Powiązane (5)

  pokaż (5) 
  • Reklamy Google

  • aqua +6  

    Ktoś tu nie rozumie idei wykopu.

    pokaż komentarz
    aqua
  • katipe +5  

    Dla jednych ciekawe są linki o nowinkach komputerowych, inni wolą się rozerwać wieczorem i obejrzeć sobie coś bardziej na luzie.
    nigdy nie będzie tak, że wykopywane strony będą podobały się wszystkim.
    Więc może po prostu skończcie już tę gadkę o tym co się na wykopie znajdować powinno a co nie ! Bo to już się staje nudne!
    Nie samym Wykopem żyje człowiek - macie jeszcze jakieś inne życie:>

    pokaż komentarz
    katipe
  • gruli 0  

    Może niektórzy nie mają

    pokaż komentarz
    gruli
  • ZeNoN246 +3  

    Zgadzam się tylko z używaniem wyszukiwarki i odnośnie zakopów. Bo niby kto ma zadecydować co w autora mniemaniu jest "naprawdę wartościową stroną...". Do tej pory myślałem, że to wykopowicze decydują co jest wartościowe i to wykopywali. Jeśli nawet ktoś wklei głupi i stary filmik to jak będzie słaby to nie pójdzie na główną a jak jednak pójdzie to znaczy, że jest mało znany lub niezły.

    pokaż komentarz
    ZeNoN246
  • Alpha_Male +3  

    tak. aż pewnego dnia wykopali rower bez łańcucha.

    pokaż komentarz
    Alpha_Male
  • zdzana -1  

    problem w tym, że ludzie widzieli daną rzecz 50 razy, uważają za świetną, i wykopią bo być może gdzieś tam w dolnym bangladeszu jest jeszcze ktoś kto tego nie widział, a suchar krąży juz 10 lat...

    pokaż komentarz
    zdzana
  • Double_G 0  

    Chyba raczej wykopie ktoś kto tego nie widział a nie osoba która to widziała 100 razy

    pokaż komentarz
    Double_G
  • zdzana 0  

    Niestety tak właśnie nie jest, a powinno, wiele osób wykopuje a w komencie dopisze "stare, widziałem 5 lat temu, ale wykop bo dobre..."

    pokaż komentarz
    zdzana
  • jamlasica +3  

    To dlaczego w tytule strony głównej wykop.pl jest słowo-klucz "filmiki"? ;)

    pokaż komentarz
    jamlasica
  • Mass +2  

    A najśmieszniejsze jest to ze wykopują to osoby w które ten linka najbardziej uderza :)

    pokaż komentarz
    Mass
  • by_carlus +2  

    Świetne: 109 wykopów; 33 zakopy :D

    pokaż komentarz
    by_carlus
  • Marsjannno +1  

    Według tego co napisałeś, digg.com powinien juz dawno umrzeć.

    pokaż komentarz
    Marsjannno
  • premo 0  

    i dawno umarł

    pokaż komentarz
    premo
  • kiko +28  

    jezeli nie chcesz ogladac filmikow, dodaj YouTube.com do czarnej listy

    pokaż komentarz
    kiko
  • vrt +19  

    masz takie kwadraciki na gorze po prawej odznacz video

    pokaż komentarz
    vrt
  • Marmelada +12  

    Ciężko tak jest, bo niektóre filmy (np. pojedynek dźentelmenów) są fajne i warto aby były na głównej, bo są fajne i ciekawe.

    pokaż komentarz
    Marmelada
  • crowd +3  

    dobra popieram ale czy jest sens wykopywać? wróćmy do czasów gdy główna była taka jak w podanym linku a śmiecie zostawmy w wykopalisku... więc: nie wykopujcie!

    pokaż komentarz
    crowd
  • stimpya +5  

    Co drugi wykop ostatnio to badziewna stronka na której pojawiają się płaczliwe regulaminy korzystania z Wykopu. Co za beznadzieja, może wykop będzie linkownią do stron o tym, jak każdy sobie wyobraża wykop?

