Rośnie patriotyzm konsumencki w Polsce
Możliwe, że już niedługo patriotyzm konsumencki będzie czynnikiem decydującym o wyborze danego produktu. Jak informuje Polska Grupa Supermarketów (PGS), właściciel marki Top Market, nawet 75% sprzedawanych produktów w sklepach należących do Grupy pochodzi od polskich producentów.
PC1987 z- #
- 203
Komentarze (203)
najlepsze
@KochanekAdmina: a jakiś przykład? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak widać po artykule zajęli się oszustami, poza tym news sprzed 2 lat to jest ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@mart3112: Lindt trzyma poziom, ale też kosztuje swoje.
PS: To jest podobno spowodowane problemami kakaowców - https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2014/nov/21/cocoa-crisis-world-chocolate-stash-melting-away
@Johny777: Niestety niekoniecznie.Jakkolwiek normalnym jest żeby faworyzować krajowe produkty to czasami po prostu się nie da.
Jego odcisk gospodarczy może nawet być korzystniejszy od rodowitego Polaka, bo nie musieliśmy płacić za jego edukację. A i umiejętności ma unikalne (np. przynosi ze sobą swoją kuchnię).
Wszystko oczywiście pod warunkiem, że pracuje.
Ps. Najbogatszy kraj naszego regionu czyli Szwajcaria wystawiała swoje przedsiębiorstwa cały czas na konkurencję zagraniczną. Biednie na tym nie wyszli.
A rząd dalej #!$%@? polskich przedsiębiorców, a obcym daje ulgi. Hurra #!$%@? polska gospodarka...
@minvt: No nie wiem. Ja ze zbytem swoich produktów problemów nie mam;]