•  

    pokaż komentarz

    Komputronik łaskawie zgodził się na zwrot produktu. Bez możliwości zamiany itd. Muszę czekać 2 tygodnie na zwrot środków. Kpina.

    •  

      pokaż komentarz

      @knst: pewnie poprzedni kupujący wykorzystał swój ustawowy czas 14 dni na przetestowanie nowej karty i zwrócił ją do komputronika. Karta jako nowa, wykorzystywana w dozwolony przez ustawodawce sposób, wróciła na półkę do sprzedaży. Takie mamy prawo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @galonim: oni w ogóle nie powinni przyjąć takiego zwrotu

    •  

      pokaż komentarz

      @knst: powinni, mogą jedynie obciążyć poprzedniego klienta za zużycie.

    •  

      pokaż komentarz

      @galonim: nie wykluczone, że tak zrobili i kolejny raz wciskają jako nowa.

    •  

      pokaż komentarz

      @galonim: 14-dniowe ,,przetestowanie" to za dużo powiedziane, on po prostu mógłby mieć prawo podłączenia w celu sprawdzenia czy działa i tylko tyle - tylko, że moim zdaniem interpretacja odpowiedniego przepisu z ustawy o prawach konsumenta powinna iść w tym kierunku, że nie powinno się akceptować otwarcia elektroniki, coś takiego powinno skutkować wygaśnięciem prawa do odstąpienia od umowy. Jak coś nie będzie działało to masz przepisy o wadach rzeczy sprzedanej i z nich dochodź sobie swoich praw.

      Dlaczego taka interpretacja? Bo za bardzo chroniąc jednego konsumenta (prawo do ,,sprawdzenia" cech i funkcjonalności rzeczy kupionej poza lokalem przedsiębiorstwa) de facto daje się po dupie drugiemu konsumentowi który dostaje otwartą, naruszoną, wcześniej podłączana rzecz. Wprawdzie informacja o fakcie, że pochodzi on ze zwrotu który połączony był z jego rozpakowaniem powinna zostać udzielona nowemu nabywcy, ale jest to kompletne nieżyciowe i z kolei za bardzo daje po dupie przedsiębiorcom.

    •  

      pokaż komentarz

      @knst: ja tam wolę #xkom właśnie z tego powodu, że nie robią problemów ze zwrotami, a używane rzeczy sprzedają w outlecie i możesz je sobie nawet obejrzeć w sklepie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      Dlaczego taka interpretacja? Bo za bardzo chroniąc jednego konsumenta (prawo do ,,sprawdzenia" cech i funkcjonalności rzeczy kupionej poza lokalem przedsiębiorstwa) de facto daje się po dupie drugiemu konsumentowi który dostaje otwartą, naruszoną, wcześniej podłączana rzecz. Wprawdzie informacja o fakcie, że pochodzi on ze zwrotu który połączony był z jego rozpakowaniem powinna zostać udzielona nowemu nabywcy, ale jest to kompletne nieżyciowe i z kolei za bardzo daje po dupie przedsiębiorcom.

      @wjtk123: Jeden z lepszych, jak nie najlepszy, komentarz w tej kwestii jaki widziałem. Popieram w 100%.

    •  

      pokaż komentarz

      @knst: nie mieli na stanie, wiec dali gowno. Komputronik, ty chu....u!

    •  

      pokaż komentarz

      @a5f5c1: no nie wiem z xkomem ludzie tu juz mieli tyle problemow ze ja tam nic nie zamawiam...

    •  

      pokaż komentarz

      @crackhack: nie mówię, że xkom nic nie ma za kołnierzem, ale lepszej opcji raczej nie widzę póki co ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @a5f5c1: Mi ostatnio Xkom przysłał używany RAM. Po zgłoszeniu niezgodności towaru nawet nie chcieli zdjęć ani nic, tylko kazali odesłać bo od razu chcieli zwrócić koszty zakupu.
      Czyli dobrze wiedzą, że wysyłają używany sprzęt i tylko liczą, że kupujący jest "mniej awanturujący sie".

      pokaż spoiler Zakup na firmę więc nie obowiązuje 14 dni zwrotu.

    •  

      pokaż komentarz

      Dlaczego taka interpretacja? Bo za bardzo chroniąc jednego konsumenta (prawo do ,,sprawdzenia" cech i funkcjonalności rzeczy kupionej poza lokalem przedsiębiorstwa) de facto daje się po dupie drugiemu konsumentowi który dostaje otwartą, naruszoną, wcześniej podłączana rzecz.

      @wjtk123: Nie. To proste - kazdy konsument kupujac nowa, nieuzywana karte ma prawo dostac nowa, nieuzywana karte a potem ja przetestowac przez 14dni. Sprzedawca moze sobie ja potem sprzedac jako uzywana na promocji. Na zachodzie sie da, a w Polsce jakos nie, bo jak to Janusz mialby sprzedawac cos taniej.

    •  

      pokaż komentarz

      @damek: w xkomie honorują zwroty w ciągu 14 dni nawet jeśli to zakup na firmę

    •  

      pokaż komentarz

      @knst: Czyli karta ponownie zostanie niedługo komuś opchnięta jako 'nowa'

    •  

      pokaż komentarz

      @piwniczak: Nie wiesz jakie są przepisy konsumenckie na zachodzie. Poza tym w imię czego przedsiębiorca miałby tak dostawać po dupie? Żeby Seba mógł sobie HEHE zamówić, przetestować a potem odesłać? Potępiam to, że przedsiębiorcy potem odkładają takie produkty na półkę, ale ja im się wcale nie dziwię.

      W erze ,,window shoppingu" dawanie Matiemu prawa do sprawdzania funkcjonalności jest kompletnie bez sensu.

    •  

      pokaż komentarz

      pewnie poprzedni kupujący wykorzystał swój ustawowy czas 14 dni na przetestowanie nowej karty i zwrócił ją do komputronika. Karta jako nowa, wykorzystywana w dozwolony przez ustawodawce sposób, wróciła na półkę do sprzedaży.

      @galonim: no ale tak zużyta karta jednak albo powinna być doprowadzona do stanu "nowego" przed sprzedażą, albo jeśli się nie da to w ogóle nie sprzedawana jako nówka, a poprzedni właściciel obciążony nadmiernym zużyciem. Nie wiem co on z nią robił że w kilka dni tak się zasyfiła ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @wjtk123:

      Nie wiesz jakie są przepisy konsumenckie na zachodzie
      Takie, ze jak cos jest sprzedawane jako nowe i nie uzywane to musi byc nowe i nie uzywane.

    •  

      pokaż komentarz

      @knst: Co za roszczeniowość...

      15 minut po rozpakowaniu, jazda na wykop... Po co do sklepu...

      O boże zwrócą mi pieniądze w terminie. Dramat!

      #atencyjnyniebieskipasek

    •  

      pokaż komentarz

      @galonim: Wtedy powinna być wystawiona w OUTLECIE sklepu lub w innej formie sprzedaży

    •  

      pokaż komentarz

      @knst: Według ustawy o sprzedaży kart graficznych klientom detalicznym nie musi ci sprzedać sprzętu nowego, nawet jeśli sprzedaje go jako nowy, ale musi go przyjąć z powrotem, w myśl nowelizacji z dwunastego grudnia zeszłego roku "przyjmowanie zwrotów kart graficznych".

    •  

      pokaż komentarz

      Komputronik łaskawie zgodził się na zwrot produktu. Bez możliwości zamiany itd. Muszę czekać 2 tygodnie na zwrot środków. Kpina.

      @knst: Kpina? Jeszcze przed nawiązaniem kontaktu ze sklepem rozpoczynasz aferę na wykopie. Co więcej, sprzedawca bez problemów przyjmuje zwrot. Czego ty więcej oczekujesz? Przyjazdu prezesa i kosza ze słodyczami?

    •  

      pokaż komentarz

      @Toczas: tylko musieli by czesciowo obciazyc kupujacego, bo inaczej kolega niech zamowi i odda, a ja towar juz sobie taniej w outlecie kupie;)

    •  

      pokaż komentarz

      @Styrmir: Nic by nie musieli. Zobacz: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=7854942&order=m&string=outlet&search_scope=userItems-7854942&bmatch=s0-ele-1-4-1018 outlet chociażby x-kom prowadzony na allegro, setki (w tej chwili ponad 1000) produktów z wyjaśnieniem co i jak było ewentualnie zużyte.

    •  

      pokaż komentarz

      @knst: Zastanawiam się co za idiota musiał kupić tą kartę za pierwszym razem bo u mnie grafika po 3 latach użytkowania wygląda jak nowa. Zresztą kiedy karta nie spełnia moich oczekiwań zawsze sprzedaję i nigdy tak nie wyglądała żadna moja grafika a miałem ich ponad 20. Tylko dzisiaj ludzie są tak nauczeni że wszystko im się nalezy i niczego nie szanują ani swojego ani tym bardziej cudzego.

    •  

      pokaż komentarz

      @Toczas: patrzac po kartach graficznych to zwykle oprocz tego ze maja uszkodzone opakowanie to jeszcze pochodzą z naprawy w serwisie, a to juz robi roznice.

    •  

      pokaż komentarz

      @galonim:
      Mogą sprzedawać jako nowa, ale muszą poinformować, że jest ze zwrotu.

    •  

      pokaż komentarz

      @Vielokont: Zaraz, zaraz... 14 dni na zwrot to oni mają w przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Przyczyna jednak jest, bo sprzedali mu używkę i nie mogą się tego wyprzeć. Gdyby chcieli się zachować w porządku, to powinni to odebrać od niego kartę własnym kurierem i od razu wysłać mu nową sztukę. Tak robią porządne firmy.

    •  

      pokaż komentarz

      @puzonyyx: Może i Komputronik nie wykazał się nadzwyczajnie dobrym podejściem do klienta (kurierów nie wysyła się w takich przypadkach nawet na zachodzie, co najwyżej zwracają za odesłanie produktu do sprzedawcy), ale nie widzę powodu do kręcenia gównoburzy w zasadzie o nic. Rację kupującego uznali, zwrot obiecali. Żadnego mataczenia i kombinowania. Naprawdę jest powód robić znalezisko i niszczyć firmie opinię?

    •  

      pokaż komentarz

      @Vielokont: Pracuję w firmie sprzedającej AGD i różne pierdoły. Jeśli zdarzy się nam podobna wpadka, to wysłanie kuriera do klienta kosztuje nas jakieś 10zł. Za 10zł nie opłaca nam się ryzykować nawet negatywa na Allegro, a co dopiero reputacji firmy (po co ma nas ktoś obsmarować na Wykopie/Facebooku?). Jak widać Komputronik ma to gdzieś. Znalezisko jest trochę może zbyt "dramatyczne" jak na wagę sprawy, ale mimo wszystko to jednak sklep poleciał w kulki, wysyłając jakiś szrot bez sprawdzenia.

    •  

      pokaż komentarz

      Sprzedawca moze sobie ja potem sprzedac jako uzywana na promocji.

