Powiązane (9)

  pokaż (4) 
  • Reklamy Google

  • kermo +7  

    Marzy mi się by do przyszłych wyborów stanęła partia mająca gotowe projekty ustaw, w tym ustaw mających na celu zmniejszenie deficytu budżetowego w sposób cywilizowany. Pamiętam, że PO też twierdziło, że posiada w szufladach projekty, dlatego chciałbym, żeby w ramach kampanii wyborczej zostały upublicznione. Ale cóż takie rzeczy to tylko w marzeniach ;)

    pokaż komentarz
    kermo
  • traxx +1  

    @kermo: zapomnij. u nas gabinety cieni działaja tylko w teorii

    pokaż komentarz
    traxx
  • leopard -1  

    @traxx: bo to tak naprawde tylko cienie gabinetow.

    pokaż komentarz
    leopard
  • Mayron +6  

    By żyło się lepiej!

    pokaż komentarz
    Mayron
  • czarnadziura +4  

    Czy mi się wydaje, czy kiedyś na wykopie w komentarzach zdecydowanie mniej bluzgano? Proponuję 20 pompek przed napisaniem komentarza pod znaleziskiem.

    pokaż komentarz
    czarnadziura
  • sportpomnikow +35  

    Ktoś gdzieś napisał, że Polaków jest w stanie ruszyć wyłącznie podwyżka ceny kiełbasy grillowej z 7,90 na 8,50 . Coś w tym jest. Liberał i socjalista to wyłącznie etykiety, które zatraciły swe pierwotnie znaczenie. Po czynach ich poznacie.

    pokaż komentarz
    sportpomnikow
  • Daronk +17  

    @sportpomnikow: k###a, ja u siebie płacę 9zł. Zdziercy zaj$$ani.

    pokaż komentarz
    Daronk
  • JaFranek +29  

    Wschód polski dziękuje zachodowi polski!

    pokaż komentarz
    JaFranek
  • Kemekan +9  

    @JaFranek:
    śmieli się ze mnie że krytykowałem PO przed wyborami,teraz ja się z nich śmieję ,ale żal wielki mimo to,zapytam teraz znajomą która prowadzi biznes i głosowała na PO,jak się teraz czuje ,obawiam się ,że dopiero poważny kryzys dla tych popaprańców unaoczni im jak się mylili ,a że jest nieunikniony?jedno mogę dodać,zacznijcie oszczędzać ile się da ,trafny komentarz ten wyżej

    pokaż komentarz
    Kemekan
  • costom +37  

    Mam pytanie do zwolenników PO: Jak to jest być największym frajerem pod słońcem? Oszukiwanym i okłamywanym wielokrotnie? Co teraz powiecie na najnowsze propozycje waszego guru za którego dalibyście się pokrajać? Gdzie się podziała ta ,,zielona wyspa''? Koza ją zjadła? Gdzię jest ta ,,najlepsza sytuacja gospodarcza w europie''?Gdzie te ,,szuflady pełne ustaw''? Gdzie podatek liniowy? Gdzie obniżki podatków?

    pokaż komentarz
    costom
  • sportpomnikow +20  

    @costom: A okręgi jednomandatowe, nie branie dotacji z budżetu na partie polityczne? Obiecanki cacanki a głupim radość...

    pokaż komentarz
    sportpomnikow
  • Daronk +15  

    @costom: I "4x Tak" ;]
    Ostatnio oglądając "Szkło Kontaktowe" coraz częściej dzwonią tam stare babcie, które po Kaczyńskim jadą. PO oficjalnie przegoniło na obiecanki-cacanki PiS.

    pokaż komentarz
    Daronk
  • glosnik +29  

    @Daronk:
    co włączę Szkło Kontaktowe, to każdy jeden esemes to albo atakuje, albo wyśmiewa PiS. to przypomina farsę. i jeszcze śmieszna sytuacja z wczoraj, dialog prowadzących w takim stylu:
    - Mamy kilka zaprzyjaźnionych telewizji, np. TV SLD, TV PSL... (i pokazują jak TV SLD pozdrawia "Szkło")
    - A Platforma ma jakąś telewizję?
    - Nie, Platforma nie

    ehe

    pokaż komentarz
    glosnik
  • rozbit +10  

    @Tacticus: no dobra, ale co złego zrobił PIS? Proszę o fakty, konkrety, które wpłynęły/wpływają bezpośrednio na Twoje życie i życie Polaków.

    pokaż komentarz
    rozbit
  • costom +7  

    @Tacticus: głosowałeś na PO, aby PIS nie przeszło, a mamy lub będziemy mieć gorszą sytuację niż za PISu. Chciałeś dobrze, wyszło gorzej. Oprócz tej "dwójki" było ośmiu innych kandydatów- co z tego, jeśli w mediach występowały głównie te dwie partie...
    Czyżby nie było innego wyjścia?

    pokaż komentarz
    costom
  • manekin +25  

    @Daronk: SMS z jednego z ostatnich odcinków Szkła Kontaktowego: "Wolę podwyżkę podatków przez PO, niż obniżkę przez PiS". Komentarz zbędny. :-)

    pokaż komentarz
    manekin
  • kmicic19 +2  

    @costom: W Panamie koleżko...

