Cześć,
wiem, że różne mądre głowy są na tym portalu, w tym użytkownicy o różnych doświadczeniach w różnych kwestiach, może ktoś mi podpowie co zrobić w takiej sprawie.
Mam problem z salonem X-KOM w Opolu oraz zwrotem piszczącej karty graficznej:
zostały zakupione części do komputera oraz monitor, części do samodzielnego montażu w całość, rachunek na 6000 PLN. Po zmontowaniu, zainstalowaniu oprogramowania (zakupiony osobno Windows 10 + office), użyciu kodu na grę otrzymanego wraz z zdrapką; i po uruchomieniu tejże gry okazało się, że po przejściu w tryb 3d karta piszczy jak oszalała. Zainstalowaliśmy 3d mark11 po włączeniu to samo - karta piszczy, więc idziemy do salonu, chcemy wymiany karty 1:1 na nową pod warunkiem, że nie ma żadnych informacji, iż nie jest to przypadek odosobniony. Pracownik stwierdza, że musi to zweryfikować, i oddzwoni do nas później bo nie ma chwilowo odpowiedzi z serwisu na to zapytanie. Istniało ryzyko, że kolejna karta również będzie piszczeć gdyż w komentarzu pod produktem, ktoś ten problem też zgłaszał. Dostajemy telefon, że na nową kartę trzeba czekać tydzień. Więc postanowiliśmy zwrócić kartę. Następnego dnia przy zwrocie dowiadujemy się, że ups, ale kod na grę, który został użyty, będzie nas kosztował 250 zł. Więc wychodzę z propozycją cofnijcie klucz i anulujcie aktywację / transakcję. Dostajemy odpowiedź NIE DA SIĘ. Ok, to wymieńmy na coś innego. NIE MA ALTERNATYWY W TEJ CENIE, TRZEBA DOPŁACIĆ. Biorąc coś tańszego okazuje się, że będzie kolejny problem - mianowicie taki, że voucher w naszej karcie jest na 3 gry, a w innej na 2 gry. I znów się nie da. Próba rozmowy z infolinią kończy się informacją, że w ogóle nie należy się zwrot, bo zakup nie był przez internet dokonany ?!!??!?! O CO CHODZI?? Zamówiliśmy przez internet, zapłaciliśmy przelewem z góry! Punkt odbioru to salon. Niby serwis techniczny z infolinii miał wysłać zapytanie do produkt menedżera w tej sprawie, jednak ostatecznie każą nam oddać produkt na naprawę gwarancyjną, dostałem już nawet RMA do wysyłki karty, tylko, że musimy czekać na naprawę nie wiadomo ile.
Brakuje mi nerwów, żeby tłumaczyć im, że dopłata jakakolwiek do czegokolwiek przekracza nasz budżet i jest niemożliwa. Naprawa to bzdura, uziemienie nowego sprzętu na nawet m-c, podczas gdy karta była wadliwa w momencie sprzedaży. Z nikim decyzyjnym nie da się porozmawiać. A żeby anulować transakcję oczekują wpłaty 250 zł za ten voucher, na fakturze jest za 0,01 zł. Nikt nawet nie pomyślał w momencie jego aktywacji, że kartę będzie potrzeba zwrócić....
Pomóżcie proszę! Termin 14 dniowy zwrotu mija jutro : (((
Komentarze (26)
najlepsze
https://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumenta/konsument-w-sieci/695211,Odstapienie-od-umowy-a-osobisty-odbior-towaru.html
https://prawowebiznesie.pl/wszystko-co-musisz-wiedziec-o-odstapieniu-od-umowy-przez-konsumenta/
@KENZO_84 daj screen faktury na ten cały bajzel.
Kupiłeś ten kod jako oddzielną pozycję na fakturze to jest twój. Oddaj im tylko kartę;] Najpierw coś sprzedają za grosz a potem robią wałki.
nieszczęsnego salonu, i powiem tyle ABSURD GONI ABSURD.
Chcieliśmy oddać cały zestaw - tj. wszystko co zostało zakupione w ost. 2 tygodniach, ale to
dopiero musielibyśmy dopłacić kilkaset zł za kody na 4 gry, które to
tak naprawdę nikogo nie interesują... Zależy nam na sprzęcie.
Jednym słowem, X-KOM postawił pod ścianą klienta i zmusił, aby nie
dokonywał zwrotu. Człowiek zgodził się na wymianę.
>tej sprawie. Ręce opadają... W obecnej sytuacji NIE USUNIEMY.
@x-kom: poważnie ? szczyt bezczelności z waszej (celowo z małej litery!) strony !
@Singularity00: zawsze piszą osoby poszkodowane, a tysiące zadowolonych siedzą cicho. O każdym sklepie w internecie poczytasz złe opinie.