:]

Ciastka!

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

  •  

    pokaż komentarz

    Fanzonun skończył się na kill'em'all.

    •  

      pokaż komentarz

      @w33d: ale fajnie, że doczytałeś do końca :)

    •  

      pokaż komentarz

      @w33d: moja rada - następnym razem kup auto z klimą ot co

    •  

      pokaż komentarz

      Ja miałem na tyle mało chęci na zamawianie itp. że jak przyszedł do mnie pan od "n" i zaproponował umowę, trzeba przyznać że w innych telewizjach nigdzie tak tanio nie ma, od razu umowę podpisałem, pan założył, ustawił, aktywował, a następnego dnia wpadł zobaczyć jeszcze czy wszystko działa :) I za tą usługę wziął całe 50zł. Do dziś nie mam żadnych problemów.

    •  

      pokaż komentarz

      a ja polecam w koncu temu narodowi wziaść sie do roboty a nie ogladac telewizje!
      wszystkie potrzebne informacje znajdziesz w internecie i to podane w różny sposob a nie tylko jak dziennikarzyna subiektywnie chciał...

    •  

      pokaż komentarz

      Może się scnf podpiął się pod pierwszy komentarz, ale prawdę mówi!

    •  

      pokaż komentarz

      @sncf: WZIĄĆ a nie wziąść!

    •  

      pokaż komentarz

      @sncf: WoW to w internecie jest liga mistrzów w jakości HD za darmo? Już nie wspomnę i wielu kanałach (w jakości HD) za darmo :) pochwal się linkami skoro rzeź taki mądry. A jeśli byciem fanem jakiegoś sportu to spoglądanie na tabelki to współczuje rodzinie że mają tak kreatywnego osobnika w rodzinie.

    •  

      pokaż komentarz

      @KochanekAdmina: a masz na to czas?
      gwarantuję Ci iż mi brakuje 40godzin kazdej doby!
      kiedys każdy miał poza pracą obowiązkami nawet jakies hobby
      modelarstwo, czy pucuj samochod w garazu no tak garaz - poco pracowac wiecej i miec...,
      nawetu u Czechow sa aktywne aero-kluby co kilkanascie km itd itd tysiace przykladow
      wiec marnowanie ZYCIA przed TV nie jest dla mnie na pewno, a korzystasz z tego i TY bo wypracowuję wiecej dla siebie więc ponad polowe! z tego oddaje w haraczu dla kraju - rozumiesz?

      gdyby ludzie w koncu przestali marnowac godziny codziennie przed tym narzedziem kierowania ich rozumami, a wzieli sie za siebie i otocznenie - gwarantuje Ci ze mielibysmy tu Szwajcarie - a tak z KIM?
      z tymi co mnei minusuja za prawde jak zwykle?

    •  

      pokaż komentarz

      @w33d: * Kill 'Em All

    •  

      pokaż komentarz

      @w33d: 90 zł za dekoder i czasze :D ??? Ja bym tylko potwierdził że paczki nie przyjąłem a dekoder sprzedał z anteną z podwójnym zyskiem :)

    •  

      pokaż komentarz

      opisz swój problem na forum nki
      http://nhdtv.pl/forum/forumdisplay.php?f=71

      Niech inni wiedzą. Niewykluczone że któryś z pracowników Ci pomoże, bywały takie przypadki po interwencji na forum.

    •  

      pokaż komentarz

      Podepnę się pod pierwszy komentarz.

      Kochani, nigdy nie podpisuje się żadnych umów przez telefon ani przez internet! Nie ważne czy dzwoni bardzo miła Pani z banku, operatora komórkowego lub telewizji. Ona chce jedynie podpisać umowę i naciągnąć na nowe, płatne usługi. Zawieranie umów w ten sposób często kończy się właśnie opisanymi problemami.
      Po drugiej stronie słuchawki siedzą tylko ćwoki i hieny którym zależy tylko na tym aby wcisnąć nam jak najwięcej usług. Nie ważne jest dobro klienta.
      Sam załatwiam wszystkie sprawy w salonach gdzie mam możliwość na spokojnie przeczytać umowę i skontrolować jaką usługę wybieram, świadomie zdecydować na jakich zasadach i za ile.
      Na wizytę w salonie trzeba na to poświęcić trochę czasu, ale jest to dobra inwestycja ponieważ później oszczędzamy czas na rozwiązywaniu problemów spowodowanych przez ćwoków po drugiej stronie słuchawki.

      dziękuje

    •  

      pokaż komentarz

      marcys dobrze mówi, na początku też miałem problemy, koniec końców był to wadliwy dekoder, czy tam tuner jak kto woli. Co prawda wydałem kilka złotych na telefon (i nie dowiedziałem się kompletnie niczego), ale zaraz po telefonie opisałem wszystko na tym forum - w ciągu kilku minut ludzie (niezatrudnieni przez "N") odpowiedzieli co robić. Następnego dnia wymieniłem dekoder i do tej pory jest OK - oprócz podwyżki i tego, że w zasadzie nie mam kiedy tego wszystkiego oglądać (a miejsca na dysku już nie mam).

    •  

      pokaż komentarz

      @marciin88: a w salonie dbają o Twoje dobro, wcale nie chcą Ci wcisnąć jak najwięcej? Oni nie dostają wypłaty, nie mają systemu premiowego. Wierzysz w to?
      Umowę możesz sprawdzić przy kurierze.

