Nowe zasady na Wykop.pl

Koniec demokracji na Wykopie. Od dziś nie ma równouprawnienia dla nowo zarejestrowanych i starych wyjadaczy. Wprowadzamy nowe zasady!

Autor:
t__d , 723 dni temu
strona w języku http://www.wykop.pl/blog/post/28
Tagi:
wykop
  • nanoo (www)

    [pokaż komentarz] +18 + - 18-02-2008

    mogę powiedzieć jedno: brawo!

  • einer (www)

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    I ja przylaczam sie do tego.

  • Wróciłem z wyjazdu, a tu taka miła niespodzianka... :) Nareszcie!

  • kradziej

    [pokaż komentarz] +15 + - 18-02-2008

    super, w czołówce starzy dobrze znani spamerzy w tym kultowy rybeczka, skkf chust4
    ich głosy i głosy ich kont do wykopywania bedą liczyć się najbardziej - cieszycie się?

    zmiany są OK ale pozbądźcie się chamowatych dzieciaków - spamerów z wysokimi rangami

  • lobo

    [pokaż komentarz] +2 + - 18-02-2008

    Których tak czy siak większość poblokowała, a nowe konta już niewiele dadzą więc pomysł bardzo dobry.

  • odpowiedz

    [pokaż komentarz] -11 + - 18-02-2008

    teraz bedą ci zieloni zakopywać komentarze za to, że jesteś czerwony

  • odpowiedz

    [pokaż komentarz] -10 + - 18-02-2008

  • waldo

    [pokaż komentarz] +1 + - 18-02-2008

    eMo_MaDzEnTą pokolorować troli;)

  • Obi-San (www)

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    Sam się dzisiaj zdziwiłem, że mi nick na niebiesko pokolorowali, ale z tego co szlachta piszę na blogu - zapowiadają się lepsze czasy dla dobrych grabaży :)

  • moim zdaniem to dobrze wpłynie na jakość wykopu. Brawo za to że wykop sie rozwija!

  • piko (www)

    [pokaż komentarz] +1 + - 19-02-2008

    O, to teraz pewnie pojawia sie boty symulujace aktywnosc kont-widm ;-)

  • zakopać to!!!!!!1

  • elelcct

    [pokaż komentarz] -43 + - 18-02-2008

    zerzniete wykpo.pl ;) i spamerzy sprzed nowych zasad - na topie :D

  • a na końcu elelcct

  • Altar (www)

    [pokaż komentarz] +3 + - 18-02-2008

    Te zmiany idą wyraźnie ku lepszemu. Podoba mi się zwłaszcza zmiana sposobu zliczania głosów i nowa forma zakopu.

  • mat159 (www)

    [pokaż komentarz] +1 + - 18-02-2008

    Nareszcie skonczy sie komentowanie w zakopach. Niemniej przypuszczam, ze 75% zakopow bedzie z powodu "nie nadaje się".

  • No, "Koniec demokracji" - to mi się podoba :D

    Zobaczymy jak to wpłynie na jakość Wykopu, jestem przekonany że jakoś wpłynie a mam nadzieję że pozytywnie.

  • kradziej

    [pokaż komentarz] -18 + - 18-02-2008

    ŚMIERDZI UPR! z tym końcem demokracji... na wszelki wypadek proponuje zakopać

  • reCoil

    [pokaż komentarz] +4 + - 18-02-2008

    jeśli ten 'koniec demokracji' sprawdzi się na wykopie i podniesie ogólny poziom, to później proponuję pomysł przenieść na polską rzeczywistość.

  • altruista (www)

    [pokaż komentarz] +1 + - 18-02-2008

    @kradziej: bo zielony jesteś:P

  • Staszek27 (www)

    [pokaż komentarz] +5 + - 18-02-2008

    Sęk w tym, że tu nigdy nie było demokracji. Najważniejsze decyzje zawsze podejmowali nieliczni - między innymi t__d… Opis jest niezgodny z prawdą.

  • valdo

    [pokaż komentarz] +1 + - 18-02-2008

    No i fajne kolorowe nicki :) a takie z gwiazdą też przewidujecie? ;)

    Mały bug report: przy rozdziałce 1024 reklama nakłada się na ostatnią kolumnę rankingu, bo Namalowanyprzezsmutek ma z deka przydługawy nick.

  • kradziej

    [pokaż komentarz] -15 + - 18-02-2008

    Fajne kolorki??

    zawsze uważałem ze ten lewicowy portal promuje wiadomą kulturę...
    dzisiaj robią nam tęczowe kolorki.... a jutro?

  • Wolfer

    [pokaż komentarz] +1 + - 18-02-2008

    Jesteś chory umysłowo kradziej i tyle.
    Starasz się być śmieszny?

  • adams_no1 (www)

    [pokaż komentarz] +2 + - 18-02-2008

    Może wykop po tych zmianach znowu wróci do moich RSS. Powiem tak, to był ostatni moment na zmiany, jeszcze trochę i przestałbym tu w oóle wchodzić... Teraz poczekam na efekty

  • Byłem dokładnie na tym samym etapie. RSS zamienił się w szybki wiatrak w który wpadło g***o, nie było możliwości przefiltrowania tego pod żadnym sensownym kątem. Było tak bo na główną miały szanse wejść totalne pomyłki, więc ludzie czuli że jak dodadzą fajny obrazeczek, to zaraz znajdzie się 20 osób, którzy im to wywindują na główną (strona główna to była jakaś nobilitacja??? Chyba że dla spammerów. Ja dodawałem ciekawe linki mając w nosie czy wejdą na główną. Teraz rozumiem że nobilitacja jest dla wszystkich, bo rośnie pozycja w rankingu). I dodawali. Mam nadzieję, że jakość znów zatriumfuje nad ilością.

  • kosa (www)

    [pokaż komentarz] +1 + - 18-02-2008

    Można subskrybować tylko wybraną kategorię - u mnie była to tylko technologia i blog. Właśnie dzisiejsze zmiany zachęciły mnie do wejścia na wykop. Co nie zmienia faktu, że wykop i tak (niestety) jest na granicy wylecenia z czytnika.

  • b4it (www)

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    To chyba najrozsądniejsze zmiany od kilku (kilkunastu?) miesięcy.

  • fuutott (www)

    [pokaż komentarz] +16 + - 18-02-2008

    Teraz zacznie sie chaos. Zieloni beda chcieli byc pomaranczowi a pomaranczowi czerwoni.
    Kliki, uklady i lapowki. Czarno to widze.

  • maver

    [pokaż komentarz] +1 + - 18-02-2008

    Tak patrząc na życie to jakiekolwiek zmiany są niepożądane...

