:]

Ciastka!

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

  •  

    pokaż komentarz

    Jak oszukać idiotę? Wmówić mu, że nie jest idiotą.
    Wystarczy pogadać z jakimś stódętem lub magisterem - oni są przekonani, że ich inteligencja jest co najmniej przeciętna a nawet wyższa niż przeciętna!!!

    •  

      pokaż komentarz

      @amarant90:

      To hasło "Nie dla idiotów" jest bardzo ryzykowne, ale w Polsce się opłaciło.

      Rozmawiając z wieloma Brytyjczykami i mówiąc im o tym sloganie, Ci wielce zaskoczeni iż jest to reklama sklepu RTV twierdzili, że w GB to nie mogłoby się udać ponieważ jeśli sklep jest "nie dla idiotów" to nie dla nich, bo oni idiotami nie są czyli "nie ma głupich aby tam cokolwiek kupować".
      W Polsce natomiast odbiór tego hasła jest biegunowo różny- "nie dla idiotów" oznacza, że musisz być idiotą skoro nie kupujesz w MM.

      Mówiąc jeszcze inaczej:
      GB: "nie dla idiotów" = nie jesteś idiotą = nie kupujesz tam
      PL: "nie dla idiotów" = jesteś idiotą? = nie, nie jesteś więc możesz tam spokojnie kupować.

    •  

      pokaż komentarz

      @NieruchomyPoruszyciel: Dobra, po 20 minutach analizowania Twojego komentarza chyba to mam. Chodzi o to, że w GB uznaliby hasło "nie dla idiotów" jako "nie nawet dla idiotów", czyli inaczej "nawet idioci tam nie kupują"?

    •  

      pokaż komentarz

      @amarant90: Jak zniszczyć konkurencję , wmówić kłamstwo .

      Byłem sprawdziłem , ceny GIER SĄ TAŃSZE O 22% , ceny są te same , żadnych podwyżek ŻADNYCH .

      Sprawdziłem też monitory , ceny tańsze o 22% tym samym można kupić nowe 20 calowe DVI samsunga za 400zł .

      Sprawdziłem żarówki i tostery też ceny nie były podniesione .

      Wykop pewnie jest potajemnie szpiegowany przez konkurencję . A jak ktoś nie wierzy że muzyka i gry są tańsze o 22% niech się przejdzie i przekona .

      Zanim ślepo kogoś poprzecie wypadało by sprawdzić dane .

      "tańsze o 22%" użyłem w celu łatwego zapisu i wiem jak to matematycznie wygląda . Cena / 1.22

    •  

      pokaż komentarz

      @NieruchomyPoruszyciel
      To co napisałeś nie ma sensu.
      Zgaduję, że ta osoba Ci co najwyżej mogła powiedzieć, że skoro (nawet) idioci tam nie kupują, to dlaczego on miałby.

    •  

      pokaż komentarz

      @sidhellfire: "Nie jesteś idiotą", "Jesteś na tyle mądry, że ty tam nie kupujesz" - O to chodziło Poruszycielowi.
      Mam nadzieję, że zrozumiałeś, jeżeli nie życzę udanych zakupów w MM

    •  

      pokaż komentarz

      @NieruchomyPoruszyciel: Musialem zapalic Lolka aby Zrozumiec sens twojego Posta I zobaczylem k%%$e na Kucyku po 10 minutach.

    •  

      pokaż komentarz

      @NieruchomyPoruszyciel: Nadal jednak nie wiadomo co poeta miał na myśli. ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @BrucePogrombaArabow: Dokładnie o to mi chodziło. Lapidarnie to ująłeś.

