...
  •  

    A gdzie koniec pościgu? :(

  •  

    W Dąbrowie jest gdzie uciekać, wszak jest to największe miasto w województwie śląskiem. Szkoda, że nie skręcił w kilku miejscach w przeciwną stronę - pokazałbym wam, gdzie mieszkam :)

  •  

    A ileż zagrożeń spowodował ten, co go gonił...

  •  

    Gratuluje nowego rekordu Polski !

  •  

    pewnie żelazko zostawił włączone.

    I widać, że policja też nagrywała liczydłem

  •  

    Kadetem tera!

  •  

    Faworyt jeszcze kierunkowskazy włącza , pewnie nawet nie chciał im uciec. Ewidentna udana próba bicia rekordu Polski. Gdybym był sędzia to bym jej nie uznał pewnie się przygotowywał przez cala zimę na tych osiedlowych oesach , co jak co ale ma on(a) parcie na szkło " nie powiem że nie ".

    •  

      @jjnick: "Rzadko kto zna psychologię glin. Zwykły kierowca zaraz spanikuje i zjedzie na bok; glina będzie takim gardził. Niech drań zacznie Cię ścigać. Nie skuma, jak rozumieć twój prawy kierunkowskaz. Niech myśli, że szukasz własciwego miejsca, by pogadać"
      Fear and Loathing in Las Vegas ;)

  •  

    kurde oglądałem to gówno 7 minut zeby nie zobaczyc jak sie skonczyło... -.-

  •  

    Mini? Oczadział czy jak? Tak to się robiło kiedyś w Szwecji: http://www.youtube.com/watch?v=4tcxTT6u21M Omega Lotus vs szwedzka policja.

    •  

      @lobo24: wowwwww drogi bez dziur profile zakretow lagodne i pobocze!

    •  

      No tak 5.2 do setki i prędkość maksymalna 290 km/h jak na tamte czasy to było coś:) Pewnie dlatego tak zaczęto sobie radzić tam z piratami drogowymi:) http://www.wykop.pl/link/223490/w-szwecji/

    •  

      5th: Ta. U nas kierowca po zobaczeniu błysku pomyśli: "Eee pewnie złom nawet nie był sprawny", albo "K*&wa znowu pińcet!"
      W Szwecji, w głowie kierowcy, po zobaczeniu błysku biją się dwie myśli: "Uśmiechnąć się (do kamery fotoradaru przyp. lobo24- zawsze chciałem to napisać) czy przeżegnać...".

  •  

    Jakby miał shotguna, uzbierałby więcej punktów, ale wynik i tak niezły.

  •  

    A właśnie skończyłem grać w GTA IV...

    •  

      patrząc obiektywnie
      czy czasem nie jest tak, że gdyby policja go nie goniła to nie naraziłby życia tylu ludzi w tej karkołomnej ucieczce?

      nie mogli zrobić jakiś blokad i w ten sposób go zatrzymać.... bez ryzyka, że ucierpią niewinni...

      to nie jest przypadek
      http://www.youtube.com/watch?v=oBTGgT_V5F8

    •  

      @falstad: no, w końcu poznałem widok z perspektywy policjanta w GTA

    •  

      @katol: patrząc obiektywnie to gdyby nie uciekał to by nie naraził życia tylu ludzi...

    •  

      Dziwna sprawa z tą ucieczką, może pogotowie sprzedaje skóry i obawiał się, że wyjdzie to na jaw?

      Z drugiej strony, dziwne, że zwolnili go z pracy. W końcu kierowca karetki, musi umieć jeździć sprawnie, a on to umie.

    •  

      @l33ch86:
      tak tłumaczy się policja... więc mają czyste sumienia..
      ale czy na pewno?

    •  

      @katol: czy aby napewno uciekal ? no bez jaj katol....

