...
  •  

    Muzyka z incepcji małymi krokami dąży do pozycji rekwiem..

  •  

    Powinni zrobić tryb pozwalający na przejście kampanii z kompanem- na pewno byłoby to świetne przeżycie :)
    Najłatwiej by chyba było, gdyby jedna osoba zakładała serwer, a statystyki postaci i wykonane misje byłyby zapisywane na komputerze.
    Tylko jak pogodzić różne ścieżki do różnych klas?

    •  

      @Daronk: Kampania w trybie co-op wymagałaby zmiany właściwie WSZYSTKIEGO, czyli trzeba byłoby napisać grę od nowa...

    •  

      @szczepqs: Nie zgodzę się. Jakby udało im się jednocześnie wyświetlać rozmowy dla dwóch osób, albo chociaż aktualizowali cele obu graczom. Wystarczy, że jeden będzie głównym graczem, a drugi będzie się tylko dołączał na pewien czas do rozgrywki. Tu nie potrzeba akcji rozpisywać dla 2 postaci i robić równoległy zadań, nikt tego po modzie nie oczekuje.

    •  

      @Kylo_EL: Skalowanie całego poziomu trudności, żeby nie było żenująco łatwo, przepisywanie na nowo questów, stworzenie jakichś zadań równoległych, wprowadzenie interakcji między postaciami itp. Chyba, że ta druga postać będzie upośledzona lekko i będzie tylko sobie biegać, patrzeć i czasem coś machnie mieczem. Ale to jak dla mnie byłoby trochę bez sensu :)

    •  

      @szczepqs: A nie można po prostu zrobić blokadę chaptera do momentu, kiedy obie postacie nie osiągną równego poziomu wykonanych misji?
      Dwa single połączone w jednym świecie. Jeden pomaga drugiemu, a potem biją smoki :)

    •  

      @szczepqs: Bo to mało jest modów zmieniających poziom trudności. To akurat nie jest problem, zazwyczaj sprowadza się do pozmieniania statystyk potworków, zawsze można ich trochę więcej dodać, może by można było jakieś rozdzielanie expa zrobić. Ale kto normalny by grał całą grę z kimś innym? Kilkadziesiąt godzin? To już bardziej sens ma dołączenie do gracza w pewnym momencie i pogranie z nim trochę.

      Są też momenty gdy idzie się z npc-em - takie questy miały by sens w takim modzie, jakby drugi gracz mógł tego npca jakoś zastąpić.

    •  

      @Kylo_EL: Takie zadania, to można na palcach jednej ręki policzyć (chociaż przynajmniej osoba towarzysząca nie blokowałaby się np. na pniaku ;)). Poza tym ta postać zazwyczaj tylko prowadzi w jakieś miejsce. Skalowanie poziomu trudności, to nie jest problem. Skalowanie go, żeby nie bił po oczach, owszem. Albo możemy zrobić więcej potworków, albo silniejsze. Problem z pierwszą opcją jest taki, że mapy są przystosowane do takiej ilości bestyj jaka jest. Problem z drugą opcją jest taki, że dojdziemy do chorych sytuacji megaodpornego kretoszczura.

    •  

      @Kylo_EL: Ja bardzo chętnie przeszedłbym całego GII z kumplem. Więc wierz mi, znaleźli by się tacy "nienormalni" ;)

    •  

      @Hall0R: To jest nas dwóch ;)

    •  

      @Daronk: Albo wzywają demona(100% odporności na ogień) i patrzą jak ubija smoka, obserwując akcję z bezpiecznej odległości, popalając bagienne ziele;)

    •  

      @Daronk: Tego typu bajery to za pół roku albo i później. W tej chwili to dąży raczej w stronę team deathmatchu (zero NPCów i potworów, póki co). Wszyscy jęczą o coś w stylu co-opa czy MMO, ale do tego jeszcze długa droga...

  •  

    Fajny mod, szkoda ze 5 lat za późno :)

    •  

      @jakusza: Ale na szczęście Gothic: Arcania to taki bubel, że wiele osób na pewno odreaguje na świętej jedynce albo dwójce :)

    •  

      @jakusza: Zapewniam cię, że jest mnóstwo osób, które na niego czekają.