    pokaż komentarz
    kmicic19
  • Falcon 0  

    @rozbit: "Twoje życie i życie Polaków" - zaraz Ci wyjedzie, że dzielisz Polaków.

    pokaż komentarz
    Falcon
  • gav +62  

    Sk#%$ysyny z PO, mieli ch$%e obniżać podatki, ułatwić działanie małych firm itd. i co? i wielkie gówno!

    pokaż komentarz
    gav
  • kz_gdansk +80  

    @gav: obiecają to przy następnych wyborach.

    pokaż komentarz
    kz_gdansk
  • Antekamb +39  

    @kz_gdansk: a większość polaków łyknie

    pokaż komentarz
    Antekamb
  • Munio +5  

    @Antekamb: Może założymy PP - Partia Pelikanów. Będziemy wciskać takie kłamstwa jak PO, oni to łykną jak pelikany, wygramy wybory i się wypniemy na wyborców i wprowadzimy wolny rynek, i zakaz jakiegokolwiek ruszania wolnego rynku. Wtedy następne partie nic by nie mogły zrobić.

    pokaż komentarz
    Munio
  • Falcon +5  

    @Munio: Lubię Cię. Ale to jest tak realne, jak to, że w sejm j!%nie 70-cio tonowy arbuz z kosmosu i tych wszystkich sk!!$ysynów po prostu spenetruje pestkami.

    pokaż komentarz
    Falcon
  • oliwos +3  

    @gav: Szef komisji Przyjazne Państwo miał lepsze rzeczy do roboty.

    pokaż komentarz
    oliwos
  • MajkiFajki +21  

    Póki w Polsce media nie będą odważne - zostaje Internet. Wykop.

    pokaż komentarz
    MajkiFajki
  • P3rkoZ_93 +31  

    To my obywatele tworzymy państwo , a nie rząd . Zebrać ludzi , ruszyć dupy pod sejm i wypierdzielić tych darmozjadów na bruk . Ja nie wiem jak trzeba być ślepym , żeby nie zauważyć że PO ciągnie nas na dno ... Jak był Kaczyński - może nie wymarzony prezydent , to był jakiś bufor , który blokował takie idiotyczne pomysły . A teraz to się dopiero zacznie , jak Bronek i Donek będą przepychać ustawę za ustawą za naszymi plecami . Tylko czekać na podwyżki dla urzędników .

    pokaż komentarz
    P3rkoZ_93
  • DamSon -3  

    @P3rkoZ_93: niestety d#%!%i, którzy są za PO jest więcej, także w ulicznym starciu nie mielibyśmy szans

    pokaż komentarz
    DamSon
  • glosnik +5  

    @DamSon:
    może i więcej, ale dla przykładu, często osoba atakowana dostaje zastrzyk adrenaliny i może położyć większego od siebie, który nie jest aż taki zdesperowany. tak samo by było w tej sytuacji - mniejsza grupa osób, ale z jasnymi poglądami, wk!#!ieni na rząd i innych pachołów dałaby radę zdziałać dużo.

    pokaż komentarz
    glosnik
  • Falcon +1  

    @DamSon: Sam wspomniałeś, że to d$$%%e. Ustawi się im sztuczną scenerię z tłumem i to kompletnie odwróci ich uwagę od nas. Metoda posiada certyfikat tefauenu.

    pokaż komentarz
    Falcon
  • Tremade +25  

    Prosto z pieczary kinderateistów:
    - PO czy PiS?
    - Oczywiście, że PO
    - Czemu?
    - No a PiS? Zwariowałeś? Głupi katole, jeszcze Rydzyk ich popiera.

    Morał? Religia najbardziej wpływa na postrzeganie świata ateistów. Tym, którzy pragną oddzielenia sfery świeckiej od religijnej w państwie, gdy nie potrafią rozdzielić obu rzeczy w swoim umyśle.

    Nie popieram PiSu, ale z PO trzeba walczyć.

    pokaż komentarz
    Tremade
  • BlueZealot +1  

    @Tremade:
    Poprawka, kinderateistów*.

    pokaż komentarz
    BlueZealot
  • nieroby +9  

    @Tremade: Masz rację! W dodatku każdy ateista to komunista. A każdy komunista to przecież leń. A jak leń to przecież z PO i SLD.

    Jestem ateistą, w drugiej turze głosowałem na pana z mniejszą kratką. Czy naprawdę sądzisz że każdy ateista tak bardzo przywiązuje wagę do religii i tylko to kryterium decyduje o wyborze jego kandydata?

    pokaż komentarz
    nieroby
  • Tremade +10  

    @nieroby: Ty masz jakieś zdanie, ale wypowiadam się o zwykłej autobusowej gawiedzi, z którą mam okazję podróżować. Wypowiadam się o moich znajomych, którym próbuję wyperswadować popieranie kogokolwiek z PO. Zazwyczaj kończy się na kończącym dyskusje "ale to katole". Spotkasz oświeconego gimnazjalistę/licealistę, który doszedł do wniosku, że nie ma żadnego siwego dziadka w niebie i przekłada swoje uprzedzenia na świat polityki.
    Niestety to jest popularne jak słuchanie muzyki z RMF FM

    To, że masz zdrowe podejście do sprawy nie oznacza, że większość nie potrafi rozróżniać obu sfer.

