Cześć mirki i mirabelki ( ͡° ʖ̯ ͡°).
Nie sądziłem że będę musiał się zwracać do was z prośbą o pomoc, ale nie wiem kto bardziej się zna na wszystkim niż wy.
A więc. Równe dwa miesiące temu zakupowałem meble do pokoju. Kupiłem między innymi szafę z tego oto linku -
//allegro.pl/szafa-z-lustrem-190x80x50-polka-drazek-12-kolorow-i6568615521.html firma JARENMEBLE
Wysyłka jak zobaczycie - 14 dni roboczych. No okey. Problem w tym że szafa doszła do mnie po okołu miesiącu. Dzwoniłem do nich wiele razy, za każdym razem słyszałem że "do końca tygodnia będzie pan miał/jutro powinna być". Dobra, przesyłka przyszła, wszystko fajnie. Odpakowuję, sprawdzam i myślę, że coś jest kurwa nie tak. No i okazało się że nie ma lustra. A więc szybki telefon, oczywiście nikt mi nie wierzy, muszę im robić zdjęcia wszystkich elementów z obu stron.
Do dzisiaj owego lustra od nich nie otrzymałem, mimo że prosiłem o to z 7 razy, dzwoniąc do nich. Sama szafa też jest jakaś dziwna, ledwo co zdołałem ją w cztery osoby złożyć.
Napisałem do nich o zwrot pełnej gotówki - 250 złotych, 70 złotych za przesyłkę, i 50 złotych za kolor, ale sam nie wiem czy coś z tego wyjdzie. Nie mam zamiaru też płacić za przesyłkę do nich.
Co teraz mogę zrobić? Ktoś coś doradzi? Wiem jak to jest z januszami, ja sam pracuję więc nie mam nerwów na to. Cały czas byli mili, wierzyłem im, ale jako iż obiecali że do tego tygodnia na 100 procent dojdzie lustro - straciłem wiarę w to.
Komentarze (8)
najlepsze
Daje to