@1983: Bo patrzymy na to przez pryzmat sprzętu/elektroniki dla szaraczków, który ma określoną żywotność. Gdyby sprzęt był niezawodny to korporacje by bankrutowały. Samolot na szczęście nie jest produkowany zgodnie z tą zasadą i każdy element, każdy spaw, każda śrubka jest najwyższej jakości.
@arturmacho: W olbrzymiej większości to co widać na filmie to metalowe rurki precyzyjne (tzw. tubing), natomiast te czarne elastyczne przewody to przewody hydrauliczne, różnią się one od kabli elektrycznych również tym że mają oploty stalowe (często więcej niż jeden) wątpię by coś chciało to żreć. No i nie płynie w nich prąd, a olej hydrauliczny Silniki właściwie widać dwa i wydaje mi się że jest tam jakieś korytko które do nich
jako skromny klepacz kodu widzę ile błędów potrafi zrobić człowiek pisząc programy, programiści zbudowali sobie narzędzia do testowania burdelu co sami napiszą a i to nie działa w 100%
jak widzę ile tam jest kabli i urządzeń to czuję się mały i mam wielki szacunek dla inżynierów i wszystkich ludzi co to ogarniają, ogromna odpowiedzialność
@KwadratowyPomidor2: Eee bez przesady. Wiele instalacji spotyka się w tym miejscu, gdyż podczas lotu są schowane wewnątrz, ale gdy samolot stoi na ziemi to jest do nich bardzo łatwy dostęp.
Pewnie nie wiecie, że taki Bening 737 ma w kabinie peryskopy, przez które można obejrzeć podwozie, tak przestarzałym parowozem jest. Widok podobny, jak na filmie.
Nie wiem czy uważnie patrzyliście, ale ja wyodrębniłem z filmu klatki i kilka z nich wzbudziło mój niepokój... Oby to było tylko jakieś złudzenie optyczne...
co do tytułu "...w luku podwoziowym" - zgrabniej by było w luku podwozia. w każdym pasażerskim samolocie powinna tam być kamerka niedawno w TV w programie pt. katastrofy lotnicze był przypadek że podczas startu samolotu, od tarcia zapaliła się opona i schowali podwozie do środka już z płonącą oponą, wieża im powiedziała że się palą. zawrócili, ale rozbili się podczas lądowania, bo już jakieś systemy nawaliły
Komentarze (94)
najlepsze
To kolega nigdy nie leciał tanimi liniami?
Tanimi tak, ale nie w 3-ciej klasie ;)
1-sza > biznes > eko > 4-ta dla nielegalnych imigrantów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@1983: Bo patrzymy na to przez pryzmat sprzętu/elektroniki dla szaraczków, który ma określoną żywotność. Gdyby sprzęt był niezawodny to korporacje by bankrutowały. Samolot na szczęście nie jest produkowany zgodnie z tą zasadą i każdy element, każdy spaw, każda śrubka jest najwyższej jakości.
@qwerty54321: zawsze się jakoś ląduje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
W olbrzymiej większości to co widać na filmie to metalowe rurki precyzyjne (tzw. tubing), natomiast te czarne elastyczne przewody to przewody hydrauliczne, różnią się one od kabli elektrycznych również tym że mają oploty stalowe (często więcej niż jeden) wątpię by coś chciało to żreć. No i nie płynie w nich prąd, a olej hydrauliczny
Silniki właściwie widać dwa i wydaje mi się że jest tam jakieś korytko które do nich
jak widzę ile tam jest kabli i urządzeń to czuję się mały i mam wielki szacunek dla inżynierów i wszystkich ludzi co to ogarniają, ogromna odpowiedzialność
Komentarz usunięty przez moderatora
w każdym pasażerskim samolocie powinna tam być kamerka
niedawno w TV w programie pt. katastrofy lotnicze był przypadek
że podczas startu samolotu, od tarcia zapaliła się opona
i schowali podwozie do środka już z płonącą oponą, wieża im powiedziała że się palą. zawrócili, ale rozbili się podczas lądowania, bo już jakieś systemy nawaliły