@UberKatze: Mam wrażenie, że Valve chce po prostu rozruszać rynek VR na poważnie. Bo w sumie VR nigdy nie wystarował 'na serio' w gamingu. Jak Valve nakręci sprzedaż swoich zestawów swoimi grami, to grono potencjalnych odbiorców może spowodować wejście większego grona developerów z poważniejszymi budżetami.
Wygląda naprawdę fajnie ale produkt nie dla mnie. Nie lubię grać na VR, męczy mnie to szybko i zaczynają boleć oczy. Fajnie, że się technologia rozwija ale chciałbym też żeby wydali HL:Alyx jako normalny shooter dla tych, którzy nie mogą lub nie chcą grać w VR
@seo000: HL3 pewnie nie ale HL2: Episode Three już tak. Czytając wywiady z ludźmi, którzy odeszli z Valve wyszło, że technologia nie pozwalała im wtedy w pełni odzwierciedlić wizji artystycznej i zrealizować założonych pomysłów, więc odpuścili
@seo000: Nad Episode 3 pracowano. Jest sporo grafik koncepcyjnych w sieci. Nad HL3 być może też prace ruszyły. O tym, że potencjalny HL3 będzie VR mówiło się od lat. W niedawnym wywiadzie z pracownikami Valve (czy raczej AMA) przyznano, że pracownicy woleli skupić się na Alyx, bo bali się, że nie uciągną presji przy HL3. Każdy nowy HL ma być przełomem, kamieniem milowym w świecie gier. Alyx zapewne miał/ma być eksperymentem.
Super to wygląda (⌐͡■͜ʖ͡■). Zajebiście, że wreszcie jakaś duża firma z hajsem daje AAA na VR ( ͡€ ͜ʖ͡€). Rynek się teraz rozrusza, do tej pory nic "oficjalnego" na VR nie wyszło. Jest masa fajnych gierek ale to tylko demka jakiś studyjek bez pieniędzy ( ͡°ʖ̯͡°) Kamień milowy w VR bym powiedział xD Za
@gilotyniarz: pamiętam na początku lat dziewięćdziesiątych pierwsze gogle do VR za kosmiczny hajs i hype że ta technologia zdominuje rynek gier. Sam grałem w Duke Nukem i Quake'a. Po czym umarło na ponad 20 lat. Kiepsko się to przyjmuje ze względu na ułomności ludzkiego błędnika.
Mnie w tych grach martwi swego rodzaju "choroba lokomocyjna", na którą cierpią niektórzy od tej zabawy. Ja generalnie mam dość słabą głowę i żołądek, jeśli chodzi o takie rzeczy. Byłoby nieciekawie wydać kupę kasy na sprzęt do VR i nic móc grać dłużej niż 20 minut.
@lewoprawo: Dokładnie dlatego masz kilka sposobów poruszania się. Dla takich jak ty jest teleportacja, bo choroba lokomocyjna bierze się głównie z płynnego przemieszczania się. Jeśli stoisz w miejscu, to nawet ruszając intensywnie głową nie powinieneś mieć problemów. Dobra wiadomość jest też taka, że z czasem i przy odpowiednio stopniowym przyzwyczajeniu mózgu, efekt mocno słabnie.
Komentarze (175)
najlepsze
@seo000: HL3 pewnie nie ale HL2: Episode Three już tak. Czytając wywiady z ludźmi, którzy odeszli z Valve wyszło, że technologia nie pozwalała im wtedy w pełni odzwierciedlić wizji artystycznej i zrealizować założonych pomysłów, więc odpuścili
Byłoby nieciekawie wydać kupę kasy na sprzęt do VR i nic móc grać dłużej niż 20 minut.