    •  

      pokaż komentarz

      @KochanekAdmina: a co jest takiego w lidze mistrzów w hd? ja jakos sportu nie ogladam i zyje ;P

    •  

      pokaż komentarz

      @osocha:
      Jeżeli według kuriera nie odebrałeś przesyłki i nie możesz go zwrócić to znaczy, że kurier się p!#!##!nął i masz dekoder za 9 dyszek czyli mniej-więcej tyle ile kosztują na allegro.

    •  

      pokaż komentarz

      Errata:
      W tej cenie są "nbox hdtv", tudzież ADB-3100S, które dysku nie posiadają, z dyskiem kosztują 2-3 razy więcej.

    •  

      pokaż komentarz

      @marcin8006: Dokładnie to samo u mnie, zero problemów, do tego w lipcu kończy mi się umowa, a oni chcąc zatrzymać mnie u siebie dali mi do grudnia za darmo wszystkie pakiety, a mialem abonament 50zł.

  •  

    pokaż komentarz

    To że jechałeś bez klimy to też przez telewizję nowej generacji :> ?

  •  

    pokaż komentarz

    Jak mogą żądać od Ciebie zwrotu dekodera skoro, według nich, nie odebrałeś paczki od kuriera? Coś się chyba dajesz zrobić w balona.

    •  

      pokaż komentarz

      @scyth: ja się sam wygadałem podczas pierwszej rozmowy z infolinią w maju jak mi wyłączyli telewizję, że mam cały zestaw w domu. Myślałem, że to jakiś prosty błąd, pan kliknie kilka razy i mi się włączy telewizja. Na forum n-ki przeczytałem, że czasami trzeba zadzwonić do nich, żeby ręcznie zrobili aktywację.

    •  

      pokaż komentarz

      @osocha: No więc skoro przyjęli do wiadomości, że masz od nich zestaw i odebrałeś go od kuriera, to nie mieli podstaw do anulowania umowy. Przecież z twojej perspektywy umowa została zawarta i muszą świadczyć Ci te usługi, które zamówiłeś. Dałeś się chyba troszkę zmanipulować.

    •  

      pokaż komentarz

      @scyth: umowa musiała zostać anulowana już wcześniej. jak się przez telefon dowiedziałem o anulowaniu to nie bardzo wiedziałem co mam zrobić. Człowiek z którym rozmawiałem zaproponował mi inną umowę, ale jak powiedziałem, że ja podpisałem papiery z innymi warunkami i nie chcę innej umowy to zaproponował reklamację. Bałem się też trochę, że się później okaże, że jednak mi przywrócą sygnał i zostanę z dwoma umowami i podwójnymi opłatami.

    •  

      pokaż komentarz

      @osocha: To przykladowy "Bait and switch" - zwabic na oferte i podmienic na mniej korzystna. Udalbym sie do UOKIKu bo brakuje podstawy na anulowanie umowy.

    •  

      pokaż komentarz

      @osocha: OK, zatem podsumowując:
      - masz odebraną przesyłkę od kuriera
      - masz podpisaną umowę
      - masz pismo, w którym uznają Twoją reklamację
      a n twierdzi, że Twoja umowa jest nieważna. Na jakiej podstawie? Napisz do nich pismo/fax, że nie wywiązują się z podpisanej umowy i napisz, że zgłosisz sprawę do UOKIKu. Nie dzwoń do nich, zadzwoń do Stowarzyszenia Konsumentów Polskich (0 800 800 008) lub do swojego rzecznika UOKIK (info na stronie http://www.skp.pl/?article=1 ).
      Uaktualniaj wpisy, bo jestem ciekawy jak sobie poradzisz. Powodzenia!

      @edit: link

  •  

    pokaż komentarz

    Dzieki tobie 500 000 userow nie kupi tego.

  •  

    pokaż komentarz

    Cholera a ja nieświadomie trzymam dwie tykające bomby zegarowe w domu. Co ja zrobię jak odbiorą mi obydwa dekodery na raz i nie będę mógł dokończyć oglądania MŚ i w ogóle sezonu F1 w HD ????

    WIEM NAPISZĘ POSTA Z GORZKIMI ŻALAMI NA WWW.WYKOP.PL !!

  •  

    pokaż komentarz

    n to nie wypał na rynku, wiedząc o tym nawet się reklamują nie podając swojego logo, a rządzi obecnie polsat cyfrowy (ponad 3mln klientów)

    *zdanie o tp można pominąć

    •  

      pokaż komentarz

      @vvojtas: Śmieszny jesteś :) A kto ma najlepszy dekoder? i jaki dekoder zdobywał ostatnio nagrody? Poza tym spójrz na ceny.

      Autor wykopu widocznie trafił na niefortunny zbieg okoliczności... mógł skorzystać z forum n, a tam jest kilka osób kompetentnych, które mogłyby mu pomóc.

      Minusem n jest brak canal+ sport oraz brak national geographic.

    •  

      pokaż komentarz

      @pathron: ten wykres mówi sam za siebie http://pokazywarka.pl/9pu9py-3/

    •  

      pokaż komentarz

      @vvojtas:
      Mowi tyle, ze zasieg telewizji naziemnej jest tak ch#!owy, ze ludzie musza kupowac najtansza cyfrowa, zeby odbierac podstawowe kanaly - bo wszyscy ludzie ktorych znam i ktorzy posiadaja CP maja wykupiony najnizszy pakiet. Przy czym, w tym pakiecie sa prawie same kanaly, ktore mozna odbierac za darmo.
      Najlepszym przykladem ch#!owosci CP jest to, ze nie ma prawie w ogole kanalow w HD - a jak sa, to w najdrozszych pakietach.

    •  

      pokaż komentarz

      @vvojtas: Tak tak, reklamuj dalej ten Polsat. nawet avatar masz jako słoneczko, czyt. POLSAT.