      @piwniczak: Czyli sprzedawca ma ponieść koszt tego że kupujący się rozmyślił?

    •  

      pokaż komentarz

      Znalezisko jest trochę może zbyt "dramatyczne" jak na wagę sprawy, ale mimo wszystko to jednak sklep poleciał w kulki, wysyłając jakiś szrot bez sprawdzenia.

      @puzonyyx: Tego nikt nie kwestionuje, ale przynajmniej nie zgrywają Januszy i szybko załatwili sprawę. Trochę nie na miejscu jest robienie o tym aferowego znaleziska, zwłaszcza gdy zazwyczaj sprzedawca musi sobie zasłużyć na taką 'nobilitację' olewczym lub wręcz bezczelnym podejściem do klienta.

      Przy okazji - ciekawe, że nikt nawet nie zająknie się o możliwości pomyłki ze strony sklepu. Przecież takie rzeczy się zdarzają. Dlaczego zaraz doszukiwać się złej woli firmy?

    •  

      pokaż komentarz

      @m_i_n: @m_i_n: Tak niestety jest, dlatego w Polsce nie opłaca się handlować, bo konsument może Ci odesłać towar nawet w osranym pudełku i na dobrą sprawę wiele mu nie możesz zrobić, oprócz potrącenia paru groszy.

    •  

      pokaż komentarz

      @m_i_n: Ryzyko biznesowe. W reszcie europy jakos ponosza i nikt nie sprzedaje potem uzywanych kart jako nowe, a mimo wszystko zarabiaja i prosperuja. Tylko w Polsce sie nigdy nie da.

    •  

      pokaż komentarz

      @puzonyyx: @m_i_n: W UK przepisy sa podobne jak w Polsce - kupujac online masz ustawowe 14 dni na zwrot bez podania przyczyny. Mimo tego, wielu sprzedawcow dobrowolnie wydluza ten okres nawet do 3 miesiecy. Zgloszenie przez kupujacego nawet drobnej wady, gdy tenze kupujacy nie chce odsylac towaru bardzo czesto (rowniez dobrowolnie ze strony sprzedawcy) konczy sie wyslaniem drugiej sztuki za free - i zdazaly mi sie takie sytuacje gdzie dostalem druga sztuke gratis zarowno w przypadku drobnostek gdzie koszt wysylki jest wiekszy niz koszt towaru jak i np. drogiego sprzetu AGD. Do tego wysylka prawie wszedzie jest darmowa, a suma sumarum towary znacznie tansze niz w Polsce. Jakos sprzedawcy prosperuja, a wskaznik bankructw jest znacznie mniejszy niz w Polsce.

    •  

      pokaż komentarz

      @piwniczak: Bo to prawo jest patologiczne, chroni się konsumenta (za bardzo), obarczając ryzykiem sprzedawcę, ten musiał by podnieść ceny aby pokryć straty takich "januszowych zwrotów", to z kolei spowoduje że wyprze go konkurencja która wciska klientom używane rzeczy na skutek prawa które ma chronić konsumenta - a de facto mu szkodzi.

      Te 14 dni na zwrot zupełnie nic nie daje, bo jeśli sprzedawca jest uczciwy to oznacza to wzrost cen (no nie ma zmiłuj), więc konsument który nie zwraca nic płaci za tych co się rozmyślili. W drugim wariancie, gdzie sprzedawca oszukuje, konsument traci czas na zwrot bo dostał używkę, więc znów "płaci" (swoim czasem i nerwami) za tych którzy zwracają. Dopiero w sytuacji w której nie ma prawa zwrotu, Ci którzy się rozmyślają płacą za siebie (bo nie mogę zwrócić). Oczywiście to wszystko nie dotyczy sytuacji w których dostajemy nie to co zamawiamy, bo to zupełnie inna sytuacja.

    •  

      pokaż komentarz

      Do tego wysylka prawie wszedzie jest darmowa, a suma sumarum towary znacznie tansze niz w Polsce. Jakos sprzedawcy prosperuja, a wskaznik bankructw jest znacznie mniejszy niz w Polsce.

      @piwniczak: Ale nie dlatego że mają tam 14 dni na zwrot, tylko że cały system podatkowy, gospodarczy, polityczny, podejście ludzi jest inny niż u nas, więc takie porównanie zupełnie nie ma sensu. Jeśli u nas prawo było by prostsze, podatki niższe a działania rządu przewidywalne to gwarantuje Ci że efekt też był taki sam. U nas każdy jest dojony jak się da a takie są tego efekty - 14 dni zwrotu to kropla w morzu.

    •  

      pokaż komentarz

      @m_i_n: Konsument ktory jest pewien tego ze towar bedzie mogl zwrocic wydaje znacznie wiecej pieniedzy.
      Gdyby to dzialalo tak jak mowisz to sklepy w takiej Anglii dobrowolnie nie wydluzaliby okresu zwrotu bez podania przyczyny nawet 6-krotnie przy jednoczesnym obnizaniu wlasnych marz, dodatkowo utrzymujac sie na rynku dluzej i przynoszac wiecej dochodu niz polskie sklepu

    •  

      pokaż komentarz

      @a5f5c1: xkom wcale nie jest lepszy ...

    •  

      pokaż komentarz

      @m_i_n: Bynajmniej nie twierdze, ze robienie biznesu w Polsce jest latwe i przyjemne - wiem ze tak nie jest. Ale sprzedawanie towarow uzywanych jako nowe jest zwyczajnym oszustwem i Polska jest jedynym krajem EU w ktorym cos takiego przechodzi.

    •  

      pokaż komentarz

      @a5f5c1: No chyba kpisz, xkom też wesoło sprzedaje używki jako fabrycznie nowe...

    •  

      pokaż komentarz

      @m_i_n: Zupelnie z innej beczki - kiedys pracowalem w Polsce w gastronomii w roznych miejscach, mialem tez wielu znajomych rowniez pracujacych w wielu miejscach i to co sie dzieje pod wzgledem zywienia to jest horror. Zbieranie rzeczy z ziemi (bo Janusz biznesu musialby przeciez odrobic straty podnoszac ceny), uzywanie przedatowanych produktow przy przetwarzaniu (jak wyzej, Janusz biznesu musi zuzywac wszystko bo inaczej podniesienie cen). Regularne oszustwa w skladzie produktow i skladnikach potraw restauracyjnych, bo przeciez towar musi sie sprzedac, inaczej trzeba by bylo zwiekszyc ceny. Przygotowanie jedzenia w warunkach uragajacych jakimkolwiek standardom (np. niegdys bardzo znana, choc nieistniejaca juz - bynajmniej nie z powodu bankructwa, lecz po prostu wybudowano cos innego w miejscu lokalu dzierzawionego od miasta - pizzeria) przychowywala surowe ciasto na pizze i inne skladni w bedacej w stalym uzytku ubikacji pracowniczej - bo przeciez wlasciciel musialby zrobic remont ktory z kolei odbilby sie cenowo na klientach. To wszystko dla dobra klientow i pod czujnym okiem inspekcji sanitarnych, ktorych "niezapowiedziane kontrole" byly by wdziecznym tematem do kolejnego sketcha Monty Pythona. Tymczasem w cywilizowanym swiecie mamy - rok temu wlasciciel restauracji zostal skazany na 6 lat wiezienia za oszustwo w skladzie potrawy w restauracji w Easingwold. Pare dni temu - dwoch kucharzy aresztowanych za falszowanie skladu potraw w barze szybkiej obslugi w Oswaldtwistle - grozi im wieloletnie wiezienie. Poltorej roku temu dwoje kucharzy skazanych na 15 i 18 miesiecy wiezienia za uzycie przeterminowanego produktu w Hornchurch. To tylko kilka pierwszych przykladow z Google.

    •  

      pokaż komentarz

      @knst: Ja jakieś 2 lata temu zwróciłem w Morele.net monitor z defektem (ciemna plama na matrycy) poprzez 14 dniowy zwrot (wówczas jeszcze 10). Jako powód podałem prawdę, stwierdzając, że monitor jest uszkodzony. Nie chciało mi się bawić w gwarancje, więc pozostał zwrot. Nie sądziłem, że przyjmą, a przyjęli. Zapewne później opchnęli go komuś innemu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      sprzedawca ma ponieść koszt

      @m_i_n: Tak zostało skonstruowane prawo. Moim zdaniem niesprawiedliwie ale takie jest.

    •  

      pokaż komentarz

      Na zachodzie sie da, a w Polsce jakos nie, bo jak to Janusz mialby sprzedawac cos taniej.

      @piwniczak: Marże i tak są na granicy opłacalności

    •  

      pokaż komentarz

      @knst: Za chwilę zaczynam walkę ze sklepem - będę na bieżąco informował.
      Kręcisz #afera jeszcze zanim skontaktowałeś się ze sklepem? Nieładnie...

    •  

      pokaż komentarz

      Na zachodzie sie da, a w Polsce jakos nie, bo jak to Janusz mialby sprzedawac cos taniej.

      @piwniczak: I z tego powodu, że Janusz chce przycebulić i sobie poużywać sprzętu za darmo to właściciel firmy i inni klienci mają tracić?

    •  

      pokaż komentarz

      @szaloneneutrino: przecież nikt nie bierze sprzętu po to, żeby sobie go poużywać przez tydzien ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @piwniczak: jak widać bierze skoro oddał

    •  

      pokaż komentarz

      @knst:takie smarki na laminacie występują na większości produktów to plamy po topniku... a to co nazwałeś porysowane to jest folia ochronna którą należy odkleić, schodzi taka cieniutka folia i zostanie czysta nalepka co by gimbaza mogla fapować na logo, że właśnie nie jest prysowane. Swoją droga taka ładna karta do komputera firmowego...

    •  

      pokaż komentarz

      @galonim: 14-dniowe ,,przetestowanie" to za dużo powiedziane, on po prostu mógłby mieć prawo podłączenia w celu sprawdzenia czy działa i tylko tyle - tylko, że moim zdaniem interpretacja odpowiedniego przepisu z ustawy o prawach konsumenta powinna iść w tym kierunku, że nie powinno się akceptować otwarcia elektroniki, coś takiego powinno skutkować wygaśnięciem prawa do odstąpienia od umowy. Jak coś nie będzie działało to masz przepisy o wadach rzeczy sprzedanej i z nich dochodź sobie swoich praw.

      Dlaczego taka interpretacja? Bo za bardzo chroniąc jednego konsumenta (prawo do ,,sprawdzenia" cech i funkcjonalności rzeczy kupionej poza lokalem przedsiębiorstwa) de facto daje się po dupie drugiemu konsumentowi który dostaje otwartą, naruszoną, wcześniej podłączana rzecz. Wprawdzie informacja o fakcie, że pochodzi on ze zwrotu który połączony był z jego rozpakowaniem powinna zostać udzielona nowemu nabywcy, ale jest to kompletne nieżyciowe i z kolei za bardzo daje po dupie przedsiębiorcom.

