Porzucone hulajnogi elektryczne: Problem, który narasta
Operatorzy wjeżdżają z hulajnogami do kolejnych miast. Co niekoniecznie cieszy lokalnych włodarzy. Pojazdy blokują chodniki, a to oznacza problemy.
DziennikGazetaPrawna z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 27
Operatorzy wjeżdżają z hulajnogami do kolejnych miast. Co niekoniecznie cieszy lokalnych włodarzy. Pojazdy blokują chodniki, a to oznacza problemy.
DziennikGazetaPrawna z
Komentarze (27)
najlepsze
Tak, budowac niewiadomo jakie stacje na oddawanie hulajnóg i zepsuć ich największy plus.
Po prostu zrobić tak jak Lime - masz zrobić zdjęcie hulajnogi, gdzie ją zostawiasz. Jeśli nie zrobisz a hulajnogą będzie sprzątnięta przez miasto, to firma płaci i obciąża ciebie.
Powinna być też możliwość zgłaszania hulajnóg, i firma powinna przyjeżdżać i zabierać. Jeśli nie zabierze w ciągu 3-4 dni to hulajnogę przejmuje miasto i wystawia na aukcji.
Takie rozwiązanie działa całkiem nieźle przy wypożyczaniu samochodów, rowerów oraz książek.
wolnej przestrzeni.
Dopóki nie wejdzie nowa ustawa regulująca tę kwestię to jest to dość dyskusyjna sprawa. Prawa precedensowego u nas nie ma, więc jeden wyrok lubelskiego sądu nic tu nie zmienia. A jak ustawa wejdzie w takiej formie jak obecny projekt to już zdecydowanie nie będą motorowerami.
No i jak mielibyśmy je uznać za motorowery to są dużo poważniejsze problemy niż krzywe parkowanie, jak chociażby to że
Nie sąd stanowi prawo a sejm i to ustawa się liczy - w tym przypadku Ustawa prawo o ruchu drogowym (zwana potocznie kodeksem drogowym).
Sąd jest tylko po to aby to prawo egzekwować.