Witam!
Postanowiłem się z Wami podzielić dziś pewną rzeczą. W dniu wczorajszym spotkałem się z czymś, o czym myślałem, że już się nie zdarza. Z bardzo pozytywnym podejściem do klienta. Mowa tu o firmie Cobi z Mielca.
Krótkie wprowadzenie w sytuacje. Mam synka który uwielbia klocki. Bardzo lubi właśnie Cobi, szczególnie pojazdy, a już najbardziej Jeepy. Ma swój ulubiony Jeep wojskowy, którym się bawi na okrągło. Ojcowie, już wiecie czym to pachnie prawda? Zabawka używana często zużywa się wprost proporcjonalnie do częstotliwości zabawy. Elementem newralgicznym są tu osie kół, dokładniej klocek 4x2 z wypustami bocznymi na dopięcie kół. Nie ma znaczenia czy to Cobi, czy Lego, czy Dromader. Przy dziecku które jeszcze nie ma na tyle wyczucia i przy jeździe autkiem naciska na nie mocno od góry nie ma szans na to, żeby wreszcie nie pękło. Tak też się stało... i jak się można domyślić w domu rozpętał się dramat, płacz i lament. Jako ojciec postanowiłem stanąć na wysokości zadania i znaleźć zamiennik. Przeszukałem Aliexpress i Allegro. Owszem są, ale jak się okazało mają grubsze bolce i koła na nie nie weszły. Kaplica. I jak tu to powiedzieć pięciolatkowi? Wreszcie w ostatnim akcie desperacji postanowiłem napisać do producenta, do Cobi. Nie miałem wielkich nadziei, że coś wskóram. Oczywiście napisałem że chciałbym kupić tą część, najlepiej jakieś 5-6 sztuk żeby mieć na zapas. Zdziwiłem się bardzo gdy na skrzynkę dostałem informację o tym, że z Cobi została do mnie nadana przesyłka. Pomyślałem: Okej, to się udało. W kopercie będzie faktura i klocki. Jakie było moje zdziwienie gdy otworzyłem koperte a tam:
Nie, 5-6 elementów o które prosiłem, ale 8 i jeszcze "ludzik" gratis. Synek cieszył się bardziej niż pewnie z prezentu Mikołajkowego się ucieszy. Dodatkowo otrzymałem to gratis. Postanowiłem tego tak nie zostawić i zrobić im w ramach wdzięczności darmową reklamę. Rzadko się spotyka takie podejście do klienta. Doceniam ich postawę. Nie napiszę, że będę często kupował ich klocki, bo i tak to robię. Przynajmniej tym wykopem się odwdzięczę.
Pozdrawiam wszystkich wykopowiczów.
Trzymajcie się.
Komentarze (228)
najlepsze
I to akurat tuż przed świętami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@kubraczek: ... napisała zielonka co ma 2 tygodnie ¯\_(ツ)_/¯
Uszkodzony, zagubiony klocek? Logujesz się na moje LEGO wpisujesz numer zestawu i kod klocka i max 7dni masz koperte w domu.
Za pierwszym razem kiedy opisałem lament synka gdy w zestawie nie było jednego klocka przez co helikoptera złożyć nie mógł
@Bonuss: ... może siódmy raz zgłosiłeś brak silniczka albo sterownika w tym samym zestawie? xDDDD
Jeszcze napisane w #!$%@? stylu zamiast napisać wprost o co chodzi.
Dodawanie jakichś z dupy nic nie wnoszących informacji typu:
" synek lubi klocki, najbardziej cobi, a jeszcze bardziej samochodziki, a najsambardziej jeepy"
#!$%@? ile można walkowac jeden temat.
Ma to zaznajomić klientów z asortymentem firmy?
"Elementem newralgicznym są tu osie kół, dokładniej klocek 4x2 z wypustami bocznymi na dopięcie kół."
To z kolei ma informować o tym, że ich
Nic nie mam do Cobi, ale zróbcie coś bardziej wyszukanego
Powiedzcie copywriterowi, że na wymioty się zbiera od słodkości. I jeszcze dodanie, że to z Mielca, bo
Zielonka i promowanie klocków, przecież to aż tak kluje w oczy, że ciężko nie zauważyć ze to jest chamska reklama. A co do Cobi, zmieńcie ludzi od reklamy bo z takimi specami daleko nie zajdziecie.
Cobi nie dość że klocki zrobi to jeszcze dojdzie do tego kto do nich napisał i ku jemu zdziwieniu