W Niemczech mandat za nocleg w kabinie ciężarówki wyniesie 11 000 EUR
z czego 1/4 zapłaci kierowca a resztę pracodawca. Zarzynanie polskiego transportu przez naszych europejskich przyjaciół trwa.
theonering z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 206
- Odpowiedz
z czego 1/4 zapłaci kierowca a resztę pracodawca. Zarzynanie polskiego transportu przez naszych europejskich przyjaciół trwa.
theonering z
Komentarze (206)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Ale oczywiście wszyscy sie burzą już na wyrost nie dostrzegając z resztą masy innej patologii jaka z naszego kraju wylewa się na inne kraje - choćby to jak sobie nasi kierowcy radzą w Skandynawii zimą i jak są do tego przygotowani. Latem niemieccy turyści są sensacją w mediach bo trzeba ich ściągać z połowów w sztormie a
Na pewno chcesz mijać na autostradzie tiry z niewyspanymi kierowcami? Notorycznie zmęczony człowiek wolniej reaguje i częściej podejmuje złe decyzje. Kolizje tirów z Pendolino nie wzięły się znikąd.
Granicą wolności człowieka jest wolność innych ludzi. W tym przypadku bezpieczeństwo innych osób.
W Niemczech kierowca zarabia około 2200-2500 euro netto. W Polsce też się ostatnio poprawiło bo nie ma kierowców.. Na stałych trasach można spokojnie wyciągnąć 6k netto, jeżdżąc na przerzutach ponad 7k netto.
Niemiecki kierowca tak samo jak i Polski śpi w aucie i tak samo gotuje, więc nie pisz głupot bo parę lat jeździłem po zachodzie i wiem jak to wygląda. W całej tej sprawie chodzi o pauzy 45 godzinne
Chodzi o 45-godzinową przerwę. To znaczy, że pracodawca z Polski po tygodniu jeżdżenia po Niemczech mówi do swojego pracownika: No to pojeździłeś tydzień, to należą Ci się dwa dni wolnego. Znajdź jakiś parking z kiblem i miłego wypoczynku.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora