzyni automatycznej na P, oczywiście mam na myśli w starszym 20 letnim aucie.
Komentarze (158)
najlepsze
Wzięliby zamontowali kamerkę do miski, przejechali się, druga kamera w rogu pokazująca jednoczesną pracę nogi, porobili znaczniki by pokazać po przejażdżce, że nastąpił poślizg, wyłożyli trochę teorii... Byłoby 10/10.
@WuDwaKa: no bo jest interesujące, ale film jest #!$%@?.
cytuję kolegę wyżej, bo nie ma nic więcej do dodania:
W każdym silniku spalinowym drgania są mniejsze wraz ze wzrostem prędkości obrotowej.