Powiązane (9)

  pokaż (7) 
  • Reklamy Google

  • kermeet +5  

    Już niedługo takich wypowiedzi w mediach nie będzie. Będą tylko TVN i TVP1 fakty PO , TVP2 fakty SLD, TVP3 fakty PSL. Wtedy to nam się będzie żyło lepiej i dostatniej.

    pokaż komentarz
    kermeet
  • YAZZoo +3  

    @kermeet: niedługo to nikt tradycyjnej TV nie będzie oglądać. Cel na dziś to utrzymać wolny internet.

    pokaż komentarz
    YAZZoo
  • v1xi +1  

    @kermeet: a na tv4 będzie bigbrother z Jolą R. w roli głównej, żeby społeczeństwo miało igrzyska^^

    pokaż komentarz
    v1xi
  • k43m +1  

    @YAZZoo: Cooo? Internet? Przecież blogi internetowe zagrażają DEMOKRACJI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    pokaż komentarz
    k43m
  • Ventrue +4  

    Miałem przyjemność mieć wykład z tym Panem i na żywo jest jeszcze lepszy. Naprawdę konkretny i zarazem bardzo miły człowiek ;) Dlatego cieszy mnie jak widzę go w tv.

    pokaż komentarz
    Ventrue
  • m_i_n +2  

    Jest gdzieś dostępne nagranie z całego programu?

    pokaż komentarz
    m_i_n
  • ziomal_z_podziemi +2  

    @min: http://www.tvp.pl/publicystyka/tematyka-spoleczna/warto-rozmawiac/wideo

    pokaż komentarz
    ziomal_z_podziemi
  • LoginPodbipieta +2  

    "żyjemy w kraju cudownych metafor
    w czasach początków złudzeń i zmian
    i jeśli przyjdzie zapłacić nam za to
    dawno nie będzie nas ..."
    1 2 3

    pokaż komentarz
    LoginPodbipieta
  • McAxe +46  

    Mnie to nie dziwi - duet historyk (Tusk) i kulturoznawca (M Boni) znają się tak na rządzeniu państwem jak psychiatra na ministrowaniu armią.

    pokaż komentarz
    McAxe
  • czaczaczuczu +17  

    @McAxe: hmmm
    rządzenie państwem jest banalnie proste i nie trzeba specjalistycznej wiedzy (podstawowe działania arytmetyczne + wikipedia wystarczają w zupełności), zwłaszcza gdy można skorzystać z wiedzy takich ludzi jak prof. Rybiński

    tutaj chodzi o p%$%$%!one ambicje, chciwość, dumę, strach przed przegranymi wyborami (bo gdzie znajdzie pracę historyk który całe życie zmarnował na ławach sejmowych?)itd.

    pokaż komentarz
    czaczaczuczu
  • swierzaq +32  

    @czaczaczuczu: p%#!%#%isz, tutaj chodzi o to żeby jak najwięcej kasy się nachapać i poustawiać znajomych, tutaj nigdy nie chodziło o Polskę.

    pokaż komentarz
    swierzaq
  • czaczaczuczu 0  

    @swierzaq: podejście o jakim piszesz podpiąłem pod "ambicje" :) - wiesz, oni mają to na opak

    pokaż komentarz
    czaczaczuczu
  • zlotychlopak 0  

    @McAxe: Jest jeszcze trzeci muszkieter...gajowy

    pokaż komentarz
    zlotychlopak
  • JokerBonifacy +60  

    Przypominam, ze rzad ma jeszcze genialny plan sprzedazy wiekszosci ziem panstwowych. To tak a propos golodupcow.

    pokaż komentarz
    JokerBonifacy
  • mathix +18  

    @JokerBonifacy: Jestem za sprzedażą praktycznie całego jak się to mówi "majątku narodowego", ale pieniądze uzyskane ze sprzedaży powinny iść na reformę systemu emerytalnego, a nie na urzędasów.