    •  

      pokaż komentarz

      @JuliuszGrabowski: bo ten wykop to czysty viral

    •  

      pokaż komentarz

      @pathron: National Geographic jest. Canal raczej nie bedzie bo nalezy do cyfry +

    •  

      pokaż komentarz

      @vvojtas: too ze ma najwięcej użytkowników nie znaczy ze najlepsze
      dla potwierdzenia tezy
      Gg-najwięcej uzytkowników a gówno jakich mało
      Neostrada-ło też sporo userów
      Golfy I,II,III-łoooooooo są lepsze auta

    •  

      pokaż komentarz

      @vvojtas:
      Każdy dobiera sobie "operatora cyfrowego" według tego co lubi oglądać.
      Ja mam N i niestety też miałem problemy.
      Ustawione polecenie zapłaty za dekoder i WTF ? niebieski ekran na telewizorze z napisem w stylu "Jeśli nie zapłacisz zaległości w kwocie 104 pln do 1 lipca sygnał zostanie wyłączony"
      Na szczęście już wszystko wyjaśnione :-)

    •  

      pokaż komentarz

      @pablopavo922: Masz problem do neostrady czy opierasz się na informacjach typu "kolega z internetu mi powiedział" Ja mam neo 2 lata i dostaje to za co płace i to mi starczy"

    •  

      pokaż komentarz

      @KochanekAdmina: neostrada to najszybsza droga do redukcji zawartosci portfela pozostawiajaca wiele do zyczenie biorac pod uwage cena/jakosc

    •  

      pokaż komentarz

      @KochanekAdmina: miałem Neostrade 2 lata, jak tylko umowa sie zaczeła konczyc to zagadałem matke ze konczymy z neo i bierzemy netie, moze duzo taniej nie ma, ale jeszcze nigdy nie mialem zadnej awari, , tak jak to neo czasami ma;)

    •  

      pokaż komentarz

      @pablopavo922: Ja z kolei jak ok. roku temu podpisywałem umowę z Netią na internet to od początku były problemy, umowa została anulowana. Nie działało 6 mega na łączach TP, 2 mega proponowali drożej niż TP.
      W salonie TP o dziwo te 6 mega mogli zaproponować, ogólnie większych problemów nie mam z TP. Ceny nie są super ale nie ma też tragedii.
      Najgorsze z najgorszych doświadczeń mam z Dialogiem, z tą firmą już chyba nigdy w życiu umowy nie podpiszę, dno i metr mułu.

    •  

      pokaż komentarz

      @JuliuszGrabowski:
      Słoneczko to tez symbol poganskiego kultu slonca... A poza tym jesli odrzucimy POL, bo to nie jest Polska Narodowa Telewizja i dodajmy AN od Anteny i co mamy? SAT-AN.

  •  

    pokaż komentarz

    Posiadam "N" od ponad dwóch lat i jak dla mnie najlepsza platforma z dostępnych na rynku no ale każdemu coś przydarzyć się może, życie.
    Osobiście mógłbym ponarzekać na Cyfrę+, która wysyłała do mnie pismo za pomocą "Kruka" w sprawie karty, której rzekomo nie zwróciłem po zakończeniu umowy.Oczywiście miałem potwierdzenie zdania karty do autoryzowanego partnera Cyfry+ no ale dla nich nie był dowód na moją niewinność. Gdy w końcu się pozbierali w swoim bałaganie zamiast przeprosić napisali, że łaskawie odstępują od nałożenie kary.

  •  

    pokaż komentarz

    Parę problemów z N miałem ale ani razu nic poważnego. Ale najważniejsze jest to, że NIE BIERZE SIĘ TALERZA OD "N". Tylko tyle chciałem :)

    •  

      pokaż komentarz

      @moods: widzisz, chciałem kupić wszystko od razu. i sobie kupiłem... tak, że oglądać nie mogę. Już przestałem wierzyć, że uda się sprawę pomyślnie załatwić. Ale może ktoś inny się na to samo nie złapie

    •  

      pokaż komentarz

      @osocha: Nie złapie. Po prostu dałeś się zrobić w bambuko. Ja mam enkę już od około pół roku i nie mam żadnych problemów, jak zresztą większość odbiorców. Wszyscy narzekają jedynie na ofertę programową, ale to już chyba inna bajka, nie? Taka przygoda może Ci się wydarzyć przy zawieraniu umowy z każdą firmą, niezależnie czy będzie to n, TP czy netia. Szkoda mi tylko, że narobiłeś ence negatywnej reklamy, bo ludzie pomyślą, że to nagminne zachowania, a tak naprawdę n ma dosyć tanie i korzystne warunki. (nie- nie jestem nikim z "n")

    •  

      pokaż komentarz

      @maniek1990: nie jest moją intencją zepsucie reputacji telewizji n. Moi znajomi też mają n-kę i są zadowoleni, to za ich namową podpisałem umowę. Jednak z moich rozmów z infolinią "n" wynika jednak, że mój przypadek nie jest odosobniony (podobno mają problemy z systemem informatycznym). Może jak sprawa zostanie rozwiązana i zamieszczę opis co i jak to w przyszłości takie sytuacje się nie powtórzą. ( wiem, że to idylliczne myślenie, ale może się uda). Ewentualnie będzie waidomo jak reagować, żeby sprawę szybko i w miarę bezboleśnie załatwić.

    •  

      pokaż komentarz

      @osocha: "nie jest moją intencją zepsucie reputacji telewizji n." - a na pokazywarce napisałeś - "Tak więc nie polecam wejścia w "nową generację", więcej z tym problemów niż z tego pożytku." Czyli zaprzeczasz sam sobie.

