Nie wiem czy wiecie, ale polowa z kupionych przez DB ICE nie dziala, a druga polowa ma powazne wady konstrukcyjne.
Takze, jasne, fajnie by bylo gdyby po Polsce lataly superszybkie pociagi, ale na razie wystarczaloby mi zeby kible nie byly cale zasrane, przedzialy nie byly zdemolowane, zeby konduktor nie zachowywal sie jak swinski ch%% i zeby polskie pociagi jezdzily, bo glownym problemem jest - ze nie jezdza wcale.
@niepoprawny_politycznie: Twoje oslanianie calym cialem niemieckiej dumy i dumy niemieckiej kolei, jest jeszcze bardziej zalosne. Wujek Herman placi Ci w naturze? Dziwi mnie takie podejscie, szczegolnie w przypadku kiedy ktos Ci podaje na talerzu 5 przykladow na to, ze mozna bylo lepiej wydac 6 miliardow Euro.
Ale oczywiscie, lepiej zebysmy tez kupili takie koleje, bedzie fajnie.
Jakos k%%!a francuskie TGV juz od pierwszej generacji, nie maja ani problemow z temperaturami (ICEi
Hamburg Hbf - Nürnberg ICE CENA: 117,00 EUR, ca. 600km, czas 4:23' .... mam do was pytanie bez żadnego podtekstu: bylibyście skłonni zapłacić te 450 zł za przejazd w podobnym czasie na np. trasie Gdansk-Kraków ? EDIT ... gdansk-kraków cena: 130 pln, czas przejazdu ca. 8:30'
Komentarze (31)
najlepsze
Takze, jasne, fajnie by bylo gdyby po Polsce lataly superszybkie pociagi, ale na razie wystarczaloby mi zeby kible nie byly cale zasrane, przedzialy nie byly zdemolowane, zeby konduktor nie zachowywal sie jak swinski ch%% i zeby polskie pociagi jezdzily, bo glownym problemem jest - ze nie jezdza wcale.
Zreszta juz jakis kolejowy
Ale oczywiscie, lepiej zebysmy tez kupili takie koleje, bedzie fajnie.
Jakos k%%!a francuskie TGV juz od pierwszej generacji, nie maja ani problemow z temperaturami (ICEi
http://www.newsweek.com/2010/10/29/why-high-speed-trains-don-t-make-sense.html