    pokaż komentarz
    mathix
  • czaczaczuczu +44  

    @mathix: zwłaszcza, że majątek można sprzedać tylko raz - o czym politycy zdają się nie wiedzieć

    pokaż komentarz
    czaczaczuczu
  • MajkiFajki +12  

    @czaczaczuczu: Poza tym, sprzedają często na krzywy ryj. Patrz Tauron - państwowego monopolistę wprowadzili na giełdę. Nie rozbili go na małe firmy o każdą oddzielnie - monopol w całości na sprzedaż :) Piękne.

    pokaż komentarz
    MajkiFajki
  • JokerBonifacy +11  

    @mathix: Wlasnie o to chodzi. Teraz wszsytko sprywatyzuja, kasa wpadnie. Ale na co ona pojdzie? Na pokrycie bierzacych zobowiazan a nie na reformy. Natomiast za piec lat sytuacja sie powtorzy, znowu Polska stanie na krawedzi bankructwa i co wtedy? Juz nie bedzie czego prywatyzowac...

    pokaż komentarz
    JokerBonifacy
  • MajkiFajki +40  

    @JokerBonifacy: Sprzedają szybko, bo potrzebują kasy. Rynek o tym wie (bo politycy o tym otwarcie mówią) i kupi taniej. Wszyscy zadowoleni - korporacje, politycy i "inwestorzy". Tylko naród tak jakby wyruchany.

    pokaż komentarz
    MajkiFajki
  • JokerBonifacy 0  

    @JokerBonifacy: biezacych ofc.

    pokaż komentarz
    JokerBonifacy
  • kr1 +5  

    @czaczaczuczu: Oj tam raz. Zniesie się własność prywatną, po latach znowu ją wprowadzi i znów będzie co sprzedawać.

    pokaż komentarz
    kr1
  • Fearaneruial +5  

    @czaczaczuczu:
    jak to się da sprzedać tylko raz? a o nacjonalizacji nie słyszeli? społeczeństwu się wytłumaczy że nas złe obce firmy "oszukały" i teraz zarabiają na krwawicy naszych ojców to się im odbierze, media są po odpowiedniej stronie i wszystko wszystkim wytłumaczą (nawet fakt że to co zagarnęli kolesie zaraz po 89 nacjonalizowane nie będzie bo Ci są OK)

    pokaż komentarz
    Fearaneruial
  • MDebowski 0  

    @kr1: I co będziemy uwłaszczać - patyki czy piasek?

    pokaż komentarz
    MDebowski
  • czaczaczuczu 0  

    @Fearaneruial: no tak. racja racja.

    pokaż komentarz
    czaczaczuczu
  • 100kilo +4  

    Słabo się znam na finansach i ekonomii, a właściwie wcale, więc jeśli jest tutaj ktoś mądrzejszy ode mnie to niech mi wytłumaczy. Czy to jest norma? Czy tak się robi na świecie?

    Jeżeli ja bym wydawał więcej niż zarabiał i zaczął wyprzedawać samochód, meble, sprzęt na pokrycie bieżących wydatków, to każdy znajomy powiedziałby mi, że jestem głupi i miałby rację. Przecież logika podpowiada, że kiedyś te wszystkie dobra się skończą i już nie będzie co sprzedać. Powiedzieliby: Sprzedałeś samochód - to dobrze, bo to skarbonka bez dna:) - możesz jeździć tramwajem, zrezygnuj z kablówki, z Internetu (dramat :P) i zamiast pizzy co wieczór zrób sobie 2 kanapki, to wtedy uda ci się wyjść na prostą i może nawet trochę odłożyć.
    W ogóle wydaje mi się, że dobrze zarządzana jednostka (firma, rodzina) nie powinna mieć długów, a jeśli już się zadłuża to z myślą o przyszłych zyskach (np. instalacja gazowa w aucie).