  • Po pierwsze to chciałem sobie zobaczyć jaki mam kolor nicka i po to piszę,,,
    Po drugie teraz drodzy użytkownicy widzicie jak jest natura ludzka. Nie potrafią ludzie być równi... zawsze muszą być równiejsi. Zawsze człowiekowi mało i chce mieć więcej: władzy, pieniędzy, szacunku, respektu, stanowisk, wiedzy czy wykształcenia. A tutaj? Ot po prostu koloru który wprowadzi hierarchię... Przecież muszę być ważniejszy i moje słowo musi więcej znaczyć.

    A ja nie chcę segregacji!

    moja słowa oceniajcie po treści a nie formie, nie patrzcie kim jestem lecz co chcę powiedzieć!

    Flowark zwierzęcy...

    Kto jest równy i nie chce być wyższym niech pierwszy rzuci kamieniem jeśli się mylę.

    pozdrwaiam,

    >>>> Primus inter pares

  • kradziej

    [pokaż komentarz] -13 + - 18-02-2008

    wprowadzają kolorki eh... zawsze uważałem ze ten lewicowy portal promuje wiadomą kulturę... dzisiaj tęczowe kolorki, a jutro?

  • altruista (www)

    [pokaż komentarz] +17 + - 18-02-2008

    szczerze mówiąc laskę kładę, na to jaki mam kolorek, ważne tylko, żeby nikt nie musiał oglądać zdjęć srającego ptaka :/

  • matthew

    [pokaż komentarz] +3 + - 18-02-2008

    Dobrze gadasz altruisto, chciał bym aby wykop znowu był miejscem zobaczenia czegoś ciekawego.

  • Później powstaną gangi zielonych, pomarańczowych i czerwonych, ustawki na mieście, sojusze, z czasem zacznie tworzyć się mafia, łapówki, przekupywanie adminów, bany na zlecenie...

  • Precz z demokracją ;) A tak na poważnie to świetna sprawa! Zobaczymy jak to będzie działało.

  • magyk

    [pokaż komentarz] -9 + - 18-02-2008

    Ekhm.. to raczej koniec komunizmu (bez urazy;) a początek demokracji.
    - zieloni (dzieci)
    - pomarańczowi (młodzież)
    - czerwoni (dorośli)

  • kradziej

    [pokaż komentarz] -18 + - 18-02-2008

    W praktyce legenda jest inna

    pomarańczowi - dzieciaki którzy mają dużo czasu i nudzą się w gimnazjum

    czerwoni - te same dzieciaki ale dodatkowo potrafią korzystać z blogspota i reklam adsense spamując wykop

    zieloni - różni ludzie z przypadku, którzy przychodzą i odchodzą


    więc dodatkowo zrobiłbym także

    czarnych - ludzie którzy coś sobą reprezentują w internecie, nie spamują, a ich głos liczy się jak 10 innych

  • anath0r

    [pokaż komentarz] +2 + - 18-02-2008

    kradziej, może nie jesteś dzieciakiem ale masz chyba więcej czasu i cierpliwości niż oni- pomarańczowi i czerwoni, bo ci z kolei nie kopiują zawzięcie swoich komentarzy. Czujesz się urażony że masz kolor zielony?
    Wiesz, w przedszkolu teraz są takie kolorki: dostajesz zieloną kropeczkę za dobry uczynek a czerwoną za bycie niegrzecznym.. Nie wiem jaki to ma związek z wykopem ale może zamień odpowiednio swoje priorytety i ciesz się z zielonego! Bo niedługo za narzekanie dostaniesz czerwony kolorek i będzie jeszcze gorzej ;)

  • newkind

    [pokaż komentarz] +3 + - 18-02-2008

    hmmm ... ranking sie troche sypie jesli idzie o umiejscawianie niektorych osob moim zdaniem a poza tym chyba wprowadza nie potrzebna rywalizacje ... chyba ... :)

  • valdo

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    zdrowa rywalizacja zawsze przynosi wymierne pozytywne efekty

  • A będą żółte koszulki dla liderów Tour de Wykop.pl ? :)

  • b4it (www)

    [pokaż komentarz] +24 + - 18-02-2008

    Niektórzy z czołówki już dawno powinni zostać usunięci z Wykopu. Niestety taka jest prawda. :/

  • el_nino

    [pokaż komentarz] +20 + - 18-02-2008

    Moim zdaniem ranking powinien być wezerowany bo w tym momencie np. użytkownik rybeczka jest w nim bardzo wysoko mimo, iż każdy wie co on robił.

  • rybeczka (www)

    [pokaż komentarz] -14 + - 18-02-2008

    To wy zapracowaliście na moją pozycję

  • Może się jeszcze uda to naprawić...

  • Altar (www)

    [pokaż komentarz] +7 + - 18-02-2008

    Mam pytanie: czy ogólna ilość plusów/minusów przy komentarzach użytkownika ma wpływ na wysokość w rankingu i siłę głosu?
    Moim zdaniem warto by było, bo w dłuższej perspektywie premiowałoby to wartościowe wypowiedzi pod wykopami, a teraz zdarzają się bezsensowne wyścigi na minusy.

    Druga sprawa: sam staż konta to trochę za mało do kategoryzowania użytkowników. Mam nadzieję, że nie odgrywa on głównej roli, bo dla spamera nie będzie problemem założyć odpowiednią ilość kont i poczekać sobie w uśpieniu przez parę miesięcy.

  • darkpl (www)

    [pokaż komentarz] +3 + - 18-02-2008

    Uwielbiam, jak na mnie eksperymentują ;] Póki co, zmiany są pozytywne ;]

  • roladka

    [pokaż komentarz] +18 + - 18-02-2008

    A ja jestem poza rankingiem i jestem z tego DUMNY.
    W ten sposób zadaję cios władzy hierarchicznej.

  • refresh (www)

    [pokaż komentarz] -1 + - 18-02-2008

    ja jestem gdzieś na 1800coś i mi to tito, oby tylko dobre linki teraz były i to się liczy :)

  • dragonik

    [pokaż komentarz] -12 + - 18-02-2008

    zaraz sprawdzimy moj kolor ;)

  • Proponowałbym tylko, żeby pozycja w rankingu wyświetlała się na bieżąco każdemu w jego polu. Pozwoli to użytkownikom szybko (bez wchodzenia w profil) zorientować się co się algorytmowi "podoba" i w jakim kierunku warto iść.

  • Bardziej by się przydało upublicznić kod algorytmu, na przykład na licencji GPL. Niech użytkownicy sami go sobie dostosują do swoich potrzeb ;)

  • kosa (www)

    [pokaż komentarz] +2 + - 18-02-2008

    Tak, bo każdy wie, że pisze się po to, żeby być pierwszym w rankingu, prawda?

  • A co wpływa na pozycję w rankingu? Kolor oczu czy to jak oddziaływujesz na jakość Wykopu? Skoro to, jak Twoja aktywność wpływa na Wykop jest powiązane z pozycją w rankingu, to dobrze jest wiedzieć jak ta pozycja się zmienia - po to aby wiedzieć jak i jakie Twoje działania wpływają na Wykop pozytywnie. (Czyli można powiedzieć, że: pozycja w rankingu jest po to, żebyś wiedział jak działasz na Wykop. A licznik na wierzchu powinien być po to, żebyś potrafił z tej wiedzy skorzystać jak najlepiej).

  • mad_dud (www)

    [pokaż komentarz] +2 + - 18-02-2008

    Nie zgadzam się.
    Wyniki powinny być utajnione, ponieważ jawność rankingu może być jednym z czynników decydujących o tym, czy link zostanie wykopany czy nie.

    Wykopywać powinniśmy najbardziej obiektywnie, jak tylko się da. Oceniając tylko treść wykopu.

  • Ale w jaki sposób czyjaś pozycja w rankingu ma wpływać na to czy cokolwiek wykopiesz czy nie? Nie rozumiem.

  • mad_dud (www)

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

  • Jawność rankingu, podobnie jak obwód niewielkiej pomarańczy nie wpływa na to czy ktokolwiek wykopie czy zakopie dany link. No chyba że ma takie zboczenie, że wykopuje linki dodane tylko przez osobę pierwsza z rankingu. Ktoś tak ma?

  • darkpl (www)

    [pokaż komentarz] -2 + - 18-02-2008

    A ja bym jeszcze chciał, żeby można było ustawić sobie, żeby po kliknięciu na link, ten otwierał się w nowej zakładce, bez rameczek żadnych. Tak jak na diggu. Wtedy już całkiem dobrze by było.

  • to sobie wejdz w ustawienia i ustaw :)

  • t__d (www)

    [pokaż komentarz] +6 + - 18-02-2008

    Możesz to zrobić w ustawieniach profilu już od dawna.

  • Altar (www)

    [pokaż komentarz] -1 + - 18-02-2008

    Masz to w ustawieniach.

  • darkpl (www)

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    Jakoś nie mogę tego nigdzie znaleźć, czyżby coś ze mną było nie tak? ;]
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=0f193c050518baac

    Gdzie to jest?

  • narmo (www)

    [pokaż komentarz] -1 + - 18-02-2008

    Bez jakich rameczek? Chodzi ci o to na górze? możesz wyłaczyć w ustawieniach - otwieraj bezpośrednio.

  • Altar (www)

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    To jest właśnie to. Jak nie działa, spróbuj wyczyścić cache w FireFoksie i sprawdź wtedy.

  • magyk

    [pokaż komentarz] +1 + - 18-02-2008

    Jemu chyba chodzi o target="_blank"

  • hofi

    [pokaż komentarz] +5 + - 18-02-2008

    Otwieranie bez rameczek jest tu:
    http://images31.fotosik.pl/147/ee1961dd91f7f1af.jpg

    A jeżeli chodzi o nową kartę to nie ma, ale po co na być? Nie masz środkowego przycisku myszy?

  • reCoil

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    @ Hofi: tak samo uważałem, dopóki w przypływie nie rozwaliłem sobie myszki. teraz od tygodnia muszę się męczyć z kablem i brakiem rolki. i potrzebą trzymania wciśniętego [ctrl], żeby otworzyć link w nowej karcie.

  • hofi

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    Oj to jakaś słabiutka ta twoja myszka. :/
    Ja korzystam z tej samej myszy już prawie trzy lata i środkowy przycisk (ten pod rolką) jest najbardziej eksploatowany. Jak na razie wszystko działa okay.

  • reCoil

    [pokaż komentarz] +1 + - 18-02-2008

    myszka była mocna, ale ściana mocniejsza. chyba nie napisałem, że 'w przypływie złości' mi się uszkodziła.

  • hofi

    [pokaż komentarz] +5 + - 18-02-2008

    Acha :) Proponuję obić pokój materacami :D

  • altruista (www)

    [pokaż komentarz] -1 + - 18-02-2008

    ...i usunąć klamki :P

  • reCoil

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    rozważę propozycje :D

  • negatywna opinia.

  • Aniolek

    [pokaż komentarz] -35 + - 18-02-2008

    test koloru

  • hofi

    [pokaż komentarz] +3 + - 18-02-2008

    Wystarczyło wejść w byle jaki wykop jaki już skomentowałeś, bądź ranking.

  • dpc8

    [pokaż komentarz] -3 + - 18-02-2008

    Hurrrrraaaaa!!!

    "I każdy już wie, że demokracja ssie...".

  • tomeknh

    [pokaż komentarz] -3 + - 18-02-2008

    a wszystko się zaczęło na spacebar.

  • sfah (www)

    [pokaż komentarz] +8 + - 18-02-2008

    Moim zdaniem wpływ plusów na miejsce w rankingu, będzie promował też osoby bezpłciowe kierujące się rozumem ogółu, że tak się wyrażę. Czyli każda kontrowersyjna i niepopularna opinia, która nie spodoba się większości, ale tej większości bardziej tępej, jest od razu narażona na 'zaminusowanie' przez rzeszę osób, którzy z tą opinią się nie zgadzają.

  • elelcct

    [pokaż komentarz] -5 + - 18-02-2008

    http://wykpo.pl/najlepsze/

    Dokladnie, tam jest ranking najlepszych wypowiedzi ;) nuda i bezwartosciowosc :)

  • valdo

    [pokaż komentarz] +2 + - 18-02-2008

    elelcct - coś ta lista Ci się nie aktualizuje.

  • elelcct

    [pokaż komentarz] -2 + - 18-02-2008

    moj blad, juz jest aktualne :) dzieki

  • Ardai (www)

    [pokaż komentarz] -1 + - 18-02-2008

    Przy okazji - czarna lista domen chyba przestała działać. Nie wiem czy to przez te zmiany, ale dopiero teraz zauważyłem jakiegoś śmiecia z fotki.