    @BlueZealot: Dzięki za poprawienie.

    pokaż komentarz
    Tremade
  • rozbit +9  

    @nieroby: Zgadzam się z Tobą. Kilka lat temu jak niemal każdy byłem przeciwko PISowi i Kaczyńskim, ale tak naprawdę to było głupie bo opierało się na wizerunku medialnym i "aferach" z gafami, wstydem itp. To, że jako partia mocno byli (i są) związani z KK też miało wpływ na moją opinię.
    Teraz jednak trochę przejrzałem na oczy, widzę jak PO okłamało Polaków i śmieje się nam w twarz. Także to, że jakiś zakonnik popiera PIS, to że chcą się grzebać w teczkach IPN, to, że są katolikami mnie nie rusza już więcej. Nie mówię, że PIS to idealny wybór, ale głosowałem na Kaczyńskiego w drugiej turze wierząc, że cała władza w rękach jednego człowieka to błąd i zło, i że trzeba pewnego buforu bezpieczeństwa w postaci prezydenta z innej opcji niż rząd.

    pokaż komentarz
    rozbit
  • 40i4 -1  

    @Tremade: sugerujesz, że 1/4 Polaków to fanatyczni ateiści?

    pokaż komentarz
    40i4
  • traxx -3  

    @Tremade: Ty masz jakieś zdanie, ale wypowiadam się o zwykłej autobusowej gawiedzi, z którą mam okazję podróżować. Wypowiadam się o moich znajomych, którym próbuję wyperswadować popieranie kogokolwiek z PO. Zazwyczaj kończy się na kończącym dyskusje "ale to katole".

    ja sie spotykam z identycznymi typami argumentow ('bo na PO tylko bogaci glosuja', 'bo Tusk ma gdzies Smolensk, gdyby to sie Ksiaze Albert rozbil albo Obama to by byla od razu strefa zero', 'bo PO chce zabrac renty spadkobiercom', 'bo bylby monopol w rzadzie i wtedy stracimy niepodleglosc') jak gadam in real z motłochem tyle, ze oni na PiS glosuja; nie jestem wyborca PO, chociaz przy wybieraniu mniejszego zła wybralem pana z wieksza kratka

    pokaż komentarz
    traxx
  • noway -1  

    @40i4: Większość tzw. ateistów, to ludzie, którzy z jakichś powodów odrzucają kościół i to co sobą reprezentuje ( słusznie zresztą bo ta instytucja to tragedia), czyli również wiarę w jakiegoś boga. To raczej antyklerykaliści, choć sami o tym, nie wiedzą.
    Prawdziwy ateista to nie Zdzisiek z Heńkiem, z pod nocnego, tylko naukowcy, którzy nie potrafią i nie chcą wierzyć, gdy znają prawa rządzące wszechświatem. Moim zdaniem, nie da się obecnie nawet na podstawie teorii kwantowej wykluczyć istnienia wyższego intelektu lub pierwszego poruszyciela, czy Boga, jak go potocznie nazywają ludzie.

    pokaż komentarz
    noway
  • Falcon -7  

    @nieroby: Bóg nie istnieje i nigdy nie istniał, ale lepszy PiS niż PO.

    pokaż komentarz
    Falcon
  • nieroby -3  

    @Falcon: Dzięki Twojej informacji będę teraz dużo lepszym ateistą.
    Ponadto, LSD jest lepsze od SLD.

    pokaż komentarz
    nieroby
  • Zurich +26  

    mocne ! tak najeżdżali na pis i w tej kampanii a okazuje się, że nic PO nie robi. Będzie Grecja a nie Irlandia :/

    pokaż komentarz
    Zurich
  • mack23 +14  

    @Zurich: pół biedy gdyby PO nie robiło nic, zauważ że większość ich "pomysłów" działa na szkodę

    pokaż komentarz
    mack23
  • martial_r 0  

    @Zurich: Jak nie robi !! ??

    "Z ustaleń 'Wprost' wynika, że premier zapowiedział powołanie zespołu parlamentarno-rządowego, który zajmie się analizą wszystkich wet Lecha Kaczyńskiego z tej kadencji. "

    http://wiadomosci.onet.pl/2204814,11,premier_zarzadzil_przeglad_wet_l_kaczynskiego,item.html

    pokaż komentarz
    martial_r
  • tajniak 0  

    @Zurich: Hmmm, a np. Balcerowicz krytykuje rząd PiS i uważa, że to m.in. przez nich jest duży deficyt: http://www.for.org.pl/upload/File/prezentacje/Dokad_zmierzaja_finanse_publiczne_w_Polsce_final.pdf :
    Jednak na skutek polityki z lat 2006-2007 i wprowadzonych wtedy zmian w prawie, średni deficyt w finansach publicznych z ostatnich 15 lat najprawdopodobniej nie odzwierciedla właściwie skali deficytu strukturalnego. Bardziej wyrafinowane metody szacowania tego deficytu, przy wszystkich zastrzeżeniach, jakie można do nich zgłaszać, wskazują, że deficyt niezależny od działania automatycznych stabilizatorów może sięgać 6,5% PKB.