    Dlatego nie rozumiem, czemu tak mało słychać głosów przeciwko takiej polityce zadłużania i takie wyprzedawanie majątku, bez jakichkolwiek reform staje się normą. Ja ekonomistą nie jestem i na finansach państwowych się nie znam, dlatego pytam. Czy to jest normalne?

    pokaż komentarz
    100kilo
  • MajkiFajki +1  

    @100kilo: Musisz sobie zadać pytanie, jak wiele osób ma korzyści z takiej polityki
    politycy
    urzędnicy
    banki
    korporacje
    Cała masa ludków.

    pokaż komentarz
    MajkiFajki
  • poiearh -4  

    @JokerBonifacy: Przypominam, że Warto Rozmawiać to naprawdę nierzetelny program prowadzony przez nawróconego w jego własnym mniemaniu d%!%%a.

    pokaż komentarz
    poiearh
  • JokerBonifacy +3  

    @poiearh: I co w zwiazku z tym? Moim zdaniem to ty jestes d!%#!em.

    pokaż komentarz
    JokerBonifacy
  • adakli 0  

    @JokerBonifacy: Handel w zagranicznych supermarketach, finanse w zagranicznych bankach, produkcja w zagranicznych kołchozach. Kapitał ma narodowość jak mieliśmy się okazję ostatnio przekonać na przykładzie Fiata Pandy i następuje transfer zysków do opodatkowania za granicę. http://www.wprost.pl/ar/169227/Wielkie-wysysanie-Polski/ Dwadzieścia lat od upadku komuny (choć ma się nadal dobrze) to czas beztroski i bezmyślności kolejnych rządów. Wszystko to na koszt przyszłych pokoleń. Spodziewajcie się teraz, że utrzymanie państwa spadnie w całości na coraz mniejszą część pracującego społeczeństwa, a podatki zostaną podniesione do maksymalnych możliwych wartości. Welcome to hell :) W planach jest prywatyzacja giełdy 9 listopada ma być debiut http://www.rp.pl/artykul/5,527253-Debiut-gieldy-9-listopada.html Oddaliśmy już sektor bankowy i mieliśmy już drenaż polskiej gospodarki za pomocą opcji walutowych http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,6282228.html i transfery kapitału do 'strategicznych inwestorów' czyli za granicę. http://www.unicreditshareholders.com/wersja_polska Kiedy nasz nierząd zrozumiał, że błędem było oddanie całego rynku bankowego, rozważano koncepcję 'odzyskania' BZ WBK. http://www.globtrex.com/Wiadomosci/show/36517-Balcerowicz+zakup+BZ+WBK+to+szkodliwa+nacjonalizacja Teraz planuje się oddanie GPW w ręce 'strategicznego inwestora'. Giełda to oprócz banków najważniejsze miejsce, gdzie firmy mogą pozyskiwać kapitał na rozwój. Czy to może negatywnie wpłynąć na rozwój polskiej gospodarki? Uważam, że jest to niezwykle szkodliwa decyzja dla przedsiębiorstw, inwestorów i Polski. Nasza "giełda warta może być ok. 1 – 1,2 mld zł", ale uważam, że przychód z TEJ prywatyzacji przyniesie naszej gospodarce wielokrotnie większe straty. Sama wycena na zasadzie cena~zysk jest tu nieporozumieniem. Może wypowie się w tej sprawie ktoś bardziej fachowy?

    pokaż komentarz
    adakli
  • poiearh -3  

    @JokerBonifacy: moim zdaniem ty jesteś fanatykiem. To takie typowe dla prawicowców.

    pokaż komentarz
    poiearh
  • MajkiFajki +34  

    W sumie nic nowego nie powiedział, Internet trzeszczy o tym od miesięcy. Ale fajne, że w "pisowskiej telewizji" chociaż coś powiedzą.