    •  

      @falstad: szkoda ze inni kierwcy nie byli skorzy do jakiejs blokadki ;]

    •  

      @robercik3c: Ale to policja ma stać na straży dobra obywateli, a goniąc tego kolesia narażała ich na niebezpieczeństwo. Czy jakby ten radiowóz rozjechał 20 osób to byłaby to wina policjanta czy uciekającego?

    •  

      uciekał, ale to policja nakręciła pościg narażając niewinne osoby... nie czujesz tego?
      naprawdę nie mieli innego ruchu?

      co ten kierowca im zrobił? nic, tylko uciekał, czy jest sens narażać ludzkie życie z tego powodu?

      z taką logiką zaraz stwierdzisz, że jeśli ktokolwiek nawet na nogach ucieka przed policja to policja ma prawo robić strzelaninę...

    •  

      Katolu, nie może być tak, że można sobie uciekać przed policją. Nie wolno odpuszczać bo ludzie muszą wiedzieć, że takie ucieczki są bezcelowe.

      Może miał na pokladznie porwane dziecko? Albo kogoś kogo chciał zabić.

    •  

      @katol:
      Masz rację: gonili go to uciekał ale "na złodzieju czapka gore". On to pewno zrobił for fun ale zazwyczaj jak ktoś ucieka to ma coś na sumieniu. Na niebieskich to działa jak płachta na byka.

    •  

      Przecież Katol ma absolutną rację! Pościgi często się przerywa ze względu na bezpieczeństwo osób postronnych. Dlatego uciekinier, który o tym wie, kontynuuje ucieczkę. Rzeczywistość to nie Carmageddon. Później i tak często łapie się ich w innych okolicznościach, często sprowokowanych przez samą policję.

    •  

      @katol: Ogólnie oberwałeś minusy, ale pytanie twoje nie jest zrozumiałe, bo wiesz, że nie uciekał bandyta, ani naćpany gangster, tylko ziutek bez dokumentów.

      Ale mam też inną historię, którą przytoczę:

      otóż kilka lat temu, siedząc na ławeczce z dziewczyną usłyszałem syreny policyjne, po czym z hukiem silnika przeleciał ulicą obok motocykl z kierowcą i pasażerem, i nie wyrobiwszy (lekkiego zresztą) zakrętu wypadł z jezdni prosto na znak drogowy, który skosiwszy poszybował w górę i szaleńczy bieg zakończył na drzewie. jak dobiegłem na miejsce stwierdziłem, że dwóch nastolatków nie daje znaków życia - jeden ma otwarte złamanie, a drugi, niestety, leży kręgosłupem owinięty o pień drzewka. Obaj zmarli wkrótce w wyniku obrażeń wewnętrznych. Mieli po 18 lat. Co się okazało - jeden z nich wziął motor bez zgody ojca (BMW, nie znam się na motorach, ale cholerstwo z tych szybkich) oraz kolegę na przejażdżkę. Nie miał prawa jazdy, motor wziął bez wiedzy ojca. Przyuważyło ich dwóch policjantów na motorach i próbowało zatrzymać. ruszyli w pościg. efekt jak opisałem. Policjanci nie kwapili się też do udzielania pomocy, jeden z nich nad ciałami zapalił papierosa i czekał na karetkę. Ja i przypadkowy lekarz udzielaliśmy pomocy, bez skutku. do dzisiaj palą znicze pod drzewem członkowie ich rodzin.

      No ale z drugiej strony - policja chyba nie ma wyjścia w takiej sytuacji ? Co może zrobić funkcjonariusz widząc pirata drogowego szalejącego na motorze, czy też samochodem ? Powiedzieć - a, to niebezpieczne [gonić], lepiej zostanę i popatrzę co się stanie ? No nie może - po prostu za to mu płacą, że ma podjąć pościg, no bo jak ktoś ucieka, to potencjalny bandyta, gangster, złodziej. Taka jest prawda. A że ktoś ucieka nie mając ważnego powodu - no to niestety, winę ponosi on sam i jego własna głupota.