    pokaż komentarz
    tajniak
  • ZaGracony +3  

    banda starych piernikow.

    pokaż komentarz
    ZaGracony
  • kz_gdansk +10  

    ależ wiadomo, że
    POLITYCY chcą tylko naszego dobra.
    Nie dajmy go sobie odebrać.

    pokaż komentarz
    kz_gdansk
  • Goral_nizinny +13  

    @kz_gdansk: PO zwalało na kryzys, ale przedtem Tusk śmiał się, że PiS ludzi kryzysem straszy, a potem wpadł w histerię... Jakby co, to na giełdzie zaczęło się robić "wesoło" już przed kryzysem. Kiedyś widziałem wykres pokazujący wzrost gospodarczy (chyba działań na giełdzie- WIG) i tam były pokazane dokonania ekipy z PO z poprzednich lat: dwa razy byli u władzy i dwa razy wszystko się pogarszało. Teraz są trzeci raz...

    pokaż komentarz
    Goral_nizinny
  • inirudebwoy +1  

    @kz_gdansk: Sam wiem co jest dla mnie najlepsze. Nikt nie wie lepiej, nawet matka.

    pokaż komentarz
    inirudebwoy
  • hugon +10  

    @Goral_nizinny: dobrze, ze PO wygralo wybory. teraz nie maja na kogo zrzucac winy i wyszlo szydlo z worka. jak juz na samym poczatku wyskoczyli z takimi pomyslami to chyba nie jest dla nich dobra prognoza na przyszlosc. miejmy nadzieje, ze ludzie sie nie zlapia na teksty w stylu "uzupelnianie ubytkow po obnizce podatkow", moze przez te pare lat nie uda im sie az tak wszystkiego popsuc, zeby nastepna ekipa nie mogla tego naprawic. niestety sensownej partii nie widac na horyzoncie (partia jednoosobowa "innego kandydata" nie bardzo sie nadaje, chodz jest to krok w kierunku zmiany na lepsze).

    pokaż komentarz
    hugon
  • Goral_nizinny +2  

    @hugon: Jak już, to jednoosobowa jest partia Tuska, bo to on wykosił więcej osób ze swojego otoczenia, ale o tym w większości mediów nie wolno mówić. Jakby nie było- za PiSu był wzrost i spora obniżka zadłużenia, giełda się rozkręciła, a sam Tusk kiedyś przyznał, że to jak funkcjonuje giełda jest wyznacznikiem pracy rządu. Dołóżmy do tego monopol na gaz dla Rosji... Jako bonus można przypomnieć o tym, komu nie podobała się ustawa zakazując mordowania nienarodzonych dzieci albo sprawa Witolda Pileckiego...

    pokaż komentarz
    Goral_nizinny
  • Butch +1  

    Hmmm, przyglądniemy, czy przyjrzymy? :)

    pokaż komentarz
    Butch
  • Falcon +4  

    @Goral_nizinny: Widzisz, te niedobre kryzysy po prostu wrednie się ich uczepiły. I nie trzy razy, bo znajdzie się tam parę osób ze świetlanej PZPR :). A swoją drogą, dostrzegacie dziwną zależność między kierunkiem rozwoju(rozwój/zwój) Polski a kategorią partii rządzącej wg. Listy Macierewicza? Jakoś zawsze było źle, gdy rządzili Ci, którzy z bezpieką ucztowali(wedle krótkiego i brutalnie przerwanego - przez Wałęsę, Tuska, Pawlaka i kilku innych, już stricte komunistów - researchu). I jakoś zawsze wszelkie rządy, przy których okazji zaczynało się poprawiać kończyły przed czasem. Warto docenić +30% do konsumpcji, szkoda, że władza się zmieniła, szkoda że LPR i samoszit przeszkadzały. Szkoda, że PO nie podała ręki... Dla Polski, ważniejsze były dla nich wybory, które niestety wygrali.

    pokaż komentarz
    Falcon
  • tupolej -7  

    pis to zwykłe k%!#y są.

    pokaż komentarz
    tupolej
  • andrzej_ +2  

    a tupolej to ich alfons

    pokaż komentarz
    andrzej_
  • Kastratore +3  

    A ja powiem tak: Ja k!%!a p$%#!#$e!

