W sumie to rok 1940 wcale nie był aż tak dawno temu. To nadal w zasięgu jednego życia. Żyją jeszcze ludzie którzy urodzili się w tamtych czasach ( np w latach 30) i je dobrze pamiętają, a dzisiaj sprawnie posługują się współczesnymi komputerami czy smartfonami. Myślę, że granicą możliwości w miarę trafnego przewidywania przyszłych udogodnień jest okres > 90 lat, bo to już przybliżona granica zasięgu życia człowieka.
@Squatlifter: jasne, masz rację. W tych reklamach fascynujące jest, obok samych pomysłów na to, jak będzie wyglądać przyszłość, to, że są to właśnie reklamy. Myślę, że inspiracją była rok wcześniejsza tzw. "Futurama", czyli wielka makieta pokazana na wystawie światowej w Nowym Jorku, przedstawiająca jak będzie wyglądać świat (konkretnie zaś Ameryka) ok. 1960 r. sponsorowana przez General Motors (i będąca jego reklamą).
Komentarze (2)
najlepsze