Niemcy: Pożary w e-busach, w e-autach, a nawet e-rowerach. Porażka elektryków.
Kilka miast zapobiegawczo wyłącza e-busy. Pożary narastają również w e-samochodach, a nawet e-rowerach. Politycy unikają podróży elektrycznymi samochodami. Straż pożarna od dawna bije na alarm: Nie są odpowiednio przygotowane.
Pan_Cogito z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 268
Komentarze (268)
najlepsze
@nabzd:
Tak, ale źle to zrozumiałeś. Samochodów ma nie być dla zwykłych ludzi.
Tesla w 2013 roku zaprezentowała system szybkiej wymiany baterii, automatyczny i bez wysiadania z samochodu. Ponad 2x szybszy od napełnienia 82l baku limuzyny.
Chińczycy (marka Nio, taka chińska bieda-Tesla)
A elektryki mają zastąpić spalinówki.
Kto to wymyśla?
W Folwarku zwierzęcym pracowali w imię budowy wiatraka. My będziemy pracować w imię ekologii fit 55, gdzie z 60% co2 emitują państwa i korporacje na które nie mamy wpływu. Ty mały człowieczku,
@rozbujnik: ci co chcą na tym zarobić, wiem to bardzo odkrywcze( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Pan_Cogito: to jest nieprawda, autobusy wycofało Monachium i nie wszystkie, tylko 8 Evobususów (Daimler), takich samych, co brało udział w pożarze w Stuttgarcie, do czasu wyjaśnienia sprawy, reszta elektrycznych busów jeździ jak jeździła.
Jeden i drugi samochód musi się wypalić więc czas kontrolowania ognia jest w zasadzie podobny, z bateriami później faktycznie trzeba je najlepiej trzymać w wodzie.
Nie jesteśmy w stanie uratować samochodu, nawet spalinowego, jeśli akcja gaśnicza nie zacznie się do 3 minut od pojawienia się ognia, czyli prawie zawsze samochód musi spłonąć
Później jeśli jest taka możliwość, faktycznie baterie się zatapia.
Ps. A plyty winylowe z lat 50 to z czego byly? Nie przypominam sobie zadnego straszenia