Naprawa blacharska Tesli Model 3 w PZU, czyli jak stracić 64 tysiące...
Stłuczka w Tesli. Problemem nie jest naprawa blacharska, problemem stał się ubezpieczyciel.
yurai007 z- #
- #
- #
- 306
- Odpowiedz
Stłuczka w Tesli. Problemem nie jest naprawa blacharska, problemem stał się ubezpieczyciel.
yurai007 z
Komentarze (306)
najlepsze
@Neurotok: Od dawna przyjąłem zasadę, że jeżdżę tylko samochodem którego obicie, rozbicie, kradzież mnie nie zaboli. Poświęcam autu tylko minimalną uwagę, nie zaprząta mi głowy, nie woskuję, nie nakładam ceramik i wosków, nie szukam parkingów strzeżonych.
W jaki sposób PZU jest wspierane przez państwo:
-część jej kapitału pochodzi i należy do państwa
-w PZU ubezpieczane są pozostałe spółki skarbu państwa co daje dodatkowe przychody dla PZU. Na mocy prawa 2016 nie obowiązuje prawo o zamówieniach publicznych.
W jakie Ty bajki wierzysz?
@Kargaroth: podobno prąd ma zdrożeć, będzie bardziej wydajny no i lepszy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
(może dźwigną z 230 na 240v gratis xD)
wszędzie nas robią w bambuko
najgorsze że niek nie weźmie za pysk tych szmaciarzy
(-‸ლ)
@airflame: nie masz możliwości nie opłacić OC. Wtedy UFG wchodzi do pracy i masz całkiem wysokie kary. Musiałbyś pozbyć się auta.
@GrimJyu: mhm, miej 6 letnie auto, doinwestowane, niech ci ukradną, i kup sobie drugie takie za to co oddali
każda szkoda i obcowanie z ubezpieczycielem to praktycznie straty, chyba, że masz grata.
Problem zaczyna się robić poważny, bo ASO ma ceny części i stawki za robociznę totalnie (mówiąc potocznie) z dupy i ceny napraw w ASO od pewnego czasu coraz bardziej odrywają się od realnych stawek rynkowych i to nawet w drogich niezależnych warsztatach.
Mamy więc dwie opcje: albo płacimy chore składki OC i sponsorujemy pazerne ASO, bo to do nich będą trafiać pieniądze
@GrimJyu: zgodziłbyś się na naprawę rocznego auta na częściach ze szrotu?