    •  

      @jakusza: Mam dobrego kompa na którym chodzi gothic 3 spokojnie, mimo to wolę grać w dwójkę bo ma o wiele lepszą grywalność, fajne misje, ogólnie super przygoda. Teraz pora na Hard Truck Multiplayer

  •  

    kurcze akurat wczoraj skonczylem gothica 2 nk :/

  •  

    Mnie tam najmniej muzyka martwi, jestem fanem Gothica ale ciekawi mnie jak to rozwiążą, Gothic jest jedna z najbardziej zabugowanych gier jakie kiedykolwiek wyszły, jak sobie z nimi poradzą. Tak czy siak mam zamiar wypróbować, za bardzo lubię tą serie żeby tego nie zrobić

    •  

      @Rohnar: Zabugowana to był pierwsza część. Dwójka plus dodatek już tak zabugowane nie były a ten mod jest właśnie do dwójki

    •  

      @cabron: Jedynka nie była taka zła pod względem bugów, 3 to była klapa.

    •  

      @MMaros: 3 nie zasługuje na miano Gothica, o dodatku Zmierzch Bogów i Arcanii już nawet nie wspomnę. Jak dla mnie seria skończyła się na Nocy Kruka.

    •  

      @cabron: Zabugowany to jest multiplayer :D Sami programiści nie wiedzą, czemu Macrentofeth nie nadał temu releasowi tytułu "beta".

    •  

      @Rohnar: Gothic zabugowany ? A grałeś giedyś w taki twór - GTA San Andreas Multiplayer ? Też stworzone przez zapaleńców, bugi są tam już na tyle powszechne że gra clanowa się na nich opiera ;)

    •  

      @cabron: Czemu Gothic 3 nie jest pełnoprawnym następcą? Według mnie miał bardzo dobrą fabułę, zmierzch bogów uzupełnił brakujące wątki. Bawiłem się przez kilkadzisiąt godzin bardzo dobrze, żadnego większego buga która w jakiś sposób mógłby mi przeszkadzać w ukończeniu gry się nie dopatrzyłem, moge nawet powiedzieć że za bardzo rozdmuchane są te pogłoski o bugach.

      Aracnie też miałem przyjemność przejść jednak nie miało takiego klimatu jak gothic... Główny bohater w modną fryzurą mimo że pochodzi z zabitej dechami wsi która mieści się jeszcze na wyspie...

  •  

    Każdy gracz steruje Bezim, o matko......

    •  

      @Destr0: Póki co. Na razie trwają prace nad stabilnością, potem pojawią się takie bajery jak różne twarze czy magiczne fajerwerki.

  •  

    Mi to się zawsze marzył morrowind multiplayer:)

  •  

    A tak trochę z innej beczki, ktoś wie co słychać w falloucie online? On jeszcze żyje? I czy da się w to grać?

  •  

    Największą wadą tego moda jest to, że został wydany tuz przed sesją. Co to za pomysł wydawać takie rzeczy przed sesją. I jeszcze trzy dni temu z kumplem i koleżankami wspominaliśmy HoM&M3 co skończyło się zainstalowaniem Złotej Edycji bo trzeba było spróbować multiplayera. Sesjo idź sobie:(

  •  

    Jako ciekawostki:
    To nie pierwszy taki projekt, wcześniej pojawił się taki filmik z 1:
    http://www.youtube.com/watch?v=JYGVPtnN1qs
    I początkowo faktycznie pierwsza część miała mieć multi, widać to na trialerze, chyba z E3:
    http://www.youtube.com/watch?v=T52kWp6cwUM&feature=related

    •  

      @Kylo_EL: To prawda tylko mod do Gothica 1 powstawał, czy powstaje przez niemców 5 lat, nie ma nic do ściągnięcia. Tutaj o tyle dobrze jest, że mamy co ściągnąć

  •  

    Łe tam lip coś się posypało i nie chce mi się uruchomić.

  •  

    Najlepsza fabuła z wszystkich gier MMORPG <3 (w pierwszej jak i drugiej czesci)

  •  

    Pomysł na moda świetny. Mam tylko nadzieję, że uchroni się od choróbska trapiącego serię Gothic - bugów.

  •  

    Chciało im się modować grę, a nie umieli ustawić poprawnego aspect ratio dla trailera? Wstyd i hańba.

    •  

      @PlonacaZyrafa: powiedzial tworca domowego porno....

      anyway tutaj przed releasem trza wszystko dograc bo jednak gra fajna tylko ze do moda tego trza praktycznie przerobic gre oraz dodac cale multi (tj w ch.. roboty) ;)

Dodany przez:

avatar Kylo_EL dołączył
187 wykopali 6 zakopali 17 tys. wyświetleń