  • reCoil

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    chciałem zakopać, żeby sprawdzić, jak to teraz działa, ale czy tym samym nie dowiódłbym, że system nie działa (zakopywanie bez powodu)? :D

  • tomeknh

    [pokaż komentarz] -13 + - 18-02-2008

    APEL
    Jestem dopiero na 17 miejscu w jakże szanowanym przez grono wykopowiczów WYKpo.PL. I tutaj do Was Apel chwyćcie za łopaty i podbijcie mój ranking. Aby był oczywiście jakiś pretekst - kolory nicków, ranking itp to nic innego jak EFEKT LUSTER (porażające dwa słowa).
    Pozdrawiam

  • stahs

    [pokaż komentarz] -3 + - 18-02-2008

    Jest dobrze, tylko problem z komentarzami - teraz bedzie taki sam problem jak na wielu forach: nabijanie liczby komentarzy. Nie wiem czy komentarze z minusami tez sie licza do rankingu, moim zdaniem nie powinny.

  • andrut (www)

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    rozwiazaniem by byly mod-points jak na slashdocie.
    zastanawialem sie tez nad wyswietlaniem liczby plusów/minusow w taki sposob, ze wyswietlana liczba zalezala by od logartymu ilosci. W ten sposob np gdyby bylo +50 to by sie wyswietlalo jako "5", ale to by znaczylo, ze to jest np. 10 razy wiecej niz "4".

  • andrut (www)

    [pokaż komentarz] +4 + - 18-02-2008

    dlaczego nie ma więcej kolorów do wyboru? ten który mam mi się nie podoba...
    A tak na poważnie to fajnie gdyby tylko nowi użytkownicy się wyróżniali. Ranking byłby niewidoczny, ale by istniał. Wówczas głosy równiejszych użytkowników mogły by mieć większa wage, ale nie bylo by ryzyka wyscigu o miejsce w rankingu, ktory przy jego obecnosci bedzie wystepowal, a uwazam, ze nie wplynie dobrze na wartosc dodawanych tresci.

  • t__d (www)

    [pokaż komentarz] +9 + - 18-02-2008

    Komentarze do rankingu liczą się tylko gdy są mocno wyróżnione. Te mocno zaminusowane pogarszają ranking. Czy to kontrowersyjne? Ranking przypomina bardziej Familiadę niż Wielką Grę, awansują osoby, które trafiają w gusta większości, a nie genialni fizycy.

  • No niestety - konformiści w rankingu będą na topie. Ale dla mnie liczy się bardziej jakość materiału na wykopalisku i głównej, niż czyjaś pozycja w rankingu. Mam nadzieję że przez tą chwilę, na samym początku, gdy w rankingu jest "bałagan", powstanie swego rodzaju "moda" na zamieszczanie linków wysokiej jakości. Potem być może będzie konieczne ponowne przewartościowanie sił wykopywaczy :/

  • Czy jakość materiałów w wykopalisku się poprawi to czas pokaże. Może się zdarzyć tak, że użytkownicy będą dodawali każdą kiłę, z nadzieją na podwyższenie rankingu. W każdym razie na pewno poprawi się jakość materiałów na głównej stronie i tak jak już wcześniej napisałem, wprowadzone zmiany uważam za bardzo dobre:)

  • kwasny (www)

    [pokaż komentarz] +2 + - 18-02-2008

    w takim razie za dodanie linka, który nie zdoła wejść na główną, lub nie osiągnie pułapu wykopowego 10-20 wykopów, powinny być naliczane ujemne pkt (ranking), to z pewnością ostudzi zapał panów "byle jak, aby do przodu"

  • Myślałem że tak właśnie będzie ;)

  • okhan

    [pokaż komentarz] -4 + - 18-02-2008

    No, wpływ minusów i plusów na pozycję w rankingu jest dość kontrowersyjny. Choć z drugiej strony - jak ktoś się nie przejmuje minusami, to i nie powinien przejmować się pozycją w rankingu. :)

  • tomeknh

    [pokaż komentarz] -11 + - 18-02-2008

    A ja jestem za wywaleniem "plusów' i "minusów" bo jak widać moje d#!@#skie zachowanie powyżej zadziałało na Was tak jak chciałem! Chciałem zdobyć minusy, pisząc głupi komentarz - minęło 5 minut i już są 4 minusy... I tak robi większość, pisząc o efekcie luster i innych pierdołach, a Wy robicie dokładnie to czego oni oczekują czyli dodajecie im minusy. Dobrą rzeczą było by wprowadzenie banów za określoną ilość minusów. Banów nie na stałe lecz na okres powiedzmy 3 dni. Takie moje zdanie.

  • elelcct

    [pokaż komentarz] +6 + - 18-02-2008

    Masz chyba jakis kompleks na punkcie minusow i chyba powoli zaczyna sie tobie zacierac granica pomiedzy rzeczywistoscia a rzeczywistoscia wirtualna :)

  • Altar (www)

    [pokaż komentarz] +5 + - 18-02-2008

    Tak, ale znacznie łatwiej jest się postarać o minusy. O plusy musisz bardziej zawalczyć :)
    A jak banda idiotów będzie celowo pisać o SSL dla minusów, to tym lepiej - ich wykopy będą mniej ważne i mniej śmieci przeciśnie się na główną :)

  • Jeśli chodzi o + i -, to według mnie sensowne byłoby pokazywanie kto jak głosował na komentarz. Wyeliminowało by to głosowanie z podstawionych kont oraz zachowania złośliwe.

  • marcint (www)

    [pokaż komentarz] +1 + - 18-02-2008

    I tak swoją drogą od kiedy powstały oceny komentarzy jedno sie poprawiło - przed ocenami była plaga komentarzy typu było.pl, suchar, stare, fake, photoshopped, gimped etc. - od wprowadzenia oceniania diametralnie się to zmieniło i takie komentarze teraz to rzadkość.

  • komar-

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    A czego sie spodziewasz za "moje d@%#$skie zachowanie powyżej" ? Plusów ?

  • tomeknh

    [pokaż komentarz] -17 + - 18-02-2008

    Masz nasrane w głowie, to co napisałeś właśnie pokazuję że tobie się już to zatarło.

  • ufamci

    [pokaż komentarz] -4 + - 18-02-2008

    śmieszna sprawa - mam ranking 7 - a do tej pory byłem banowany na wykopie 12 razy (nie wspomnę o banie na IP zdjętym kilka dni temu)

    jakby tak zsumować moje wszystkie konta okazałoby się że zrobiłem dla wykopu więcej niż Ojcowie Założyciele ;)

    (do administratorów : moimi mili - tylko sie nie oburzajcie i nie banujcie mi tego konta , mam dość zabawy w kotka i myszkę :) wspólnymi siłami prześcigniemy nawet digg.com :)

  • roladka

    [pokaż komentarz] -1 + - 18-02-2008

    Prześcigniemy, prześcigniemy, ale tylko jeśli ich serwerownie przestaną działać.