    Różnie o tym wszystkim czasem myślałem, niekiedy zdawało mi się, że poziom spada i wykop umiera, niekiedy wręcz przeciwnie. Po długim czasie doszedłem jednak do wniosku, że to wszystko tylko niepotrzebne lamenty. Czasem zdarzało mi się wrzucić coś, co - jak się okazywało - było zaledwie kilka dni temu, bo tak tutaj wymieniana w co drugim zdaniu wyszukiwarka nie zadziałała. I od razu miałem komentarze, jaki to jestem żałosny, zboczony i głupi, bo nie przejrzałem stu tysięcy linków po kolei i nie sprawdziłem co wykopuję. I co się stało? Mój link dostał zero wykopów. Tyle się stało świat się nie zawalił.

    Jeśli każdy będzie pisał, jaki chce Wykop, to niech taki sobie sam założy. Cóż się stanie, jeśli będzie sto linków o pierdołach czy z YT. Najwyżej nie zostaną wykopane, tyle. Co za mentalność, tylko jęki i narzekania...

    pokaż komentarz
    stimpya
  • cieplok +4  

    Zgadzam się w pełni z przekazem jaki niesie ta strona. Kiedyś jak odwiedzało się wykop to znajdywało się naprawdę dobre linki, było ich mniej niż teraz ale można się było nieźle pośmiać lub dowiedzieć czegoś ciekawego i szokującego :D.
    Teraz pojawiają się dziesiątki linków dziennie, niestety wiele jest bezwartościowych. Albo jest po kilka linków dotyczących tego samego, albo filmiki/stronki/teksty/zdjęcia, które w internecie krążą od naprawdę długiego czasu, albo 'aktualności' ze świata sprzed kilku/kilkunastu dni lub rzeczy, które są po prostu słabe.
    Liczę się z tym, że mój komentarz zaleje teraz fala krytyki, ale zwyczajnie tęsknie za wykopem, który kiedyś być może był mniej popularny ale moim zdaniem, dzięki temu lepszy.
    Pozdrawiam.

    pokaż komentarz
    cieplok
  • m4rciniak +12  

    Pewnie za chwilę zacznę się powtarzać, bo już pisałem komentarze na ten temat i chociaż generalnie mógłbym się zgodzić z tym płaczem (btw. chyba ostatnio modnym), to mimo wszystko...

    Musicie Panowie i Panie wreszcie zrozumieć, że to jest cena jaką niesie za sobą popularność tego serwisu. Mi też nie podobają się niektóre wykopy, wywaliłbym w pewnie 2/3 ze strony głównej, ale muszę wziąć pod uwagę to, że nie jestem tu sam. Nie znam jakichś dokładnych statystyk, ale na pewno wykop odwiedza ogromna masa ludzi - różnych, w różnym wieku, z różnym poczuciem humoru, zainteresowaniami i upodobaniami.
    Nie będę nikomu psuł zabawy tylko dlatego, że ktoś się interesuje czołgami a ja nie, poza tym że wiem, że gdzieś tam sobie jeżdżą. Nikt mi nie każe klikać, oglądać, wykopy automatycznie mi się nachalnie nie otwierają, więc nie widzę problemu, bo ja sobie przewinę stronę a okazuje się, że czasami dużą grupę osób te "czołgi" jednak interesują i są wykopywane.

    Co do starych filmów, to sprawa jest oczywista - codziennie pojawiają się nowi użytkownicy internetu, którzy niestety nie pamiętają, co bawiło kilka lat temu i jak widać jest ich wystarczająco dużo, bo zazwyczaj trafiają one na stronę główną. Coś mi się dzieje? Mam płakać? Nie. BA! Czasami fajnie sobie taki film znowu obejrzeć.