    pokaż komentarz
    MajkiFajki
  • MichuB +5  

    @MajkiFajki: ale polskiego socjalistycznego betonu niestety nie przekonają, musimy zadłużyć się po uszy i wtedy może części ludzi się oczy otworzą lub co bardziej prawdopodobnie UE nas będzie się starać uratować tak jak dzieje się obecnie z Grecją

    wydaje mi się, że liberalizację gospodarki ludziom trzeba wprowadzić na siłę, inaczej to nie przejdzie

    pokaż komentarz
    MichuB
  • MajkiFajki +14  

    @MichuB: Nikt nas nie będzie ratował. Grekom kupili trochę czasu, bo posługują się walutą euro - czyli taką samą jak Niemcy i Francja. Poza tym wiele krajów ma rezerwy walutowe w euro. Złotówka nikogo nie obchodzi. Dlatego nasza władza tak się pcha do euro - wiedzą, że będą się mogli dalej zadłużać. Jeśli nie zdążą, to czeka nas fajny okres. Nie mogę się doczekać, jestem ciekaw jak o tym będą mówić TVN i GW - pewnie znowu będzie na PiS.

    pokaż komentarz
    MajkiFajki
  • hofi +12  

    Ludzie. Ja się autentycznie boję! Nie chcę wyjeżdżać do Nowej Zelandii Czy Australii, ale moja rodzina ma kredy w euro. Kiedy go braliśmy, wychodziło na to, że euro musiałoby kosztować ~6zł aby rata była wyższa niż w PLN. A teraz to nie jest takie oczywiste, że tak nie będzie :(

    pokaż komentarz
    hofi
  • biologgo 0  

    @hofi: a widzieliście to euro na oczy choć przez chwilę? spekulanci po prostu jesteście :-)

    pokaż komentarz
    biologgo
  • tbhthelolmaker 0  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    tbhthelolmaker
  • Zurich +31  

    ale kłamTusk zapowiedział, że nie zdrożeje żywność ani paliwo. Z resztą jeden specjalista spod Krzyża to potwierdził :|

    pokaż komentarz
    Zurich
  • ads +39  

    Ku pamięci: rząd Donalda Tuska jest 2 razy bardziej niebezpieczny dla przyszłości Polski niż Edwarda Gierka.

    pokaż komentarz
    ads
  • dx0ne +40  

    @ads:
    Należy też pamiętać, że jednak przynajmniej część pieniędzy Gierek wrzucił w gospodarkę. Donek każda złotówkę przep#%$!%!i na jednorożce.

    pokaż komentarz
    dx0ne
  • prusi +4  

    @dx0ne: jakby ktoś nie wierzył: http://pl.wikipedia.org/wiki/Huta_Katowice która zarabia teraz spore pieniądze dla swojego nowego właściciela więc nikt nie może powiedzieć, że to przestarzały śmieć.

    pokaż komentarz
    prusi
  • yaotzin +3  

    @ads: Dlaczego mimo tego wszystkiego wydaje mi się że rząd Tuska znowu będzie rządził za kilka lat ?

    pokaż komentarz
    yaotzin
  • klfov 0  

    @ads: Ale też w warunkach kapitalizmu taki dług można spłacić w kilkanaście lat.

    pokaż komentarz
    klfov
  • Fenxo +1  

    @klfov: Właśnie kapitalizmu. Teraz nam bliżej do socjalizmu niż do kapitalizmu.

    pokaż komentarz
    Fenxo
  • nyreves +11  

    "Przyjdzie taki moment, kiedy społeczeństwo będzie chciało powiedzieć NIE, takiej polityce zadłużania państwa"

    - Może i przyjdzie, a na samych chęciach się skończy, bo w tej chwili nie mamy ku temu odpowiednich możliwości. Odpowiednim instrumentem jest referendum, którego w tej chwili zwykły zjadacz chleba nie może zwołać. Należy to zmienić! Referenda powinny odbywać się obowiązkowo w najważniejszych kwestiach i fakultatywnie w mniej ważnych. (Np. Szwajcarzy mieli kilka lat temu podobny problem z rządek, który zaciągał długi bez opamiętania. W referendum zatwierdzono "hamulec długu publicznego" i sprawa się rozwiązała. Szwajcarskie publiczne długi sukcesywnie spadają!)