    •  

      pokaż komentarz

      @NieruchomyPoruszyciel: chyba im to zle przetlumaczyles ;) pochwal sie jak to w angielskeij wersji bedzie :>

    •  

      pokaż komentarz

      @nibiru: Potwierdzam... Od miesiąca "monitoruję" cenę jednego z laptopów VAIO. Dotychczas jego cena oscylowała w granicach 2900 pln w różnych miejscach (allegro, ceneo, saturn, media markt - 2999).
      Dziś w MM był w cenie ~2460 PLN

    •  

      pokaż komentarz

      @NieruchomyPoruszyciel: W Niemczech hasło MM to: Ich bin doch nicht blöd - Przecież nie jestem głupi.
      W innych krajach ten slogan reklamowy jest również stosowany.
      http://www.youtube.com/watch?v=7eZJiyhQ_AA
      http://www.youtube.com/watch?v=5XOG7t2jC9E&NR=1

    •  

      pokaż komentarz

      @BrucePogrombaArabow: Dobra, ale ja dalej nie rozumiem, w jaki sposób hasło "nie dla idiotów" można zrozumieć jako "jesteś na tyle mądry, że tam nie kupujesz". Wytłumaczy to ktoś w jakiś jasny sposób czy powinienem od razu zostać klientem MM?

    •  

      pokaż komentarz

      @nibiru: Rozumiem, że według Ciebie "tańsze o 100%" to cena / 2 ? :)

    •  

      pokaż komentarz

      "Czyli innymi słowy robił ją po prostu w ch#!a."

      Tak sprzedawcy, którzy podają monitor. Oni odpowiadają za cenę i są kawałami ch#!ów.

      Tak - ten sklep nie jest dla Ciebie autorze tekstu/wykopu ;-).

      Na marginesie przypominam tylko, że 22% odejmuje się od ceny netto, czyli 22% mniejszej.

    •  

      pokaż komentarz

      @amarant90: pamietaj, ze saturn nalezy do tego samego wlasciciela co media markt :]

    •  

      pokaż komentarz

      Często zaglądam do Media i jestem w miarę na bieżąco z cenami w poszczególnych działach. Oczywiście dziś odwiedziłem jeden z ich marketów i rzeczywiście były 22% obniżki. Jak wcześniej nie widziałem w żadnym sklepie GPS-a poniżej 250zł - nawet najbardziej hadziajskiego z Manty - tak dziś kupiłem sobie nawigację za 228zł z MIO, która normalnie chodzi powyżej 300 zł.

      Już jakiś rok temu czytałem niemal identyczną historyjkę, tyle że o aparacie cyfrowym. Media i Saturn nie są idealne i wiele im można zarzucić, ale ten wykop jest akurat wyssany z palca. Pewnie konkurencja stara się zmniejszyć ich dominację na polskim rynku. W sumie się nie dziwię, bo sam kiedyś pracowałem w małym sklepie komputerowym i z powodu Media traciliśmy masę klientów, bo wiele produktów mięli tańszych i dostępnych od ręki.

    •  

      pokaż komentarz

      @secfann: A da się nie należeć do właściciela?

    •  

      pokaż komentarz

      To teraz pracujesz w MM.Powodzenia

  •  

    pokaż komentarz

    btw. Jeżeli sklep najpierw podniósł ceny o 22%, a potem o 22% obniżył, to i tak towar jest tańszy niż był na początku.

    •  

      pokaż komentarz

      @tymon_: Tyle że sklep obniżył cenę towaru obcinając podatek vat 22% a nie obniżając cenę o 22%. Czyli jest sobie cena X, normalnie dodajemy do tego 0,22*X. A dzisiaj po prostu nie dodajemy. Po prostu traktujemy ceną jak dwie składowe: wartość towaru + podatek vat od tego, a nie jedną całość.

    •  

      pokaż komentarz

      @tymon_: Zgadza się
      W poniedziałek telewizor kosztuje 1500 zł
      od wtorku do czwartku kosztuje 1830 zł (cena w górę o 22%)
      w piątek jest promocja i kosztuje 1427 zł (obniżony o 22%)

      Tylko zauważ, że różnica pomiędzy ceną z poniedziałku i piątku wynosi 73 zł. To oznacza, że w porównaniu do poniedziałkowej ceny ta piątkowa jest niższa zaledwie o 5%. Przyznasz chyba, że 22 procentowa promocja prezentuje się na ulotce znacznie atrakcyjniej, niż malutka 5%.