  • dpc8

    [pokaż komentarz] +8 + - 18-02-2008

    Nie jesteś jedyny. Myślisz, że skąd się biorą liczby przy moim loginie? :)

  • taaa :)

  • ja sięgnełem zaszczytu bycia zbanowanym na szczęscie tylko raz :P

  • A może powinieneś sobie te 7 banów wziąść do serca?

  • KORraN (www)

    [pokaż komentarz] -2 + - 18-02-2008

    Świetny pomysł z tym, rozsądne wyjście z sytuacji, gdy powiększa się liczba użykowników i spada jakość wykopów.

    BTW, dlaczego ten wykop jest na razie wykopany tylko przez "niebieskich"? :D

  • lama

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    No nie-chy-mnie dy-rzy-wi ścisną! Czy można się spodziewać, że pewnego dnia powołany zostanie na Wykopie parlament i co jakiś czas będą się odbywać wybory? Przydałaby się też wykopowa waluta, od której byłby pobierany podatek. No i liczba oczywiście wykopów powinna być liczbą zespoloną.

  • wiesz, że to nie jest głupie?

  • Staszek27 (www)

    [pokaż komentarz] +1 + - 18-02-2008

    Również i teraz liczba wykopów jest liczbą zespoloną, ignorancie. :-/

  • Cavaan (www)

    [pokaż komentarz] -1 + - 18-02-2008

    Wcięło mój komentarz.
    Dziwny jest ten ranking. Dwie osoby z pierwszej trójki są na mojej czarnej liście...

  • Colos (www)

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    Cudownie. Moja radość sięga zenitu. Doszedłem do tej społeczności w momencie, gdy powoli upadał. Prawdziwy wykop znam jedynie z opowiadań starszych użytkowników. Mam nadzieję, że doświadczymy Renesansu wykopu.

  • jasisz

    [pokaż komentarz] -1 + - 18-02-2008

    Z algorytmem świetny pomysł - choć przydałyby się jakieś szczegóły na jego temat, bo np. mam wrażenie, że liczy się też data rejestracji.
    NIe wiem tylko po co to pokazywanie rankingu i "statusu" użytkownika...

  • pancor

    [pokaż komentarz] -1 + - 18-02-2008

    ciekawy pomysl, ale zobaczymy jak się sprawdzi w rzeczywistości ^^

  • wtk_

    [pokaż komentarz] -1 + - 18-02-2008

    dobrze słyszeć.. może to wprowadzi tu trochę porządku i świeżego powietrza ;]

  • mohawk (www)

    [pokaż komentarz] -10 + - 18-02-2008

    sprawdzam rangę

  • Nie podoba mi się to za bardzo, zbyt mało rzeczy istotnych jest brane pod uwagę przy tworzeniu rankingu..

  • kefaso (www)

    [pokaż komentarz] -6 + - 18-02-2008

    Bardzo dobra decyzja - demokracja to jest ogólnie słaby system.

  • witek84

    [pokaż komentarz] -1 + - 18-02-2008

    Moze nie chodzi o sam system demokracji ale o ukrócenie tworzenia nowych kont w celu wykopywania swoich linków etc

  • łeb 2.0 w polskim wydaniu :/ moze wprowadza tez kryterium znajomosci kogos waznego ? :D

  • witek84

    [pokaż komentarz] -2 + - 18-02-2008

    Np jesteś kolegą Piaska albo masz paszport polsatu...

  • gkm

    [pokaż komentarz] -2 + - 18-02-2008

    popieram mimo, że widnieję tu jako nowy :)

  • Cavaan (www)

    [pokaż komentarz] -1 + - 18-02-2008

    Osoby z pierwszych miejsc rankingu znane są z tego, że wykopują swoje linki dzięki multikontom. Teraz jeszcze łatwiej będzie im szło własne wykopywanie. :/

  • _7MD (www)

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    Źle rozumujesz. Właśnie teraz będzie im to szło trudniej bo mają tylko jedno konto czerwone, a inne swoje konta to maksymalnie pomarańcze i większość zielonych, które mają mały wpływ na wykopy.

  • fvfv

    [pokaż komentarz] -3 + - 18-02-2008

    Dobra funkcjonalność.

  • mivus

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    tylko ostatnio cos wykop czasem dziala jak nasza-klasa....
    problemy z wydajnoscia, modernizacja, a moze ddos ?

  • mad_dud (www)

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    Pomysł ok. Ja jednak bym utajnił wyniki (ranking) i kolory. Teraz zacznie się prześciganie w rankingu.
    Prawdopodobnie użytkownicy aktywni będą nawzajem się wspierać głosami.
    Zobaczymy.

  • Minusem będzie "nabijanie" bezsensownych komentarzy lub dodawanie bezwartościowych, powtarzających się wykopów.
    Ale cóż, każdy kij ma dwa końce.

  • margas

    [pokaż komentarz] -4 + - 18-02-2008

    Na to właśnie czekałem, dzięki! :-)

  • ufamci

    [pokaż komentarz] -5 + - 18-02-2008

    muszę przyznać po chwili refleksji że Ojcowie Założyciele wykopu odwalili z tą modyfikacją kupę dobrej roboty !!! gratuluję


    ps. czy to nie ironia że w najbardziej demokratycznej witrynie w polsce nie sprawdza się demokrajca ?
    coś mi tu JKM-em zalatuje ;)

  • Jestem bardzo zadowolony, jesli sie nie uda, zawsze mozna sprobowac innego rozwiazania, wazne ze sa jakies proby uratowania wykopu. Dodanie opcji "nie nadaje sie" do zakopu, daje do myslenia, mozliwe ze nie tylko kasa sie liczy dla tworcow wykop.pl i to mnie cieszy. Jedyny mankament to rybeczka na tak wysokim miejscu i inni spamerzy ktorzy wykopuja wszystkie notki ze swoich blogow tym samym zasmiecajac wykopalisko i powodujac mozliwosc przeoczenia wartosciowych linkow. No ale wszystko w swoim czasie, wazne ze sprawa obrala dobry kierunek, JESTEM ZA ! :)

  • elelcct

    [pokaż komentarz] -5 + - 18-02-2008

    Szkoda, ze nie ma mozliwosci posortowania wynikow rankingu malejaco. Bym byl na drugim miejscu.

  • blubi_su (www)

    [pokaż komentarz] +2 + - 18-02-2008

    Bardzo dobry pomysł ze stałymi zakopami , skończą się np zakopy typu " " .