    Komentowanie przez zakop jest owocem tego, że nie ma możliwości kliknięcia minusa przy wykopie, da radę tylko wykopać. Chyba zakop przez większość użytkowników jest raczej traktowany jako miejsce, w którym dajemy do zrozumienia, że nam się dana pozycja nie podoba i nie ma w tym nic dziwnego, skoro za cholerę nie idzie znaleźć jakiegoś minusa, żeby powstrzymać pędzący na stronę główną SHIT.

    PS. Autor tego jakże wspaniałego i TRENDI wykopu postanowił poświęcić chwilę swojego cennego czasu (który traci także na oglądane beznadziejnych wykopów!), aby napisać mi na GG, do czego służy zakop a później radził odłączyć neo i iść spać :(

    No umówmy się... :}

    BTW. Czy ta ramka nie powinna być trochę większa? Widzę tu może 1/10 swojego komentarza, co nie jest fajne IMO. Ewentualnie jakiś "tryb" z większą - coś jak "szybka odpowiedź" i ta zwykła na forach :

    pokaż komentarz
    m4rciniak
  • hofi -1  

    @cieplok
    Przenieś się tu http://www.przekopwykop.pl/ będzie lepiej dla Ciebie i nas.
    Ty nie będziesz musiał oglądać według ciebie rzeczy bezwartościowych, a my nie będziemy musieli znosić twoich narzekań.
    Wilk syty i owca cała.

    pokaż komentarz
    hofi
  • Axelio -7  

    "ale muszę wziąć pod uwagę to, że nie jestem tu sam"

    Ale jakoś kiedyś gdy tez nie byleś sam to userzy jakoś mogli sie ze sobą dogadywać i panowała spójność. Każdemu podobały sie linki. A nie to co teraz, same "atrakcyjne" linki wprost od młodocianych internautów, którzy zabawę z internetem zaczęli w 2007 roku.

    pokaż komentarz
    Axelio
  • Double_G +11  

    Napisałem ci już podobny komentarz, to że ty masz neta od dawna nie czyni z ciebie kogoś lepszego i bardziej uprzywilejowanego. Pomyśl o ludziach którzy neta podłączą sobie dopiero za rok czy dwa - do nich też będziesz miał pretensje? Nie jesteś tu sam i pisanie takiego czegoś jak:

    Śmieci ? Starocie z przed lat, które były umieszczane wszędzie gdzie sie da, nawet w ActionMagach i Bonusach w CD Action. Tego nie chcemy, ale dzieciaki co dostały internet niedawno zachwycają sie tymi śmieciami z przed 5 lat.

    jest nie na miejscu. To jest głupie bo ty po prostu dyskryminujesz nowych użytkowników wykopu i internetu ogólnie.

    same "atrakcyjne" linki wprost od młodocianych internautów, którzy zabawę z internetem zaczęli w 2007 roku.

    Data twojej rejestracji 29-07-2007, 22:58
    Hipokryta. W innym komentarzu jedziesz MischaelliGenialli_

    A z kiera ty sie wyrwał ?
    Twoja data rejestracji to 21-12-2007, 07:38 - czyli wiadomo - kolejny młodociany i trochę pyskaty użytkownik wykopu.


    A sam zarejestrowałeś się zaledwie pięć miesięcy wcześniej. Powiem to jeszcze raz - hipokryta.

    pokaż komentarz
    Double_G
  • Socek +8  

    "Ale jakoś kiedyś gdy tez nie byleś sam to userzy jakoś mogli sie ze sobą dogadywać i panowała spójność."
    Nie umiesz czytać? Odpowiem innym cytatem:
    "Musicie Panowie i Panie wreszcie zrozumieć, że to jest cena jaką niesie za sobą popularność tego serwisu. "

    A co do "pyskowatości", to DoubleG podał konkretne argumenty, Ty po prostu go oplułeś, bez konretów. Wole być pokemonem pokroju DoubleG, niż "wielkim i porządnym" Twojego pokroju.

    pokaż komentarz
    Socek
  • trzynascie +2  

    Premo: spieprzaj i nie wracaj.

