Rozrząd w silniku Audi 3.0 TDI to szaleństwo. Naprawa może kosztować majątek
Jeżeli szukasz informacji na temat napędu rozrządu w dość popularnym silniku Volkswagena 3.0 TDI, to z pewnością trafisz na popularną opinię o następującej treści: "rozrząd w 3.0 V6 TDI stworzył jakiś chory skur…”. Sprawdzamy, czy rzeczywiście...
flyingcircus z- #
- #
- #
- #
- #
- 328
Komentarze (328)
najlepsze
Do tego płyn chłodzący FEB 38201, 200zł za 5l ? Cena hurtowa to jakieś 80zł brutto, zakładam w ciemno ze po sieci można kupić go za 100-120zł, dalej idąc - filtr oleju HENE73HD134, cena hurtowa 26zł brutto na wycenie
Poważny portal zajmuje się komentowaniem w artykułach postów zwykłych wykopków XDDD
Chyba że tak napisał dla zasięgu i teraz będzie liczył liczbę wyświetleń i komentarzy.
Jak nie masz kasy to nie szpanuj na siłę, tylko kup sobie skodę, opla czy coś innego. Serwis najczęsciej w takich markach jest tani
@TomaszUrolog: żebyś wiedział, ile razy słyszałem gdzieś w rodzinie "trzeba być głupim, żeby kupować nową fabię w salonie, za tą cenę można mieć kilkuletnie audi XXX" (gdzie w miejsce XXX można podstawić jakiś wypasiony model danej marki).
Nie wiem czemu ludzie myślą, że jak jakiś samochód kiedyś kosztował 300 tysięcy a teraz kosztuje 20, to pewnie dlatego że Niemcowi się znudził i dlatego
@cobaltBlue: po co? I tak Janusz święcie wierzy, że jego auto to akurat wyjątek i to właśnie jego autem i żadnym innym jeździła babcia do kościoła.
@piatek: Sprzedawca w Niemczech odkupił od Salonu :) a okazuje się, ze nie od Salonu Audi tylko spod salonu od Turka.
Np taki Fiat potrafił tak konstruować swoje auta, np Punto II 1.2 8v