      @wjtk123:
      W stare wersji ustawy konsumenckiej było tak, że można było faktycznie tego towaru praktycznie 28 dni używać. 14 dni na zgłoszenie chęci zwrotu plus drugie 14 dni na odesłanie towaru. Towar mógł mieć wyraźne ślady używania i sprzedawca nie mógł się czepiać. Vision Express nie chciał przyjąć zwrotu porysowanych okularów i dostał po dupie od UOKIK. Wg nowe ustawy może na tyle przetestować jak miał by to możliwość zrobić zakupując w sklepie stacjonarnym.
      Z mojej praktyki, a mam jej sporo bo handlowałem z większością dystrybutorów przez wiele lat. Karta jest pewnie wyciągnięta z jakiegoś kompa demo lub na przykład musieli wymienić ją klientowi na inny model gdyż nie działała prawidłowo na konkretnej płcie głównej a wyszło to po fakcie. Nie trafiało się to często, lecz miałem parę takich kwiatków. Czasem karcie odwalało na konkretne płycie. Nie było za bardzo jak tego reklamować. Producent płyty twierdził, że to wina karty, producent karty,że to wina płyty. W innych konfiguracjach sprzęt działał bez problemu. Hurtownia szukała wtedy łosia, w końcu któryś karty nie zwrócił. To tak jak z częściami GSM z Allegro. Wysyłają nie działający lcd, iluś klientów go odeśle jednak któryś zagnie taśmę lub ją urwie i nie będzie mógł już reklamować. Moja rada, nagrywać otwieranie paczki, jak coś jest nie tak, zawsze łatwiej reklamować.

    •  

      pokaż komentarz

      @arczon nie mam tam żadnej folii człowieku, już pisałem o tym wcześniej. A ten brud nie jest normalny.

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      pokaż komentarz

      @spiced_biscuits skąd się tacy ludzie jak ty biorą?

    •  

      pokaż komentarz

      @knst: z listy płatników podatków vat i pit.
      Nie mniej, sam składałem 15-20 lat temu kompy i nie wydziwiałem jak ty. Karta ma działać i mieć odpowiednią wydajność. Lekkie zarysowania mogą wynikać z ekspozycji. To nie wina komputronika, tylko klientów, którzy kupują i zwracają towar nie dbając o niego. Takie mamy prawo, zwrot trzeba przyjąć, nawet bez uzasadnienia, do tego zwracając koszty przesyłki. Wystarczy, że już tyle traci sprzedawca na gówniarzy, którzy chcieli porównać kartę graficzną za tysiaka do tej co mają w kompie wartym tysiaka.... Dodam, że producent takich zwrotów nie przyjmuje, a marża sprzedawcy na takich produktach nawet 5% nie przekracza...

    •  

      pokaż komentarz

      @piwniczak To chyba Niemcy nie są w EU, bo działa tam to dokładnie tak samo.

    •  

      pokaż komentarz

      @knst: Kupujesz Radeona to tak jest ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @spiced_biscuits i to usprawiedliwia sklep z wysyłania kart ze zwrotów jako nowych?

    •  

      pokaż komentarz

      @kamien23 nie tak było, sklep zaoferował zwrot z 14 dniowym oczekiwaniem na pieniądze. Takie rozwiązanie mnie nie interesuje, stąd wykop. Niech ich PR ruszy dupę

    •  

      pokaż komentarz

      @wjtk123: k@##a wielka mi rzecz używana 14 dni, f=

    •  

      pokaż komentarz

      że nie robią problemów ze zwrotami,

      @a5f5c1: żebyś się nie zdziwilił #xkomcwel

    •  

      pokaż komentarz

      @wjtk123: zle to interpretujesz. Ustawa ma za zadanie wyrownac 'szanse' osoby kupujacej na miejscu oraz zdalnie. Czyli jak otrzymasz towar to mozesz z nim praktycznie zrobic to samo co moglbys w sklepie. W sklepie nie wlaczysz prania w pralce, tego samego nie mozesz zrobic z pralka zamowiona poza lokalem i odeslac. Podobnie z ta karta graficzna. W sklepie tez nie moglbys jej podlaczyc do komputera i przetestowac. Wedlug mnie taki zwrot nie powinien zostac przyjety. Jezeli cos z nia bylo nie tak to powinno isc jako rekojmia.
      Oczywiscie komputronik nie powinen wyslac uzywanej karty koledze - ja mowie o pierwszym zwrocie tej karty.

    •  

      pokaż komentarz

      @Vielokont: ile bierzesz za obronę firmy? jest mi taki potrzebny.

    •  

      pokaż komentarz

      @marcus46: Tylko na tyle cię stać? Wracaj na onet, do swoich.

    •  

      pokaż komentarz

      Takie mamy prawo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      @galonim: No to to jest coś co należy zmienić, a nie zajmować się głupotami. Jak coś jest ze zwrotu to dla mnie jest równowznaczne z powystawowym i jako takie powinno być oznaczone...

    •  

      pokaż komentarz

      @knst: od strony pól lutowniczych Twoje zdjęcia ukazują "smugi". Moim zdaniem jest to Flux- czyli substancja używana do łatwego przelutowywania i odswieżania lutów. jeśli jest ona kleista i ma zapach żywicy a do tego pod wpływem zapalniczki topi się w ciecz i wydziela jeszzce bardziej intensywny zapach to oznacza, że na pewno jest to taki topnik. może to oznaczac, że Twoja "nowa" karta miała przelutowywane jakieś podzespoły, bądź była "odświeżana" przed wydaniem jej Tobie. Kurna skandal

    •  

      pokaż komentarz

      Anglii dobrowolnie

      @piwniczak: Tak jak pisałem wcześniej, Anglia to nie Polska. I druga sprawa, "dobrowolnie" ;) nie ma nic przeciwko okresowi zwrotu nawet i 5 lat pod warunkiem że właśnie jest to dobrowolne a nie narzucone wszystkim odgórnie.

    •  

      pokaż komentarz

      @knst: 14 dni to standardowy termin na zwrot środków pieniężnych, tak samo ty masz 14 dni na zwrot towaru. Na miejscu sprzedawcy też się nie dziwię, że nie chce dać innej karty, bo taki klient marudzący to same problemy i lepiej mu oddać kasę i niech spada na drzewo niż się pakować w kolejne ewentualne koszta, bo druga karta ma lekkie zarysowania.... jak już napisałem, przesyłki w obie strony już komputronika pozbawiły zysku ze sprzedaży, więc przy kolejnym zwrocie od ciebie wpadają w stratę...

    •  

      pokaż komentarz

      @knst: X-kom - to samo. Dziś przyszła zamówiona przeze mnie karta - widać, że ktoś nieumiejętnie otwierał już pudełko, karta niby zafoliowana, ale zaklejona kiepsko przyciętą biurową taśmą, na karcie trochę kurzu i odciski czyichś palców, po podświetleniu styków wyraźne ślady montażu. Mieli skontaktować się jeszcze dziś, nie zrobili tego i tak trafiłem tu, w zw. z czym witam wszystkich :)
      Zobaczymy co powiedzą, ale prawdopodobnie przysługuje mi tylko prawo zwrotu, nie wymiany na nową. Myślałem, że skoro kupiłem nową kartę, to przysługuje mi nowa karta - pieniądze już przecież miałem i właśnie na kartę je zamieniłem. Szkoda, że używaną. Poza tym karta zdążyła w 2 dni podrożeć. Kobieta z x-komu ładny bajer mi wciskała: "sprawdzimy na monitoringu w magazynie, czy ktoś nie grzebał przy pańskiej karcie".. Smutne, ktoś starszy pewnie w ogóle by nie zauważył, że kupił używany sprzęt. Dla mnie jest to bezczelne oszustwo, przecież ktoś się nieźle starał, żeby to z powrotem zapakować. W ich sklepie stacjonarnym nigdy nie miałem takich problemów, a kupę pieniędzy już tam przewaliłem. Teraz jestem chory, więc zamówiłem wysyłkowo - mój błąd.

    •  

      pokaż komentarz

      Komputronik łaskawie zgodził się na zwrot produktu. Bez możliwości zamiany itd. Muszę czekać 2 tygodnie na zwrot środków. Kpina.

      @knst: Wiem, czepiam się, ale możesz doprecyzować pisząc, że "łaskawie zgodził się na zwrot"?

    •  

      pokaż komentarz

      @liet: bo zakup był na firmę

    •  

      pokaż komentarz

      bo zakup był na firmę

      @knst: To rzeczywiście oburzające. Mam oczywiście na myśli to że zamierzasz wrzucić w koszty zakup rzeczy, która nie ma nic wspólnego z prowadzoną przez Ciebie działalności, za którą de facto ja jako podatnik zapłacę.
      Zgadzam się z tym, że komputronik odstawił inbę sprzedając towar ze zwrotu jako nowy, ale Twoje oburzenie, zwłaszcza że przyjęli zwrot wydaje się niestosowne.

    •  

      pokaż komentarz

      @liet: że tak spytam - dlaczego od razu mnie osądzasz? A może jestem grafikiem komputerowym?
      Nie twoja sprawa, zajmij się sobą.

    •  

      pokaż komentarz

      że tak spytam - dlaczego od razu mnie osądzasz? A może jestem grafikiem komputerowym?
      Nie twoja sprawa, zajmij się sobą.


      @knst: już napisałem powyżej + dlatego że mam alergię na ludzi którzy okradają Państwo. A co do argumentu o byciu grafikiem, to tym bardziej bezczelne jest to że sam wiesz że nim nie jesteś. Jeżeli się mylę to oczywiście przeproszę.

    •  

      pokaż komentarz

      @liet: To państwo bezczelnie łupi obywateli, a jeśli ktoś uchyla się jakimś cudem od płacenia podatków jest tylko dowodem na to, że obniżenie ich powiększy wpływy do budżetu. Krzywa Laffera, mówi ci to coś? Z przyjemnością postawię piwo każdemu, komu udało się oszukać pis choćby na złotówkę. Im mniej w budżecie, tym szybciej utoną w tych swoich pięciuset plusach.

    •  

      pokaż komentarz

      @W_WW: A konto założyłeś specjalnie żeby odpowiedzieć na mój komentarz? Usuń konto pożal się boże janosiku.

    •  

      pokaż komentarz

      @liet: Wiesz w ogóle kim był Janosik? Poczytaj, a zdasz sobie sprawę, że twoja wypowiedź nie ma sensu.
      Konto założyłem, żeby napisać o tym jak oszukał/okradł mnie x-kom. Kilka postów wyżej możesz się z tym zapoznać.
      ps - nie próbuj pisać mi, co mam robić.

  •  

    pokaż komentarz

    Ci co zakopali bo informacja nieprawdziwa - że niby to wymyśliłem?