  • grotos

    [pokaż komentarz] -1 + - 18-02-2008

    Proponuje jeszcze przyjąć taką konwencję by linki z digg-a były jakoś oznaczane np [DIGG] albo coś takiego. Też nie kopiować obrazków wykopanych na digg-u na swoje blogi. Drażni jak się oglada to samo ale w innym opakowaniu...:/

  • Fajny pomysł. Będzie to dobry bat na spamerów.
    Jednak mam nadzieję że nie będzie to broń obosieczna. Ponieważ spamerzy wykopujący swoje linki dodatkowymi kontami to jedno natomiast po drugiej stronie mogą stać osoby chcące przemalować się na czerwono. I może pojawić się masa wykopów mało wartościowych na przykład z jedną fotką z serwisu na którym jest podobnych fajnych tysiące.
    Do usprawnień antychiterskich proponował bym uruchomienie jakiegoś alertu gdy link jest w zbyt krótkim czasie wykopywany lub zbyt wiele osób z jednego IP go wykopuje. Niech taki wykop wpadnie administracji pod obserwację. Nie wiem jak z proxy ale też być może da się poblokować niektóre nietransparentne. W końcu chyba nikt kto nie ma nic do ukrycia nie musi za pomocą anonimowego proxy odwiedzać wykopu.

  • giker (www)

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    A ja rano kombinowałem o co chodzi z tymi kolorkami, ale jako, że poniedziałkowe poranki do najłatwiejszych nie należą - to też za długo nad tym nie myślałem.

    Poprostu brawo ! - tego było potrzeba już dawno - może wreszcie skończy się pokemoniada.

  • Jestem nowym zarejestrowanym użytkownikiem :) ale uważam, że to bardzo dobry pomysł :)
    Pozdrawiam.
    Ps. Może ktoś zapodać linka gdzie moge znaleźć znaczenie kolorów i reszte informacji ? :)

  • narmo (www)

    [pokaż komentarz] +2 + - 18-02-2008

  • dzięki

  • dobry pomysł jestem za

  • forest

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    brawo :) chociaz bede tesknil za tymi ruskimi piosenkami pojawiajacymi sie co najmniej raz w tygodniu ;-D

  • Ciekawe czy podział na kolory doprowadzi do rasizmu na wykopie:)
    A tak poważnie to bardzo podobają mi się wprowadzone zmiany.

  • Pomysł GENIALNY :-) Skończy się dzieciowanie-neostradowanie :)

  • boss87

    [pokaż komentarz] -7 + - 18-02-2008

    A sprawdze jaki mam kolor.

  • semp

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    Choć nie uważam, że Wykop w ostatnich miesiącach stoczył się jakoś wybitnie, to jednak rzeczywiście pewną tendencję spadkową dało się zaobserwować i gratulacje dla właścicieli, że zdecydowali się coś z tym zrobić. Miejmy nadzieję, że to dobra droga i nie będzie trzeba wprowadzać kolejnych modyfikacji.

  • borysses (www)

    [pokaż komentarz] +1 + - 18-02-2008

    Nie ma o co kruszyć kopii, zobaczymy co wyjdzie z tego w tak zwanym praniu...

  • b4rtaz (www)

    [pokaż komentarz] +2 + - 18-02-2008

    Będzie trzeba zwiększyć limit +/- (aktualnie jest około 15). Bo widzę, że trollowisko się stara zaniżyć średnie tym co są na czerwono. Tabele mogą tego nie wytrzymać.

  • Tego się nie spodziewałem. W każdym razie nie tak z zaskoczenia ;)

  • rolnix (www)

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    Cicho, pierwszy czerwony komentarz :P. Co z tą mocą wykopywania? Niby jak to działa? To ma się tyczyć komentarzy, czy wykopalisk? Bo albo jestem na tyle głupi że nie wyczytałem tego na blogu, albo nie było to na tyle jasne ;o

  • Wertz

    [pokaż komentarz] +1 + - 18-02-2008

    Widzę, że niektórzy "zieloni" (ale nie tylko) są zbulwersowani pomysłem... Ja, mimo iż kolor mojego nicku jest zielony, popieram zmiany w 100%! Gratuluję pomysłu.

  • PeeJay (www)

    [pokaż komentarz] -1 + - 18-02-2008

    Nareszcie zmiany na wykopie! Nigdy bym nie wpadł na tak genialny pomysł!

  • bez urazy ale myślę, że funkcja ukrywająca komentarze jest d#!@#na, zbyt często dobre komentarze są zakopane więc z reguły zawsze kilka się "pokaż"

    Zresztą uważam, że trzeba być nieco dziwnym aby tak zawzięcie bawić się w dodawanie + i - do komentarzy, więc najprawdopodobniej to robota dzieciarni więc to całe zakopywanie nie wiele jest warte

  • altruista (www)

    [pokaż komentarz] +4 + - 18-02-2008

    plus to jest taka nagroda, za ciekawy komentarz. Poza tym dowiadujesz się, że ludzie się z Tobą zgadzają.
    minus to jest taka kara, za głupi komentarz. Poza tym dowiadujesz się, że ludzie się z Tobą NIE zgadzają.

  • Wertz

    [pokaż komentarz] +1 + - 18-02-2008

    Dokładnie. Jeśli podoba Ci się czyiś komentarz / zgadzasz się z jego treścią, to dajesz mu plusika, a jeśli komentarz jest głupi, to po co ma miejsce zajmować?
    I tak na przykład altruista dostaje plusika.

  • narmo (www)

    [pokaż komentarz] +4 + - 18-02-2008

    > Poza tym dowiadujesz się, że ludzie się z Tobą NIE zgadzają.
    I to jest błąd. Mogę się z kimś nie zgadzać, ale nadal uważać wpis za wartościowy i warty przeczytania i odwrotnie. Ukrywanie tekstów bo przedstawiają odmienny światopogląd pachnie cenzurą.

  • mentis

    [pokaż komentarz] -1 + - 18-02-2008

    Widzę, że mój pomysł z ważonymi głosami spodobał się Twórcom wykopu. O to chodziło!

  • altruista (www)

    [pokaż komentarz] +1 + - 18-02-2008

    Mam prośbę skierowaną do programistów wykopu - podajcie algorytm na ranking :P Domyślam się, że coś takiego

    Punkty = Komentarze * (Ocena danego komentarza+1) + Linki * (wykopy-zakopy danego linku)
    I teraz sortujemy według punktów i jest ranking :D (Swoją drogą, nie dziwie się, czemu to jest aktualizowane co 24h, przecież to kupa obliczeń przy dzisiejszej, dziennej odwiedzalności wykopu)

  • altruista (www)

    [pokaż komentarz] +1 + - 18-02-2008

    Chyba trafiłem w dziesiątkę, gdyż:
    użytkownik batman
    24. Miejsce w rankingu
    15 dodanych linków
    4 na głównej, czyli 27% skuteczność
    0 komentarzy


    Mój wzór się chyba zgadza ;] Batman jest tak wysoko w ranku, pewnie dlatego, że jego linki (dwa) zostały bardzo mocno wykopane.

