Mirki, chciałbym was ostrzec przed sklepem pod adresem https://www.kakto.pl prowadzony jest przez:
Alsen Marketing sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie przy ul. Katowickiej 146, 41-500 Chorzów, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000321159, o numerze NIP 6342702369, o numerze REGON 241087230, o kapitale zakładowym w wysokości 1 000 000 PLN
Otóż dnia 5 stycznia dokonałem tam małych zakupów zachęcony niską ceną i dobrymi opiniami na popularnych stronach.
W zamówieniu były dwa przedmioty, karta dźwiękowa i mikrofon plus wysyłka z pobraniem za 15 zł.
Dlaczego chce was ostrzec?
Otóż moje zamówienie zostało podzielone na dwie paczki, każda z przesyłek miała kosztować cena sprzętu + 7,50 zł za wysyłkę.
Gdy przyjechał kurier z pierwszą przesyłką, w której znajdowała się karta dźwiękowa, kwota pobrania była zawyżona o 5 zł.
Natychmiast zadzwoniłem na infolinie i Pan, który odebrał telefon, powiedział, że faktycznie pomyli się z kurierem i zamiast 7,50 zł w obu przesyłkach za wysyłkę policzyli 12,50 zł każda.
Zaproponował, żebym odebrał przesyłkę i napisał zgłoszenie o zwrot nadpłaty, którą natychmiast wyślą. Pomyślałem sobie, że przecież na 10 zł nikt nie będzie chciał mnie oszukać i tą oraz następną przesyłkę odebrałem.
Schody zaczęły się, gdy chciałem złożyć reklamacje, ponieważ formularz reklamacyjny na stronie akurat nie działał. Stwierdziłem, że wyśle e-mail na główny adres, z którego w odpowiedzi zostałem skierowany na kolejny adres reklamacji. W teorii po wysłaniu jeszcze raz tego samego e-maila na adres reklamacji otrzymałem nr reklamacji, który został skierowany do odpowiedniej osoby.
Po tygodniu otrzymałem odpowiedź z innego adresu od Alsen nie Kakto, że pełen zwrot mi się nie należy ze względu, iż została mi naliczona dodatkowa kwota za pobranie w wysokości 5 zł i mogą mi zwrócić tylko połowę żądanej kwoty. Reklamacja natychmiast po tym e-mailu zmieniła status na zamknięty. Odpisałem, że się na to nie zgadzam, ponieważ na potwierdzeniu zamówienia mam napisane zupełnie inne kwoty oraz nie zgadzam się na doliczanie dodatkowych opłat bez mojej wcześniejszej akceptacji.
Sklep do tej pory nie ustosunkował się do mojej odpowiedzi i nie zwrócił żadnych pieniędzy.
W mojej odczuciu zostałem oszukany i mam obawy, iż sklep stosuje taką praktykę nagminnie, a opinie o tym sklepie są niewiarygodne ze względu na zbyt duże przejaskrawianie każdej z potwierdzonych opinii oraz duże wahania ocen. Co ciekawsze nie otrzymałem też paragonu ani FV w przesyłce oraz na e-mail.
Niby to tylko 10 zł, ale niesmak pozostał.
Poniżej screeny z email, zamówienia i kwoty pobrania na paczkach.
Komentarze (22)
najlepsze
Alsen Marketing sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie przy ul. Katowickiej 146, 41-500 Chorzów, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000321159, o numerze NIP 6342702369, o numerze REGON 241087230, o kapitale zakładowym w wysokości 1 000 000 PLN
ma miesięcznie z takich
5 PLN niesłusznie skasowali drugi raz przez podział przesyłki. Doliczając pobranie do dwóch.
Komentarz usunięty przez moderatora
@Chcesz_Pomarancze mogłeś nie przyjmować. Na przyszłość polecam płatność kartą, która daje dodatkowe zabezpieczenie na wypadek, gdyby coś było nie tak.