      Fakt tutaj coś zawiodło najprawdopodobniej kurier, może ktoś z n.
      Zaproponowali gorsze warunki tzn podnieśli cenę bo zmienił się regulamin podejrzewam, że chodzi o kwotę 5zł? Miesiąc gratis jest standardem w n. Ale to chyba najbardziej atrakcyjna oferta skoro przy niej się upierasz, a nie chcesz przejść do innego operatora.

      Z tego co wiem jedyne problemy mogą występować w początkowej fazie, a później już elegancko. Spróbuj jeszcze na http://nhdtv.pl/forum/ tam jest kilka kompetentnych osób i może wszystko szybko rozwiążesz. Problemy mogą również wynikać, może to zabrzmi przykro ale z Twojej nieporadności maile to nie najlepsza droga korespondencji często można zostać po prostu olanym. Fakt n zawiniło ale taka sytuacja jest wybitnie rzadko spotykana.

    •  

      pokaż komentarz

      @pathron: Czytaj ze zrozumieniem. Upiera się, bo ZAPŁACIŁ za antene i dekoder i tej kasy nikt mu nie zwróci, jeśli nie przyjmą reklamacji.

    •  

      pokaż komentarz

      @ziggy1: Czy napisałem, żeby się nie upierał?

  •  

    pokaż komentarz

    Weź od nich na piśmie że nie odebrałeś dekodera a następnie sprzedaj go na allegro bo one dość drogie są. A jak coś to masz podkładkę -sami będą sobie winni. :P

  •  

    pokaż komentarz

    Przykro mi. Nie mogę ci pomóc.

  •  

    pokaż komentarz

    Wal do Rzecznika Praw Konsumenta. Wbrew pozorom ma on całkiem duże pole do działania.

  •  

    pokaż komentarz

    eNka wcale nie jest taka zła. Ceny nie takie wysokie, a i najwięcej kanałów HD oferują za które nie trzeba osobno płacic

    •  

      pokaż komentarz

      @zamaskowany: No nie wiem. Nie wezmę eNki póki nie uwolnią kart. Choćby jak to zrobił Polsat z modułami. Jedyna licząca się telewizja która jeszcze tego nie zrobiła! Wstyd! Żadna tam nowa generacja.

  •  

    pokaż komentarz

    Jestem skonfundowany. Zawsze wydawało mi się, że wykopowicze nie oglądają telewizji w ogóle, a tu nagle wysyp specjalistów od telewizji cyfrowej.

  •  

    pokaż komentarz

    napisałem posta pod jedyny adres e-mail
    Na Internet tez bym ci umowe anulowal na miejscu operatora.

  •  

    pokaż komentarz

    Dostał dekoder za darmo i jeszcze marudzi.

  •  

    pokaż komentarz

    Również mam enke od paru lat i nie mam z niej najmniejszych problemów - talerz mam swój :) To, że kolega miał problem z nimi nie oznacza, że nagle wszyscy pójdą do konkurencji - myślisz, że u nich coś takiego się nie zdarzy? No to jesteś w błędzie. Takie pomyłki były są i będą.

    •  

      pokaż komentarz

      @dzordzyk: podpisuje się rękoma i nogami:) Posiadam telewizję "n" od ponad roku i jestem bardziej niż zadowolony. Przytoczę Wam moją historyjkę:

      Dokładnie miesiąc temu kończyła mi się umowa z "n", a jako że w ofercie dla stałych klientów nie było nic ciekawego postanowiłem rozwiązać umowę i podpisać jeszcze raz jako nowy abonent dzięki czemu miałbym dużo ciekawsze promocje (swoją drogą idiotyzm robić lepsze promocje dla nowych klientów niż dla stałych...)

      Po wysłaniu prośby o zerwanie umowy zadzwonił konsultant i zapytał "Jaki jest powód pana rezygnacji?". Odpowiedziałem, że po prostu oferujecie lepsze rzeczy dla nowych niż stałych klientów. Pan konsultant na to odparł "a zatem co Pan powie gdybym dał panu na cały rok wszystkie pakiety + NFilm HD w najniższym abonamencie za friko?". Odpowiedziałem, że wtedy nie zrywał bym umowy;)

      I tak oto mam za 49zł miesięcznie wszystkie pakiety, programy HD i całkiem sympatyczny NFilm przez cały rok. Moim zdaniem bardzo opłacalny interes.

      "enka" FTW~!

    •  

      pokaż komentarz

      @Fallriv:
      Musi Pan tylko tu w rogu postawic krzyzyk... wlasna krwia najlepiej.... no i szefie sprzedałes dusze.

  •  

    pokaż komentarz

    Klasyk Wykopu: napisać że firma X jest taka a taka, wejdzie na główną i jest fajnie.

  •  

    pokaż komentarz

    na "n" też mam TVP HD;]

  •  

    pokaż komentarz

    Oddać dekoder, którego oficjalnie się nie posiada, to nie lada sztuka!

    •  

      pokaż komentarz

      @tymon_: Mógł sam z nimi przygrać, skoro anulowali umowę to niech udowodnią, że nie odebrali dekodera. Przecież umowę powinni anulować jak już odbiorą dekoder.

      Zresztą wszystkie firmy potrafią tylko straszyć kancelariami prawnymi i firmami windykacyjnymi, a jak tyle razy im odpisywałem aby mnie pozwali do sądu to nie mieli jaj bo jedną już sprawę wygrałem.