    Myślisz, że jak napiszesz "po co sie tu rejestrowalem, chyba opuszcze wykop, oh, ah" ktoś się tym przejmie? Nie :)

    I sam wykopujesz filmiki z youtuba, videogoogle i joemonstera. Jak ty to robisz to dobrze, jak głupi użytkownicy to źle?

    pokaż komentarz
    trzynascie
  • biauas +2  

    Znowu ktoś ratuje świat?

    pokaż komentarz
    biauas
  • Kajetan8 +2  

    Arcydziecinne zakopy..

    pokaż komentarz
    Kajetan8
  • anath0r +1  

    heh: * Raporty, które nie przedstawiają dobrego uzasadnienia zostaną usunięte

    pokaż komentarz
    anath0r
  • Maci3k -3  

    Zakopy bywają dziecinne, tu się z Tobą zgodzę, jednak na tym polega idea tego serwisu, że tworzą go użytkownicy, jacykolwiek oni są (BTW też nie przepadam za pokemonami) więc jak się komuś coś nie podoba, to zakopuje, podoba - wykopuje, as simple as that, o czym zresztą mówi § 3 p.3 regulaminu wykopu:

    Użytkownicy mogą oceniać dane Znalezisko oddając na nie głos pozytywny („wykop”) lub negatywny („zakop”)...

    A zauważyłem tendencję traktowania funkcji "zakop", jako coś złego, o czym nawet mówi tekst z tej strony - prośby:

    * Pamiętaj, że raporty służą do blokowania spamu, duplikatów i innych nieodpowiednich treści

    W domyśle: zakopuj tylko wtedy... Jednak wg mnie dany punkt regulaminu należy traktować tak, ze jeżeli coś się komuśpodoba - wykopuje, nie podoba - zakopuje. Osobiście jednak raczej nie zakopuję, bo uważam, że komuś innemu może się dany materiał jednak podobać, chyba że jest to wybitnie niestosowna treść.

    Nie można jednak winić kogoś, kto zakopuje tekst: "Posprzątajcie i Sp#!!!!%ajcie" jak za namową swojej babci, lub innego dyrektora, jest fanatycznym zwolennikiem tej partii ;-)

    pokaż komentarz
    Maci3k
  • no-name -1  

    Jakoś nikt się nie burzy jak na stronie głównej naraz są trzy wykopy o webdesignie i dwa o Linuksie.

    pokaż komentarz
    no-name
  • harvester -3  

    Bo są bardziej wartościowe od filmików typu śmiechu warte

    pokaż komentarz
    harvester
  • Socek -1  

    IMO: zwiększenie granicy wykopów potrzebnych, aby link znalazł się na stronie głównej by wystarczyło. Więcej ludzi=wyższa granica.

    pokaż komentarz
    Socek
  • yoghyt -1  

    "Używajcie wyszukiwarki wykop...
    Starajcie się wrzucać naprawdę wartościowe strony..."

    To jest najważniejsze i IMHO powinno być na początku.
    PS. 2005-2008 ;)

    pokaż komentarz
    yoghyt
  • premo 0  

    poprawione

    pokaż komentarz
    premo
  • hofi -3  

    Używajcie Google, wyszukiwarka wykopu jest słaba.
    np. xxx site:wyop.pl

    pokaż komentarz
    hofi
  • Cropeck +2  

    Z zakopów: "i tak nikt tego nie usunie chociaż jest bez powodu :D"
    i to jest IMO największa bolączka wykopu -- bezsensowne zakopywanie. łatwo się problemu pozbyć egzekwując ustalone zasady.

    pokaż komentarz
    Cropeck
  • premo 0  

    ja miałem tylko małą niewinną prośbę.... nikomu nic nie każe i nie staram sie decydować co jest wartościowe a co nie :D

    pokaż komentarz
    premo
  • Double_G +1  

    Chciałeś dobrze ale nie wyszło, ludzie nie lubią jak się im ogranicza wolność nawet jeśli mówimy tu tylko o delikatnej sugestii.