    •  

      pokaż komentarz

      A nie przyszło Wam na myśl że po prostu tak policzyli cenę że po odjęciu 22% wyjdzie na to samo? :P

      Innymi słowy, dzielisz aktualną cenę przez 0.78 i już masz taką która po odjęciu 22% da tą wejściową.

    •  

      pokaż komentarz

      @NieruchomyPoruszyciel: Żeby obliczyć wartość podatku od kwoty brutto nie można mnożyć ceny brutto razy 22%, bo wyszła by bzdura, gdyż 22% liczy się od ceny netto. Zatem mając kwotę brutto należy podzielić ją przez 1,22, jako odwrotność poprzedniego działania.

    •  

      pokaż komentarz

      @lukaszlew77: Żeby obliczyć wartość podatku od kwoty brutto nie można mnożyć ceny brutto razy 22%, bo wyszła by bzdura...
      Oczywiście, że tak się liczy i masz rację. Tylko ja pisałem o konkretnych 22% nie mając na myśli, że to akurat jest podatek.

      W tej promocji słowo podatek jest tylko zachętą dla liczby 22%. Oni podnieśli ceny o 22% a potem je obniżyli o 22% i w rzeczywistości promocja wyniosła zaledwie 5%. Podatek czyli netto + 22% nie ma tu nic do rzeczy.

    •  

      pokaż komentarz

      @min: nie wolno dzielić ceny przez 0.78 by dostać cenę netto. Ostatnio przy pisaniu systemu rachunkowego dość mocno się na tym przejechałem. Poprawna forma to:
      netto = brutto / 1.22
      Inaczej daje przekłamane rezultaty. Ale nie martw się, to bardzo częsty błąd.

    •  

      pokaż komentarz

      Ciągle zapominacie o jednym szczególe. Wg waszych obliczeń idealnie wychodzi, że przed i po obniżce cena jest identyczna:
      1500 zł * 1.22 / 1.22 = 1500 zł * 1.00 (ostatni człon się skraca)
      Ale pamiętajcie, że po podwyższeniu ceny wychodzi nieładne 1830 zł. Jak dla mnie taka cena jest bardziej dziwna od klasycznie stosowanych: 1899 zł, no bo przecież każdy lub końcówkę "99". I teraz policzmy sobie ile oszczędzamy:
      1899 zł / 1.22 = 1556.56 zł!
      i nagle MM jest do przodu o 57 zł na produkcie. Może nie jest to kolosany zysk, ale na pewno nie jest to strata.

    •  

      pokaż komentarz

      Skoro już zajmujecie się tą jakże "trudną" matematyką to na pewno chętnie wyjaśnicie mi jak jest możliwa taka cena za sztukę przy odpowiedniej cenie ogólnej:
      http://img594.imageshack.us/i/beztytuuzy.jpg/
      W każdym pudełku jest 10 płyt (sprawdzałem, w przybliżeniu na opakowaniach widać). W środkowym przypadku cena jednostkowa się zgadza w pozostałych różni się (raz zawyżona, raz zaniżona, więc to nie jest jakiś dziwny system liczenia). Zdjęcia robione tego samego dnia o tej samej godzinie w MM w Olsztynie (dawno już, trochę leżały u mnie na telefonie). Ma ktoś jakieś wytłumaczenie?

    •  

      pokaż komentarz

      @xardas_pl: Sęk w tym że ja nie dzielę by uzyskać netto tylko brutto :P a ty podałeś wzór na netto. Ja podałem na brutto przy założonym netto.

    •  

      pokaż komentarz

      @Feanir: Ktoś sie kiwnął w przypadku tych DVD 2-warstwowych i to 8x potraktował jako ilość płytek w opakowaniu...

    •  

      pokaż komentarz

      @Feanir: być może cena jednostkowa podawana tam to nie cena opakowania/ilość płyt w opakowaniu ale cena za jedną płytkę sprzedawaną detalicznie.