  •  

    pokaż komentarz

    http://nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=18030 Myślał że zrobi "rozgłos" , pisze głupoty ewidentne . Przepraszam bardzo , a jaka jest podstawa prawna na podstawie której anulowano twoją umowę ? Jakie miałeś poprzednie warunki ? A jakie zaproponowano Tobie do "nowej" umowy ?

    "Po 3 tygodniach od reklamacji jeszcze raz zadzwoniłem na na infolinię, żeby się dowiedzieć co i jak. Pani konsultantka powiedziała mi, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie, a w piśmie, które otrzymałem 14.06. ta sama reklamacja została rozpatrzona pozytywnie"

    Może pochwalisz się co napisałeś w ów reklamacji , co reklamowałeś ? Wreszcie powiedz mi jaka była treść pozytywnego rozpatrzenia ów reklamacji ? Skoro była pozytywna , to oznacza że nHDTV przyznaje Tobie rację i przystaje na zaproponowane przez Ciebie warunki. I jeszcze jedno firma ma obowiązek rozpatrzyć twoją reklamację w ciągu 14 dni - jest to termin nie przekraczalny. Jeżeli po 14 dniach nie nadeszła odpowiedź oznacza to że ów firma przystaje na twoje warunki a reklamacja zostaje rozpatrzona pozytywnie .

    Coś mi się wydaje że ktoś popełnił błąd a teraz stara się bić pianę. Internet przyjmie każdą głupotę , a klient zawsze wszystko przekręci na swoją stronę . Chcę również nadmienić iż mogłeś się udać do Cyfry plus , bądź zainwestować w TNK HD i olać straszną enkę :) bo nie tylko w n jest dostępny TVP HD

    A meritum niech pozostanie "przejechałem cały Wrocław w korkach w aucie bez klimy" - to przecież też wina enki ... Wszystko co złe będzie teraz winą firmy , a nie moją własną ... Jak już pisałem klient zawsze wszystko przekręci na swoją stronę . Nawet to że klimy w aucie nie ma :D

    •  

      pokaż komentarz

      @Cynk: Tylko ów ów ów. Naucz się odmieniać to słowo.

    •  

      pokaż komentarz

      @Cynk:
      "Przepraszam bardzo , a jaka jest podstawa prawna na podstawie której anulowano twoją umowę ? Jakie miałeś poprzednie warunki ? A jakie zaproponowano Tobie do "nowej" umowy ? "

      Podpisałem umowę w ramach Wielkiej Rewolucji - 48zł/mc. Nowe warunki to te, które obowiązują obecnie. A umowę anulowano, przez to, że wg ich systemu nie przyjąłem paczki od kuriera. (mam swoją kopię w domu, podpisaną w obecności kuriera)

      "Może pochwalisz się co napisałeś w ów reklamacji , co reklamowałeś ? Wreszcie powiedz mi jaka była treść pozytywnego rozpatrzenia ów reklamacji ? Skoro była pozytywna , to.."

      Napisałem (a w zasadzie podyktowałem konsultantce z infolinii przez telefon), że chciałbym aby moja umowa została przywrócona. Powiedziałem, że mam swoją kopię umowy. Nie domagałem się innych bonusów reklamacyjnych. Pani powiedziała, że termon rozpatrzenia reklamacji to 30 dni! Też się zdziwiłem, ale stwierdziłem, że lepiej poczekać i mieć załatwione wszystko.
      Po ok 3 tygodniach zadzwoniłem i zapytałem czy może już przypadkiem to rozpatrzyli. Kolejna pani powiedziała mi, że owszem, ale niestety dla mnie negatywnie. Nie mogą zaproponować mi warunków ze starej umowy, bo promocji już nie ma. Nie można również zwyczajnie aktywować dekodera - muszę go zwrócić.
      Po tygodniu od tej rozmowy przyszedł polecony z n-ki, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Ale i tak nie mogą mi przywrócić tej starej umowy i muszę oddać dekoder i podpisać nową umowę na nowych warunkach.

      _"Chcę również nadmienić iż mogłeś się udać do Cyfry plus , bądź zainwestować w TNK HD i olać straszną enkę :)"

      widzisz, n-ka proponuje najlepsze jak dla warunki z telewizji cyfrowych. pytałem znajomych i wszyscy mi gorąco polecali.

    •  

      pokaż komentarz

      @osocha: Skoro masz dekoder i podpisaną umowę z enką ... Bo rozumiem że twoja kopia jest podpisana przez jakiegoś przedstawiciela firmy ? ... to żądaj wywiązania się z zawartej umowy , prześlij skanem , faksem, mailem kopię umowy do en (skoro ta jej nie ma ? Możesz poprosić o radę UOKiK , zgłosić sprawę do odpowiednich organów chroniących i dbających o prawa konsumentów. Ustawa bardzo dobrze chroni twoje prawa ...

      Więc jeśli masz na swojej umowie podpis przedstawiciela enki , bądź osoby występującej w jej imieniu - a nad to masz dekoder ... to ty jesteś górą !

      I jeszcze jedno , nie słuchaj dyrdymałów na temat tego że masz pchnąć dekoder na allegro bo trafiła ci się szansa jedna na 100 ... Bo po 1 złamiesz prawo , a po 2 dekoder kupującemu będzie mógł służyć jedynie za podstawkę pod kwiatek :-)

      Kurier zawalił sprawę , ale to już Ciebie nie interesuje ... niech ITI sobie to wyjaśni a tobie po przesłaniu skanu umowy niech wznowią sygnał aktywacyjny. Upieraj się przy swoim , zalewaj ich pismami , reklamacjami, skargami i żądaniami ...

      Jeżeli masz rację wygrasz ...

