@DzonySiara: Powód jest jednen. Jak komuś się bardzo nie spieszy to nie chce sobie szargać nerwów właśnie przez takich blokujących szeryfów. Powinien być jeszcze obowiązek, ze jak jest zwężenie i miejsce na lewym pasie masz obowiązek nim jechać do końca.
Nigdy nie zrozumiem co oni mają w głowach, przecież odkąd można anonimowo podsyłać takie filmiki Policja tylko zaciera rączki żeby pisać mandaty za blokowanie pasa. Może te mandaty są zbyt niskie i kierowcy kpią z tego przepisu.
@Gabaryt: Większoś nie ma o tym pojęcia, bo nie siedza na wypoku. Kierowcy TIRów raczej znają temat, ale się z nim nie zgadzają, bo uważają, że oni na tym tracą. Bo wg nich zanim oni ruszą, to im się kilku #!$%@? i źle na tym zamku wychodza. Problem w tym, ze gdyby mieli choć te 90 IQ (już o 100 zapomnijmy), to powinni dojśc do wniosku, ŻE TITY TEŻ MOGA SIĘ
To jest masakra, musi być jednak ten obowiązek jazdy na suwak bo inaczej nie da rady z tymi głupkami. Swoją drogą po cholerę te znaki o zwężeniu są tak wcześnie. Po drugie gdzie takie coś zgłaszać, 112 to chyba przesada? Trzeba by mieć nr na komisariat. A tak w ogóle te zwężenia powinny być robione inaczej. Lewy i prawy pas powinny się zwężać symetrycznie do środka, nie byłoby sugestii, że to lewy
@krad: Po co? Dzięki temu, że większość stoi na jednym pasie, wybrani mogą przejechać szybciej. Dobrze jest, ja zawsze jadę pasem, który się kończy. Prawie zawsze jest najszybszy.
Komentarze (71)
najlepsze
@Dyrektore: Bo nikt ich nie nauczył kultury drogowej jazdy na zwężeniach.
Komentarz usunięty przez moderatora
Większoś nie ma o tym pojęcia, bo nie siedza na wypoku. Kierowcy TIRów raczej znają temat, ale się z nim nie zgadzają, bo uważają, że oni na tym tracą. Bo wg nich zanim oni ruszą, to im się kilku #!$%@? i źle na tym zamku wychodza. Problem w tym, ze gdyby mieli choć te 90 IQ (już o 100 zapomnijmy), to powinni dojśc do wniosku,
ŻE TITY TEŻ MOGA SIĘ
@krad:
Co to da skoro dziś mamy zakaz blokowania pasa, a jak widać nic ten zakaz nie daje.
Komentarz usunięty przez moderatora