  •  

    pokaż komentarz

    @knst Patrząc na naklejkę wentylatora i zakurzenie, to wygląda raczej jak karta wystawowa, która stała w sklepie na półce za szybką.
    Więc teoretycznie jest to karta nowa. nie używana, tylko rozpakowana w celach wystawowych. Zanim zaczniesz gównoburzę, sprawdź czy w opisie oferty nie było wzmianki o egzemplarzu wystawowym.

    •  

      pokaż komentarz

      @atna-nefarious: masz podany link. Żadnej wzmianki o tym, że jest "powystawowa".
      Poza tym żadna to okazja, ba w innych sklepach jest nawet 50 zł taniej.

    •  

      pokaż komentarz

      @atna-nefarious: powystawowe.. to nie nowe kolego.

    •  

      pokaż komentarz

      @knst: Na zdjęciach które dałeś wentylatory nie są porysowane. One po prostu mają taki design błyszcząco-matowy.
      natomiast ta kleista maź z tyłu to Topnik lutowniczy - normalna rzecz na laminacie.

    •  

      pokaż komentarz

      @atna-nefarious chyba sobie kpisz. Mam jeszcze jednego takiego RX i nic takiego nie ma

    •  

      pokaż komentarz

      @atna-nefarious: Są porysowane. Tak samo ten syf na laminacie to nie jest normalne! Miałem tą kartę to wiem co pisze.

    •  

      pokaż komentarz

      @knst: Kolego, nie kpię - podaję Ci jedynie własne spostrzeżenia.
      I zamiast zaczynać wielkie halo na wykopie, może warto było najpierw skontaktować się z komputronikiem - telefonicznie, lub poprzez formularz kontaktowy, dodać zdjęcia w załączniku i wyjaśnić całą sprawę,. Każdy normalny chyba zaczyna od tego, a dopiero potem gdy sklep ignoruje lub olewa klienta, dodaje się wpis na wykopie.

    •  

      pokaż komentarz

      @atna-nefarious: Powinien tak zrobić, niestety komputronik grubo przesadził i należało się im.

    •  

      pokaż komentarz

      @atna-nefarious: jak można pomylić towar nowy z używanym?? Ktoś to sprawdzał, pakował, miał papier w ręku... Bardzo dobrze zrobił.

    •  

      pokaż komentarz

      @atna-nefarious: nie wiem za co cie tak minusują ? to faktycznie jest topnik który znajduje się nawet na najdroższych grafikach, czasem jest po prostu go mniej bądź więcej.

    •  

      pokaż komentarz

      natomiast ta kleista maź z tyłu to Topnik lutowniczy - normalna rzecz na laminacie.
      @atna-nefarious: pan raczy żartować, pracując na sklepie i serwisie przez ręce przewinęło mi się tyle kart graficznych, że mam o tym niejakie pojęcie i żadna nie była tak uświniona. Nigdy. W żadnym miejscu. Takie coś bardziej już podpada pod żałosne próby naprawienia ułamanego gniazda zasilania (które o dziwo jest po drugiej stronie laminatu), a nie "normalną rzecz na laminacie", proszę cię. Ta grafika była ewidentnie wcześniej wypakowana i używana w ten czy inny sposób i sprzedawanie takiego egzemplarza jako nówki nieśmiganej to- pomijając kwestie etyczne- czyste sk%$!ysyństwo.

    •  

      pokaż komentarz

      @faktyofaktach: Tłuszcza chce krwi... Gość ma otrzymać zwrot środków i pisze"łaskawie" mu zwrócą.

      Straszny ten wykop...

    •  

      pokaż komentarz

      @atna-nefarious: ja miałem w swoim życiu już kilkanaście kart graficznych i innego tego typu sprzętu, który zawsze sam składałem do kupy i nigdy takiej nie dostałem. Zawsze były czyste. Nie lubię 'refurbished' ale kiedyś kupiłem myszkę Logitecha tego typu i też była czysta, jak nowa włącznie ze ślizgaczami. Tylko pudełka nie było, a folia. Na kartę nawet powystawową (czyli w moim założeniu leżącą w gablocie, a nie działająca akurat w jakimś demo PC, bo to już używana) też raczej nie wygląda, bo ten kurz taki przesiekany jest. Lepiej niech pisze tutaj, inaczej Komputronik olewa. Kupił nowe i ma być nowe.

    •  

      pokaż komentarz

      @kaganiec_oswiaty: miesięcznie mam w rękach kilkadziesiąt kart graficznych i naprawdę nie widzę w tym nic dziwnego, to, że ma topnik na płycie być może oznacza, że podczas testów kontroli jakości w fabryce coś mieli zastrzeżenia i wróciła na taśmę montażową, coś poprawili coś wymienili i od tego jest właśnie tak napaskudzone topnikiem ... ale napewno nie sugeruje to, że karta jest używana, co do komputronika to wątpię żeby oni wymieniali gniazdo zasilania 8pin do grafiki...

    •  

      pokaż komentarz

      @atna-nefarious: Niedomyty topnik w nowym produkcie tej klasy nie powinien się znaleźć. Po drugie widać od razu, że inne gniazda obok były oryginalnie lutowane w inny sposób, mniej spoiwa i dokładnie wyczyszczone.

    •  

      pokaż komentarz

      @atna-nefarious: nie będzie komputronik pluć nam w twarz!

    •  

      pokaż komentarz

      @atna-nefarious Pewnie ze zwrotu do którego też masz prawo. Znowu bezsensowne i śmieciowe wiadomości na wykopie. Kogo to obchodzi...

    •  

      pokaż komentarz

      @atna-nefarious: matowo uj???ne kurzem? miales kiedys jakis nowy komponent?

      pokaż spoiler to bylo pytanie retoryczne

    •  

      pokaż komentarz

      @WrzeszczPoranny: c$?$$wo zrobił, dobrze by zrobił wtedy gdyby opisał a oni by szli w zaparte. Miałeś kiedyś pracowników? Czy nie masz pojęcia jak to jest. Nie jesteś w stanie jako szef sam wszystkiego ogarnąć, a co jak zwyczajnie pracownik się jebnął i po reklamacji, przeproszą i wymienią. Warto ich oczerniać tylko po to by sobie własne ego podbudować jaki to ja jestem fajter internetowy.

    •  

      pokaż komentarz

      @wkopywaczwykopywacz: Na tym etapie procesu realizacji zamówienia nie ma możliwości, aby się jebnąć. Od strony logistycznej nie jest możliwe, aby używane produkty leżały razem z nowymi. Muszą być jakoś oznaczane posegregowane, aby była jednoznaczność. W innej sytuacji nie byłoby możliwe sprawne zarządzanie ogromną ilością produktów. Przez prawie dekadę prowadziłem firmę i NIGDY nie było opcji, aby przypadkiem sprzedać używaną rzecz jako nową. NIGDY. Zwróć uwagę też, że w przypadku Komputronika nie jest to pierwsza tego rodzaju sytuacja.

      Przypomniała mi się pewna sytuacja. Jakiś czas temu kupiłem tablet i jednocześnie zamówiłem szkło ochronne (z innej firmy). Byłem ciekawy, jak zrealizują zamówienie szkła. Oczywiście przysłali w kopercie z bąblami. Szok. Zrobiłem fotki i napisałem maila, aby przysłali w KARTONIE (oczywiście od razu wystawiłem negatywa). Druga przesyłka - również koperta! Piszę kolejnego maila z kolejną sugestią użycia kartonu i z uwagą, że chyba sobie żartują. Wysłali trzeci raz - również w kopercie. Poszedł trzeci mail, na który odpowiedzieli, że nie jest to ich wina, że kurierzy rzucają paczkami. Ostatecznie zwrócili mi kasę za towar i poprosili o usunięcie negatywa. Teraz żałuję, że usunąłem. Takich "januszy biznesu" trzeba eliminować z rynku.

    •  

      pokaż komentarz

      @WrzeszczPoranny: A co jak pracownik podmienił a nówkę sam kupił jako używkę? Nie wiem jak Komputrońik czy oszukuje czy nie, ale nie raz już wyszło po czasie ze nie było tak jak na początku to wyglądało.

    •  

      pokaż komentarz

      @hermetyk: "ale kiedyś kupiłem myszkę Logitecha tego typu i też była czysta, jak nowa włącznie ze ślizgaczami. Tylko pudełka nie było, a folia." to byla wersja bulk, normalka dla normalnych (po cholere pudelko)

    •  

      pokaż komentarz

      @tomaszk-poz: refurbished. Nie dla wszyskich modeli Logitech robi OEM/Bulk.

  •  

    pokaż komentarz

    Zamówiłem u nich smartfona. Chcieli mi wcisnąć telefon z ekspozycji, ubrudzony i z wadą wyświetlacza. Link do wpisu w powiązanych. Jak widać to u nich normalna praktyka.

  •  

    pokaż komentarz

    Polecam wpisywać adnotacje do zamówienia "w przypadku stwierdzenia, że produkt był używany lub jest to egzemplarz powystawowy, towar nie zostanie odebrany od kuriera".
    Po takim dopisku, zamówienia anulowali mi:
    - komputronik
    - agito
    - media markt
    - jakiś brand większego sklepu, który specjalizuje się w laptopach i podzespołach do laptopów (zapomniałem nazwy)

  •  

    pokaż komentarz

    komputronik jest właścicielem forum benchmark.pl
    a tam na forum sami specjaliści wciskający zestawy komputerowe tylko z 1 sklepu
    wszystkie testy robione na zamówienie i sponsorowane itd itp

  •  

    pokaż komentarz

    I już się zaczyna standardowe pieprzenie, że przez zwroty sklepy muszą oszukiwać klientów, no bo inaczej nie umieliby prowadzić działalności, no takie prawo jest i oni sobie nie radzą, no po prostu muszą :(((((
    To mniej więcej tak jakby powiedzieć, że nie podoba mu się np. zakaz przechodzenia na czerwonym świetle, dlatego zap?#?#?#ił komuś matkę nożem, no po prostu musiał.

    NIE UMIESZ PROWADZIĆ FIRMY PRZY OBOWIĄZUJĄCYM PRAWIE - ZAMKNIJ JĄ. A nie oszukuj klientów, k$#?o.

    •  

      pokaż komentarz

      @bolo1: Jakiś moderator mógłby złagodzić mój komentarz, bo trochę mnie poniosło. No ale nie lubię oszukaństw i oszustów. I zaraz potem wyjdzie ci taki gamoń jeden z drugim i powie, jak to na wolnym rynku konsument jest panem.

    •  

      pokaż komentarz

      @bolo1 dobrze powiedz mi co ma zrobić właściciel sklepu któremu ktoś zwrócił po 13 dniach towar bo takie prawo jest? ,

    •  

      pokaż komentarz

      @Zeliwny jedyne wyjscie, to dokladne ogladanie zwracanego towaru i potracanie kwoty za obnizenie wartosci. Dopiero wtedy zaczelyby sie jazdy na wykopie... (hurrr durrrr oszukujo, nie chca zwrocic calosci pieniedzy za zwrot, bo oderwalem folie z telefonu i trzymalem tydzien w szufladzie).

