@Snap: Pozostaje trzymać kciuki za to, że razem z większą reklamą przyjdą ludzie, z ludźmi pieniądze, a z tymi pieniędzmi dalej ktoś coś będzie robił. Bo jeśli firma pójdzie w PR a nie w tabor... Odpukać :)
@Snap: Mam nadzieję, że wszystko potoczy się dobrze dla Przewozów Regionalnych, bo póki co wygląda, że idą w dobrym kierunku - nowe tabory, nowa oferta, gps, ciekawe co na to IC. Jeżeli nie ruszą się z miejsca - z pewnością zaliczą straty.
@ReFree: Jechałem już takim wagonem i faktycznie jedzie się przyjemnie, na wyświetlaczu w końcach wagonów jest aktualna prędkość, najbliższa stacja i informacja o zajętości toalet (!!) ;)
Przewozy Regionalne robią coś, dzięki czemu biorę pod uwagę podróż pociągiem nawet gdy mam akurat na paliwo do auta.
Boję się jednak o przyszłość tej firmy - prezes wizjoner zrezygnował (po nerwach związanych z konfliktem InterREGIO <> PLK każdy by miał dość) i został szefem lotniska gdzieś tam i zachodzi obawa, że ministerstwo skarbu, które kontroluje radę nadzorczą wciśnie teraz kogoś, kto będzie posłusznie zwijał ofertę by utwierdzić monopol popieranego przez ministerstwo
Patrzcie jaka mobilizacja PR przed wejściem na polski rynek Deutsche Bahn. Zobaczycie co się będzie działo jak już się pojawią i wyskoczą ze swoją ofertą...
@mazz: ależ PR już współpracują z DB (Regioekspres Wrocław-Drezno-Wrocław). Bać to się powinno PKP IC, bo mają najdroższe bilety a i tak nadal wykazują straty i biorą dopłaty. Interregio z PR pokazało, że można zaoferować tańsze bilety i jeszcze wyjść na plus.
Normalnie Kanada , Panie. Mam jedynie nadzieję , że te nowiusieńkie fotele nie są kroju tych użytych w bezprzedziałowych pociągach Łódź - Warszawa (tak k#%!%sko niewygodne, że nie można się na nichnijak wygodnie usadowić).
Fajnie że się coś zaczyna dziać na kolei, ale dopóki infrastruktura będzie w opłakanym stanie, a stacje będa rozmieszczone w przypadkowych lokalizacjach, to nawet super nowoczesne i czyste pociągi pasażerów nie przyciągną. No, ale to już nie rola przewoźnika, tylko zarządcy infrastruktury --> PKP PLK --> państwa/samorządu.
@Mayger: Dłużej, ale do tej pory jeździły, można powiedzieć, że testowo. Na różnych relacjach InterRegio - część na IR WOŚP Rzeszów - Wawa i IR Galicja Rzeszów - Śląsk, a część gdzieś na Pomorzu chyba.
Komentarze (79)
najlepsze
Boję się jednak o przyszłość tej firmy - prezes wizjoner zrezygnował (po nerwach związanych z konfliktem InterREGIO <> PLK każdy by miał dość) i został szefem lotniska gdzieś tam i zachodzi obawa, że ministerstwo skarbu, które kontroluje radę nadzorczą wciśnie teraz kogoś, kto będzie posłusznie zwijał ofertę by utwierdzić monopol popieranego przez ministerstwo