Zyski I Statystyki Z Mojej Gry Na Steam — Yerba Mate Tycoon + Wersja Mobilna
Statystyki sprzedaży Steam z Yerba Mate Tycoon (w trakcie/po wczesnym dostępie) + statystyki z platformy Android/IOS. Kontynuacja wpisu o pierwszym miesiącu sprzedaży. Jak ktoś ma jakieś pytania, to zapraszam do ich zadawania :-}
DonislawDev z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 9
- Odpowiedz
Komentarze (9)
najlepsze
@DonislawDev Przez to nic nie zarobiłeś?
Ile musiałbyś sprzedać egzemplarzy by cokolwiek się opłacało?
To zależy jak na to patrzeć, jeśli chciałbym liczyć czas stworzenia gry jako moje roboczo godziny, to musiałbym sprzedać z kilkadziesiąt tysięcy sztuk gry( ͡° ͜ʖ ͡°), żeby to się jakoś w miarę opłaciło. Nierealne.
Na ten moment liczę to tylko pod względem kosztów stworzenia gry i tak dalej, zwrotów za roboczo godziny nie zakładam( ͡° ͜ʖ ͡°). Nie chodzi tylko o
Klucze można generować od samego początku, wypełnia się tylko formularz, podaje się liczbę kluczu i można generować.
Na ten moment z ciekawości czekam jeszcze na jesienną/zimową wyprzedaż/nowy rok, choć też szału się nie spodziewam, wczoraj sprzedałem 5 sztuk gry za $11 (razem), po odjęciu VAT-u, 30% dla Steam, podatków w kraju i innych, to będzie mniej niż <15-20zł. W Argentynie gra kosztuje (w promocji) z 2zł (jeszcze przed VAT-em, 30%
Co do cen w Argentynie - przecież nie masz przymusu robić regionalizacji cen? Mógłbyś teoretycznie walnąć wszędzie podobną i tyle. Te zakupione w