    •  

      pokaż komentarz

      @taktoto prawda jest taka ze sprzedawcy mocno po dupie dostają za to ze muszą przyjmować takie zwroty. Do zestawów składanych na stronach typu xkom i morele trafiają same używki bo jest tego naprawdę multum.

    •  

      pokaż komentarz

      @Zeliwny: Jeżeli towar jest w stanie nienaruszonym to jeszcze potrafię to zrozumieć ale nie w takim stanie jak autor pokazał na zdjęciach, bo to jest patologia , jak w lesie

    •  

      pokaż komentarz

      @aleksander-oleksy problem w tym ze sprzedawca musi przyjąć taki towar. Koledzy Dla mnie to tez jest chore. Dlatego ja zamawiam przez internet i jadę odebrać w sklepie zamówienie. Sprawdzam wszystko na miejscu (dyski podłączam przez kieszeń USB i sprawdzam ich stan)

    •  

      pokaż komentarz

      @Zeliwny: To dziwne bo wydaję mi się , że jak ktoś pierwszy raz kupił tą kartę , i chciał ją w takim stanie zwrócić , to sklep by go nie przyjął, wiem bo ostatnio oddawałem tablet i też sprawdzali każdą ryskę , więc wychodzi na to że w komputroniku ktoś sobie grał na tej karcie i potem na pułeczkę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @aleksander-oleksy sprawa ma się do zamówień internetowych. Wtedy przysługuje cinzwrot 14 dniowy. Może i tablety i smartphone sprawdzają tak dokładnie. Sprzętu komputerowego nie sprawdzają bo tak jak mówiłem wcześniej składają i tak z nich zamówienia dla kogoś kto chce żeby mu złożyłi za "1zl" sprzęt w całość ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @Zeliwny: Przez sklep internetowy to na pewno outlet ale w takim stanie ... ? masakra jakaś ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @bolo1: > Jakiś moderator mógłby złagodzić mój komentarz, bo trochę mnie poniosło. No ale nie lubię oszukaństw i oszustów. I zaraz potem wyjdzie ci taki gamoń jeden z drugim i powie, jak to na wolnym rynku konsument jest panem.
      Takimi gamoniami nie warto się przejmować. Prawo konsumenckie musi być rzetelnie egzekwowane, jeśli nie to inne rynki czeka to samo co rynek samochodów używanych, gdzie oszustwo i kłamstwo to absolutny standard.

    •  

      pokaż komentarz

      jedyne wyjscie, to dokladne ogladanie zwracanego towaru i potracanie kwoty za obnizenie wartosci. Dopiero wtedy zaczelyby sie jazdy na wykopie... (hurrr durrrr oszukujo, nie chca zwrocic calosci pieniedzy za zwrot, bo oderwalem folie z telefonu i trzymalem tydzien w szufladzie).

      @taktoto: ale masz prawo do normalnego użytku i sprawdzenia. Jeśli ekran ma być rysoodporny to masz prawo dostać pełną kwotę za zwrot telefonu z porysowanym ekranem. Tak samo jak obudowę komputerową możesz zwrócić z oderwanymi zaślepkami z tyłu, jeśli są odrywane a nie odkręcane.
      W innych krajach masz dłuższe czasy na zwrot i nikt się nie burzy przy zwrocie sprzętu ewidentnie używanego. Do tego zazwyczaj jest tam taniej niż u nas.

  •  

    pokaż komentarz

    Witam,

    bardzo dziwna sytuacja. Sprawdziliśmy historię karty - dotarła do nas w połowie grudnia od dostawcy, zakup z początku stycznia. Karta trafiła bezpośrednio do Klienta.
    Wszystko wskazuje na to, że taką sztukę otrzymaliśmy od producenta.
    Przyjęliśmy zwrot, także "walki" nie będzie ;)

    @knst żałuję, że doszło do takiej sytuacji. Niestety nie jesteśmy w stanie sprawdzić każdej karty, która do nas przychodzi. Mam nadzieję, że uda się wybrać coś nowego ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    W xkomie też tak robią prawie wszędzie tak jest

    •  

      pokaż komentarz

      @jacek1982: A może jest jakiś sklep, gdzie tak nie ma? To byłaby cenna informacja i wskazówka, żeby tam kupować, nawet kosztem potencjalnie nieco większych cen. Osobiście wolałbym dopłacić 50 złotych za podzespół komputerowy, mając gwarancję, że sklep jest solidny i sprzedaje mi nowy produkt, niż dać się załadować w kakao i użerać się z wałkarzami.

    •  

      pokaż komentarz

      @jacek1982: k@$@a co za czasy , jak bym chciał kupić coś używanego to bym kupił używane Outlet, a nie koleś płaci ile setek za nowy a dostaje jakiś gówniany shit co to k@$@a ma być ????

    •  

      pokaż komentarz

      @bolo1: Ja kupuje w proline, co prawda zawsze osobiście, ale nigdy nie zdarzyło się, żeby był cień podejrzenia, że coś otwierane czy coś.

  •  

    pokaż komentarz

    Powiedzcie mi w takim razie gdzie mam kupić komputer do firmy? X-Kom lipa, Komputronik też coś kombinuje. Czy ktoś coś może jednoznacznie polecić ?

    Poszukuję desktopu DELL

  •  

    pokaż komentarz

    @knst: może jakiś paragon / faktura z zakupu?

  •  

    pokaż komentarz

    Komputronik to j?$!ne janusze, zamawiam dostawę ekspresową na jutro, dostaję k?!@a po jutrze(oczywiście na moje pytania poprzez e-mail nie odpowiadali) co chwile jakieś oszustwa, tanie zagrywki, szkoda na nich tracić czasu...

    •  

      pokaż komentarz

      @ChciwyZdrajca: Kiedyś miałem do wykorzystania u nich voucher na zakupy przez www. Jak się okazało przy finalizowaniu transakcji, jedynym sposobem dostawy był kurier za którego musiałem dopłacić 15 zł (salon pod ręką...), a z racji, że przekroczyłem wartość vouchera to musiałem resztę dopłacić przelewem tradycyjnym bo innej opcji nie było... Finał był taki, że zamiast zamówić towar, opłacić w całości voucherem i odebrać osobiście w pobliskim salonie, gdzie towar mieli, musiałem dopłacić 15 zł za kuriera i poczekać 4 dni zanim dostarczono mi towar z tego samego salonu do którego chciałem się udać. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

      A co do tematu, to w powyższym zamówieniu na 2 rzeczy, jedna była uszkodzona i 2 tygodnie czekałem na wymianę na "nowy" produkt.

      pokaż spoiler "nowy" bo pudełko od niego wyglądało jakby rozegrali nim mundial na magazynie.

  •  

    pokaż komentarz

    @knst nie chcę nic mówić ale pewnie u producenta sprawdzisz po s/n kiedy karta została po raz pierwszy sprzedana i rozwiejesz wszelkie wątpliwości czy dostałeś używaną kartę :)

  •  

    pokaż komentarz

    W takich chwilach przychodzą z pomocą głupie filmiki z unboxingów. Wystarczy porównać jak była karta zapakowana. Być może zapomnieli jakiś zaślepek dać i masz dodatkowy dowód na to. Ja też czasami kręce taki unboxingi sam dla siebie, w razie gdybym miał reklamować to potem pokazuje filmik jako dowód ,że kartę wypakowałem i była już w takim stanie.

    Żyjemy w czasach gdzie lepiej mieć dowód na wszystko.. ehh

    źródło: youtube.com

    •  

      pokaż komentarz

      głupie filmiki z unboxingów
      @jabolsy: głupi to są ludzie streamujący jak grają w minecrafta... Taki unboxing pozwala zobaczyć jak karta wygląda w ręce, a nie na zdjęciach. Dodatkowo czasem można zobaczyć co jest w zestawie/jak wygląda bo producent słabo coś opisze lub nie da fotek...

  •  

    pokaż komentarz

    Chłopie nie baw się w jakieś ichnie wewnętrzne tickety i "sprawdzanie sprawy", tylko odsyłaj - masz wg prawa 14 dni na odstąpienie od umowy w sklepie internetowym.

  •  

    pokaż komentarz

    Kupiłeś stacjonarnie czy przez internet?

  •  

    pokaż komentarz

    Ja kupiłem na karen.pl (należący do komputronika) słuchawki w jakimś rozj%$%nym pudełku. Nie polecam k@##%.

  •  

    pokaż komentarz

    Żeby tylko grafy :> Pracowałem 3,5 roku jako serwisant/sprzedawca w branży, z czego rok w sklepie partnerskim Komputronik. Nowy laptop, (co prawda zdarzyło się to raz - no ale kurwa...) też nie chciał być "nowy" :)) Mała mieścina z małą sprzedażą, więc mogę się tylko domyślać co się wyprawia na większą skalę.

  •  

    pokaż komentarz

    To samo robi xkom i ten koles od naprawalaptopow z mirko. Pewnie kazdy komputerowy tak robi i nie da sie z nimi wygrac ani w sadzie ani nigdize. Polska jest pop?#!?%#ona pod tym wzgledem

    •  

      pokaż komentarz

      @LR300: Da sie, wystarczy elektronike kupowac (zwykle taniej) na Amazon.de.

    •  

      pokaż komentarz

      @piwniczak: Wiesz co, wlasnie sie zastanawialem skad sciagac sprzet. Naprawde kazdy polski sklep chyba leci w chuja, kazdy uslugodawca to samo. Przymierzam sie powoli do skladania nowego kompa i juz sie boje i chyba naprawde bede to sciagal z innego kraju

    •  

      pokaż komentarz

      @LR300: Amazon.de ponoc obsluguje polske od 50 euro. Elektronika jest czesto duzo taniej niz w Polsce, a na testowanie i darmowy zwrot bez podania przyczyny masz bodajze 3 miesiace.

    •  

      pokaż komentarz

      @LR300: miałem identyczną sytuacje co OP z komputronikiem i potem zamówiłem z xkom i wszystko było idealne. Więc w moich oczach xkom jest o wiele lepszy niż komputronik.
      Kiedyś też mi się router po roku zepsuł i xkom oddał mi pieniądze (sami się zapytali czy chce gotówkę czy towar).

    •  

      pokaż komentarz

      Da sie, wystarczy elektronike kupowac (zwykle taniej) na Amazon.de.

      @piwniczak: Czy mi można towar zwrócić w ciągu 10 dni bezpłatnie? Jeżeli nie, to masz odpowiedź dlaczego tak się dzieje.

    •  

      pokaż komentarz

      @safehouse: Nie rozumiem pytania. Napisalem, ze na Amazonie mozna zwracac towar bez podania przyczyny do 3 miesiecy.

    •  

      pokaż komentarz

      @piwniczak: W takim razie nie wiem jak im to się opłaca. Może opychają potem przez pośredników do Polskich sklepów =)

    •  

      pokaż komentarz

      @safehouse: Nie, uzywany towar sprzedaja taniej na Amazon Warehouse.

    •  

      pokaż komentarz

      @piwniczak: W sumie to by nie była zła opcja, mogli by dać tak w PL sklepach, wybór czy ma być absolutnie idelny zapakowany fabrycznie nigdy nie otwierany nawet do testów,

      czy też nigdy nie sprzedany,

      czy też bez śladów używania

      czy też powystawowy

    •  

      pokaż komentarz

      miałem identyczną sytuacje co OP z komputronikiem i potem zamówiłem z xkom i wszystko było idealne. Więc w moich oczach xkom jest o wiele lepszy niż komputronik.
      Kiedyś też mi się router po roku zepsuł i xkom oddał mi pieniądze (sami się zapytali czy chce gotówkę czy towar).


      @Hoho: Jakoś ciężko mi w to uwierzyć, ja u nich kupiłem zepsutego laptopa (płyta główna/grafika+matryca) i zamiast mi zwrócić hajs tak jak chciałem brali go i naprawiali 3x (bo im nie wychodziło) i w końcu zostałem z rozj#!$nym sprzętem, na który zbierałem 2 lata. Nawet nie przyszedł fabrycznie zapakowany. A upewniałem sie przed zakupem mailowo czy na bank to jest nowy sprawny sprzęt :)

    •  

      pokaż komentarz

      @LR300: no to pewnie też bieda sklep. Nie wiem czy już istnieją takie "normalne".

  •  

    pokaż komentarz

    Swoją droga to mocno załamujące jest.
    Oszczędzasz kasę, starannie wybierasz sprzęt w ramach posiadanego budżetu, zamawiasz, przebierasz nóżkami w oczekiwaniu na kuriera i po otworzeniu przesyłki dociera do Ciebie, ze jesteś kolejnym jeleniem, który został oszukany, naciągnięty, potraktowany jak szara masa, a nie tak jak sie czułeś - wyjątkowy posiadać kupionego sprzętu.
    Dociera do Ciebie, ze dla kogoś jestes jakaś cyferka w systemie CRM i znaczysz dla nich nic. I to uczucie porażki, takiego żalu i smutku.
    Ech, powinni po próbach takich wałków zwracać cos w rekompensatom!!!

  •  

    pokaż komentarz

    @knst O ile swojego czasu dość dużo kupowałem w tym sklepie sprzętu i nigdy nie miałem takiej przygody, to kiedy już przyszło do zwrotu popsutego sprzętu, który był wciąż na gwarancji to była to ponad półroczna droga przez mękę, nadająca się na osobne znalezisko. Ogólnie zdecydowanie odradzam sklep Komputronik.pl.

  •  

    pokaż komentarz

    Przebieg oczywiście 200.000.

    źródło: p2.autokrata.pl

  •  

    pokaż komentarz

    takie właśnie mamy poj%@#ne prawo zwrotu, ale fakt, kto coś takiego przyjął ?

    •  

      pokaż komentarz

      @sos_z_gumijagod: może to był pracownik, który "pożyczył" sobie na weekend kartę aby ograć jakiś tytuł i zwrócić towar w poniedziałek. Z grami tak robią- pracownik bierze do domu, ogrywa i oddaje. W sklepie foliują na nowo i jest jak od producenta. Dlatego przy kupnie gier należy spojrzeć czy w wersji na PS4 pasek do zerwania folii ma logo konsoli. W przypadku MS-a nie wiem czy oryginalnie jest takie coś.

    •  

      pokaż komentarz

      @RVRE_PEPE: potwierdzam, nie minusujcie go. Było pełno razy na głównej o tym.

  •  

    pokaż komentarz

    Wiedzcie Ziomeczki, że w wielu jeśli nie większośći sklepów komputerowych bardzo dużo sprzedaje się rzeczy używanych jako nowych. To bardzo popularna tendencja. Zwłaszcza jeśli chodzi o kości RAM. Jeśli nie dostajecie sprzętu fabrycznie zapakowanego z fabrycznym ofoliowaniem to prawie napewno ktoś leci w wała (te antystatyczne folie/koperty można bez problemu kupić i pakować do nich używki). Twarde dyski też nie są jakimś wyjątkiem.

    @knst

  •  

    pokaż komentarz

    "mamy po dwadzieścia lat, komputronik zmienia świat" - ja pier, jak mnie ta reklama wqrwiała rano jak jechałem do pracy! ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

  •  

    pokaż komentarz

    Apropo, jakie są aktualnie polecane karty graficzne dla PC pod względem cena/jakość? GeForce GTX 750 Ti ?
    Procesor? AMD Athlon X4 845 ?

    Są w internecie komponowane na bieżąco zestawy skrojone pod różne zastosowania? (eco, price/performance)

  •  

    pokaż komentarz

    Do mnie przysłali dysk SSD, którego nie dało się sformatować. Niestety po oddaniu na reklamację, która trwała miesiąc czasu przysłali kolejny z taką samą wadą.

  •  

    pokaż komentarz

    Za aferę z komputronikiem zawsze WYKOP! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Dlaczego walkę? Niedawno zamówiłem sprzęt (nieelektroniczny) pewnej marki i dostałem używany. Po napisaniu maila, otrzymałem odpowiedź, jeszcze zanim ją odczytałem nowy sprzęt był w drodze do mnie, a stary miałem odesłać na ich koszt.

    Takie rzeczy się zdarzają, może lepiej pierw napisać do komputronika i poczekać na odpowiedź niż robić gównoaferę? Często jest to wynikiem Januszostwa, niestety ludzie odpakowują sprzęt, a póżniej zwracają jako nowy. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    @Komputronik_pl
    to oficial? Proszę się ustosunkować

  •  

    pokaż komentarz

    Co tu się ojdaniepawla? Afera za aferą. Michau nie nadąża z jedzeniem rogali na uspokojenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    @knst

    Chyba się skuszę.

    źródło: 1.PNG

  •  

    pokaż komentarz

    Ja dostałem używane oraz uszkodzone słuchawki... Ze zwrotem zapłaconej ceny też się nie śpieszyli, zaczęli reagować na UOKiK.
    Komputronik #niepolecam

  •  

    pokaż komentarz

    Miałem kiedyś podobnie. Kupiłem Radeona HD 4870 i był kurz na wiatrakach. Od tamtej pory nic już tam nie kupiłem a byłem stałym klientem.

  •  

    pokaż komentarz

    W Komputroniku to chyba normalne, kupiłem drogą mysz i miała mocno używane ślizgi, kod na bonus Razer'a był nieważny. Jako rekompensatę dali mi power bank a Razer uprzejmie dosłał mi działający kod. Trochę amatorszczyzna.

  •  

    pokaż komentarz

    @knst i tak masz szczęście, że udało Ci się sfinalizować zamówienie. Zamawiałem dwa razy z rzędu kartę która była dostępna w systemie sklepu internetowego i dwa razy okazało się, że jej nie mają. Przy drugim razie wyszło, że towar jest na którymś salonie, a nie w magazynie wysyłkowym (pomimo tego system pozwalał ją zamówić). Pani w telefonicznym biurze obsługi na pytanie czy karta zostanie zarezerwowana, tak żeby obsługa salonu wiedziała, że karta już zeszła ze stanu odpowiedziała, że dowiem się za dwa dni, bo właśnie wysyła maila z zapytaniem do nich. Na pytanie czy nie można tego załatwić telefonicznie powiedziała, że nie - bo nie. Takie procedury. Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi? Znalazłem ten sam model tego samego producenta na znienawidzonym na wykopie xkomie. Karta była za dwa dni u mnie.

  •  

    pokaż komentarz

    Ja po swojego GTX1070 specjalnie pojechałem do punktu komputronika, tam sprawdziłem czy z kartą wszystko ok, zapłaciłem i do dnia dzisiejszego cieszę się z zakupu. Płacąc tyle siana za sprzęt, warto wydać te 50zł na bilet i przejechać się do najbliższego sklepu.

    •  

      pokaż komentarz

      @wojna: mam do tego zgoła inne podejście. Kupując drogi sprzęt nie stawiasz się w segmencie "seryjniaków", gdzie byle nadlewka, czy zimny lut mogą się zdarzyć. jak wydajesz kasę za którą co po niektórzy składają za nią cały komputer to masz prawo oczekiwać, aby to sklep/producent dołożyli wszelkich starań o to, aby produkt dotarł do Ciebie "tip top". W sklepach z droższymi zegarkami mała rysa na kopercie czy bezelu wiąże się z 50% upustem na taki produkt, a nierzadko sklep w ogóle nie wystawia takiego wadliwego produktu, bo nie po to kupujesz mercedesa aby pokryty był warstwą szpachli :)

    •  

      pokaż komentarz

      @Lumir: No to prawda, jednak trochę sie przejechałem na sprzedawcach, dlatego moje podejście do kupowania drogiego sprzętu sie zmieniło. Poza tym kupując merca, jedziesz go obejrzeć czy jest zgodny z zamówieniem, nikt nie przywozi Tobie go pod dom na lawecie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Kupiłem u nich kiedyś notebook. Też był używany, rozpakowany, gwarancja na rok. Dziś ma 4 lata od kiedy go mam

    •  

      pokaż komentarz

      @morti92: bo to dziala tak, ze skoro klient ma prawo na zwrot w ciagu 14 dni od zakupu i jest zobowiazany odeslac towar w niezmienionym stanie ( czyli nowy ) to sklep ma prawo sprzedac ten towar rowniez jako nowy, no bo przeciez nie jako uzywany ?

      i teraz sebastian kupuje sobie karte grafiki, rozpakowuje ja, sprawdza, odsyla i co? sklep ma odmowic zwrotu bo towar rozpakowany ? ma go sprzedac kolejnej osobie jako uzywany w rabatem 50% bo sprzet rozpakowany ?

      moim zdaniem to nie sklep jest winny tylko prawo jest ulomne a konsumenci nie doinformowani.

      zlikwidowac chore prawo zwrotu z tytulu "odstapienia od umowy" bo klient sie rozmyslil, wtedy kazdy sprawdzi 2 razy nim kupi i odesle bo sie rozmyslil a nie tak jak jest teraz. a tak jak teraz, zero odpowiedzialnosci za bledne zakupy.