      Jeśli nie to zwyczajnie bijesz pianę !!!

      POZDRO

      A no chyba że ci się nie chce ( Bo mi by się nie chciało ) To zażądaj na piśmie zwrotu wydanej kwoty na aktywację dekodera , i weź tą nową promocję za 54 zł ... 6 zł więcej a masz spokój ...

    •  

      pokaż komentarz

      @Cynk: dzięki Ci za cenne podpowiedzi. Umowa jest podpisana przez wiceprezesa zarządu ze strony ITI, opłaty aktywacyjnej było 0zł, zapłaciłem tylko za czaszę 90zł. Dekodera nie zamierzam sprzedawać z powodów, które podałeś właśnie. Obawiam się, że moje próby nic nie dadzą. W tych pismach reklamacyjnych (reklamacja i odwołanie od decyzji) mi napisali, że nie mogą włączyć sygnału, bo promocja się skończyła i dekoder nie jest przypisany do umowy - bo została anulowana. Co więcej, nie mogę użyć nawet tego dekodera który mam teraz. Muszę go oddać i dostanę inny do nowej umowy.

    •  

      pokaż komentarz

      @osocha: Tak więc jeśli nie chce ci się bić o te 6 pln... Zdaj im ten dekoder , i weź nowy w APS z umową za 54 zł ... Bądź zainteresuj się tym dzieckiem ITI http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/ początkowy koszt dekodera spory (ale masz w tym 3 miechy TV) Dekoder PVR Ready z możliwością nagrywania ... No i nikt nie wiąże cię umową ... Jedziesz na wakacje - nie płacisz abonamentu :) Jest też oferta pre-paid Cyfrowego Polsatu ale tutaj dokładnie się nie orientuje.

      No Albo walcz , jeśli masz rację i chce ci się ...

    •  

      pokaż komentarz

      @osocha: Nie rozumiem - skoro masz u siebie podpisany oryginał umowy - to na jakiej podstawie n-ka ją sobie zrywa? U nich w systemie jest przecież tylko KOPIA! A to że promocja się skończyła - to Cię nie interesuje. Umowa to umowa - a nie papier do dupy... Proponuję zeskanować umowę, przesłać do n-ki z żądaniem wywiązania się z niej oraz udać się do rzecznika praw konsumenta z prośbą o wystosowanie pisma do n-ki.
      A nie płakać na wykopie...

  •  

    pokaż komentarz

    Sprzedaj dekoder z czasza, skoro nie odebrales przesylki to teoretycznie nie powinienes posiadac urzadzen, niech sie kurier martwii.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kajoj: Kurier się martwić nie będzie bo ma jego podpis. Błąd jest w systemie informatycznym, często się zdarza, że danych raz wpisanych zmienić nie można nawet jeśli jest się szefem. Oj taki plus zatrudniania polskich programistów.;-)

  •  

    pokaż komentarz

    Mam n od prawie 2 lat i 0 problemów, nie wiem co wy robicie.

  •  

    pokaż komentarz

    Ja miałem podobnie ale z TP gdy przechodziłem do Orange. TP blokowała mi linię i musiałem podpisać dwie umowy z Orange przez TP która notorycznie robiła jakieś problemy aby nie dopuścić do mojego odejścia z tej sieci. Tak się wk#%#iłem, że kupiłem sobie mobilny Internet wydając wtedy 400 złotych za modem i iPlusa na kartę gdzie wyrypałem jakieś 150 złotych w miesiąc ale miałem nawet dobry transfer, ale za to pingi kosmiczne :-|

    Pomyślcie że TP nawet z rodzimym Orange potrafi się żreć.

    btw. Odnosząc się do tematu to powiem, że nie masz co narzekać na telewizję N bo tylko trafiłeś na cały sztab niekompetentnych pracowników. Czasami się zdarza, ja tak miałem z Plusem, a facet na linii pod którą później dzwoniłem powiedział, że były skargi na właśnie tamtych pracowników i wszystkich zwolniono. Sprawdziłem czy nie ściemniał, a rzeczywiście zwolniono ale nowi pracownicy nie wiedzieli dlaczego ;-)

  •  

    pokaż komentarz

    No to nic tylko powinieneś się cieszyć, jeśli teoretycznie nie odebrałeś przesyłki i nie podpisałeś umowy z N, to sprzedaj dekoder HD i Antenę i powinieneś na tym jeszcze zarobić (dekodery HD stoją w wysokiej cenie).

    Zastanawia mnie twój rachunek telefoniczny, bo jeśli wydałeś takie kwoty to musiałeś rozmawiać z nimi przez ładne pare dni bez przerwy?!

  •  

    pokaż komentarz

    A ja zamówiłem, kurier przywiózł, zamontowałem i wszystko hula bezbłędnie.
    Informacja nieprawdziwa ZAKOP! ;)

    A tak na serio, nie zwalaj na N-kę problemów z niekumatym kurierem który prawdopodobnie nie dopełnił obowiązków. Czemu nie piszesz DPD - Sroga przestroga, albo UPS - Sroga przestroga (szczerze mówiąc to nie pamiętam który to dostarczył przesyłkę).

    A na infolinii mają masówkę, wiadomo, że poza schemat nie wyjdą.

    •  

      pokaż komentarz

      @stefanf:
      O czym ty mówisz.
      Gość podpisał umowę z ITI a nie z kurierem.
      Ma jej kopie w domu i nie można jej anulować jednostronnie.Co po najwyżej wypowiedzieć(rozwiązać) i to na warunkach w umowie i zgodnie z przepisami mając podstawy.
      To jest sprawa ITI kogo wysłali z paczką a już na pewno nie jest to zadanie klienta żeby się o to martwić. Jeszcze czego płacić i się użerać ?
      A infolinia nie jest od tego żeby była masówką tylko żeby sprawnie obsługiwała klientów według standardów profesjonalizmu.
      Jak ktoś robi masówkę to traci klientów i zarabia gównówkę.