  •  

    pokaż komentarz

    Przyznaję, dałem się w ten sposób nabrać MM podczas zakupu monitora. Niby nic nie straciłem, bo tak czy siak koszt zakupu przed i po "promocji" ten sam - pomimo różnych cen, ale co się nazłościłem w domu, kiedy w sieci porównałem ceny w innych sklepach, to moje. ;)

    Od tej pory NIGDY już nie kupiłem elektroniki pod wpływem chwilowego impulsu. Mądry Polak po Media Markcie. ;)

  •  

    pokaż komentarz

    Normalna praktyka. Nie ma nic za darmo. To tak samo jak z ratami 0%. Kupując np. TV, który kosztuje 3000,00 płacisz 30 rat po 100 zł. i cieszysz się, że kupiłeś bez odsetek. Tymczasem w innym sklepie ten sam TV kosztuje 2400,00 i jak go weźmiesz na standardowe raty z odsetkami to też zapłacisz 3000,00. :) Wszystko kwestia ceny, jaką market sobie wymyśli jako wyjściową.

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      pokaż komentarz

      @corobic75: Nie przesadzajmy, to nie jest do końca "normalna praktyka". Twórca wykopu, jak i większość komentujących, IMO trochę się ośmieszają wydając osąd o całej polityce sklepu i sklepie jako takim na podstawie JEDNEGO produktu. Ten telewizor równie dobrze mógł być w gazetce w promocji, a jak wiadomo nowa promocja (w tym przypadku: Cała Polska kupuje bez VAT-u) kończy tę z poprzedniej gazetki, więc automatycznie cena telewizora poszła w górę - i to bez żadnego spisku. Ja nie mówię, że tak musiało być, że to wszystko jest urojone itd. - ja po prostu próbuję uświadomić, że nie należy popadać w paranoję i szukać wszędzie oszustwa, bo tworzy się niepotrzebna psychoza. Sam nie raz i nie dwa kupiłem sprzęt na bezVATowej promocji MM (aparat, Xboxa...) i za każdym razem cena po obniżce była wyraźnie niższa niż w Internecie, więc uznawanie, że każdy jest oszustem, a każda promocja próbą wyłudzenia to bezsens. Ale po co myśleć samemu, skoro ktoś to zrobił za nas i jest okazja kogoś opluć?

    •  

      pokaż komentarz

      @Tigro: Zgadzam się. Przecież ja nie powiedziałem, że ktoś tu jest oszustem, czy robi kogoś w balona. Po prostu na takich manewrach polega polityka marketingowa wielu firm, nie tylko MM. I to nie jest oszustwo, tylko w pełni legalne działanie, oparte wprawdzie na tym, że sprzedawca liczy na to, że potencjalny klient nie sprawdzi alternatyw, czy po prostu "łyknie" prosty tekst "22 procent taniej", czy "raty bez odsetek" etc., ale na tym polega handel. A jeśli zależy Ci na tym, aby kupić taniej, to należy maksymalnie rozeznać temat przed zakupem, a nie natychmiast biec do sklepu, którego reklamy krzyczą, że dostaniesz towar niemal za darmo.

    •  

      pokaż komentarz

      @corobic75: Taaa, albo kupujesz TV za 3000zł na 40 rat po 100zł 0% ;)

  •  

    pokaż komentarz

    Achievement unlocked: odkrycie Ameryki.

  •  

    pokaż komentarz

    Akurat to nic nowego, że wszystkie duże sklepy robią na potęgę w konia i tak boją się sklepów internetowych.
    Ostatnio nawet lodówkę przez internet kupiłem - zaoszczędziłem 4 stówki, a i pan kurier jeszcze pomógł wnieść.
    Społeczeństwo nadal jest w większości nieufne co do zakupów przez internet, Polak musi zobaczyć towar na żywo, pomacać, powąchać - inaczej jak w internecie, nadal panuje strach przed oszustwem mimo, że prawo naprawdę przyzwoicie chroni kupującego(chociażby 10 dni na zwrot bez podania przyczyny). Może to także wynikać z braku frajdy towarzyszącej kupowaniu w sklepie ale nie ma co dać się zwariować i warto poczekać to parę dni.

  •  

    pokaż komentarz

    Ja kiedyś kupiłem drukarkę właśnie w MM i rzeczywiście było to 22% mniej. Wiem bo od dłuższego czasu miałem na nią chrapkę i obserwowałem ceny w różnych sklepach..