    •  

      pokaż komentarz

      @visionsense: prawo jest ok, tylko nie jest sprecyzowane, dla mnie jakiekolwiek zwroty to głupota, ale jak juz mamy te zwroty, to powinien przyslugiwactylko osobom ktore sie wlasnie rozmysliły i pudełko nie jest rozpakowane, a nie kupuje zeby sie pobawic i zwraca uzywane, bo prawa to chce miec kazdy ale obowiązkow jak najmniej

  •  

    pokaż komentarz

    Powodzenia. Pomyslowa ta suszarka z ubraniami w roli podstawki:)

  •  

    pokaż komentarz

    Bardzo zacna firma. Wiele lat temu zamówiliśmy tam laptopa, zdalnie. W stosunku do pierwotnej specyfikacji technicznej, zażyczyliśmy rozszerzenia pamięci RAM poprzez dołożenie dodatkowej kości. Po otrzymaniu laptopa, zdecydowaliśmy o jego odesłaniu, korzystając z prawa, które umożliwia konsumentowi zwrot towaru zamówionego na odległość. Poinformowaliśmy firmę o tym, że chcemy zwrócić towar. Nie musieliśmy długo czekać, aby otrzymać od ich prawnika pisemko mniej więcej w takim oto tonie -- reprezentowana przeze mnie spółka odmawia... gdyż towar został rozszerzony o RAM, to prawo do zwrotu nie przysługuje. Zasięgnęliśmy opinii w federacji konsumenckiej. Tam poinformowano nas, że zwrot jak najbardziej przysługuje -- zwrot nie jest możliwy, gdy towar jest stworzony specjalnie na zamówienie klienta (np. stworzenie rzeźby na zamówienie); a tak błaha rzecz, jak rozszerzenie o pamięć RAM nie wyklucza możliwości zwrotu towaru zakupionego na odległość.

    Od tamtego czasu nie zamówiłem żadnego komputera stacjonarnego (zarówno do użytku domowego, jak i do firmy), żadnego laptopa, żadnych akcesoriów w tej firmie. Przestrzegam także innych potencjalnych klientów.

  •  

    pokaż komentarz

    Monitor http://www.ceneo.pl/49009228#tab=click_scroll był w komputroniku za 1569 zł napisałem do nich maila czy by nie spuścili z ceny do 1500zł bo były święta i dużo wydatków. 0 odpowiedz a następnego dnia cena 1 649 zł.

    Nie mówiąc już że mają w ofercie w ch%@ rzeczy których po prostu nie mają i zamawiają od producentów.

    •  

      pokaż komentarz

      @prejt: sklepy internetowe tak działają, a jest ich setki, na stanie u siebie albo nie mają nic, albo mają kilka pozycji reszta jest z hurtowni elektronicznych, których jest kilka, kilkanaście, bezpośrednio od producenta to praktycznie nic nie ma bo producentów są miliony, chyba że od kilku, z którymi współpracują bezpośrednio.

    •  

      pokaż komentarz

      @prejt: bo rzeczy ktore są nietypowe są aktualizowane rzadziej i kurs dolara tez o tym decyduje, jak bylo za 1569 a wszedzie bylo 1600 to trzeba bylo brac za te 1569 a nie targowac sie ze sklepem

      teraz jest walka cenowa o kazdą 1zł, wiec sklepy zamawiaja bezposrednio zeby nie trzymac nietypowego towary, nawet jakby sklep miał kazdy towar na magazynie w ilosci nawet 2 sztuk, to znalezliby sie ludzie ktorzy chcą kupic 3 sztuki i ciskaja gromy na sklepie ze czemu nie ma 3 sztuk

  •  

    pokaż komentarz

    Faktura w powiązanych

  •  

    pokaż komentarz

    wiadomo ze wynika to z tego ze ludzie maja 10 dni na zwrot i tak wiem,ich to nie tlumaczy
    mi kiedys wyslali w naprawionym lapie inny (TANSZY) dysk i jeszcze serwisant sie tlumaczyl ze oni nie zawsze maja na stanie te same rzeczy i daja co maja pod reka :D
    oczywiscie zero przeprosin na pismie,wszystko na telefon zeby sladow jak najmniej zostawic, rozmowy nie nagralem

  •  

    pokaż komentarz

    Hmm rok ma ok 52 tygodnie co 2 tyg bierzesz kartę po czym ja oddajesz i tak ciągniesz po różnych sklepach, to dopiero gratka dla januszy biznesu

  •  

    pokaż komentarz

    Dobre info bo akurat dzisiaj mam odbierać swojego RX 480 też z komputronika

  •  

    pokaż komentarz

    Jeszcze ta cena, jakby to było koło 900 zł to sam bym wziął kartę ze wzrotu. Ale za 1030 zł to przesada @knst czemu nie red devil za 100 zł mniej ?

  •  

    pokaż komentarz

    Ktoś źle oznaczył na magazynie centralnym i przez pomyłkę trafiła do ponownej sprzedaży. Za chwilę idę do piekarni po bułki. Będę na bierząco informował.

  •  

    pokaż komentarz

    w obecnych czasach dobrze jest robic filmiki przy rozpakowywaniu drozszych rzeczy z netu :S
    a ta karte mozna by w sumie w promocji % kupic jesli jest sprawna i przeczyscic z brudu (chyba ze sa jakies rysy na PCB); w dobrej promocji sam chetnie bym wzial, bo jak nie widac roznicy to po co przeplacac (no, gorzej odsprzedac ;)

  •  

    pokaż komentarz

    Czy ten upaćkany laminat nie wygląda jakby się coś rozlało i była próba zmycia tego? Na przykład barwionego płynu do LC. Akurat proc i jego złączki są bezpośrednio nad laminatem karty. Mały wypadeczek jakieś cebuli przy LC, to odeślemy na wszelki wypadek do sklepu, a nuż coś skoroduje za miesiąc i będzie...

  •  

    pokaż komentarz

    Jak pracowałem jeszcze w sklepie komputerowym to zdarzało się, że zamawiałem jakąś rzecz w hurtowni i po wyciągnięciu z pudełka okazywało się, że była używana, a z pewnością rozpakowywana, a mówię tu o dużych hurtowniach takich jak ABC data, czy Action, pewnie sobie jakiś pracownik zabrał do domu na hehe "testy" a opchąć trzeba.

  •  

    pokaż komentarz

    W poniedziałek dostanę nową kartę.
    Robimy ankietę czy będzie nowa czy używana?( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Niestety powtórka z rozrywki. Ślady montażu na slocie PCI, rysy, folia ściągana. To jest dramat.

    źródło: fromapp.jpg

  •  

    pokaż komentarz

    Niestety powtórka z rozrywki. Ślady montażu na slocie PCI, rysy, folia ściągana. To jest dramat.

    źródło: fromapp.jpg

  •  

    pokaż komentarz

    Heh, kupiłem u nich nowego lapka, pierwsze uruchomienie, aktywacja systemu, a tam po zalogowaniu wirus ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    wychodzi na to, że trza kupić trzy dobre kamery i nagrywać odpakowywanie w 4k ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    klient nasz pan k... mać

  •  

    pokaż komentarz

    1000 zł w plecy

    pokaż spoiler taki fajny sklep, taki "zachodni" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Przez ten wykop to teraz się trochę cykam. Pierwszy raz w życiu coś zamówiłem kurierem i to akurat z Komputronika... Zobaczymy czy wszystko będzie git czy też będę musiał "walczyć" xD Widzę że dla pewności lepiej nagrywać unboxing, niby oczywista sprawa w dzisiejszych czasach ale pod wpływem emocji i w stanie ogólnego wzniecenia pewnie by mi to do głowy nie przyszło. Teraz na bank nie zapomnę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Izumi: Jeśłi wszystko będzie ok, to będzie dobrze. Jeśli coś będzie nie tak, to masz szansę na to, że będziesz musiał walczyć. W moim przypadku byli przemili podczas sprzedaży. W momencie problemu od razu przesłali mi pismo od swojego prawnika.

  •  

    pokaż komentarz

    Czy pudełka od sprzętu nie są pokryte folią od producenta? Tak mógłbym sobie kupić części osobiście.

  •  

    pokaż komentarz

    Ciężko biznes prowadzić w tym kraju, komputronik jeszcze reklamacji nie dostał a tu już afera rozpętana.

  •  

    pokaż komentarz

    Jak już dolewamy oliwy do ognia, to tak wyglądała spodnia klapa laptopa kupionego w grudniu po tym, jak pracownik Komputronika wkładał do niego SSD... Wrażenia jak po zakupie zabawki za jednego dolara na AliExpress... Zawsze trzeba jakąś śrubkę dokręcić, plastik docisnąć...
    ( ͡° ʖ̯ ͡°)

    źródło: i.imgur.com

  •  

    pokaż komentarz

    Outlet nie outlet oto jest pytanie, cena ta sama, ale używan(i)e...

  •  

    pokaż komentarz

    @knst: Kupiłem podobnego Radeona tylko 480 i 8GB pamięci i nawet przez myśl by mi nie przyszło aby go zwrócić i kupić GTX-a pomimo że jeszcze mam czas na to. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Prędzej bym wystawił na OLX jako używaną. Pewnie trafiłeś na sprzęt po Kuźniarze albo podobnym cebularzu.

  •  

    pokaż komentarz

    kiedyś dostałem oryginalnie zapakowaną myszkę z widocznymi śladami użytkowania XDD

  •  

    pokaż komentarz

    Prawdopodobnie sklep partnerski sobie podmienił i tobie wkleił wadliwy sprzęt.

  •  

    pokaż komentarz

    Czyli komputronik też jest skorumpowany? Cholera to gdzie mam kupować sprzęt. Morele wciskają używane (osobiste doświadczenie), x-kom odwalał jakieś podobne akcje (było na głównej), teraz komputronik.

  •  

    pokaż komentarz

    Tak, sprzedają karty które służą do kopania bitcoinów, tzn służyły ale się już im gwarancja kończy.

  •  

    pokaż komentarz

    pewnie zapomnieli powiedzieć ze używana.

    •  

      pokaż komentarz

      zlikwidowac chore prawo zwrotu z tytulu "odstapienia od umowy" bo klient sie rozmyslil, wtedy kazdy sprawdzi 2 razy nim kupi i odesle bo sie rozmyslil a nie tak jak jest teraz. zero odpowiedzialnosci za bledne zakupy.

  •  

    pokaż komentarz

    Mam dokładnie tak samą upaćkaną kartę MSI GTX970 i to jest "coś" co powstaje na etapie produkcji.

  •  

    pokaż komentarz

    No można zwracać do sklepów online i takie są konsekwencje.

  •  

    pokaż komentarz

    Kupiłem w Komputroniku dużo rzeczy i zawsze było OK. Na ogół wszystko sprawdzam na miejscu, każe wyjąć z pudła i podłączyć. Zamawiam przez ich stronę, a odbieram w salonie. Takie staroświeckie podejście, ale raz mnie to uchroniło przed kupnem laptopa bez systemu, a powinien być, więc od ręki zamienili na sprawny egzemplarz. Pytanie co zrobili z tym niekompletnym. Myślę, że w każdej firmie może coś takiego się zdarzyć, używany sprzęt. Trzeba być czujnym, a jak ma się pecha to walczyć o swoje. Jest siara ale co robić.

  •  

    pokaż komentarz

    Takie ślady na PCB zostają na 90% kart graficznych, to jest normalne, żal że producenci tak olewają ten temat, jeśli chodzi o wiatraki to przypadkiem nie ma tam naklejonej cieniutkiej folii na tym logo ?

  •  

    pokaż komentarz

    Moze kupiłeś kartę z outletu ? :D

  •  

    pokaż komentarz

    Biedni przedsiębiorcy ciemiężeni przez przepisy muszą sprzedawać używany towar i oszukiwać klientów.