    Mieliśmy wybory - był JKM spam, od jakiegoś czasu trwa antyRomowie spam (i jeszcze anty muslimy, nie zapominajmy o muslimach). Ale teraz to przechodzicie samych siebie. Prawie wszystkie wykopy są o p$%#!#$onym podniesieniu podatków. Wielkie dzięki wykopowicze, jakbym sam k!%!a nie wiedział, wystarczy przecież że TV czy radio włączę albo po gazetę sięgnę, czy nawet w internecie na wieści zerknę.
    Mnie też szlag trafia, też mnie irytuje, że obiecali jedno a zrobili drugie ale do k!%!y nędzy i na święte góry Tadżykistanu na cholerę zalewacie wykop tym politycznym gównem? Nie można było wszystkich swoich żalów w jednym miejscu wylać? Czy przeznaczeniem tej, skądinąd sympatycznej, strony jest stanie się politycznym szambem? Zwykłem wchodzić tu by odstresować się czymś śmiesznym, zobaczyć coś niecodziennego, interesującego, nie by mi na każdym kroku przypominano o tym całym pieprzonym gównie, co to mniej zdenerwowani polityką zowią.
    Na zakończenie, bo się rozpisałem i znając mnie powyższe wypociny są niespójne i trudne do zrozumienie: wyp!%#$$$ać z polityką z wykopu. Proszę.

    pokaż komentarz
    Kastratore
  • Tremade +4  

    @Kastratore: "wystarczy przecież że TV czy radio włączę albo po gazetę sięgnę" przy poziomie obecnych mediów szczerze odradzam.

    Jak chcę się pośmiać to wchodzę na demotywatory czytać komentarze, albo trolluję na samosi. Nie rób z wykopu joemonstera.

    Polityka powinna tutaj zaglądać, ale zdecydowanie rzadziej.

    pokaż komentarz
    Tremade
  • Kahzad +3  

    @Kastratore: Tak, nie mówmy o tym, nie piszmy. Może samo przejdzie. Bokiem, nas ominie.

    NIE KU*RWA!
    To nam wyjdzie bokiem jeżeli nic z tym nie zrobimy. MY, a nie ONI, lub KTOŚ.

    pokaż komentarz
    Kahzad
  • BlueZealot +5  

    @Kastratore:
    No właśnie. Najlepiej żyć w takim swoim matriksie. W ogóle to świat jest kolorowy i tęczowy.

    pokaż komentarz
    BlueZealot
  • nieroby +1  

    @BlueZealot: Niestety zbyt częste korzystanie z psychodelików powoduje występowanie zjawiska tolerancji, a tym samym świat jest coraz mniej kolorowy i tęczowy.

    pokaż komentarz
    nieroby
  • traxx +1  

    @Kahzad: To nam wyjdzie bokiem jeżeli nic z tym nie zrobimy. MY, a nie ONI, lub KTOŚ.

    a tak wlasciwie to co robicie?

    pokaż komentarz
    traxx
  • Kastratore -2  

    @Tremade "Polityka powinna tutaj zaglądać, ale zdecydowanie rzadziej."
    Niczego innego nie chce, ani nie uzurpuje sobie posiadania jedynej słusznej wizji wykopu, ale źle mi się robi gdy nachalnie próbuje się robić z tego miejsca jarmark polityczny (szczególnie, że jakiś taki strasznie jednostronny, był JKM, jest anty PO, a jakoś nie widzę wykopów z poglądami tej drugiej strony - nie śmierdzi Wam to perfidną próbą manipulacji, o wielcy bojownicy o Wolność Naszą i Waszą?)

    @Kahzad: Ot to to, w matriksie (pozdrawiam Pana BlueZealota) to żyją ci, co myślą że na wykopie świat będą zmieniać. Skoro tak bardzo wam wszystko wadzi to bierzcie się za politykę. Kto wam bronił w wyborach startować? A jak ogólnopolskie to za wysokie dla was progi, to może warto spróbować sił w samorządach (wszakże naprawianie od własnego najlepiej zacząć podwórka)? Ostatecznie, pomimo utyskiwań wielu, Polska wciąż jest państwem demokratycznym i nikt wam nie broni w politykowanie się bawić. Do czego gorąco zachęcam, tylko nie prowadźcie kampanii na wykopie.

    pokaż komentarz
    Kastratore
  • martial_r 0  

    @Kastratore: Rozumiem, że ty jako masochista gdy tylko w opisie znaleziska dostrzeżesz literki PO lub PIS, nie potrafisz sobie odmówić tej przyjemności i musisz koniecznie każdy taki artykuł przeczytać ?

    pokaż komentarz
    martial_r
  • andrzej_ +1  

    @Kastratore: Jak mamusia przestanie dawać Ci pieniążki na ubranka itp.. to kwestie podatków i ich wysokość stanie się dla Ciebie także istotna.

    pokaż komentarz
    andrzej_
  • vokus -1  

    szkoda tylko, że autor tekstu nie odróżnia zadłużenia kraju do deficytu budżetowego. Ale to przecież prawie to samo, prawda :D:D?? Ciemny lud i tak się nie połapie, zobaczy mniejszy słupek przy PiS i większy przy PO. Najśmieszniejsze, że idąc tym tokiem rozumowania najmniejszy dług publiczny był w czasach PRL :D Komuno wróć :D

    pokaż komentarz
    vokus
  • wyzimir 0  

    @vokus: w którym miejscu nie odróżnia?