      Katol, Twoje pytanie jest uzasadnioną wątpliwością czy uzasadnione było podejmowanie tak wielkiego ryzyka, ale niestety inaczej nie można. To nie policja stwarza zagrożenie w tym wypadku. Policja stara się je wyeliminować. Innej drogi nie ma. W przeciwnym razie po co nam policja. No po co. Zobacz taki przykład: ktoś na pasach potrącił twoją córkę i ucieka. Wołasz do policjanta na rogu po pomoc, a on mówi " Stary, po co ja się będę tam pchał, jeszcze się drań zabije, albo kogoś innego podczas ucieczki i będzie na policję, że ścigała" - no sorry. Tak na pewno nie może być.

    •  

      po prostu trzeba mieć wielką wiarę w policje aby im zaufać, dać zabawki i patrzeć co z nimi zrobią

      w przypadku pościgów są inne metody niż pędzić przez miasto na zabój, przecież mogą współracować z innymi policjantami, zablokować drogę... a nie prowadzić długi pościg i naraż życie innych

    •  

      @katol: Tu się z Tobą zgodzę. Tylko u nas to podobno jeszcze kuleje.

    •  

      @katol:
      Pierwszym sposobem byloby wylaczenie syreny. Po pierwsze samochody by nie zjezdzaly z drogi (uciakajacemu!), przykłady: 4:55, 5:26. Po drugie nie podnosi sie tak mocno adreanlina uciekajacego, czyli istnieje wieksza szansa poddania sie. Po trzecie uciekajacy nie wie gdzie znajduje sie policja w danym momencie. Wiem, wiem, sa lusterka wsteczne, ale jak jezdziliscie z takimi szybkosciami to wiecie ze nie zostaje duzo czasu na nie, to kolejna drobna przewaga.

      Nie pisze juz nawet o tym, ze prawdopodobnie ten koles nie zaczalby w ogole uciekac, gdyby policja stanela "cicho" kilkanascie metrow od niego, na samym poczatku.

      Mieszkam w Irlandii i chyba mialem po prostu fuksa, ze widzialem 4 poscigi tutaj. NIgdy policja nie miala wlaczonej syreny. Mysle, ze wychodza z podobnych zalozen jak moje.

    •  

      @pawloz:
      Jest jedno ale - samochód policyjny staje się uprzywilejowany (czytaj: może zap!$#%!#ać z pogwałceniem przepisów) dopiero gdy włączy sygnał (świetlny+dźwiękowy+chyba długie). Ponadto syrena jednak ostrzega o niebezpieczeństwie przechodniów.

    •  

      @katol: no rzadko się z Tobą zgadzam ale tutaj akurat masz rację, jednak to nie chęć niesienia pomocy czy też prawość policjanta miały wpływ na decyzję o pościgu - a jedynie pościg za awansem.
      Jak wiadomo jest brawurowy pościg opisany w mediach będzie i awans - czyli był to tzw "pościg za kasą" :D

    •  

      @hofi: Właściwie, to wiózł ze sobą dziecko które nawet nie było przypięte pasami, nie wspominając o foteliku.

    •  

      @katol: ja sie tylko zastanawiam dlaczego go innym sposbem nie obezwladnili... wjazd w tyl samochodu, kolczatka a nawet strzelanie w opony bo ostrzezeniu....

      Nie wiadomo kto takim samochodem jedzie, czy bandyta z bronia ktory za chwile moze cie zabic...to mi nie mow ze takie zachowanie jest normalne...zreszta dorosniesz to zobaczysz o czym mowie

    •  

      @mike78:
      Czy to przypadkiem było w Zielonej Górze?

    •  

      @rrrafau: tylko że ten nie miał tablic rejestracyjnych to nie mogli odpuścić.

    •  

      @Ragafewee: z tablicami czy bez, koles po prostu uciekal, a nie jechal wysadzic ambasade, takze radiowoz tylko prowokowal go do coraz to grozniejszych manewrow. Nie mowie, ze policja ma takie gnidy totalnie olewac (jak to tu jakis geniusz wywnioskowal), tylko ze ma uzywac mozgownicy i scigac do granic rozsadku, a nie do pierwszego drzewa czy martwego przechodnia.