    Tak naprawdę to ten wykop się na coś przydał, zobaczyliśmy, że należy uszanować czyjś gust i że nie jesteśmy sami na wykopie i za to plus.

    pokaż komentarz
    Double_G
  • Axelio -2  

    To nie jest rozkaz tylko prośba.

    pokaż komentarz
    Axelio
  • ufos 0  

    "Nie wrzucajcie tu filmików, które uważacie za Śmieszne, choć są w sieci od 1986 roku..." - Padłem :D Chciałbym zobaczyć w 1986 roku jakiś filmik w internecie ;)

    pokaż komentarz
    ufos
  • MaNiEk1 -3  

    @premo , WYJDŹ!
    To taka moja prośba.

    pokaż komentarz
    MaNiEk1
  • premo 0  

    Jak można poważnie traktować kogoś kto w swoim nicku używa pokemonowego StYlU ;)

    pokaż komentarz
    premo
  • Wilk 0  

    Bardzo sie cieszymy, ze masz internet od roku 1986, ale skad wniosek, ze wszyscy inni rowniez? To, co dla jednego jest "staaaaaare" dla kogos kto ma siec od np. 3 lat moze byc nieznane.

    pokaż komentarz
    Wilk
  • premo -1  

    to niech go sobie obejrzy posmieje sie ale nie WRZUCA NA WYKOP ?!?! proste ?

    pokaż komentarz
    premo
  • ochach 0  

    a ja tak bez komentarza na koniec ;) i tak tu nikt nie dobrnie

    pokaż komentarz
    ochach
  • harvester 0  

    Słownictwo, agresja i brak argumentacji zakopujących i komentujących w sposób wulgarny tę pozycję świadczy o potrzebie tego protestu. Jestem jak najbardziej za.

    pokaż komentarz
    harvester
  • d_woj 0  

    ehhh
    nie podoba sie(np filmik) to nie ogladac...
    wszystkim nie da sie dogodzic...

    pokaż komentarz
    d_woj
  • premo -1  

    TY d!!##u, jak obejrzec film uznac ze głupi i go nie obejrzec ?

    pokaż komentarz
    premo
  • signap -4  

    zgadzam sie

    pokaż komentarz
    signap
  • fanzonun -4  

    http://www.albinoblacksheep.com/flash/myhtml

    pokaż komentarz
    fanzonun
  • kiko +23  

    http://premo.wykop.pl/linki - i Ty pouczasz co wrzucac? daj juz spokoj, wykopuj to co Cie interesuje i daj innym robic to samo. w ten sposob zamiast 2 bardzo ciekawych linkow na glownej, pojawi sieich 12: 10 srednich, 8 ciekawych, i 2 bardzo ciekawe - dla Ciebie wychodzi na to samo, bo swoje 2 linki znajdziesz (jak za starych dobrych czasow gdzie tu prawie nikogo nie bylo), a reszta zadowoli sie pozostalymi kilkunastoma linkami, gdzie tu widzisz cos zlego? gdzie konflikt interesow?

    pokaż komentarz
    kiko
  • naagon +6  

    Każdy ma inne zdanie odnośnie tego co powinno trafić na główną a co nie i nie zmieni się to tak długo jak długo strona główna będzie tylko jedna.

    Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie pewnien pomysł usprawnienia wykopu: możliwość tworzenia grup użytkowników:

    1) Każdy może zdefiniować nową grupę i wybrać zbiór użytkowników, których wykopy będą brane pod uwagę
    2) Grupa ma własną stronę główną, przy konstruowaniu której uwzględniane są jedynie wykopy/zakopy użytkowników zaliczanych do tej grupy.
    3) Istnieje domyślna grupa 'Wszyscy' do której zaliczani są wszyscy użytkownicy wykopu i strona główna tej grupy jest stroną główną wykopu (czyli tak jak dotychczas)
    4) Na głównej wykopu gdzieś z boku dostępne jest zestawienie najczęściej odwiedzanych grup.
    5) Podstawowym założeniem nie jest tworzenie grup złożonych z własnych znajomych (choć oczywiście nie jest to zabronione) tylko grup użytkowników o ustalonych preferencjach
    6) Czytać główną wykopu może każdy. Wykopywać na główną wykopu może każdy. Oglądać główną grupy może każdy. Ale wykopywanie na główną grupy to już co innego - to, że inni będą liczyli się z czyimś głosem w swojej grupie to już przywilej na który trzeba sobie zasłużyć dobrymi wykopami. Kiedy założyciel grupy zauważy, że ktoś wykopuje wartościow rzeczy, może dodać go do własnej grupy.

    Jedynym zastrzeżeniem jest dość duża władza założyciela grupy. Można by to zmienić wprowadzając jakiś mechanizm, który automatycznie dodawałby do grupy użytkowników, którzy wykopują te same rzeczy co większość jej uzytkowników i usuwał tych, którzy głosują odmiennie. Taki mechanizm do pewnego stopnia powinien być konfigurowalny przez założyciela grupy, aby mógł on dbać aby wykopywana zawartość była zgodna z celem dla jakiego grupa została stworzona (aby np. grupa interesująca się informatyką nie przekształciła się stopniowo w grupę interesującą się wyłącznie śmiesznymi obrazkami)

    pokaż komentarz
    naagon
  • nonFelix +1  

    miałem podobny pomysł, tylko myślałem, żeby rozwiązać go bardziej na zasadzie kształtowania grupy przez nie branie pod uwagę głosów zbanowanych użytkowników.

    pokaż komentarz
    nonFelix
  • Double_G +2  

    Myślę, że ciekawym pomysłem była by możliwość oceniania innych użytkowników na zasadzie komentarzy oraz plusów i minusów przypisywanych użytkownikom a nie tylko ich komentarzom. W ten sposób można było by się kierować podczas próby dyskusji z kimś opinią innych na jego temat i jeśli dana osoba miała by opinię trolla etc. logiczne by było aby nie wchodzić z nią w dyskusję. Taka osoba wtedy musiała by zapracować sobie z powrotem na szacunek innych wykopowiczów. Każdy plus bądź minus musiał by być odpowiednio poparty argumentem.

    pokaż komentarz
    Double_G
  • nonFelix +2  

    Wcześniej dodało w złym miejscu, więc doklejam:

    Hm, tak jak uzasadniane są m.in. zakopy?

    I szczerze - gdyby obowiązywał taki system, musiałbym zmienić login po tym jak kłóciłem się z jakimiś dziećmi neostrady, albo zdenerwowałem moderatora. IMHO byłby to tylko kolejny sposób na wyładowywanie frustracji dla emo.

    [edit] Nota bene opcja +/- przy komentarzach staje się coraz bardziej popularniejsza, myślę, że zaraz przestanie być użyteczna.

    pokaż komentarz
    nonFelix
  • premo -5  

    nie, moze ktos wreszcie uszczelni dostep do logowania od pokemonow emo i innych dzieci wojny....

    pokaż komentarz
    premo
  • premo -6  

    moze przy rejestracji zrobić takie zadanie z obliczania całek :D zamiast wpisz literki z obrazka :D

    pokaż komentarz
    premo
  • Socek 0  

    Może jeszcze podanie o konto z opisem fabularnym gracza jak w UO?

    pokaż komentarz
    Socek
  • king_antichrist 0  

    @Socek

    No i obowiązkowo wybrać rasę i profesję ;D

    pokaż komentarz
    king_antichrist
  • Klotzmann -1  

    [cool][czesc]
    Ave Fekal!