  •  

    pokaż komentarz

    Przecież to zawsze tak było. Gratuluję przebudzenia konradk.

  •  

    pokaż komentarz

    Ja też nie kupuje w MM. Ich najbliższy sklep jest 100 km od mojego miasta.

  •  

    pokaż komentarz

    No cóż, tak się właśnie trzepie kasę na ludzkiej niechęci do łażenia po setkach sklepów i szukaniu jak najniższych cen ;)

    Co do MM, to wydaje mi się, że jeżeli chodzi o szeroko pojętą elektronikę, to chyba właśnie u nich są najwyższe ceny.

  •  

    pokaż komentarz

    Hmm ciekawe czy tak ze wszystkimi artykułami czy tylko z wybranymi ? ja kupiłem ponad rok temu telewizor LCD panasonica 32 cale za 1150 zł właśnie w niby promocji beż 22% vat ten sam model telewizora na skąpcu był wówczas za 1300 zł w marketach ten TV dalej jest po 1300 a nawet 1500 zł więc chyba nie zawsze kupując w MM jest się idiota ? dodam że prze kupnem TV w MM sprawdziłem ceny w necie :P

    •  

      pokaż komentarz

      @Edekzkrainy_kredek: Robią w ch$%a ale nie na wszystkie produkty. Czasem można coś utrafić. Dzisiaj przeszedłem się z ciekawości. Kolejki na 3h stania, ludzi z telewizorami, kinami domowymi itp. mnóstwo. Nie zwracałem uwagi na ceny, bo nie chciałem nic kupować. Ale przy zabawie MacBookiem zapamiętałem jego cenę i niczym nieróżniącą się od oficjalnej iSpotowej, czyli bez VATu wychodzi coś ok. 3100 czyli bardzo atrakcyjna cena jak na ten model. Takich rzeczy na pewno jest więcej. W dodatku na część rzeczy takie jak książki, płyty CD, DVD też nie zmieniają cen, tylko nikt by nie stał w kilkusetmetrowych kolejkach by kupić książkę 10 zł taniej.

  •  

    pokaż komentarz

    Życie pokazało nie raz, że nie ma na świecie Świętych Mikołajów. Wiadomo, że mało kto sprawdzi jaka była cena przed promocją -22%. Jeśłi nawet ktoś sprawdzi to powiedzą, że parę dni temu ten produkt obejmowała inna promocja, dlatego cena była niższa.
    Całe szczęście że są: CENEO, Skąpiec itp. Zanim napalisz sie na coś w markecie, odpal przeglądarkę w telefonie i sprawdź cenę :)

  •  

    pokaż komentarz

    Najkorzystniej kupować przez internet ;D

  •  

    pokaż komentarz

    Po prostu podwyżki cen się nie nagłaśnia w przeciwieństwie do obniżki cen. I tak w prosty sposób zdobywa się klientów nie tracąc na tym nic.

  •  

    pokaż komentarz

    Sprawa zawyżania cen przed obcinaniem VAT-u nie jest nowa, jak tylko usłyszałem o dzisiejszej promocji, to byłem pewien, że tak właśnie zrobią. :)

    O, nawet w komentarzu pod tekstem jest:
    "Przyznam szczerze, że myślałem, że o tym każdy bardziej zorientowany (tj, kto ma internet i potrafi z niego korzystać) o tym już od dawna wie. W necie na porównywarkach, forach itp mówiło się o tym triku MM od kilku lat. Ja już z doświadczenia praktycznie żadnej elektroniki nie kupuje poza internetem. Nie opłaca się i tyle."

  •  

    pokaż komentarz

    To jest jakis fenomen. Wyborazcie sobie , ze otwieracie typowa, osiedlowa spozywke z przykladowymi cenami produktow: zimny Leszek 10zl, jiogurt 0.2 5zl itd.
    I... ludzie kupuja.

  •  

    pokaż komentarz

    Jednak można na tym zyskać! Na przykład ceny gier faktycznie są obniżane o te 22% ponieważ ludzie je kupujący te produkty wiedzą dokładnie ile co kosztuje. Dlatego jeżeli wiesz co kupić, to faktycznie masz to 22% taniej.

