Poziom obsługi klienta u operatora komórkowego
Witam, chciałbym podzielić się swoją historią, która przytrafiła mi się w związku z korzystaniem z usług jednego z największych operatorów komórkowych w Polsce.
szach z- #
- 24
Witam, chciałbym podzielić się swoją historią, która przytrafiła mi się w związku z korzystaniem z usług jednego z największych operatorów komórkowych w Polsce.
szach zWitam, chciałbym podzielić się swoją historią z operatorem telefonii komórkowej T-Mobile. Postaram się pisać krótko i zwięźle.
Otóż 27.09 br. napisałem maila do T-Mobile z prośbą o wymianę karty SIM. Oto treść:
W tym samym dniu, nie czekając na odpowiedź zadzwoniłem na infolinię T-Mobile z pytaniem, ile kosztuje wymiana karty SIM. Uzyskałem informację, że jeśli karta jest tak stara, jak opisałem, to wymiana jest bezpłatna.
Po kilku dniach w odpowiedzi na maila dostałem:
Treść maila nie zgadzała się z tym, co powiedziała konsultantka na infolinii. Wymiana miała być bezpłatna, a nie z możliwością anulowania opłaty. W związku z powyższym odpisałem:
Dostałem odpowiedź:
Zostałem "ugłaskany" i stwierdziłem, że nie będę więcej kruszył kopii. Udałem się więc do Punktu Sprzedaży i wymieniłem kartę SIM. 13.10 br. otrzymałem informację o wystawionej fakturze. Ku mojemu zdziwieniu zawierała ona opłatę za wymianę karty SIM. Oto fragment faktury:
Poczułem się oszukany przez konsultantkę i rozemocjonowany napisałem poniższego maila:
Od wysłania maila minęło kilka dni, nie widzę żadnej odpowiedzi. Jestem ciekawy, co teraz uczyni T-Mobile.
Na koniec dodam, że s%^m na te 30 złotych. Chodzi mi tylko o podejście i obsługę klienta u tego operatora.
Jak tylko dostanę odpowiedź, będę informował.
Komentarze (24)
najlepsze
Gość na infolinii nie umiał odróżnić kilabajtów od kilobitów i wmawiał mi, że usługa która nie działa - działa.
Aktualnie za mniejsze pieniądze mam znacznie lepsze usługi u konkurencji.
@jack_: Nawet nie wiesz, jak bardzo się mylisz.