    pokaż komentarz
    Klotzmann
  • kobietapolskagwiazdeczka -1  

    panowie ! a moze by tak te p$!%!!#ki na gadu gadu sobie powymieniacie! i nie przeklinajcie bo czyta to cala polska . pozdrawiam -wykopywaczy- hey

    pokaż komentarz
    kobietapolskagwiazdeczka
  • hofi +5  

    Jaka idea? Ideą jest to żeby ludzie dzielili się linkami które im się podobają a nie linkami które Tobie się podobają.
    http://www.przekopwykop.pl/ To powinno Ci bardziej odpowiadać.

    pokaż komentarz
    hofi
  • hofi +2  

    P.S. Oto idea Wykopu: http://www.wykop.pl/info

    pokaż komentarz
    hofi
  • hofi +4  

    http://www.marcofolio.net/images/stories/fun/imagedump/demotivational_posters/capslock.jpg
    Aha. A czym są te śmieci według Ciebie?
    Coś co według Ciebie jest wygrzebane ze śmietnika dla kogoś może być ciekawe, nie tobie o tym decydować.
    "ja miałem tylko małą niewinną prośbę.... nikomu nic nie każe i nie staram sie decydować co jest wartościowe a co nie :D" //Sam sobie zaprzeczasz.

    pokaż komentarz
    hofi
  • marker80 +3  

    frustracja jak juz cos. hre hre zawsze chcialem tak komus za orta dowalic :)

    pokaż komentarz
    marker80
  • Axelio -5  

    Śmieci ? Starocie z przed lat, które były umieszczane wszędzie gdzie sie da, nawet w ActionMagach i Bonusach w CD Action. Tego nie chcemy, ale dzieciaki co dostały internet niedawno zachwycają sie tymi śmieciami z przed 5 lat.

    Logiczne wytłumaczenie.

    pokaż komentarz
    Axelio
  • Double_G +7  

    Uważasz, że jeśli ty masz neta od początku jego istnienia i już zdążyłeś wszystko zobaczyć to reszta się nie liczy i mogą sobie to odpuścić? A może oni też chcą?! To jest zwykłe szpanerstwo - ja jestem na wykopie od wojny a ty dopiero miesiąc więc zamilcz i nie pyskuj do mnie - tak to wygląda! Może czas przejść na emeryturę...

    Ogólnie to masz ciekawy system wartości - to co stare jest do dupy - powiedz to egipcjanom i ich piramidom.

    pokaż komentarz
    Double_G
  • Axelio -5  

    To chyba raczej odwrotnie.

    pokaż komentarz
    Axelio
  • king_antichrist +6  

    Czytając komentarze powyżej powoli zaczynam wierzyć w upadek wykopu. Ale nie dzięki 'pokemonom, które zarejestrowały się niedawno' tylko ludziom takim jak Axelio -.-

    Rest In Peace, Wykopie!

    pokaż komentarz
    king_antichrist
  • nonFelix -1  

    Hm, tak jak uzasadniane są m.in. zakopy?

    I szczerze - gdyby obowiązywał taki syatem, musiałbym zmienić login po tym jak kłóciłem się z jakimiś dziećmi neostrady, albo zdenerwowałem moderatora. IMHO byłby to tylko kolejny sposób na wyładowywanie frustracji dla emo.

    pokaż komentarz
    nonFelix
  • kiko +4  

    nie, wg mnie to smieszna parodia Davida Blaina, spodobala mi sie, wiec ja wykopalem, jezeli znajdzie sie odpowiednio wiele osob, ktorym to sie spodoba, to trafi na glowna. tak do tego podchodze, i nikomu nie mowie co powinien, a czego nie powinien dodawac, niech kazdy postepuje wg wlasnego sumienia, pojecie "naprawdę wartościowe" jest przeciez wzgledne i dla kazdego moze to byc cos innego

    pokaż komentarz
    kiko
  • Axelio -7  

    A z kiera ty sie wyrwał ?
    Twoja data rejestracji to 21-12-2007, 07:38 - czyli wiadomo - kolejny młodociany i trochę pyskaty użytkownik wykopu.

