Jak PLAY ogranicza mi prędkość LTE mimo pakietu danych
TLDR: play limituje mój abonamentowy pakiet 30 GB do 1 Mbps (0,3 Mbps wysyłania) przez błąd techniczny z którym od 17 dni nie umieją sobie poradzić.
Oastry z- #
- #
- #
- #
- #
- 197
TLDR: play limituje mój abonamentowy pakiet 30 GB do 1 Mbps (0,3 Mbps wysyłania) przez błąd techniczny z którym od 17 dni nie umieją sobie poradzić.
Oastry zTLDR: play limituje mój abonamentowy pakiet 30 GB do 1 Mbps (0,3 Mbps wysyłania) przez błąd techniczny z którym od 17 dni nie umieją sobie poradzić.
Pisze ponieważ straciłem już cierpliwość do obsługi klienta i pomocy technicznej w PLAY, proszę o wykop żeby wymusić jakiekolwiek działanie na playu.
Jestem nieszczęśliwym posiadaczem takiego pakietu
W ramach którego zostało mi 22,88 GB danych „pełnej prędkości”
Mimo tego od 20 czerwca, czyli od daty odnowienia okresu mam założony lejek, limitujący moją prędkość do 1 Mbps (0,3 Mbps wysyłania).
Po wielokrotnym kontakcie z PLAY, 2 konsultantów „naprawiło” problem, odnawiając logowanie do sieci, zwalając winę na nadajniki - a 3 techniczny już „definitywnie rozwiązał problem” zamykając zgłoszenie. Co oczywiście nie przyniosło żadnych efektów. Internet schodzi też z pakietu danych, mimo iż w moim abonamencie i w tej prędkości są one „bez limitu GB”
Ostatnie zgłoszenie do PLAY pozostało przez 7 dni bez żadnej odpowiedzi, ani naprawy. I łącznie od 17 dni jestem praktycznie bez internetu (bo w tej prędkości dużo zrobić się nie da) mimo płacenia za najwyższy dostępny pakiet abonamentowy bez telefonu w PLAY.
Wielokrotny kontakt w social mediach z PLAY, odnośnie braku odpowiedzi na zgłoszenie kończy się w ten sposób:
Odradzam każdemu abonament w PLAY, ledwo działający internet LTE (kłamliwie reklamowany do niedawna jako 5G Ready) oraz brak pomocy ze strony konsultantów/pomocy technicznej przez ponad pół miesiąca. Liczę że ten wykop może ich trochę zmobilizuje do jakiegokolwiek działania, poza spychologią.
Komentarze (197)
najlepsze
Stwierdzili, że jak się nie podoba to mogę korzystać z roamingu.
Odpowiedzi są zwlekane do ostatka... postanowiłem zgłaszać każde anomalie. Mi cierpliwość się już skończyła. Przedtem współpracowałem, mierzylem transfery, i nikt nie zapytał, jak to wygląda A sami tego chcieli....
Koniec ze współpracą, mam czas więc jeśli trzeba to i
Place abonament firmowy. Robię strony i grafikę i korzystanie z netu to dla mnie równa się konkretny pieniądz. Mam terminy, i myślę, że dość łatwo mogę udowodnić, że przez odpadły internet nie wyrabiam z terminami i przesyłanie grafiki zamówionej przez klienta. Co oczywi a Cię równa się karze umownej. Więc starta łatwa do udowodnienia.
Dalej już sam wiesz jak.
@hehenuanek: specjalistów hehe, przecież tam pracują studenci którzy chcą dorobić, po tygodniowym kursie, a wszystkiego dowiadują się w czasie pracy
@szybkaszyba: Standardzik w @play_polska , "pan wymieni kartę, bo to wina karty albo w ogóle telefonu". Nie docierało, że TAKI SAM problem miałem na sześciu kartach w trzech różnych telefonach. Do geniusza co mnie obsługiwał nie docierało, że to jest niemożliwe by w dokładnie ten
Tak jak pisałem nowy starter działa jak należy, nawet wymuszanie konkretnych pasm LTE działa, o czym na starym nr mogłem zapomnieć. Fakt taki, że
Miałem kiedyś neta w Play-u, jak wziąłem na okres testowy to śmigał aż miło.
Jakiś miesiąc po podpisaniu umowy(24miesiące) nagle zwolnił i tak było do ok 22-23 miesiąca umowy. Po tym czasie jakimś cudem przyspieszył i tydzień później dostałem pierwszy telefon o przedłużenie umowy . Wziąłem (na szczęście) umowę bez terminową, bo około miesiąca od podpisania kolejnej znów internet zwolnił
To było ładnych parę lat temu, ale...