    Po 1:
    14 dniowy zwrot przez internet to RiGCz. Z dwa razy mi się zdażyło że zamówiłem coś z neta i przyszło uszkodzone - porysowane, niesprawne. W takiej sytuacji piszę od razu po rozpakowaniu, wysyłam zdjęcia - nigdy nie miałem problemów ze zwrotem.
    Nie kupuje testowo, bo to Januszostwo. Ale to prawo jest potrzebne - co jak towar wygląda zupełnie inaczej niż na zdjęciach, albo po prostu jest niesprawny - odwoływanie się na podstawie niezgodności towaru z umową to często mordęga.

    Po 2:
    Komputronik spokojnie kartę po 14 dniowym zwrocie sprzeda. Obejrzą towar, zmniejszą cenę o 10%, wystawią w sklepie i wyjdą na 0.

    Po 3:
    @knst - polecam od razu poprosić o przysłanie kuriera pod dom/zwrot kosztów przesyłki. W takiej sytuacji, jako że towar jest niezgodny z umową, przysługuje Ci pokrycie kosztów poniesionych.

    •  

      pokaż komentarz

      @Hoggie: zesrają się a nie zmniejszą o 10%, masz pojęcie jakie sa marże na elektronice?

    •  

      pokaż komentarz

      @Hoggie: Warto pamiętać że kupującemu należy się także zwrot za wysyłkę od sprzedawcy, chyba do wysokości najtańszej opcji wysyłki.

      @chochlik: mam pojęcie i co z tego, jak rzetelnie opiszą produkt tzn. "up?#%@!#ona karta graficzna" to 10% może być za mało, no chyba że komuś to wcisną

    •  

      pokaż komentarz

      @chochlik: a Ty masz?
      Marża na elektronice przy zakupie tysięcy sampli nie jest taka mała. Zobacz, że te karty nadal mają podatek od nowości :)
      Nawet przy niskiej marży jednego klienta, który kupi kartę i zwróci ją w takim stanie, pokryje inny, który kupi działającą kartę. Jeżeli by nie sprzedawali używanego sprzętu to nie mieliby tego problemu.
      A takich Januszy trzeba jebać.

      @vendel - nawet nie najtańszej opcji - przysługuje zwrot ksoztów poniesionych. Jeżeli wyślesz kurierem od siebie z Chaty powinni Ci zwrócić. Tak samo, jeżeli odmówią przyjęcia po przesłaniu zdjęć, a ty oddasz do rzeczoznawcy.
      Ja wysyłałem zawsze PP najtańszą paczką poleconą - nigdy nie maiłem problemów - przesyłałem zdjęcie 'paragonu' z poczty i tyle.
      Można też postawić sprawę tak - "przesyłkę nadam kurierem z własnego domu. Jeżeli taka forma dostawy nie odpowiada, proszę o przygotowanie innej dogodnej formy przesyłki (odebranie karty/zamówienie tańszego kuriera."
      OleOle podstawia kurierów w przypadku niezgodności (ważne, żeby zgłosić mailowo).

  •  

    pokaż komentarz

    Napisałem do obsługi ich sklepu internetowego, odpowiedź:

    Szanowny Panie,

    Dziękuje za wiadomość.

    Pana zgłoszenie zostało przyjęte oraz przekazane do rozpatrzenia przez Product Menagera w celu podjęcia decyzji o dalszych działaniach.

    Odpowiedź powinniśmy uzyskać w terminie do 48 godzin od przekazania sprawy do właściwego działu.

    Po uzyskaniu informacji zwrotnych, skontaktujemy się z Panem.

    W przypadku odpowiedzi proszę o zachowanie ciągłości korespondencji.

    Pozdrawiam,

  •  

    pokaż komentarz

    Te grafy takie są i to nie tylko tego producenta - montowałem ich dziesiątki, nie dość że skośnooki brat nie równo nakleił folie (która łapie wszystko łącznie z drobinkami celulozy z kartonu) to są jeszcze "uświnione" pozostałościami po płynie do czyszczenia po lutowaniu (maczają je pewnie w czymś żeby zakonserwować - tak - elektronikę się konserwuje). Wcale to nie musi oznaczać że ktoś jej wcześniej używał....

  •  

    pokaż komentarz

    Ja mialem tak z lapkem kupionym w sklepie w Łodzi (Port Łódź). Koleś zapewniał mnie, że jest to nowiutki, dopiero co wyłożyli go z pudełka na wystawkę. Kupiłem. Laptop zaczął szybko się sypać, ekran migotał, grzał się tak dalej, włączal się proces interrupts (włącza sie jesli jest coś uszkodzone). Kosztował 2 brutto z kawałkiem, ale nie chciało mi się go zwracać do naprawy. To był taki lapek dla żony do pisania w wordzie, nic szczególnego. Po jakimś czasie postanowiłem go wyczyścić. Dopiero wtedy zobaczyłem, porozwalane plomby, poklejone taśmy typu patrz nie ruszaj. Laptop nie tylko był używany ale i także z naprawy. To był mój ostatni zakup w tym sklepie. Nigdy więcej tam nic nie kupię.

  •  

    pokaż komentarz

    Dobrze, że swoją 1070 brałem na morele :)

  •  

    pokaż komentarz

    Było od chińczyka zamówić

  •  

    pokaż komentarz

    Sorka OP za zmianę tematu ale tez mam problem.

    Pod koniec listopada kupilem u nich dysk seagata niby nowy jednak teraz po nie calych 500 godzin użytkowania sypie juz prawie 300 realokowanymi sektorami. Dzwonilem do supportu powiedzieli by odsylac od razu do segatea. Niby mogę az do stycznia 2019, ale jednak seagate pisze ze nówki nie dostane, bo odsylaja lekko używane. Teraz nie wiem czy jest sens walczyć z komputronikiem by dali mi nowy czy odpuścić i slac dysk do seagatea? Prosiłbym o opinie osoby ktore już może mialy podobny problem. Szczerze mówiąc nie znam się na prawach konsumenta a nie chcialbym popelnic jakiegoś bledu i stracić jakiejś możliwości manewru

  •  

    pokaż komentarz

    Jezu po co Ci taka droga karta?? caly komputer bys kupil :)

  •  

    pokaż komentarz

    Moze wersje OUTLET kupiles? Czytaj opis zanim kupisz.

  •  

    pokaż komentarz

    zachcialo sie prawa do zwrotu towaru to co mysleliscie, ze te uzywki to ida do utylizacji? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @rydwanwperdolu: no tak, tylko że wielu krajach jest tak że później takie sprzęty jako zwroty (jasne określone że to zwrot, albo jak refurbished (odnowiony)).

      U nas są swie opcje:
      - zwrot -> towar podchodzi od kogos kto go zniszczył, pobrudził, czegoś brakuje
      - powystawowy - znaczy że działał 8-21 7 dni w tygodniu 365 dni w roku, a ze po roku jest nowy model to ten sprzedajmy z 5% zniżką ;D

      cała reszta sprzedawana jest jako nówki

  •  

    pokaż komentarz

    Polecam ESC.pl jeżeli chodzi o zakup podzespołów komputerów.

    •  

      pokaż komentarz

      Polecam ESC.pl jeżeli chodzi o zakup podzespołów komputerów.

      @Snaek: Ani mi o tym syfie nie wspominaj.

    •  

      pokaż komentarz

      @Hodofca: Uargumentujesz? Powody takiego nastawienia twojego do nich? Jestem ciekawy, bo osobiście ostatnio składałem tam kompa i wszystko w porządku, ale może faktycznie coś tam nie gra?

    •  

      pokaż komentarz

      Uargumentujesz?

      @Snaek: Raz kupiłem i od razu wpadka. Dostałem używaną kartę graficzną tak jak OP.
      http://www.wykop.pl/link/3546501/#comment-42348195

    •  

      pokaż komentarz

      @Hodofca:

      Ale coś takiego według mnie może spotkać kogoś w każdym internetowym sklepie. W zależności co się danej osobie trafi, jeden będzie miał pecha drugi szczęście. Ale podejrzewam jednak że takie przypadki to mniejszość jednak.

    •  

      pokaż komentarz

      W zależności co się danej osobie trafi, jeden będzie miał pecha drugi szczęście.

      @Snaek: Tu nie chodzi o pecha i szczęście ale o poszanowanie klienta. Rozumiem że pomyłki się zdarzają ale jeżeli dostałem używaną kartę to psim obowiązkiem sklepu jest pokajać się i naprawić błąd od razu a nie dyskutować z klientem i przekonywać że karta jest nowa tak jak było w moim przypadku. Nawet ty na zdjęciach widzisz zalegający kurz pod łopatkami i wygrzaną płytę PCB, co?

      Z łaski po długim czasie oddali pieniądze za kartę ale za transport to już nie raczyli. Karta była brana na firmę i może przez to chcieli mi wcisnąć używkę bo przecież na firmę nie ma zwrotu towaru do 14 dni, tylko jak coś nie działa to jedyną możliwością jest dla osoby prawnej wysyłka na gwarancję jak coś nie działa. A przecież wszystko działało więc myśleli że wcisną mi używkę i się nie kapnę. W skrócie: zrobili mi łaskę że przyjęli z powrotem tą super hiper nowiutką nieśmiganą kartę.

  •  

    pokaż komentarz

    A grafikuje Ci ta karta graficzna? Więc w czym problem? Będziesz na niej grał czy patrzał na nią?

  •  

    pokaż komentarz

    Zdjęcia bez jakichkolwiek nr. seryjnych z naklejki...Faktura też bez (Sn)...jak mam Ci uwierzyć?

  •  

    pokaż komentarz

    Będziesz pan z niej jadł czy zamontujesz ją w kompie i tyle?

  •  

    pokaż komentarz

    Komputronik wy k?$$y. Za takie coś życzę wam rychłego upadku. Sk?$$ysyny j!?#ne.

  •  

    pokaż komentarz

    Trzeba było brać GTX, nie miałbyś problemu

  •  

    pokaż komentarz

    Laminat ubrudzony czymś w rodzaju smarem, klejem jest normalnym procesem produkcji (wyschnięty topik) i nikt tego nie usuwa. Rzadko kiedy można spotkać ubrudzone karty, ale się zdarza. Fakt, że karta ze zwrotu, dziwi mnie porysowana naklejka na wentylatorze, kurcze jak oni to zrobili xD Zresztą jak działa to zostaw, mi by było szkoda czasu na reklamowanie.
    Ale masz rację, że powinieneś dostać nowy produkt, a w przypadku jaki otrzymałeś to 10% zwrotu wartości, nie więcej.

  •  

    pokaż komentarz

    Pewnie powystawowa. Ja też miałem "okazję" ale nie doczytałem na stronie jak kupowałem.

Dodany przez:

avatar knst dołączył
1361 wykopali 53 zakopali 47.1 tys. wyświetleń