@Nicolai Jestem tego samego zdania. Widzę tu problem naszego dialogu politycznego. Nie ważna jest istota problemu tylko po której stronie stoi polityk. Nawet jeżeli to jest niezależna, przemyślana i być może najlepsza decyzja (jeżeli nie to dla czego pytam się Onetu )to i tak sugestia jako by Bieńkowska działała pod wpływem lobby niemieckiego pozostaje. Tak jest w każdym temacie politycznym. Bezmyślna polaryzacja i walka ideowa zamiast konstruktywnego dialogu. Dzisiejsze media to tragedia.
@abdullahibnalibali: a skąd masz prąd? najpierw trzeba przesłać prąd, później przełożyć go na niższe napięcie, następnie naładować akumulatory, wyładować je i napędzić silnik... wszędzie straty... już prędzej ogniwa paliwowe mogłyby uratować sytuację, ale na razie tylko wodorowe mają sensowną sprawność (a wodór i tak trzeba by wytworzyć)
Bieńkowska banuje = hurrr jak to komisman banuje mnie przecież mam prawo jeździć tym czym chcę! Komuniści zabraniajo! Wolny rynek! Bieńkowska nie banuje = hurr ciekawe ile jej VAG zapłacił, udusimy się w tych rakotwórczych oparach, sorry taki mamy klimat xddd
Wygląda na to, że lobbyści niemieckich koncernów motoryzacyjnych dopięli swego.
To może przypomnę że w Jaworze właśnie powstaje fabryka silników Mercedesa. VW też ma w Polsce fabrykę silników. To w tej fabryce produkowano "słynne" silniki które miały zaniżane normy. Tak że pisiorki nie krytykujcie za bardzo Bieńkowskiej bo w tym przypadku działa na korzyść obecnego rządu z Morawickim na czele.
@Gieekaa: Jak rozpieprzą gospodarkę to się powie, że Niemcy albo Tusk stonkę zrzucają na pola albo cos w ten deseń. Komuniści zawsze umieją wytłumaczyć "chwilowe problemy gospodarcze".
Ciekawe jak taki zakaz miałby w praktyce wyglądać. Przecież cały transport samochodowy w Europie to praktycznie diesel i ukochany przez ekologów zbiorkom to też w większości diesle.
@cerambyx: U mnie na mieście diesle o standardzie Euro 5 w góre jest raptem parę. Codzienny widok to starsze dieslaki z których przy dodaniu gazu leci czarny dym ( ͡°͜ʖ͡°) O smrodzie ze starych Autosanów w PKS nie wspominając.
Komentarze (88)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Jestem tego samego zdania.
Widzę tu problem naszego dialogu politycznego.
Nie ważna jest istota problemu tylko po której stronie stoi polityk. Nawet jeżeli to jest niezależna, przemyślana i być może najlepsza decyzja (jeżeli nie to dla czego pytam się Onetu )to i tak sugestia jako by Bieńkowska działała pod wpływem lobby niemieckiego pozostaje.
Tak jest w każdym temacie politycznym. Bezmyślna polaryzacja i walka ideowa zamiast konstruktywnego dialogu. Dzisiejsze media to tragedia.
Komentarz usunięty przez moderatora
Bieńkowska nie banuje = hurr ciekawe ile jej VAG zapłacił, udusimy się w tych rakotwórczych oparach, sorry taki mamy klimat xddd
Dzień jak co dzień, beka z wykopków od rana
To może przypomnę że w Jaworze właśnie powstaje fabryka silników Mercedesa. VW też ma w Polsce fabrykę silników. To w tej fabryce produkowano "słynne" silniki które miały zaniżane normy. Tak że pisiorki nie krytykujcie za bardzo Bieńkowskiej bo w tym przypadku działa na korzyść obecnego rządu z Morawickim na czele.