    Zdaje się, że jest już grupa ludzi walcząca o demokrację bezpośrednią w Polsce. http://www.demokracjabezposrednia.pl

    pokaż komentarz
    nyreves
  • ads +8  

    @nyreves: Tylko że w Polsce też jest hamulec na poziome 55%. Jak obniżysz, to te krętacze zaczną inaczej obliczać PKB jak w USA zresztą.

    pokaż komentarz
    ads
  • nyreves +1  

    @ads: nie mówię o polskim "hamulcu", tylko o czymś takim: http://prawda2.info/viewtopic.php?t=7120

    co w rozrachunku długoterminowym prowadzi do długu na poziomie 0%!

    pokaż komentarz
    nyreves
  • Fenxo +1  

    @nyreves: Co z tego? Przecież jakby takie coś zadziałało to by ludzie nie głosowali nadal na PO, tylko na jakąś alternatywną partię. A tu co? W sondażach PO ma ponad 50%! Pewnie jakby zrobić referendum "Czy wspaniała partia PO może Ci zabrać cały majątek, bo oni są zaj#!iści i wiedzą co z tym zrobić" to większość ludzi by się zgodziła. Taka jest demokracja, że zamiast o twoim losie decyduje reszta społeczeństwa, które niestety w większości jest idiotami.

    pokaż komentarz
    Fenxo
  • Asreael +7  

    Ciekawe tylko czy jak ludzie w końcu się obudzą i powiedz "NIE", jak wyjdą na ulice czy Ci, którzy doprowadzili do takiego stanu będą nadal jeszcze w Polsce...

    pokaż komentarz
    Asreael
  • czaczaczuczu +12  

    @Asreael: haha - wykopowicze wyjdą - siedmiu a może i więcej

    póki co ludzie w Polsce wychodzą na ulice tylko i wyłącznie tylko w celu walczenia o przywileje socjalne i szybko to się chyba nie zmieni

    pokaż komentarz
    czaczaczuczu
  • dx0ne +3  

    @Asreael:
    i pytanie czy będzie jeszcze jakaś Polska

    pokaż komentarz
    dx0ne
  • etchelion89 -1  

    @dx0ne: Jakaś na pewno będzie, ale taka która się nam nie spodoba. Wszyscy którzy będą chcieli coś zmienić na lepsze szybko będą uciszani.

    pokaż komentarz
    etchelion89
  • danielo86 +4  

    Rybiński zaczyna być coraz popularniejszy na wykopie (nie bez powodu zresztę), kto wie, może niedługo prześcignie Gwiazdowskiego

    pokaż komentarz
    danielo86
  • adios +11  

    Jak Janek dalej będzie zapraszał takich gości do TVPO to długo już programu nie poprowadzi.

    Program nie jest idealny, ale na tle całej masy publicystycznego ścierwa życzę Pospieszalskiemu pozostania na wizji.

    pokaż komentarz
    adios
  • MATEOh 0  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    MATEOh
  • Promozet1 +3  

    Bo gdyby rządziła inna partia to nie przejmowali by się wyborcami przed wyborami i wprowadzali by niepopularne reformy. Na pewno

    pokaż komentarz
    Promozet1
  • yaotzin 0  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    yaotzin
  • melon_jp -1  

    Bardzo inteligentny facet, trza mu polać!

    pokaż komentarz
    melon_jp
  • paprocyniok -4  

    Nie jestem ekonomistą i nie potrafię ocenić czy obecny rząd zadłuża nas bardziej niż kiedyś Gierek, ale nie chce mi się w to wierzyć, bo gdyby tak było PiS na wyścigi by o tym trąbił (nie mówiąc o SLD)
    Natomiast jeśli słyszę z ust "poważnego profesora" sformułowanie "Zostaniemy jak gołodupcy" to się zastanawiam kto mu ten tytuł dał a jego wiarygodność spada niemal do zera.
    Wyobrażacie sobie np prof. Buzka który mówi o gołodupcach?

