Pół miliona dolarów w 36 godzin – ogromny sukces twórców polskiej gry
Pomysł na grę wzorowaną na oryginalnych pracach Jakuba Różalskiego zdecydowanie trafił w gusta jej potencjalnych odbiorców. Na jego realizację twórcom „Iron Harvest” udało się zebrać ponad pół miliona dolarów w zaledwie 36 godzin!
ntdc z- #
- #
- #
- #
- 76
Komentarze (76)
najlepsze
@friko9: Odetchnąłem z ulgą, bo przypominają mi się te durnowate komentarze Wykopków pod Wolfensteinem New Order, że HURR DURR ONI NIE ZAGRAJĄ W SZWEDZKĄ GRĘ, BO TAM MULTI KULTI.
https://www.gry-online.pl/firma.asp?ID=5932
A
Chodzi mi głównie oto że gra stylizowana na pierwszy konflikt XX wieku widząc po materiałach prasowych nic nie nawiązuje do Niemiec, które były agresorem, jest czerwona gwiazda, a reszta jest rozmyta. Oczywiście dobrze że powstaje gra na podstawie polskich conceptów i rozumiem że decydujący był potrzebny kapitał na taką grę. 9 mln to dużo pieniędzy i lepiej że gra Wogóle powstanie, szkoda tylko że nie w pl. Techland czy CdProjekt