Jak dochodzi do potracen rowerzystow - warszawski taksiarz pokazuje sposob.
Sciezka rowerowa o ogromnym natezeniu ruchu a ten skreca ze srodkowego pasa. Uwaga rowerzysci.
RoastieRoast z- #
- #
- #
- #
- 174
Sciezka rowerowa o ogromnym natezeniu ruchu a ten skreca ze srodkowego pasa. Uwaga rowerzysci.
RoastieRoast z
Komentarze (174)
najlepsze
- panie to były sekundy
- rowery do rowów
- miasto jest dla samochodów
- jeżdżą te pedalarze jak wariaci
jeszcze coś żeby "usprawiedliwić" pana kierowcę?
@kantek007: Trochę dziwna sprawa, ale tam rowerzyści w ogóle nie mają świateł.
Wskaż mi sygnalizator na poniższym obrazku:
@raphau: Światła są przed przejściem dla pieszych, przejścia nie ma na DDR więc nie ma potrzeby robić tam świateł. Pas który przecina DDR i chodnik skręca w prawo więc każdy kierowca ma obowiązek przepuścić wszystkich na drodze poprzecznej. Podsumowując DDR i chodnik zawsze ma pierwszeństwo, nie ma sensu
2. Drogi/ścieżki rowerowe, nie powinny być oddzielone pasem zieleni od jezdni przy skrzyżowaniach. Ogólnie powinny być "doklejane" do jedni, a nie do chodnika. Przy skręcie w wprawo kierowca może nie widzieć rowerzysty, bo np jest w jego martwej strefie. Potwierdzam jako warszawski kierowca i rowerzysta. Jeździłem rowerem w Danii i tam nie ma takich problemów, kierowca przez skrętem patrzy w prawe
W Polsce problemem jest to, że ludzie projektujący drogi, skrzyżowania, nie ogarniają, że można rowerem jechać szybciej niż 10km/h.
Dozwolona prędkość roweru w mieście to teoretycznie 50km/h! (ʘ‿ʘ), a w praktyce no limit, bo nie ma jak tego zmierzyć. ¯\_(ツ)_/¯
@
@RoastieRoast: Stan polskich przejść to rak. Fajnie masz zielone, ale z piesi i rowerzyście też go mają.
Ej po co zmienić światła tak, żeby tego ruchu nie krzyżować. Jebnijmy przepis, że kierowca mimo że ma zielone niech ma jeszcze przepuścić wszystkich. Jak ktoś zginie to będzie jego wina.
W momencie gdy kierowca ma zielone, reszta powinna mieć czerwone.