    No a fakt że taki "obiektywny dziennikarz" jak Pospieszalski powołuje się na profesora, pozwala mi podejrzewać, że jego wypowiedzi nie należą do obiektywnych.

    pokaż komentarz
    paprocyniok
  • kyob -2  

    @paprocyniok: liczyć potrafisz? bo tutaj nie potrzeba wiedzy ekonomicznej tylko znajmość najprostszych zasad matematyki, ale jak widać nawet tak podstawowa wiedza jest bezsilna wobec braku zdolności do samodzielnego myślenia

    pokaż komentarz
    kyob
  • paprocyniok 0  

    @kyob: bo tutaj nie potrzeba wiedzy ekonomicznej tylko znajmość najprostszych zasad matematyki,

    No coś Ty!? Serio, serio?
    Tu nie ma co liczyć gołodupcu (tak o Tobie powiedział prof., nie ja) tu trzeba raczej powiedzieć skąd te dane. Ja chętnie bym się dowiedział.

    pokaż komentarz
    paprocyniok
  • Nicolas_Bourbaki 0  

    @paprocyniok:
    To nie jest kwestia obiektywnosci tylko roznic pogladow na polityke gospodarcza kraju.

    Polski rzad prowadzi ekspansywna polityke gospodarcza. Podtrzymuje ona nasz wzrost gospodarczy. Jest to zwiazane glownie z wykorzystywaniem dotacji UE. Rzad uruchomil naprawde ogromne projekty infrastrukturalne. Czy to dobrze czy nie rozni profesorowie roznie mowia.

    Wg np prof Osiatynskiego tak. http://www.obserwatorfinansowy.pl/2010/08/09/najwazniejszy-jest-wzrost-gospodarczy/

    "Możemy tylko zakładać, że jednym z tych priorytetów jest wzrost. Zgadzam się z tym, bo to jest podstawowa sprawa. Drugim priorytetem jest wykorzystanie środków z Unii Europejskiej. I tutaj jest dla mnie także absolutnie jasne, że powinniśmy te pieniądze w pełni wykorzystać, niezależnie od tego, czy w efekcie zadłużenie wzrośnie o dodatkowe parę punktów procentowych, czy nie. Wydawałoby się, że trzecim priorytetem – jasno wynikającym z wcześniejszych rządowych oświadczeń – jest likwidacja skutków powodzi i niedopuszczenie do następnego takiego wydarzenia."

    Wg prof Rybinskiego nie.
    http://www.money.pl/gospodarka/unia-europejska/wiadomosci/artykul/ruszamy;do;walki;o;budzet;unijny;i;dotacje,115,0,656243.html

    "Zdaniem Rybińskiego z budżetu unijnego więcej środków powinno być jednak przeznaczanych na badania i rozwój, a mniej na budowę dróg czy torów. - Przed nami rok trudnych negocjacji. Zobaczymy, która z opcji myślenia o sposobie tworzenia budżetu i wydawania środków w ramach funduszy zwycięży w Unii - dodaje Rybiński."

    Wg Rybinskiego nowowybudowanie tory, mosty i drogi beda chybionymi inwestycjami, po ktorych pozostana nam tylko dlugi. Poza tym, przyznawanie dotacji prowadzi do wzrostu liczby urzednikow.

    pokaż komentarz
    Nicolas_Bourbaki
  • Nicolas_Bourbaki +1  

    Jeszcze jedno. Prof Rybisnki uwaza, ze chybione inwestycje obniza nasza dynamike wzrostu PKB. Dodatkowo prof Rybinski przewiduje wzrost oprocentowania naszych obligacji, co moze byc zwiazane z obnizeniem sie wiarygodnosci polskiej gospodarki. Jezeli dlug oprocentowany jest wyzsza stopa niz wynosi stopa wzrostu PKB to krajowi grozi bankructwo.