      Kiedy przestepca zaslania sie zakladnikiem, to policja nie strzela przez zakladnika, bo priorytetem nie jest zlapanie przestepcy za wszelka cene tylko zdrowie tego drugiego czlowieka. W tym przypadku zakladnikami byli wszyscy uczestnicy ruchu drogowego i kontynuowanie poscigu "na sile" wiaze sie z fundamentalnym nie zrozumieniem prawa. To, ze radiowoz jest "uprzywilejowany" znaczy tylko tyle, ze "ma prawo do lamania przepisow". Praw fizyki jednakze juz nie zlamie i jak w kogos przy**** to zabije, niezaleznie od przywilejow.

    •  

      Komentarz usunięty przez autora

  •  

    Oni k**wa czekali aż mu się paliwo skończy??

  •  

    i to jest polska sprawiedliwość .. on dostał 500 zł mandatu, za uciekanie po całym mieście i spowodowanie bóg wie ilu zagrożeń w ruchu drogowym, a ja dostałem 400 zł za Zwykłe przekroczenie dozwolonej prędkości (40 km/h ograniczenie, na nowej drodze, szerokiej jak droga expresowa , a jechałem 87 km/h) .. ! BRAWO !

    •  

      Dziwna sprawa że tylko 500 dostał. Maksymalny mandat za prędkość to 500, do tego dochodzą inne wykroczenia. Obstawiam, że teraz będzie miał proces i dostanie duuużo więcej.

  •  

    Nawet kierunkowskaz w 2:28 użył, cóż za kultura.

  •  

    Kierowca karetki.Musiał trochę poćwiczyć,tylko szkoda że koguta nie wrzucił na dach.

  •  

    Czekałem aż mu zrobią tzw. "chwyt policyjny", ale potem sobie przypomniałem, że to nie USA...

  •  

    Oglądałem tylko, żeby zobaczyć moment aż go złapią... a tu co? Jajco!
    ZAKOP

  •  

    Facet był trzeźwy i jechał z małym dzieckiem, ciekawe co by mu zrobili gdyby zatrzymał się pod szpitalem i powiedział, ze dziecko mu się dusiło?

  •  

    Silnik miał zakatowany czy co? Czemu tak wolno uciekał?

  •  

    Szkoda ,ze nagrywane gumka od majtek

  •  

    Przecież go nie złapali na tym filmiku ?

  •  

    Może nie widział ich w lusterkach.

  •  

    Komentarz usunięty przez moderatora

  •  

    10 pkt = 500 zł
    205 pkt = 20.000 zł (około) + 5.000 za brak OC (kiedyś) = 25.000 zł
    Od tego roku brak OC to tylko mandat - ok. 50 zł, ale pewnie nie wiedział dziad jeden.
    Ale panika na widok radiowozu, jak w Stanach :-).

    Jeśli to Mini jest z 2004 roku to taka jest jego wartość.
    Równie dobrze mógł się zatrzymać przed radiowozem, oblać benzyną swój samochód i podpalić.

  •  

    Szkoda, że nie słuchać komentarzy policjantów :)
    W 6:36 piana dodaje niezłego efektu

  •  

    To jeszcze nic, ten tutaj to łamie wszystkie możliwe przepisy...
    http://www.youtube.com/watch?v=NINOxRxze9k

  •  

    "Idź na całość!, idź na całość!" ;)

  •  

    Państwo bezprawia. Samochody z videorejestratorami to maszynki do robienia kasy! Wie to każdy kto jeździ. Nie ma to nic wspólnego z poprawą bezpieczeństwa jeśli radiowóz jedzie kilkanaście km w sposób równie niebezpieczny co "pirat" którego ściga tylko po to żeby zarejestrować jak największą ilość wykroczeń. Wszystko bez sygnałów świetlnych i dźwiękowych co nie lokuje go wśród pojazdów uprzywilejowanych i stwarza poważne niebezpieczeństwo. Abstrah$$ę od tego konkretnego przypadku bo mój wywód nie obejmuje spraw w których kierowca umyślnie ucieka.

