Cześć. Witam wszystkich.
Jestem zmuszony do napisania owego tematu, a zarazem chętnie go poruszę, ale przejdźmy do rzeczy.
Jakoś w niedziele rozpoczynając nasz piękny grudzień postanowiłem poszukać sobie ciekawej gry, znalazłem grę która wpadła mi w oko a zarazem mojej siostrze, jaka gra? Planet Zoo. Z racji że siorka chciała bardzo pograć szukałem serwisu które za kilka złociszy ogarnie klucz na steam i wyśle automatycznie po paru sekundach. Znalazłem serwis dobreklucze.pl ( #dobreklucze ), patrzę na ich ofertę i bije łeb na szyje inne g2a czy pozostałe serwisy, gierka chodzi normalnie na steam za 160, g2a ma za 150, a oni mieli za 86 na black friday. Mówię okej, zamawiam, z boku wielki baner iż automatyczna wysyłka, a w internetach są informacje że serwis istnieje od 2012-2013 roku. Przelewam złocisze, płacę ich szybką metodą którą tymbardziej mnei zapewniają że otrzymam klucz od razu. Czekam - nic. Zero wiadomości na email, informacji. Po 2h około piszę wiadomość o braku klucza poprzez helpdesk gdyż to niedziela to nie pracują - mówię zdarza się. Czytam regulamin i w regulaminie pisze że w wypadku błędu do 12h powinienem dostać - okej. Mija 11h otrzymuje maila z fakturą i rzekomy klucz do pobrania, otwieram owy link do pobrania a tam co? "BŁĄD zobacz na stronie". Przechodzę na stronę ich, a tam co? Brak kluczy do wyświetlenia. Mówię - aha okej, poczekam do jutra.
Kolejny dzień coś po 11 dostaje odpowiedz z helpdesku pana Mariusza (bez pozdrowień), gościu mi piszę że to wina moja i że to ciasteczka przeglądarki, tłumaczę mu że nawet na telefonie i wszędzie indziej próbowałem otworzyć owy plik i zero rezultatów, a on swoje że to moja wina i wysyła mi ten sam link który nie działa. Mówię uj.
Dzwonię na infolinię, infolinia czynna od 10-18. Dzwonię 25 razy zero odpowiedzi, zero odbioru ciągle że nasi konsultanci są zajęci. Pan odpisuje w tym samym czasie znowu twierdząc że to moja wina, poruszony sprawą zadaje mu pytanie, że złamał regulamin strony i że czekam ponad czas już a klucza jak nei było tak nie ma i czy może mi go dać, dostałem odpowiedź że inna strona zajmuje się dawaniem kluczy oni tylko są pośrednikiem. Daje mi inny link, okej - jest klucz. Wracam z pracy, włączam steama, a tam co? Klucz dostałem nei wiem napisany chyba przez tego pana gdyż steam nawet nie akceptuje formatu klucza czyli 4x5, akceptuje tylko 5x4 i inne. A pod kluczem piszę wyraźnie steam. Piszę do helpdesku ponownie - brak odpowiedzi. Dzwonię 30 razy - brak odpowiedzi. Czekam następny dzień - brak odpowiedzi. Czekam do dziś, nie raczono otworzyć nawet mój temat, nawet z reklamacją, odpisać na email ani odebrać telefonu infolinii.
Mamy 4. Klucza jak nie było tak nie ma i odpowiedzi również.
Odradzam wszystkim serdecznie serwis dobreklucze.pl , a te 80 zł możecie sobie wziąć i się nimi podetrzeć. Bez pozdrowień.
Komentarze (12)
najlepsze