  • altruista (www)

    [pokaż komentarz] +4 + - 18-02-2008

    osobiście poprawiłbym opcję edytuj, żeby nie robić multi-komentarza, ale cóż. Teraz dla porównania:
    użytkownik elelcct
    ostatnia strona rankingu, nie ma miejsca nawet
    73 dodanych linków
    5 na głównej, czyli 7% skuteczność
    1032 komentarzy (!)


    Podsumuwując - pomysł niezły, ale algorytm przydałoby się chyba poprawić :)

  • Akurat nie. Elelcct w komentarzach pisze same głupoty, przez co większość jego dzieł jest mocno zaminusowana. Jego miejsce w rankingu pewnie jest mocno utrzymywane przez ujemna liczbę. Akruat nacisk na jakość komentarzy mi się podoba.
    Boję się, że teraz ludzie będą bombardować wykop populistycznymi komentarzami, ale zawsze to lepsze, niż miliony śmieci generowanych w trybie rzeczywistym.
    Generalnie podoba mi się, szkoda tylko, że Administracja musi pchać ludzi do pisania wartościowych rzeczy, po to, by inni mogli jakoś przełknąć czytany tekst. Szkoda, że więcej ludzi tutaj pisze, niż czyta komentarze, ale nie można im zabronić wyrażać własnej opinii, jakakolwiek by nie była?

  • Podac algorytm!

  • WiXa (www)

    [pokaż komentarz] -3 + - 18-02-2008

    podoba mi sie

  • WiXa (www)

    [pokaż komentarz] -5 + - 18-02-2008

    podoba mi sie

  • ufos

    [pokaż komentarz] +7 + - 18-02-2008

    Już widzę te aukcje na allegro - konto z dobrym miejscem w rankingu na wykop.pl - licytacja od złotówki ;)

    Pomysł bardzo dobry i trafiony, wielki plus dla administracyji :)

    Pozdrawiam.

  • Goodi goodi.

  • biskup

    [pokaż komentarz] +8 + - 18-02-2008

    Niestety, takie życie... kontrowersyjne komentarze i linki znikną calkowicie. Wykop stanie się odzwierciedleniem TVNu w Internecie: konieczność przypodobania się większości jako komercyjna konieczność (do tej pory jedynie FIRMY Wykop Sp. z o.o., od teraz również jej KLIENTÓW), żenująco niski poziom wypowiedzi i treści stanie się normą. Bardzo trafnie zauważył sam t__d, że mamy do czynienia z Familiadą, czyli KISZKĄ w najgorszym wydaniu.
    Od dziś wszyscy będą sobie słodzić co nie miara pod kątem przypodobania się jak największej ilości osób - to zabije kreatywnych i nietypowych, a wyróżni pospolitych i przeciętnych.
    Zwiększy się ilość komentarzy zakończonych d#!@#nym "traz poproszę o minusy", wyzywających minusujących od pokemonów.
    Wykop Sp. z o.o. zdobędzie więcej klientów i reklamodawców, a my będziemy łykać komerchę i jak widzowie "Tańca z gwizadami".

  • Jeśli ocena komentarza będzie znacząco wpływała na pozycję w rankingu - faktycznie tak będzie. Ale jest na to kilka sposobów: prosić administrację o upublicznienie nicków osób oceniających komentarze (będzie mniej pochopnych ocen); nie wypowiadać się w ogóle jeśli istnieje obawa zminusowania (to akurat nie dla mnie); nie przejmować się tym - bo chodzi o to "żebi bilo milo" i żeby Wykop wreszcie wrócił do dawnej formy, a nie o to kto ma ile czego w rankingu i ile minusów za komentarze.

  • biskup

    [pokaż komentarz] +1 + - 18-02-2008

    Bartholomew: niby masz rację, ale popatrz na to co się stało z komentarzami po wprowadzeniu ocen - każdy bardzo się przejmuje plusami/minusami i już teraz często i gesto pisze się pod publikę.

  • Wolfer

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    E tam. Od tych plusów czy minusów nie zależy nasze życie a nawet dzień.
    Owszem, miło zobaczyć jak za nasze wypociny dostajemy "nagrodę" ale to wszystko.
    Więcej za te plusy nie dostaniesz - i bardzo dobrze. Motywacja do pisania "mądrze" - jest.
    Problem tylko właśnie w pisaniu pod publikę. Nie ma rzeczy idealnych, nieprawdaż?

  • Ardai (www)

    [pokaż komentarz] -1 + - 19-02-2008

    Nie bój się, nie będę nikomu słodził. I chyba mówię za wszystkich kłótliwych ludzi, że nie porzucą swojej natury z powodu jakiegoś rankingu ;)

  • Wilk (www)

    [pokaż komentarz] +2 + - 18-02-2008

    Teraz sie zacznie masowe dodawanie linkow do czego popadnie i pokemonskie komentarze, byleby jak najszybciej wyskoczyc ze statusu zielonego na poziom wyzej. Brawo!

  • artrad

    [pokaż komentarz] +2 + - 01-02-2009

    trafnie przewidziałeś

  • AnKeL

    [pokaż komentarz] +1 + - 18-02-2008

    Jakoś dziwnie się poczułem jak zobaczyłem tyle kolorków jakichś. Trochę pokemonowato szczerze powiedziawszy. Już bym wolał "dyskretne" gwiazdki obok nicka lub coś w tym stylu. Zobaczcie jak to jest na allegro. Czytelniej? O wiele. pierwszy rzut oka i od razu widać co i jak. Tutaj hierarchia jest zbyt mocno zaznaczona IMHO. Ale co tam... Moje pierwsze wrażenie - mieszane mam uczucia...

  • C3Z3X

    [pokaż komentarz] +2 + - 18-02-2008

    Pamiętam jak kiedyś Wykop rozpoczynał swoją działalność. Miał wtedy fajny zielony interfejs ;] poziom artykułów był wysoki. Web 2.0 wtedy dopiero co w Polsce się przyjmował. Teraz większość tego co na Wykopie jest umieszczane to humorystyczne obrazki lub filmiki. Ludzie od tego są inne serwisy. Przydałoby się dać pierwszej dwudziestce prawo wyrzucania kompletnie badziewnych linków, jeżeli trójka z nich uznałaby je za bezwartościowy spam.