    Co nie zmienia faktu, że dobrze szukając można gry kupić jeszcze taniej, niż u nich po przecenie ;) chciałem tylko zaznaczyć, że nie wszystko drożeje o 22%, żeby potem stanieć o 22%

  •  

    pokaż komentarz

    Nie jest tak do końca! Media jak i Saturn żyją z całkiem przyzwoitej jak na obecne czasy marzy (w elektronice oczywiście) a to za sprawa pozycji, która przez lata wypracowali. I tak kupując 20000 xbox'ow od MS nie kupują dla sklepy w warszawskich jankach a dla całej Europy. Co za tym idzie dostają nieco inna cenę niż nawet największy sklep internetowy RP.

    I tak sprzedając xbox'a standardowo z marzą 20% dzień przed promocja można zrobić korektę ceny (delikatna) czego klient raczej nie zauważy (5%) po czym obniżyć ja o 22% i zarobić na xbox 3% co przy takiej ilości da wynik bardzo przyzwoity.

    Radzę jednak nie dać się nabrać na super promocje bo nic w życiu nie ma za darmo! Za coś MM musi zapłacić czynsz 60000 zł w twoim ulubionym centrum handlowym :)

  •  

    pokaż komentarz

    Byłem tam dziś przez przypadek (nie wiedziałem skąd te kolejki), po czym jak zobaczyłem model TV, który znalazłem w sieci 300PLN tańszy niż na ceneo... Twórco tego wykopu - j$$...ij się w czoło i nie pisz populistycznych ściem.

    Jedyne, z czym się zgadzam, to to, że sporo tam było idiotów... wypudrowana lampucera, która tak się kłóciła o kolejkę do informacji, jakby od tego zależało jej życie. Ludzie dla 100PLN obdzierają się z godności - smutne.

    Popatrzyłem, cena dobra, ale wyszedłem. dla 150 PLN (TV był tani, więc zniżka mała) nie będę stał w kolejce 3h... ot co.

  •  

    pokaż komentarz

    Takie coś jest bardzo smutne.
    Pokazuje jak człowiek chce drugiego człowieka robić w bambuko.
    (wiem, że Ci co kupują w takich "promocjach" to sami sobie winni, ale mimo wszystko)
    Ważniejsze pieniądze niż uczciwość.
    Świat zmierza do samozniszczenia, naprawdę. Inaczej tego nie widzę.

  •  

    pokaż komentarz

    Chciałem kupić sobie XBOXA 360. Wszedłem na stronę EURO RTV AGD i sprawdziłem cenę. XBOX 360 ELITE 999zł - promocja. Okazało się, że produkt dostępny jest w markecie u mnie w mieście. Pojechałem i co? Cena 1111zł! Chciałem ich sprawdzić może stara cena, a przy kasie nabiją normalnie. Pytam przy kasie o cenę i co słyszę? 1111zł! Wyjaśniłem panu, że na ich stronie cena to 999zł. Pan powiedział, że zaraz to sprawdzi i rzeczywiście ku jego "zdziwieniu" cena wynosiła 999zł. Kupiłem. Mnie się udało, inni byli zrobieni w c*** jak nie wiedzieli jaka jest prawdziwa cena.

  •  

    pokaż komentarz

    "MediaMarkt" próbował ze mnie zrobić IDIOTĘ, przegrał sprawę w sądzie (bezczelne typy miały jeszcze czelność składać apelację, którą od ręki oczywiście również przerżnęli).

    Nikomu NIE POLECAM zakupów, ani nawet wizyt w tym przybytku. Chyba, że ktoś chce sobie napytać problemów.
    Cieszę się z każdego klienta, który ten dyskoncik traci a przypominam iż jeden niezadowolony klient generuje grupę kilkunastu osób zniechęconych do marki/produktu/sklepu.
    Gratuluję więc baranom uporu w dążeniu do przepychania swych kłamstw w sądzie. Z większą bezczelnością nigdy wcześniej się nie spotkałem.