    pokaż komentarz
    wyzimir
  • vokus +1  

    @wyzimir: na wykresie

    pokaż komentarz
    vokus
  • prusi -1  

    @vokus: ch#$ z podpisem, rzeczywiście jest błąd, ale co to zmienia na wykresie?!

    pokaż komentarz
    prusi
  • vokus 0  

    @prusi: nie ma błędu w podpisie tylko jest zły wykres! Sam obrazek jest dobrze podpisany...może bez przekleństw co?

    pokaż komentarz
    vokus
  • prusi 0  

    @vokus: a co? są tu dzieci?

    pokaż komentarz
    prusi
  • vokus 0  

    @prusi: a skąd wiesz, że nie ma :|?

    pokaż komentarz
    vokus
  • traxx +1  

    bardzo obiektywny tekst. zwlaszcza zestawienie danych o wzroscie gospodarczym. salon24 <3

    pokaż komentarz
    traxx
  • sildron +1  

    Jak łatwo manipulować faktami w tym tekscie pominięto jeden "nieistotny detal" a mianowicie Kryzys Ekonomiczny, który jednak dotknął Polske w nie tka sporym stopniu jak sąsiadów ale jednak, co zmniejszyło dochody do kasy państwa Pis rządził w czasach światowego prosperity ale to nic nie znaczy. A dalej to co powtarzam jak Mantre PO chciało przeprowadzic szereg reform uderzających w przywileje socjalne nie zgodził sie na to naród i opozycja a nawet koalicjant: Krus jego reforma dała by tyle ile teraz podwyżka podatków a jest koniecznością ta reforma ale cóż lepiej dopłacac z kasy Państwa 15mld zł:)

    pokaż komentarz
    sildron
  • Dygnitarz +3  

    @sildron:
    > PO chciało przeprowadzic szereg reform uderzających w przywileje socjalne nie zgodził sie na to naród

    Biedny rząd. Najpierw ten zły-wetujący-wszystkie-genialne-ustawy Kaczyński, potem związkowe bojówki, a teraz PSL. Kto będzie następny? Kosmici? A może coś z zestawu: wybory samorządowe, wybory parlamentarne, wakacje, 500 dni spokoju?
    Nie oszukujmy się, żadnych rewolucyjnych ustaw w Sejmie nie ma, nie czekały, aż Komorowski będzie pełnił obowiązki prezydenta. Jest tylko kreatywna księgowość Rostowskiego, zwiększanie podatków i czcza gadanina o reformach.

    pokaż komentarz
    Dygnitarz
  • radeks11 +11  

    @sildron: wyobraź sobie, że zwolnili cię z pracy (taki kryzys ekonomiczny w małej skali). Co wtedy robisz? Bo ja bym zaczął przede wszystkim mniej wydawać. Jakoś nie zauważyłem propozycji oszczędzania. Ale zauważyłem "najmniej szkodliwy" program dalszego łupienia społeczeństwa.

    pokaż komentarz
    radeks11
  • sildron -3  

    @Dygnitarz: Taak plaby reformy emerytalnej Krus, pare rzeczy jeszcze było rozbiły sie o krytykę opozycji i opór narodu a PO można o wiele rzeczy podejrzewać ale nie ciagoty samobójcze takie reformy przed wyborami parlamentarnymi równa sie zerowa szansa na reelekcje lepiej wybrać wariant na przetrwanie i czekać an przetasowanie po wyborach.

    pokaż komentarz
    sildron
  • sildron -3  

    @radeks11: A teraz sobie wyobraź że chcesz mniej wydawać a nie masz możliwości bo żona jak jej przytniesz wydatki grozi rozwodem dzieci zaczynają sie buntować i groża podpaleniem domu i śa w stanie to zrobić, spróbuj w takich warunkach oszczedzać bo PO musi.

    pokaż komentarz
    sildron
  • radeks11 +4  

    @sildron: Jak chcesz mniej wydawać to nie bierzesz sobie nowej utrzymanki. A tu wielkość administracji ciągle się zwiększa. Poza tym większa część rodziny zgodziła się na oszczędności, które obecna głowa rodziny twierdziła, że wie jak przeprowadzić. I co? I dupa.

    pokaż komentarz
    radeks11
  • wyzimir +2  

    @sildron: Dlaczego uparli się na ten KRUS? Przecież do KRUS-u dopłaca się mniej niż do ZUS-u. Najpierw niech zreformują (zlikwidują) ZUS, a potem mogą bawić się z KRUS-em. Oczywiście media mówią, że rolnicy mają za dobrze, więc nas to boli. Dlaczego inni mają mieć lepiej, każdy Polak chce aby wszyscy mieli gorzej.

    pokaż komentarz
    wyzimir
  • andrzej_ -1  

    @sildron: O tym KRUS (jak to wcześniej pisałeś "kruz") powtarzasz na okrągło.
    Już w kolejnym temacie tłumaczę Ci że KRUS jest lepszy od ZUS, bardziej wydajny, tańszy, nie ma pałaców jak ZUS, ani armi urzędasów, jest niska składka (dla każdego taka sama) i niska emerytura (dla kadego taka sama), resztę pieniędzy które w ZUS idą na administrację/ prezesów/ pałace w każdym mieście i miasteczku, rolnik w KRUS może zainwestować jak che, np. w fundusze itp...
    TO ZUS TRZEBA ZLIKWIDOWAĆ LUB ZREFORMOWAĆ NA WZÓR KRUS - człowieku zrozum.

    pokaż komentarz
    andrzej_
  • Swirus -1  

    A ja zamiast pluć na każdego przy władzy i zmieniać się jak chorągiewka co do poglądów, po prostu poczekam. Poczekam i ocenie cały ten czas gdy oni byli przy korycie.