  • mad_dud (www)

    [pokaż komentarz] +2 + - 18-02-2008

    Ja wykopuję strony związane z kulturą - nowy box set Pink Floyd (5 wykopów), i wiedzą powszechną - wskazówki pisania angielskiego cv (4 wykopy). Później okazywało się, że te same materiały na diggu miały >1000. Narzekasz, że same filmiki i obrazki, a Ty też w ogule się nie zainteresowałeś tego typu propozycjami. Co ciekawe, nikt nie napisał dlaczego te propozycje nie są warte wykopania.

    Przestańmy gadać o tym że zalewa nas nic niewarty materiał - zacznijmy wykopywać te porządne wykopy. Sprawa sama się rozwiąże.

  • biskup

    [pokaż komentarz] +2 + - 18-02-2008

    Jeszcze jedno: aby uzyskać wyróżnioną ilość plusów wystarczy wpisać komentarz o niemal dowolnej, niezbyt zabarwionej emocjonalnie treści jako jeden z pierwszych - sukces murowany. Dowodem na to jest pierwszy komentarz pod tym wykopem. Kompletnie nic nie wnosi do dyskusji, merytorycznie jest do dupy a już użytkownikowi nabija punkty za przeciętność.

  • mohawk (www)

    [pokaż komentarz] 0 + - 20-02-2008

    dokładnie to samo pomyślałem

  • Bobas (www)

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    A dlaczego nie zrobimy tak jak jest na np. Bashu, że są plusy i minusy? Te linki które nam się podobają by dostawały plusy, a te które nie - minusy. Takie rozwiązanie byłoby dobre. Na szczyt docierałyby same perełki. Co wy na to?

  • Wolfer

    [pokaż komentarz] +1 + - 18-02-2008

    Popatrz jakie niektóre głupie i kompletnie nieśmieszne cytaty na bashu wchodzą.
    Nie, taki system jest dobry. W końcu to "Wykop" nie "Plusuj" ;]

  • nint

    [pokaż komentarz] 0 + - 18-02-2008

    a nie uważacie, że teraz wszystkie [na szczeście] nie aktywne neodzieci będą wysylać linki, pisac bzdurne komentarze tylko, żeby ich nick zmienil kolorek? E?

  • Bobas (www)

    [pokaż komentarz] +1 + - 18-02-2008

    Będzie taka sama sytuacja jak na forach z ilością postów.
    Kurde i tak źle i tak źle. Nigdy się nie dogodzi, ale miejmy nadzieję, że będzie lepiej.

  • Wolfer

    [pokaż komentarz] 0 + - 19-02-2008

    Samo dodanie linku nic nie da.
    Napisanie komentarza który zostanie zaminusowany czy wywalony też nic nie da :P

  • Double_G (www)

    [pokaż komentarz] -2 + - 18-02-2008

    Nowa era... zaczęła się!

  • hle hle ktos mi komentarz skasowal... to nagminne?
    napisalem ze ok, to ja kasuje konto tylko nie szczegolnie wiem jak to zrobic .Zagladam ciekawy, a nuż ktos mi podpowie a tu, jak mawia moj mlody kolega, ZONK. komentarza mojego niet.. zapytam wiec jeszcze raz nagminne to ? A dwa da sie skasowac konto na wykopie?

  • Altar (www)

    [pokaż komentarz] 0 + - 19-02-2008

    Sorry, dubel.

  • AvantaR (www)

    [pokaż komentarz] -1 + - 19-02-2008

    Pieknie :)

  • reebot

    [pokaż komentarz] -1 + - 19-02-2008

    świetnie

  • dno

  • Slogun

    [pokaż komentarz] 0 + - 20-02-2008

    Łubudubu niech nam żyje prezes naszego klubu... acha i przyłączam się do pytania shuwarka ;-)

  • bodzio

    [pokaż komentarz] +3 + - 23-02-2008

    Nie podoba mi się kilka zmian:
    1. Brak przejrzystych zasad przyznawania i odejmowania punktów. Nie wiadomo kto i według jakiego wyznacznika będzie oceniać, czy linki użytkownika są dobre czy nie. Rodzi się podejrzenie, że dojdzie do nadużyć, zaczną się tworzyć nieformalne grupy wsparcia użytkowników, którzy będą wzajemnie się popierać i zakopywać wspólnie użytkowników przeciwnej opcji. Generalnie - popsuje się atmosfera na Wykopie i będzie "rzeź".
    2. Przejrzałem listę rankingu i widzę, że niektórzy, którzy wykopali mniej linków są wyżej w rankingu, chociaż ich linki nie prowadzą do jakichś super stronek, a mniej niż ja mają punktów osoby które dodały całkiem fajne linki. To pokazuje, że o wysokości na liście decyduje gust i światopogląd jakiejś osoby a nie wartościowość linków.
    3. Nie podoba mi się opcja "Nie nadaje się" - zbyt enigmatyczna i mało precyzyjna. Będzie to wykorzystywane do działań odwetowych, zemst, itd. Jeśli już, powinna być opcja "Było" z koniecznością podania linku do wykopanego wczesniej linku (aby nie było nadużyć), "Nielegalna treść", "Kryptoreklama", "Porno".

    Propozycje:
    1. O wysokości w rankingu powinna decydować:
    a) średnia ocena wykopanych linków - średnia punktów (w ten sposób osoby które mają niewiele linków ale wartościowych będą równie wysoko co osoby często dodające linki wysoko wartościowe).
    b) punkty ujemne dla osób, które zakopują linki bezsensownie ("bo mi się nie podoba", "bo to bzdury", etc.) wpływające na średnią wykopanych linków.
    c) nikt nie powinien być ujemnie punktowany tylko dlatego, że zdarzy mu się nieciekawy link (każdemu może się trafić).

    2. Zakopywanie:
    a) powinno dotyczyć tylko linków, które prowadzą do nielegalnych stron, o treściach zawierających reklamy, etc.
    b) zakopywanie nie powinno dotyczyć stron zawierających legalne treści i nie związane z reklamami.

    3. Powinno się dać użytkownikowi prawo do kasowania swoich linków, aby wywalić linki z których się rozmyślił. To by odśmieciło Wykop. Ewentualnie przydałaby się opcja automatycznego usuwania linków, z zerowym lub nikłym zainteresowaniem, które w ciągu 7 dni nie odniosą sukcesu.

  • litew

    [pokaż komentarz] 0 + - 25-02-2008

    O.K czegoś tu nie kumam. Dodałem mój wpis z opinią i teraz go nie widzę. Jestem zielony dosłownie i w przenośni jak chodzi o wykop, ale jest to dla mnie dość nie zrozumiałe. Cenzura?? Permanentna inwigilacja?? A tym bardziej, że komentarz był na TAK. No może z lekkimi wahaniami.

Dodaj komentarz

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.



copyright © 2010 Wykop