    Moja noga NIGDY tam więcej nie postanie, z radością kupuję gdziekolwiek, tylko nie w tym bajzlosyfie.

    Krzyżyk na drogę :)

  •  

    pokaż komentarz

    Szukałem ostanio kamery do kupienia. I okazało się że w mediamarkt cena kamery jest o 500 zł większa niż w innych sklepach 8-O to jest nienormalne trochę, a faktycznie obniżając ceny o vat i tak ceny są za wysokie na to co oferują swoją reklamą. Sam sprawdziłem , nie kupiłem i popieram hasło
    "MEDIA MARKT dla IDIOTÓW"

  •  

    pokaż komentarz

    @worldmaster
    Jeżeli masz ochotę to przybliż sprawę.

    Tak się składa, że z tym zawyżaniem cen przez MM a następnie ich obniżką o vat to szczera prawda. Kupiłem kilka artykułów AGD - lodówkę, zmywarkę, okap, piekarnik w zeszłym roku jak była promocja 'druga tańsza rzecz za połowę ceny'. Wcześniej oczywiście kalkulowałem, szukałem na ceneo itp i wyszło wszystko w MM o ok 600 zł taniej niż w internecie, więc się opłacało. Swoją drogą oczywistą sprawą było podniesienie cen wszystkich artykułów w sklepie na czas promocji ;).

  •  

    pokaż komentarz

    Świat jest pełen idiotów więc to o niczym nie świadczy. Dobry marketing to klucz do sukcesu i każdy sklep o tym wie. Ludzie którzy chcą kupować tanio i sprzęt dobrej jakości szukają w necie.

  •  

    pokaż komentarz

    W innych sieciach dzieje się to samo. Znam z doświadczenia zza obu stron "lady" MediaExpert. MediaMarkt wymięka przy tak chamskich zagrywkach jak konieczność płacenia za transport, odbiór starego sprzętu i inne usługi które na terenie sklepu są reklamowane jako darmowe.

  •  

    pokaż komentarz

    Nie chcę was martwić, ale to bardzo powszechna praktyka. Podniesienie cen, a następnie ich obniżenie i ogłoszenie wyprzedaży to chyba ulubiona praktyka sklepów odzieżowych i elektronicznych.

  •  

    pokaż komentarz

    Niestety nie tylko MM ma takie akcje i nie ma się co obrażać. Tak to działa i nie tylko w tej branży.Praktycznie każda branża ma swoje myki na uwalenie tak bardzo "docenianego" i "szanowanego" klienta. Np. motoryzacja, spożywka itp. Taki życie.

  •  

    pokaż komentarz

    Co roku tak jest, nie wiem o co to halo. Rok lub dwa lata temu był taki sam wykop również o MediaMarkt. Widać olbrzymi napływ nowych. Dlatego się powoli stąd wynoszę.

  •  

    pokaż komentarz

    Bylo to nie raz na wykopie...

  •  

    pokaż komentarz

    Warto poszukać na reklamówkach, rzucanych pod drzwi albo dołączanych do gazet, czy nie ma tam czegoś napisanego małym druczkiem... Później mogą się tłumaczyć błędami w cenie wszystkich zamieszczonych tam produktów. No ale jeśli ktoś usłyszy tylko mniej o vat, leci tam z jęzorem wywieszonym na brodzie i nie spojrzy na ulotkę to sam sobie jest winien.

  •  

    pokaż komentarz

    Sam uważam Media Markt za średnio szczerą czy uczciwą sieć ale muszę przyznać, że ten wykop mnie rozbawił. Dla wszystkich oświeconych geniuszy tu się wypowiadających chciałbym zwrócić uwagę na to że zwiększenie ceny o 22% a następnie zmniejszenie o tyle skutkuje realną obniżką o jakieś 4,5%. Czyli jednak na korzyść konsumenta.

  •  

    pokaż komentarz

    Dobrze że jest internet i wszyscy mogą się dowiedzieć o zuchwałych praktykach wielkich sklepów!
    Cwaniactwo do potęgi!