  •  

    pokaż komentarz

    Niestety, takie procedury są chyba powszechne u polskich usługodawców. Jakiś czas temu po telefonie niezwykle uprzejmej konsultantki pewnej firmy telekomunikacyjnej na "O" zdecydowałem się przedłużyć umowę na bardzo atrakcyjnych warunkach z nowym aparatem, aparat przyszedł uszkodzony (pęknięta szybka przy wyświetlaczu) więc w obecności kuriera z firmy na D spisałem aneks o odstąpieniu od umowy. Po dwóch tygodniach dowiedziałem się że moja rezygnacja nie została uznana, ponieważ wada taka nie podlega warunkom odstąpienia od umowy, telefon znów przewędrował 200 km i trafił do mnie. Wizyty w salonach sieci nie dały skutku, bo jak twierdziła pracowniczka są odrębną działalnością, aby zareklamować telefon jako wadę fabryczną musiałem odesłać go do centrali, wysłałem paczkę priorytetową za potwierdzeniem odbioru(za którą musiałem zapłacić sam). Potwierdzenie przyszło po dwóch dniach, i od tego momentu powinni mieć 3 tygodnie na rozpatrzenie wniosku(albo 4, albo 2, albo 6 - za każdym razem kiedy dzwoniłem do BOK konsultanci nie mogli się zdecydować). Czas mijał, zapłaciłem drugi rachunek za umowę w której był aparat(wiadomo, trochę gorsze warunki), nadal nie było odpowiedzi. Pojechałem osobiście do Warszawy rozmówić się w centrali - okazało się, że adres na który miała zostać wysłana przesyłka to magazyn jakiegoś pośrednika, i nikt jeszcze nic nie wie o moim problemie. Po tym wszystkim naprawa wszystkiego zajęła im 24 godziny. Dostałem zwrot pieniędzy za uszkodzony aparat, rabat na nowy, ale rachunku nikt nie umorzył.

  •  

    pokaż komentarz

    Pomimo że jestem zadowolonym posiadaczem Nki, już któryś rok z rzędu wykopie bo wierze że to mogło trafić na każdego w tym i mnie :) może się ogarną.

  •  

    pokaż komentarz

    Z tego co czytam komentarze, to niestety jesteś odosobniony w swoim problemie ;)
    Sam mam w domu 'eNke' już ze dwa lata i do tej pory nie miałem z nią najmniejszego problemu. No, może poza tym nieszczęsnym talerzem.

  •  

    pokaż komentarz

    Ja chwalę sobie Cyfrę+, najlepsza platforma z sensownymi programami, a nie zapychaczami tvnowskimi, od których zbiera mnie na sranie.

  •  

    pokaż komentarz

    Ja również posiadam N-kę i tak samo jak przedmówca nie narzekam.jedyny problem jaki mialem to wadliwy dekoder(ponoc czesto sie to zdarza) ale szybko mi go wymienili i jest w porzadku.polecam

  •  

    pokaż komentarz

    Komentarz usunięty przez autora

  •  

    pokaż komentarz

    Zawsze można poszukać zagranicznych usługodawców satelitarnych.

  •  

    pokaż komentarz

    Mam nke od 4lat i nigdy nie miałem żadnych problemów, a takie historie to zawsze mogą się zdarzyć bo w każdej dużej firmie można spotkać niekompetentne osoby. Samą telewizję N polecam.

  •  

    pokaż komentarz

    Przede wszystkim rynek telewizji cyfrowej w Polsce nie jest w ogóle konkurencyjny. Identyczna sytuacja miała miejsce na rynku sieci telefonów komórkowych do póki nie wszedł czwarty operator z prawdziwego zdarzenia. Żadna z obecnie działających na rynku telewizji nie spełnia podstawowych kryteriów dzięki którym można by ją nazwać "przyjazną klientowi" a ceny oferowanych usług są według mnie kosmiczne. Na szczęście istnieje duże podziemie nielegalnych rozwiązań, które będą istnieć tak długo jak nie będzie istnieć na tym rynku konkurencja - wszystko w tym temacie.

  •  

    pokaż komentarz

    Komentarz usunięty przez autora

  •  

    pokaż komentarz

    Nienawidzę takiej antyreklamy. W każdej dużej firmie są zamieszania i problemy i to czasami nie ich wina bo wystarczy, że jedna osoba zawali i koniec. Ja mam telewizje n i jestem z niej bardzo zadowolony. Od początku nie było żadnych problemów, a mam już ją ponad 2 lata.
    Widocznie masz pecha i akurat na Ciebie padł ten błąd, ale to nie powód, żeby odradzać wszystkim skorzystania z oferty jakiejś firmy.

  •  

    pokaż komentarz

    co do czaszy zawsze mozesz ją sprzedać, za mniejsze pieniądze ale zawsze cos mniej stratny bedziesz ;)

  •  

    pokaż komentarz

    No i co z tego, że trafi się przypadek 1 na 10 000? Ja miałem tę telewizję i polecam każdemu, bo naprawdę wszystko cacy mają. W przeciwieństwie do dekoderów polsatu i cyfry nie zacina się, tylko płynnie przechodzi pomiędzy kanałami. Jest sporo kanałów HD. Faktury wyświetlają się na ekranie? Czego można jeszcze chcieć?

