Miękka hybryda, czyli ile musisz dopłacić, żeby... NIC nie oszczędzić
Układy mild hybrid coraz częściej pojawiają się w nowych samochodach i coraz częściej oferowane są standardowo. Więc nawet jeśli ich faktyczny wpływ na zużycie paliwa jest znikomy, to nic nie szkodzi, ponieważ i tak dostajemy je w cenie, prawda? Otóż wręcz przeciwnie.
motocaina z- #
- #
- #
- #
- #
- 258
- Odpowiedz
Komentarze (258)
najlepsze
@gierekm: Ale wiesz że bez dodatku w postaci hybrydy nie kupił byś tego V6/V8 tylko jakieś quatro turbo gówno 900ccm?.
Jeszcze chwila, tylko ci od DPFów się podszkolą i zacznie się wycinanie hybryd jeśli ich naprawa nie będzie opłacalna.
@vargemp: Jak to turbina nie wstała? Ruszać poniżej 3k rpm to grzech!
https://www.motorauthority.com/news/1127892_deep-dive-here-s-how-audi-s-electric-turbocharger-works
@Odwrocuawiacz: Przecież piszą w tym artykule, że 0,4-0,7l, więc przy dzieisjszych oszczędnych silnikach to będzie z 10%, a nie "marginalne". Dla Januszy, co "wolo mieć kontrole", zawsze będą takie marki jak Dacia, które mają w ofercie wersje z archaicznymi silnikami sprzed 15 lat i manualem ¯\_(ツ)_/¯
Komentarz usunięty przez moderatora
Ekonomia jednak jest na plus. Moje auto po mieście pali średnio 20l/100km, w trasie da się zejść do połowy tego, a średnio wychodzi tak 12l/100km. Hybrydowa wersja po mieście ma
@budus2: W dzisiejszych czasach nawet mało które sportowe auta tyle palą przy normalnym użytkowaniu :P
W volvo już nie ma wyboru i trzeba wziąć miękka hybrydę. Odbieram autko w grudniu i sam jestem ciekaw jak to będzie działać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://www.wykop.pl/link/4834259/suzuki-wspomagane-pradem-jak-dziala-miekka-hybryda/
wcześniej co piąty Swift wyjeżdżał z salonu w wersji SHVS. Wymagało to od klienta wydania dodatkowych 7 tysięcy złotych. Oferta w przypadku Renault Scenic wynosiła 4500 złotych. Według japońskiego producenta, zużycie paliwa było mniejsze względem klasycznej odmiany spalinowej o 0,2-0,3 litra na sto kilometrów. Nie trzeba tęgiego umysłu,