    Jednak prof Osiatynski wzraca uwage na jedno:
    "Według naszych analiz czynników wzrostu gospodarczego w Polsce i w Czechach w 2009 r. za wzrost deficytu sektora finansów publicznych w naszym kraju tylko w połowie odpowiada ubytek dochodów w następstwie osłabienia się dynamiki PKB i w ślad za tym wpływów podatkowych. Mniej więcej w takim samym stopniu odpowiada za to ekspansja fiskalna sektora finansów publicznych – znacznie większa, niż ktokolwiek odważyłby się to sugerować rządowi jeszcze na początku 2009 roku. I – jak widać – rentowność papierów skarbowych bynajmniej od tego nie wzrosła."
    Nie jest to opinia odosobniona
    http://www.obserwatorfinansowy.pl/2010/08/03/na-tle-europy-polska-nadal-jest-prymusem/

    "Nie podzielam niepokoju analityków i ekonomistów, którzy negatywnie zareagowali na czteroletni plan finansowy polskiego rządu. Nie boję się też o reakcję rynków finansowych. Polska razem ze Słowenią, Czechami i Słowacją ma na rynkach bardzo dobrą reputację. Nie znajduje się w żadnym niebezpieczeństwie, podobnie jak kilka innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej, ma znacznie lepszą pozycję startową do wychodzenia z kryzysu niż Europa Zachodnia. "

    Gdybys zainteresowal sie bardziej tym tematem to poczytaj te wywiady
    http://www.obserwatorfinansowy.pl/2010/08/09/polsce-grozi-zolta-kartka/
    http://www.obserwatorfinansowy.pl/2010/08/13/filar-wiem-jak-ograniczyc-wydatki-i-zwiekszyc-wplywy/
    http://www.obserwatorfinansowy.pl/2010/08/30/co-rostowski-zostawi-swemu-nastepcy/
    http://www.obserwatorfinansowy.pl/2010/08/04/tusk-kupuje-czas-jak-kiedys-gierek/
    http://www.obserwatorfinansowy.pl/2010/08/05/polske-ominal-kryzys-dzieki-polityce-fiskalnej/

    pokaż komentarz
    Nicolas_Bourbaki
  • Murdoc113 +15  

    @tbc: Zgadzam się, że prowadzący jest dość stronniczy, ale przynajmniej dzięki temu można w TV usłyszeć TAKICH ekonomistów. A niezależnie od sympatii politycznych, ten Pan mówi po prostu smutną prawdę która mnie osobiście przeraża.

    pokaż komentarz
    Murdoc113
  • dx0ne +8  

    @tbc:
    ale przecież drugiej strony słuchamy od miesięcy i jedyne co mają do powiedzenia to "będzie dobrze. będą podwyżki."

    pokaż komentarz
    dx0ne
  • YAZZoo +5  

    @tbc: PiS? Co ma PiS do mówieniu o długu? Przecież oni też zadłużali Polskę, do tego to jest partia socjalistyczna ('państwo solidarne' jego mać), gdyby wprowadzali to co wg Rybińskiego jest konieczne to by stracili połowę obecnego elektoratu.

    pokaż komentarz
    YAZZoo
  • prusi -1  

    @tbc: nie wrzucaj całego TVP do jednego wora, oglądałeś TVP INFO?

    pokaż komentarz
    prusi
  • Murdoc113 +16  

    @bardakon: ważne, żeby było prawdziwe

    pokaż komentarz
    Murdoc113
  • MATEOh 0  

    @bardakon: masz racje - prawda nie jest obiektywna w stosunku do PO, bo to co się dzieje za kulisami strach się domyślać.

    pokaż komentarz
    MATEOh
  • kyuuki +11  

    @doobry: http://fwd4.me/cw7

    pokaż komentarz
    kyuuki
  • ads +54  

    @mariancb: "2 minutowy monolog w którym wypowiada się jakiś gość który rzuca liczbami że tyle i tyle wtedy i wtedy."
    Lepiej żeby rzucał ogólnikami i truizmami, prawda?