    Pozdrawiam wykop który jest komicznym zbiorowiskiem takich ludzi którzy zawsze krytykują tych co rządzą. :)

    pokaż komentarz
    Swirus
  • chanelzeg 0  

    Haha, akcyza na papierosy rosla i za rzadow PIS i za PO, a wymieniona jest tylko za rzadow PO. Adminsitracja publiczna rosla rowniez za PIS, a pisze ze spadala. Stek klamstw.

    pokaż komentarz
    chanelzeg
  • wyzimir 0  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    wyzimir
  • wyzimir +3  

    @chanelzeg: może trochę danych:
    2001 - 154 tys. osób
    2005 - 165 tys. osób (~10 tys. różnicy po 4 latach rządów Milera i Belki)
    2007 - 166 tys. osób (~1 tys. różnicy po 2 latach rządów Marcinkiewicza i Kaczyńskiego)
    2009 - 183 tys. osób (~17 tys. różnicy po 2 latach rządów Tuska)

    pokaż komentarz
    wyzimir
  • prusi 0  

    wreszcie głos rozsądku, dodam do tego jeszcze ten komentarz i niech wszystko stanie się jasne:
    http://www.wykop.pl/link/423149/16-tys-zl-kosztuje-lot-smiglowca-podczas-meczow-tuska/#comment-2625859

    pokaż komentarz
    prusi
  • Hehe -2  

    Głosuj na JKM/UPR/WiP!
    ich$# ;]

    pokaż komentarz
    Hehe
  • stah333 -2  

    Wykop , widac jak dziala manipulacja mediami ze mimo to ludzie kochaja tuska . Nic dodac , nic ujac.

    pokaż komentarz
    stah333
  • eMac1ek 0  

    Oczywiście że w okresie panowania PIS-u był duży wzrost gospodarczy. Taki był na całym świecie! PIS mógł właśnie wtedy zacząć przeciwdziałać kryzysowi.
    Tak sobie myślę... Kto za kilka lat będzie nami rządził...? JKM nie ma realnych szans, Tusk ssie, to samo Kaczyński, Napieralski to zasrany lewak i socjalista...

    pokaż komentarz
    eMac1ek
  • prusi 0  

    @eMac1ek: z tego co pamiętam wtedy wszyscy zaprzeczali, że jakikolwiek kryzys będzie, pamiętam bodaj jeden wywiad z amerykańskiej telewizji w którym jeden ekonomista bronił tezy nadchodzącego kryzysu. obrażasz się na PiS, że nie przewidzieli kryzysu - gdybym ja wiedział co będzie w przyszłości to już bym był bardzo bogatym człowiekiem.

    pokaż komentarz
    prusi
  • BlueZealot +47  

    @olzwa:
    Dlatego nie głosować ani na jedno ani na drugie.
    Edit: z dwojga złego wolę jednak PiS, bo liczą się czyny, nie słowa.

    pokaż komentarz
    BlueZealot
  • noxim +8  

    @olzwa: No to strasznie madrze jest ingerowac w rynek. Wolny rynek - definiuje nazwa sama siebie. WOLNY.

    pokaż komentarz
    noxim
  • olzwa +3  

    @noxim: Teraz odpowiedz sobie na pytanie która partia w trakcie swoich rządów silniej ingerowała w WOLNY rynek.

    pokaż komentarz
    olzwa
  • BlueZealot +13  

    @olzwa:
    PO.

    pokaż komentarz
    BlueZealot
  • Falcon +8  

    @olzwa: Aleś się podłożył tym "pytaniem".

    A co się ma do pierwszej wypowiedzi Twej, to powiem tak: Kryzys = oszczędzanie i obniżanie podatków - dlatego nikt nie mówi dziś o kryzysie w USA w latach 20', kiedy to prezydent był chory i nie udało się przeprowadzić planów "pomocowych", a przy okazji obniżono podatki i i wydatki państwa. Wynik? Kryzys w roku następnym należał do przeszłości, a dziś nikt się o nim nie musi uczyć... Uczą się natomiast o tym, jak wywołano kryzysy, i to powinieneś wiedzieć = PO. Dlaczego PiS mógł oszczędzać w czasie hossy na światowych rynkach, z którymi jesteśmy marnie powiązani, zaś PO nie może oszczędzać nawet w czasie kryzysu? Dlaczego PiS obniżał podatki, chociaż nie musiał, a PO podwyższa je, chociaż na zdrowy rozsądek MUSI je obniżać? Pomijam, że rynki światowe a Polska... Taaa, to nie nasz kryzys. Ktoś ostatnio zauważył, że PO porównuje nasz 1% z niższymi wynikami na świecie, podczas gdy są i wyższe ;]. Kreatywność w dobieraniu kontekstu i nic więcej. Otóż da się rozwijać dobrze nawet wówczas, gdy inny kraj ma akurat kryzys! I mówię o krajach znacznie bardziej powiązanych z USA i czerpiących ze współpracy ze Stanami znacznie więcej pieniędzy, niż my.