  •  

    pokaż komentarz

    ja mam "enke" rok już chyba i nie było żadnych problemów NEVA :)

  •  

    pokaż komentarz

    Przykro mi. Może czas przestać oglądać telewizję?
    Szerokopasmowy internet + IPTV + filmy zassane z sieci lub Video On Demand.

  •  

    pokaż komentarz

    Wyrzuć telewizor! ;)

  •  

    pokaż komentarz

    Ale hasło "telewizja nowej generacji" jest już nieaktualne. Teraz to: n - Aj Definszyn

  •  

    pokaż komentarz

    A do mnie akurat dzisiaj przyszła faktura z n-ki pomimo, że umowa rozwiązana z 2 miesiące temu. A jaka kwota zaskakująca 1.22zł, ciekawe czy zwróci się im chociaż za przesyłkę.

    •  

      pokaż komentarz

      @anomax: to jest faktura za zestaw antenowy. czytanie ze zrozumieniem boli? :)

    •  

      pokaż komentarz

      @hctkko: Nie nie boli. Wiem, że za zestaw antenowy, ale ta kwota to chyba nie zwraca kosztów przesyłki faktury, ale to już nie mój problem. A tą kwotę to mogli by doliczyć do innej faktury i nie wysyłali by faktur na śmieszne kwoty.

  •  

    pokaż komentarz

    Ojojoj. Biedne dziecko... nie umiało sobie z zamówieniem dekodera poradzić. Mam N od 2 lat i ZERO problemów! Co do udziałów w rynku i oferty programowej, to każdy woli co innego i to nie podlega dyskusji. W sumie to prawie to samo. Polsat zawsze docierał do ludzi prostych (przepraszam jeśli kogoś uraziłem) a takich najwięcej więc i udział w rynku największy. C+ dobre, ale drogie i dlatego przesiadłem się na N. Polsatowiczom zazdroszczę pakietu BBC. CePlusowiczom C+ Film HD a za plus N uważam wybór stacji HD i BabyTv dla mojego smyka.

  •  

    pokaż komentarz

    mi w zeszłym roku wyłączyli sygnał na dzień przed finałem turnieju Roland Garros. powód - system nie zaksięgował mojej wpłaty mimo że pieniądze wpłaciłem kilka dni wcześniej. meczu finałowego nie obejrzałem i przyszło mi zapłacić dodatkowo 20zł za wznowienie sygnału.

  •  

    pokaż komentarz

    A ja mam N od ponad roku, niedawno przedłużona umowa, jak na razie 0 problemów (poza jednym, źle zaksięgowali wpłatę, ale naprawili). Więc ze swojej strony mogę polecić.

  •  

    pokaż komentarz

    również miałem nieprzyjemności z telewizją "n"... straciłem przez promocję jakieś 300 złotych w większości to koszt oczekiwania na połączenie z konsultantem, które graniczy z cudem... szczerze odradzam

  •  

    pokaż komentarz

    Gorzkie żale = ZAKOP!

  •  

    pokaż komentarz

    Ale hmm, znam osobę która kupiła N otrzymała dekoder, aktywacje. A później wszystko potrzebne kable do telewizora, trochę poczekał na aktywacje ( czy tam instalacje ) i wszystko działa do teraz.

  •  

    pokaż komentarz

    A może to czarny marketing konkurencji ? Tak to brzmi, sorry.

  •  

    pokaż komentarz

    Jedyną godną uwagi platformą cyfrową jest Cyfra+. Z prostej przyczyny - Canal+ Sport. Jedyny kanał, który zmusza mnie do włączenia telewizora :)

  •  

    pokaż komentarz

    A ten TVP HD to pomyłka. W kółko lata to samo. TVN potrafi nadawać w HD swój podstawowy kanał a TVP jak zwykle dziadostwo.

    •  

      pokaż komentarz

      @TrailerparkBoy: TVN dubluje kanał i to razy dwa,bo i jeszcze to +1 . Faaajnie. No ale nie okłamujmy się...jakość polskiego HD jest beznadziejna. Chłyt reklamowy to całe HD.

  •  

    pokaż komentarz

    Wynika to ze powinni zamknac firme "n" z tego wykopu...

  •  

    pokaż komentarz

    ;) I nie podawajcie mu pomysłów żeby pchał ten dekoder na allegro ... Bo jak przyślą mu fakturę na 2000 pln to się dopiero zdziwi ... Czyt. regulaminy które się podpisuje ! ÓW :D

  •  

    pokaż komentarz

    Wez k!$!a idz w kat sie wyplacz pozal krowom na pastiwsku i wyjmij slome z butow. Miales problemy bo jestes frajerem i cfaniaczysz w h$$.

    •  

      pokaż komentarz

      @bTom:
      A ja jestem zadowolony z tego wykopu.
      Nie oglądam kanałów ITI od 3 lat a telewizji w zasadzie od roku wcale.
      Gdybym mi jednak odbiło i zachciało mi się wrócić do złych nawyków patrzenia w szklane pudło to będę wiedział z kim nie robić interesów.
      wykop za info dla następców.

  •  

    pokaż komentarz

    Mam N-kę i nie narzekam, za 49zł chyba wszystkie kanały.

    Napisz trochę więcej o umowie, którą zawarłeś.

    Pic's or not happend.

  •  

    pokaż komentarz

    nie chce mi sie tego czytac

  •  

    pokaż komentarz

    tv wypiere Ci mózg w HD i zamiast rozumu będzie n, czyli nic.

  •  

    pokaż komentarz

    Dajcie spokój se z tą "n" Idźcie do Cyfry+ :P