Jak RTV EURO AGD oszukuje i okłamuje swoich klientów.
W poście tym opiszę historię mojego zamówienia na kartę graficzną GEFORCE RTX 3060TI w sklepie RTV EURO AGD.
radbor93 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 14
W poście tym opiszę historię mojego zamówienia na kartę graficzną GEFORCE RTX 3060TI w sklepie RTV EURO AGD.
radbor93 zW poście tym opiszę historię mojego zamówienia na kartę graficzną GEFORCE RTX 3060TI w sklepie RTV EURO AGD.
Zamówienie z dnia 11 grudnia 2020 (chociaż oni to nazywają 'rezerwacją' - bo odbiór i płatność w sklepie), z opisem "produkt w magazynie - szybka wysyłka!" zostaje anulowane dnia 29 grudnia (!) bez podania przyczyny (napisano tylko, że "status Rezerwacji nr XXXXXXXX/2020 został zmieniony na „anulowane”).
Produkt jest bardzo chodliwy, wiem co się dzieje na rynku, wiec cierpliwie czekałem na dostawę. Na moją prośbę o podanie przyczyny anulowania 'rezerwacji' produktu, na który czekałem od 11 grudnia, dostaję informację, że jednak mam oczekiwać na skompletowanie zamówienia.
29 grudnia produkt pojawia się na ich stronie internetowej, ponownie dostępny do kupienia (krótko po mojej 'rezerwacji' produktu 11 grudnia został on wykupiony).
8 dni później (07.01.2021), po moim upomnieniu się o zamówienie, dostaję odpowiedź, że jednak zostało ono anulowane ze względu na zamknięcie sklepów, a wybrany produkt nie jest dostępny w ofercie sklepu, a zamówienia są realizowanie chronologicznie
Dowiaduję się po kilku dniach, że inni klienci, którzy zamówili towar 29 grudnia, z odbiorem i płatnością w sklepie, produkt otrzymali.
Dostaję od sklepu wiadomość, że akurat ten sklep był otwarty.
Moje zamówienie zostało ot tak anulowane. Bez wcześniejszego kontaktu, prośby o dłuższe oczekiwanie (na otwarcie sklepów), propozycji wysłania kurierem za pobraniem lub do sklepu w mojej okolicy, który był otwarty (są 3 - na Bielanach Wrocławskich, na ul. Mińskiej i ul. Długiej). Przypomnę tylko, że sklepy zamknięto 28 grudnia, a zamówienie złożyłem 11 grudnia.
Złamali swój własny regulamin:
"Produkty zostaną zarezerwowane, a Zamówienie zrealizowane, pod warunkiem że zarezerwowane lub zamówione Produkty będą dostępne. W przypadku niedostępności danego Produktu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o anulowaniu Rezerwacji lub Zamówienia z powodu braku Produktów lub o konieczności dłuższego oczekiwania na realizację Rezerwacji lub Zamówienia z prośbą o potwierdzenie woli dalszej ich realizacji.";
-nie zostałem niezwłocznie poinformowany o anulowaniu 'rezerwacji', tylko anulowano moją 'rezerwację' po 18 dniach,
-nie zostałem poinformowany o konieczności dłuższego oczekiwania na realizację zamówienia,
-nie poproszono mnie o potwierdzenie woli dalszej realizacji zamówienia.
Okłamują:
- nie mają produktu, który opisany jest jako dostępny w magazynie i zapewniają o szybkiej wysyłce,
- wiadomość od sklepu po 18 dniach, żebym oczekiwał na skompletowanie zamówienia, które później anulują.
13 stycznia bezczelnie napisali, że zgodnie z regulaminem sklepu umowa kupna sprzedaży nie została zawarta. Bo 'rezerwacja' to nie zamówienie, więc nie mogą rozważyć reklamacji. Nie składałem żadnej reklamacji. Chciałem tylko dostać produkt, który zamówiłem.
Opublikowałem 13 stycznia post na swoim wallu na facebooku, gdzie opisałem powyższą sprawę. Konsultant RTV EURO AGD poprosił mnie o kontakt w wiadomości prywatnej.
Dopiero po nagłośnieniu sprawy NAGLE okazało się, że jednak można przywrócić moje zamówienie. Zaproponowano mi też rekompensatę w postaci kodu rabatowego (30zł XD) na następne zakupy przy minimalnej wartości zamówienia 31zł. Fajnie, ale ja chcę moją kartę, więc grzecznie podziękowałem za taką ‘rekompensatę’ i poprosiłem o przywrócenie mojego zamówienia. Niestety towaru nie było na magazynie i miał do mnie dotrzeć po otrzymaniu dostawy od dystrybutora. OK, poczekam, ile będzie trzeba.
8 lutego dowiedziałem się, że karta została wysłana do innego klienta, który zamówił ją 29 grudnia (przypomnę, ja zamówiłem 11 grudnia). Po skontaktowaniu się ze sklepem dostałem informację „Z powodu wznowienia rezerwacji dnia 14.01.2021, od tej daty jest liczona kolejność realizacji zamówień. Prosimy o cierpliwość. Karty systematycznie są sprowadzane.” Rozumiecie to? Wbrew swojemu regulaminowi anulowali moje zamówienie i łaskawie przywrócili mnie na koniec kolejki. OK
17 lutego. Dostałem sms z anulacją zamówienia. Tak o. Po interwencji, zamówienie zostało przywrócone. Uff
5 marca. Karta pojawiała się do kupienia w sklepie w cenie… 5599zł czyli o 3440zł drożej XDDDDDDDDD
Na pytanie, kiedy mogę oczekiwać dostawy karty, skoro jest już dostępna w sklepie, zapytali się mnie, czy złożyłem zamówienie na produkt (wtf?).
Proszą mnie o cierpliwość, bo weryfikują sprawę z odpowiedzialnym działem. Czekałem dalej, kilka razy zapytałem się na jakim są etapie. Oczywiście bez odpowiedzi.
Aż do 10 marca 2021r. Otóż karta pojawiła się na stronie internetowej w wyniku błędu i nadal nie mają jej na magazynie. AHA. Szkoda tylko, że ktoś inny dostał tę kartę.
Klientowi temu anulowano zamówienie, po czym kiedy karta pojawiła się do kupienia o 3440zł drożej, zadzwonił na infolinię i przywrócono mu zamówienie jak i wysłano kartę. Kartę, której rzekomo nie mieli na magazynie…
I teraz hit. Zarzuciłem im kłamstwo, że nie mieli kart na magazynie. Wiecie co zrobiło drogie RTV Euro AGD? Chwilę później anulowali moje zamówienie. Trzeci raz.
Kurtyna.
Komentarze (14)
najlepsze
Nic nie KUPIŁEŚ
Tylko zamówiłeś towar do odbioru w sklepie gdzie dokonana zostałaby płatność
Jakbyś KUPIŁ to musiałbyś zapłacić a po dokonaniu płatności drogą elektroniczną lub listownie dostałbyś fakturę imienną a później sprzęt byłby do odbioru w sklepie
Oni się dowiedzieli 18tego i niezwłocznie Cię poinformowali :) Tak się wytłumaczą i tak jest pisany regulamin, żeby właśnie mogli to zrobić. Rozumiem irytację, ale nic z tym nie zrobisz, a jeżeli w dalszym ciągu będziesz przekonany, że ich działania były niezgodne z regulaminem skontaktuj się z rzecznikiem praw konsumenckich, a nie z ekspertami z wypoku.
Trzeba omijać ten sklep
Komentarz usunięty przez moderatora