    Jak alternatywnie wyjaśnić naszą złą sytuację? Wiemy i bez historii, że podwyższanie podatków jest dla gospodarki po prostu spowalniające. Wiemy, że odwrotnie ich obniżanie. I co tu trzeba dodawać? Wiemy, że lepiej powstrzymać się od etatyzmu, chociaż lepiej byłoby, gdyby zaczęli śmiałą akcję wywalania zbędnych urzędników, ale mieli trudności z ultrasocjalistycznym koalicjantem, a nawet dwoma, i tak cudy się wydarzyły. No więc - dlaczego PiS mogąc podnosić wydatki państwa nie robił tego? Dlaczego tak niskie deficyty, kiedy można było robić z pożyczek podwyżki dla nauczycieli i mówić w kampanii, że Polkom i Polakom żyje się lepiej? Nie chcę przypisać PiS jakichś dobrych intencji, ale stoję pod murem tego, co jak widzę sam napisałem, a wypisałem tylko łatwo sprawdzalne fakty. Przełamię tabu pisania o Prawie i Sprawiedliwości dobrze, i napiszę, że dziękuję im za to, że obniżyli podatki i ogólnie podnieśli poziom mojego życia. Nie ważne, że mają brzydkie buzie i śmiejąc się tylko to pogarszają. Wolę dwóch, wróć, jednego niskiego premiera i moje pieniądze w mojej kieszeni, niż o 10 cm wyższego premiera, ale z moimi pieniędzmi w jego kieszeni.

    pokaż komentarz
    Falcon
  • Tremade +20  

    @melon_jp: W którym miejscu PiS przebił propozycję PO o cenzurowaniu internetu?

    pokaż komentarz
    Tremade
  • DojadeWas +9  

    @melon_jp:
    Cóż, tak przedstawiały to media. Ale ''komisja do spraw nacisków'' póki co nic nie wykryła, więc może to był tylko sztucznie wytworzony przez media nastrój?

    pokaż komentarz
    DojadeWas
  • awaii +9  

    @Tremade: w TVN-e

    pokaż komentarz
    awaii
  • traxx -5  

    @Tremade: propozycja, propozycją, ale CBA bylo in real i nie bez powodu TK orzekl, ze to niezgodne z konstytucja. zreszta co za roznica, PiS i PO to przyjaciele, ktorzy na wrogow wygladaja tylko w mediach

    pokaż komentarz
    traxx
  • Falcon +1  

    @traxx: Coś bredzisz, przecież CBA istnieje nadal, może jednak jest zgodne z konstytucją, tylko Ty tego do siebie nie dopuszczasz. A przy okazji, wiesz, że nowa ustawa o CBA, autorstwa PO, poszerza kompetencje tej służby? ;] Tak, tak - do inwigilowania zwykłych obywateli, np. Ciebie. Ale i tak Tusk zaśpiewa Ci dziś "A wszystko to... bo ciebie koffam, i nie wiem jak bes ciebie mugłbym rzyć.. O i Eee" - jak to pasożyt.

    pokaż komentarz
    Falcon
  • Tym -1  

    Przekłamania w tekście:

    "3. Możliwość odliczenia pełnej kwoty podatku VAT przy zakupie samochodów w celach służbowych."
    - tego nie wprowadził PiS. To skutek orzeczenia ETS z 23 grudnia 2008 r.
    "4. Zwolnienie małych firm z obowiązku instalowania kas fiskalnych."
    - znowu: żadna zasługa PiS. Zwolnienie obowiązywało "od zawsze", tj. od wprowadzenia VAT w 1993 r.

    "2. Wzrost akcyzy na węgiel i koks" - nie ma żadnej akcyzy na węgiel! Ona dopiero ma być wprowadzona - zgodnie z ustaleniami zapisanymi w dyrektywie - od 2013 r.
    "3. Wzrost akcyzy na oleje opałowe" - nie było w ostatnich latach podwyżki akcyzy na olej opałowy.

    Autor "zapomniał" też, że to właśnie PiS podniósł stawkę akcyzy na benzynę o 25 groszy na litrze - począwszy od 2007 r.

    "8. Wzrost podatków gruntowych związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, zbiornikami wodnymi i retencyjnymi, budynkami mieszkalnymi itp." - one rosną co roku, bo są waloryzowane o poziom inflacji. Jest to zapisane w ustawie - takiej samej od kilkunastu lat!

    pokaż komentarz
    Tym
  • Dygnitarz 0  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    Dygnitarz
pokaż 

Wykopali i zakopali (523 / 56)