    pokaż komentarz
    Axelio
  • Alpha_Male +3  

    Axelio, Ty za to zarejestrowałeś się DUUUŻO wcześniej. swoją drogą, jeśli data rejestracji jest dla Ciebie wyznacznikiem wieku, zachowania.. czegokolwiek, to cóż.. tylko pozazdrościć.

    pokaż komentarz
    Alpha_Male
  • Double_G +10  

    No i dobrze, niech będzie 5 miesięcy temu ale z wykopu korzystam od dawna. W przeciwieństwie do ciebie, bo jak widać jesteś tak samo pyskaty jak pokemony, których nie chcemy tutaj na wykopie.

    Piszesz, że jestem "pyskaty jak pokemony" a za chwilę sam piszesz:

    No duuuużo wcześniej. Juz jeden sie przyczepil ze 5 miesiecy temu a zarejestrowalem sie w lipcu 2007. Ale mogles troche ruszyc główką i pomyslec, ze na wykop zagladalem wczesniej niz sie zarejestrowałem, nie ?

    I to nie jest mój wyznacznik, że jeśli ktoś zarejestrował sie niedawno to jest to wyznacznikiem wieku ale po prostu to widać po postach, pisanych przez osoby, które rejestrowały sie po fali przypływu pokemonów na wykop.

    Wieje od ciebie hipokrytą na kilometr. Ty jesteś idealnym wykopowiczem i masz mnóstwo czasu na wszystko ale nie bierzesz pod uwagę tych co pracują i nie mają czasu na śledzenie wszystkich nowinek w necie na bieżąco. Oto wykopa które ty dodałeś:

    [PIC] Reklama obrazkowa na wykopie
    Krzysztof Kononowicz składa życzenia świąteczne
    Wesołych Świąt wszystkim użytkownikom Wykopu
    STAT4U - jutro i "pojótrze" [IMG]
    [VIDEO] Ręce, które leczą
    [YT] Nie będziem tracić gotówki na jakieś majonezy !

    To tylko kilka bo nie ma potrzeby zamieszczać tu wszystkich, jak ktoś będzie ciekawy to sam sprawdzi. Nie ma co, same perełki... jesteś wykopowiczem roku.

    pokaż komentarz
    Double_G
  • Socek +11  

    Axelio. Jakiś Ty zabawny. Otóż:
    Najpierw wyrzucasz komuś, że jest młodociany, bo się niedawno zarejstrował, a siebie bronisz, że "na wykopie byłem wcześniej". A może MG był wcześniej od Ciebie? Tego nie widać w końcu po dacie rejstracji. A najbardziej mnie rozbawiłeś zdaniem: "Ale mogles troche ruszyc główką i pomyslec, ze na wykop zagladalem wczesniej niz sie zarejestrowałem, nie ?" Innymi słowy: Ty nie umiesz ruszać głową, skoro napisałeś taki "ostry" komentarz do posta MG.
    A na końcu mówisz, że wyznacznikiem jest "styl pisania". Tylko po cholere wspominać w takim razie o dacie rejstracji?

    pokaż komentarz
    Socek
  • Przew -6  

    A co jest konkretnie złego w rowerze bez łańcucha? Jak dla mnie nie jest on tak straszny jak np newsy z Pudelka :>

    pokaż komentarz
    Przew
  • Przew -7  

    Miało być do postu Alpha_Male, tam daleko wyżej, ale źle kliknąłem

    pokaż komentarz
    Przew
  • Alpha_Male 0  

    tak, chodziło mi o to, że wykopany link prowadzi do dwóch fotek. gdybym szukał czegokolwiek o rowerze bez łańcucha to ten wykop nie przybliżyłby mnie do tego ani o milimetr, poza tym, że wiedziałbym jak taki rower może wyglądać :)

    pokaż komentarz
    Alpha_Male
pokaż 

Wykopali i zakopali (279 / 77)