  •  

    pokaż komentarz

    Dzień bez wieśniaka, dniem straconym, jak mawia przysłowie mieszczucha. Dziś kolejny burak, ale na warszawskich blachach. Widać – wieśniak z importu, mimo że zameldowany na Mokotowie.
    Więcej na www. motofreak. eu
    Bezpośredni link:
    http://www.motofreak.eu/2010/04/buraki-na-okeciu.html

  •  

    pokaż komentarz

    A ja myślałem że w przeciągu to można stać.

  •  

    pokaż komentarz

    Jaki ten Media Markt zły normalnie samo zuoooooo!!!!1

    Nie to co te biedne małe sklepy które nigdy nie kupują towaru w dużych sieciach po promocyjnych cenach w celu dalszej odsprzedaży z własna marżą:/
    Każdy chce zarobić, wy pewnie też więc nie bądźcie takimi hipokrytami i nie p$!$$%$cie jakie to jest robienie ludzi w ch$$a bo dla pieniędzy zrobicie to samo!

  •  

    pokaż komentarz

    Może to i lenistwo ale eliminuje frustracje związaną z tego typu akcjami... zwyczajnie wszystko prócz jedzenia zamawiam na allegro, tak jest wygodniej i przede wszystkim taniej. :)

  •  

    pokaż komentarz

    MM jest dla frajerów! Kolega tam pracował. Wałki idą takie, że współczuję ludziom którzy tam kupują!!!

  •  

    pokaż komentarz

    cena podwyzszona o 22% a nastepnie zredukowana o 22% to nie ta sama cena co poczatkowa..
    tak nawiasem mowiac

  •  

    pokaż komentarz

    Tańsze o 22% czyli trzeba przemnożyć przez 0,78 a nie podzielić przez 1.22.
    1800/1.22 =1475,5 a 1800 x 0,78 =1404..

    Matura z matmy jednak jest konieczna.

    •  

      pokaż komentarz

      @PadmaN: Mylisz się, sklep nie obniżył ceny o 22%, tylko uciął cenę o podatek VAT (już pomijając wcześniejsze podwyższenie ceny). Wyliczenia są prawidłowe, tylko opis znaleziska jest mylący.

    •  

      pokaż komentarz

      @PadmaN: 1404x22%=308,88, 1404+308,88=1712,88,
      1475,4x22%=324,59, 1475,4+324,59=1799,99

      Więc przemyśl to co napisałeś.

      W sloganach MM nie jest napisane - taniej o 22%, tylko o wartość podatku VAT.

    •  

      pokaż komentarz

      @lukaszlew77:
      p!$#$##e to co jest napisane w sloganach MM.
      Myślisz że jak obniżysz o 22% a potem podwyższysz o 22% to wróci z powrotem na 1800?
      Ludzie trzymajcie mnie bo nie mogę...

    •  

      pokaż komentarz

      @PadmaN: Jak policzysz 22% z ceny brutto to nie obliczysz VATu! Obliczysz po prostu 22% kwoty brutto i to wszystko. Logiczne jest to, że jak liczysz 22% z wyższej ceny to wyjdzie więcej.

      Nie rózróżniasz dwóch zdań - taniej o 22%, a taniej o wartosć VAT. Moje obliczenia są do tego drugiego. Bo jeżeli liczysz VAT we wspomniany przez ciebie sposób to gratuluje.

      Oczywistym jest to, że jeśli obniżysz cenę czegoś o 22%, a potem podwyższysz o 22% to nie wyjdzie to samo.

    •  

      pokaż komentarz

      @PadmaN: hmm x +22%x a potem -22%x ile to bedzie? normalnie nowa matematyka powstaje na wykopie:D

  •  

    pokaż komentarz

    tak było jest i będzie dopóki Iran nie rzuci wreszcie tej bomby

  •  

    pokaż komentarz

    w czas sie skapłeś...

  •  

    pokaż komentarz

    ta sytuacja jakby żywcem wyrwana z Roku 1984

    "
    times 14.2.84 miniobfi mylcyt czekolada sprost
    times 3.12.83 rel rozdn wb dwaplusbezdobrze"

    wmawianie ludziom, że tak naprawdę ilość czekolody na obywatela nie spadła, a wzrosła! :d