    "A może warto byłoby obejrzeć całość programu...
    I posłuchać innych gości a nie tylko Pana wszystko-wiedzącego."
    Oglądałem cały program. Reszta to "dyskutowanie z narracją" socjologa wsi i bełkot pieniacza Lityńskiego.

    pokaż komentarz
    ads
  • MDebowski +6  

    @ads: Potwierdzam.

    pokaż komentarz
    MDebowski
  • Szmuglerz -1  

    @mariancb: bóg ukarał twoich przodków odbierając im rozum do setnego pokolenia jak widać.

    pokaż komentarz
    Szmuglerz
  • YAZZoo +19  

    @mariancb: Ten facet w 2 minuty podsumował problemy Polski, to ma wartość większą niż 15 lat PRu Tuska i reszty tej bandy w rządzie.

    pokaż komentarz
    YAZZoo
  • dracool -3  

    @mariancb: Nie od dziś wiadomo że pan "Jan Popędzający" czyni wszystko, ab prezesowi PIS "zrobić dobrze" i zaprasza najgorętszych orędowników swojego "jaśniepana". Zresztą jego czas antenowy niedługo się skończy, wraz z panowaniem PiSu w TVP.
    @ads: mnie od dalszego oglądania programu zniechęciła retoryka Śniadka. Poza tym wkurza mnie widownia w programie, hurtem zapraszani wszechpolacy i młodzieżówka PISu. Nie jestem jakimś zagorzałym fanem PO, ale jednak trochę obiektywizmu by się przydało.

    pokaż komentarz
    dracool
  • tbhthelolmaker 0  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    tbhthelolmaker
  • MATEOh +1  

    @dracool: "zaprasza najgorętszych orędowników swojego <jaśniepana>"
    nie wiem czemu prof. Rybińskiego zaliczasz do tego grona ale może wiesz lepiej <rotfl>

    "Poza tym wkurza mnie widownia w programie, hurtem zapraszani wszechpolacy i młodzieżówka PISu"
    tu się z Toba w pełni zgadzam, ale chciałem Ci przypomnieć debatę sprzed kilku lat J. Kaczyński vs D. Tusk - Kaczor nie mógł dojść do słowa bo się przez brawa dla Tuska nie mógł przebić.

    @mariancb: skocz zobacz czy Cie na facebooku nie ma...

    pokaż komentarz
    MATEOh
  • MajkiFajki +8  

    http://fwd4.me/cw7

    pokaż komentarz
    MajkiFajki
  • YAZZoo 0  

    @MajkiFajki: ten twój koment niedługo stanie się akcją społeczną :P

    pokaż komentarz
    YAZZoo
  • MATEOh 0  

    @krwawiace_serce: apropos JKM w kontekście wypowiedzi prof. Rybińskiego: http://korwin-mikke.pl/blog/wpis/pisza_o_jkm_no_i_dobrze_/655

    pokaż komentarz
    MATEOh
  • Qleers -2  

    Wykupia polsce predzej czy szybciej. W sumie wyj##ane na to.

    pokaż komentarz
    Qleers
  • Quacky 0  

    Bylbym wdzieczny za pelna wersje tego odcinka.

    pokaż komentarz
    Quacky
  • MDebowski 0  

    @Quacky: Jak dobrze poszukasz w powiązanych, to się dokopiesz.

    pokaż komentarz
    MDebowski
  • Quacky 0  

    @MDebowski: O jak slodko.

    pokaż komentarz
    Quacky
  • relax 0  

    przykre ale coś w tym jest.

    pokaż komentarz
    relax
  • NormanNyss +1  

    @relax: nie coś, a wszystko

    pokaż komentarz
    NormanNyss
  • kooles 0  

    i po chój mi ten język Polski będzie, trza to bydło krowie odsunąć od koryta niech żrą na polanie

    pokaż komentarz
    kooles
  • ziomal_z_podziemi 0  

    Niestety teraz jest już za późno, więc jeśli się nie poszczęści rządzącym to czekają nas nie miłe czasy.

    pokaż komentarz
    ziomal_z_podziemi
pokaż 

Wykopali i zakopali (500 / 26)