Ten nowy model czyli Actros, jest w produkcji od 1996 (oczywiście w tym czasie wprowadzono nowe wersje) więc mogli go porównać z analogicznym modelem z 1997, a nie z modelem SK który był półkę cenową niżej i zakończył sprzedaż w 1998.
@leenny44: Oczywiście, że tak, ale są to dwie generacje tego samego modelu, ten sam segment i to pokazałoby lepiej różnicę pomiędzy technologią w 1997 i 2017, a nie porównywanie dwóch ciężarówek z innego segmentu.
Cały sekret efektywnego i skutecznego hamowania to podanie maksymalnej siły na zacisk hamulcowy ale na skraju poślizgu opony. Przy hamowaniu jak na filmie tak naprawdę kierowca wywołuje rekcję nad którą panuje komputer. Precyzyjnie regulując siłę hamowania dla każdego koła indywidualnie. Dopracowanie właśnie tej precyzji jak i czasu reakcji układu spowodowało różnicę hamowania. W niedalekiej przyszłości dojdziemy do skraju możliwości krótkiej drogi hamowania. W myśl zasady: mamę oszukasz, tatę oszukasz ale fizyki nie
Taki marketing. Porównanie trochę bez sensu (albo czegoś nie wyłapałem). Przede wszystkim inne naczepy. Po co? Jedna z nich zakryta, co od razu wzbudza podejrzenia. Nie było wzmianki o stanie hamulców w naczepach. Ten starszy ciągnik wyraźnie sobie nie radzi z hamowaniem. Jednak nie wiadomo czy to wina zużytego układu hamulcowego, czy może te hamulce fabrycznie były takie, co też się zdarza. Za dużo niewiadomych, żeby się zachwycać.
Komentarze (119)
najlepsze
W niedalekiej przyszłości dojdziemy do skraju możliwości krótkiej drogi hamowania. W myśl zasady: mamę oszukasz, tatę oszukasz ale fizyki nie