Stara motoryzacja też zna turbo. Kto zna silniki Cosworth, stare rajdówki wrc, czy też nawet fiata uno turbo ten wie o czym mowa. Tylko stara motoryzacja z turbo charakteryzowała się ogromnymi turbodziurami. Dzisiejsze twin turbo, czy też twin scroll, elektroniczna regulacja zmiennej geometrii bije na łopatki starą motoryzację.
Co do downsizing, dpf czy też hybrid to paździerz.
@KeepCalm: To nawet nie jest stara motoryzacja. To jest stara #!$%@?ąca motoryzacja. Tutaj popis głupoty polegającej na modyfikacji tłumika tak, aby pan z wielkim portfelem i ego mógł #!$%@?ć wszystkich dookoła
@projektant_doktorant: a to masz racje. Nawet najlepiej brzmiące V8 w rękach somsiada-idioty nudzi się po 5-tym jego przejeździe pod Twoim domem. Mam tak na wsi.
Komentarze (18)
najlepsze
Kto zna silniki Cosworth, stare rajdówki wrc, czy też nawet fiata uno turbo ten wie o czym mowa.
Tylko stara motoryzacja z turbo charakteryzowała się ogromnymi turbodziurami.
Dzisiejsze twin turbo, czy też twin scroll, elektroniczna regulacja zmiennej geometrii bije na łopatki starą motoryzację.
Co do downsizing, dpf czy też hybrid to paździerz.
Jest inaczej niż było.
Osiągi Ferrari 360 Modena ma teraz pewnie "głupi" Golf R, paląc pewnie 2-3 razy mniej paliwa.
I oczywiście, że brakuje dźwięku silnika.
Nawet najlepiej brzmiące V8 w rękach somsiada-idioty nudzi się po 5-tym jego przejeździe pod Twoim domem. Mam tak na wsi.