  •  

    Czemu w Polsce tak oszczędzają te radiowozy? Powinni jak w USA zamontować na zderzakach takie specjalne osłony i spychać z drogi a nie czekać aż najlepiej sam się zatrzyma. Jeśli chodzi o jakość nagrania, no to policyjne rejestratory nie mają jakości HD jak na razie bo z góry ustalono aby wyświetlały prędkość.

    •  

      @vagner: Spychać samochód z dzieckiem w środku?!

    •  

      @vagner: Spychać samochód w mieście aby prz***ał w pieszych czy inny samochód ? Poza tym w Polsce nie ma tylu renegatów żeby uciekać przed policją...

      A uciekał pewnie dlatego, że wiózł nowy zwór ubrań JP :P

  •  

    Hehe w moim mieście takie jazdy ;] Łapcie panowie w lepszej jakości, bo to nagranie jest ok ale chyba ktoś z kompresją poszalał za ostro.

    http://www.youtube.com/watch?v=WTqCDWcH5Z4

  •  

    Włoska Robota - alternatywne zakończenie

  •  

    dobry zawodnik !

  •  

    Kurde, głośniki mi padły :(

  •  

    d#$$!a powinni rozstrzelać lub wykastrować, co by rasy nie ogłupiać !!!

  •  

    Kręcone chyba sokowirówką ...

  •  

    Dla mnie lansowanie w mediach takich zachowań jest d%!!%izmem... W Polsce pełno d%!!%i, którzy będą chcieli sprawdzić swoje możliwości i wyśrubować jeszcze bardziej "rekord" Polski... Takie zachowania powinno się tępić a nie lansować !

  •  

    nieźle, tylko pogratulować :/

  •  

    Od razu widać, że to jakiś d!%#% jechał, aż sam się prosił o interwencję policji. Gdyby przejechał obok policjantów normalnie po ulicy a nie chodnikiem to prawdopodobnie nie byłoby żadnego zainteresowania ze strony stróżów prawa.
    Po drugie - wiózł dziecko. Trzeba być kompletnym d!%#%em, żeby narażać dziecko na takie niebezpieczeństwo.
    Po trzecie - wie ktoś może jaką komórką policjanci nagrali ten pościg?

    •  

      @1234samnie: Gdyby przejechał obok policjantów normalnie po ulicy a nie chodnikiem to prawdopodobnie nie byłoby żadnego zainteresowania ze strony stróżów prawa

      Nie miał tablicy rejestracyjnej.

  •  

    to go w końcu złapali czy nie?

  •  

    Jestem dumnym Polakiem!

  •  

    Co jak co, ale spryskiwacz w 6:35 wygrywa.

  •  

    moje miasto lol! DabrowaGornicya hehe

  •  

    BYYYYYŁo na sadistic ja p!#%$!%e

    •  

      @MojMurzynMaWolne: i co z tego że było?
      wszystkie znaleziska na wykopie już gdzieś wcześniej były
      taka jest idea tego portalu ignorancie

      btw
      ucieczka i bezpieczna jazda to dwie wykluczające się rzeczy
      ucieczka musi być efektowna a nie bezpieczna

  •  

    Hurra! Pierwszy moj wykop i głowna :D

  •  

    Dzień bez wieśniaka, dniem straconym, jak mawia przysłowie mieszczucha. Dziś kolejny burak, ale na warszawskich blachach. Widać – wieśniak z importu, mimo że zameldowany na Mokotowie.
    Więcej na www. motofreak. eu
    Bezpośredni link:
    http://www.motofreak.eu/2010/04/buraki-na-okeciu.html

Dodany przez:

avatar gawellek dołączył
271 wykopali 28 zakopali 2.4 tys. wyświetleń