@kris55: na pewno duży szacunek dla gościa za postawienie sprawy na ostrzu noża. Myślę, że widmo ewentualnych procesów przestraszyłoby niejednego dziennikarza.
@kris55: @Tesofni: Dobrze jakby Mazda dostała jakąś nauczkę. Powiem, że mnie zagotowało jak wrzucił fragment gdzie ten gościu niby od Mazdy kpił z tego miernika, a jest to firma z mojego, NASZEGO kraju. Okazuje się, że ów producent zrobił dobrą robotę. Chciałem napisać coś od siebie na profilu Mazdy pod tym filmem ale oczywiście komentarze wyłączone. Jedyne co mogłem zrobić to dać łapkę w dół. Skandal jednym słowem.
Jacek Balkan. Szanuje typa, bezstronny, niesprzedajny. Taki Kuba Klawiter motoryzacji. Polscy dziennikarze motoryzacyjni to miękkie rurki. Nie powiedzą nic złego, bo później nie ma samochodów z parku prasowego.
@wycz: To niech sobie pożyczają od prywatnych osób/firm/salonów. A jak nie potrafią być uczciwymi i rzetelnymi dziennikarzami to pora szukać innego zawodu. Przez takie ciapy psuję się dziennikarstwo. Zarówno te technologiczne jak i motoryzacyjne. Psuje się także rynek.
Te badania pokazują, że Mazda jest ocynkowana- tyle że metodą natryskową, pozostawiając warstwę cynku niejednorodną i grudowatą, prawdopodobnie niższej jakości niż ocynk zanurzeniowy. Czyli będzie rdzewieć, ale nie tak szybko jak starsze modele. Zamykam temat ( ͡°͜ʖ͡°)
Dobrze by było gdyby jakiś urząd się tym zajął. W końcu mowa tu o sporych pieniądzach i wprowadzaniu konsumentów w błąd
@danil1798: VW też wprowadziło konsumentów w błąd, sprawą zajął się sprytny polaczek, zebrał składki i #!$%@? ugrał. Zadałem pytanie temu od pozwu czy w jakimkolwiek kraju w UE ci co kupili VW z oszukaną specyfikacją dostali zwrot pieniędzy ale niestety nie otrzymałem odpowiedzi ( ͡°ʖ̯͡°
@Morf: W Polsce też by się dało, tylko nie tak jak oni to zrobili. Każdy VW posiadał wady, które przed kupującym zostały podstępnie utajone, a które wpływały na wartość i użytkowanie pojazdu. Tylko to trzeba robić jak polisolokaty, czy kredyty we frankach - każdy oddzielnie albo razem, ale tylko tych, którzy mieli IDENTYCZNE umowy. Poza tym nie VW, a dealera.
Mam mazdę, wykopuję i wcale nie wmawiam nikomu, że nie rdzewieje. Tzn moja nie rdzewieje... ale jest nowa i zabezpieczona. Warto ludzi uświadamiać i super że jest Jacek Baklan.
@wowo_wawa @SiemkaKolego nie zapomnijcie Panowie o przestrzeniach w drzwiach. Tam jest najgorzej - woda wpływa wzdłuż linii szyby z ramką i lubi się zatrzymać w środku, bo dziury techniczne u spodu drzwi lubią się zatkać.
Volkswagen Golf 2, auto z lat 80-tych, właściwie nie rdzewieje do dziś (nie licząc tych niefachowo naprawianych i wielokrotnie malowanych czyli zapewne większości jakie zostały na drogach jeszcze). Zupełnie inaczej wygląda już Golf 3, auto o prawie 10 lat młodsze konstrukcyjnie. Te auta, nawet nienaprawiane, już wyraźnie rdzewieją w wielu miejscach, a szczególnie na progach, dole błotnika przedniego (bardzo) i na tylnej klapie. Ktoś by pomyślał, że powinni ulepszać samochody, a okazuje
@towkoncuty: Rdzewieje rdzewieje nie ma możliwości żeby auto używane nie rdzewiało po 30 latach.. O ile karoseria może wyglądać jako tako o tyle elementy konstrukcyjne podwozie, to czego nie widzisz to robi się próchno..
Mam dwójkę już 11 lat więc trochę mogę o tym powiedzieć. obecnie stoi sobie w garażu jako auto zapasowe, bo oc jest tanie, a jednak sentyment i super się to auto prowadzi. Z zewnątrz wygląda dobrze. Kiedyś
Najlepsze jest to, że mazda aspiruje do miana aut premium, windując w kosmos ceny najnowszej mazdy3. Pogięło ich całkowicie. Mazda niemal w cenie mercedesa klasy A...90 koła za auto z manualną klimą....
@Banita77: Oni od jakiegoś czasu mają taki plan. Kiedyś w ogóle chcieli pójść śladami Nissana, Toyoty i zrobić swoją markę premium. Teraz powracają do tematu, ale już ze zrobieniem premium z Mazdy.
Komentarze (216)
najlepsze
Polscy dziennikarze motoryzacyjni to miękkie rurki. Nie powiedzą nic złego, bo później nie ma samochodów z parku prasowego.
Przez takie ciapy psuję się dziennikarstwo. Zarówno te technologiczne jak i motoryzacyjne. Psuje się także rynek.
@siwers3: nie nazwałbym ich dziennikarzami (i to na czele z wiodącymi nazwiskami na rynku).
Dziennikarz to ktoś bezstronny, kto opisuje fakty. Jak komuś dealer sponsoruje furę (bo "wypożycza" do testów na pół roku), to ciężko o rzetelność.
Czyli będzie rdzewieć, ale nie tak szybko jak starsze modele.
Zamykam temat ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jakbyś wlał cynk do herbaty to "kubek został ocynkowany"? czy raczej, w kubku znajduje się cynk? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Brawa dla redaktora za dobór słów!
Na forum Mazdy już wiedzą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@danil1798: VW też wprowadziło konsumentów w błąd, sprawą zajął się sprytny polaczek, zebrał składki i #!$%@? ugrał. Zadałem pytanie temu od pozwu czy w jakimkolwiek kraju w UE ci co kupili VW z oszukaną specyfikacją dostali zwrot pieniędzy ale niestety nie otrzymałem odpowiedzi ( ͡° ʖ̯ ͡°
Zupełnie inaczej wygląda już Golf 3, auto o prawie 10 lat młodsze konstrukcyjnie. Te auta, nawet nienaprawiane, już wyraźnie rdzewieją w wielu miejscach, a szczególnie na progach, dole błotnika przedniego (bardzo) i na tylnej klapie.
Ktoś by pomyślał, że powinni ulepszać samochody, a okazuje
Mam dwójkę już 11 lat więc trochę mogę o tym powiedzieć. obecnie stoi sobie w garażu jako auto zapasowe, bo oc jest tanie, a jednak sentyment i super się to auto prowadzi. Z zewnątrz wygląda dobrze.
Kiedyś
@r5678: Powiedz to Audi 80 ;)
Podwozie po 30 latach nadal zdrowiutkie, wzorowo zabezpieczone - jedynie co koroduje to elementy zawieszenia.