Wielu zakopujących uznało, że treść znaleziska to informacja nieprawdziwa

...
  •  

    pokaż komentarz

    A co to taka cisza? Gdzie Ci wszyscy Wykopowi krzykacze? Przecież wszyscy bywalcy stadionów to chuligani, a policja wykonuje tylko swoje obowiązki (sic!), bo innego sposobu na takie bydło nie ma, nie?

    •  

      pokaż komentarz

      - tato, a dlaczego stoimy kolo oddzialu do tlumienia zamieszek?
      - cicho badz gowniarzu, fajno bedzie.

      to tak odnosnie tego, ze jak gdzies bija to sie tam nie przebywa. tym bardziej jak jest sie z dzieciakiem.

    •  

      pokaż komentarz

      KLUCZOWY MOMENT!

      5 sekunda filmu, ktoś (pewności nie mam kto, ze względu na jakość filmu, ale butelka wylatuje z miejsca w którym stoi nasz bohater, a innych osób tam nie widzę) rzuca butelką zza krzaków , policjant dostaje w głowę i się wycofuje. Cała formacja robi kilka kroków w tył do "bezpiecznej" strefy, następuje przegrupowanie i obezwładnienie delikwenta.

    •  

      pokaż komentarz

      @footix: faktycznie jest tam butelka lecąca ze strony tego ojca z dzieckiem, w życiu sam bym tego nie wypatrzył..

    •  

      pokaż komentarz

      no mi ta butelka wyglada, ze przeleciala nad samochodem, czyli gdzies z poza sceny i rzucajacego nie ma na filmie. policja nie patrzyla w tamta strone wiec powinela pierwszego "chetnego". a tak sie zlozylo, ze "chetny" zabral syna w srodek walk.

      pomylka policji do wybaczenia. likwidowali najblizsze zagrozenia.

      ale to i tak nie usprawiedliwia faceta z dzieckiem.

    •  

      pokaż komentarz

      Żadnego kluczowego momentu nie ma- palancie, tor rzutu bubelka wybiega poza kadr nagrywajacego po prawej stronie. Nagral on natomiast, w tym samym momencie - lotu butelki , postac tego czlowieka. Wniosek jest prosty : Nie mogl rzucic chyba ze porusza sie z predkoscia nadswietlna i zwyklym krokiem przescignal rzucona butelke.
      Nasuwa sie pytanie: czy fakt zaatakowania tego czlowieka wynika z krotkowzrocznego d!%%$izmu policjantow, tak ze nie potrafia przewidziec kierunku lotu butelki ,czy sa poprostu tutaj nacpani?!

      Popatrzmy- Przeciez gdyby ta osoba rzucila w tego policjanta, to otrzymalby on trafienie w twarz , a nie w TYLNA krawedz kasku..

    •  

      pokaż komentarz

      po pierwsze nie wyzywaj ludzi od palantow, po drugie zaloz kask i wyjdz na taka impreze to nawet nie bedziesz wiedzial czy ktos cie rzuca butelkami z boku czy z tylu.

      poza tym to nie jest "atak" a zatrzymanie.

    •  

      pokaż komentarz

      @einer
      Masz rację, butelka wylatuja zza kadru. I facet który zostaje obezwładniony, raczej nie jest niczemu winien (oprócz tego, że stoi tam gdzie trwa walka - bezmyślność). Policjanci też swoją drogą nie popisali się nie tworzac sobie zabezpieczenia z każdej ze stron, dzięki czemu nie mają szns zobaczyć kto rzucał.

      Sytuacja z gatunku "złe miejsce, zły czas".

      edit:
      @bubekson
      Dzięki za osobliwy komentarz. Nie ma jak zdolność dyskusji na poziomie.

      Tak jak już napisałem kilka zdań wyżej, butelka wyleciała zza kadru. Co zauważyłem oglądając film dopiero jakiś 10raz. Co na takiej jakości film i tak jest dobrym wynikiem.
      I jeśli rzucona butelka nie jest momentem zwrotnym tej sytuacji to nie wiem co jest?!

    •  

      pokaż komentarz

      n lat wstecz nie bylo takich burd i policji tez nie bylo na stadionach, ale to pseudokibice wymusili ich obecnosc, wiec nie czepiajscie sie (skutku) policji tylko usuncie (przyczyne) chuliganow ze stadionow - np. nagrdzajac tych pseduokibicow wakacjami w kamieniolomach w (nie)ludzkich warunkach, a jesli to nie poskutkuje to kulka w leb i do piachu i za kilka lat nie bedzie policji na stadionach, a wtedy bedziemy mogli z rodzinami w spokoju ogladac mecze, a po meczu z fanami druzyny przeciwnej wypic po piwku...

    •  

      pokaż komentarz

      Do tych co uważają, że z dzieckiem to głupota - IMO to on przechodził tamtędy a uciekać na oczach policji jest jeszcze większą głupotą.

    •  

      pokaż komentarz

      Większośc z was prezentuje niesamowite kompleksy. Nie wiem, chyba kiedyś was bito i dokuczano i teraz chcecie się zemścic. Chłopak stał właśnie z boku. Sytuacja rozgrywała się w środku baru, więc on z niego zapewne wyszedł.
      Policja zgarnęła go za to, że miał rozwaloną głowę. Jest to dla nich w 100% wystarczający dowód do zatrzymania. Teraz jeszcze 10 policjantów zezna, że widziało jak chłopak atakował ich, sąd uzna, że nie mają powodów żeby kłamac (co jest idiotyzmem, bo powody mają) i chłopak, który jak na razie nic nie zrobił staje się bardzo szybko przestępcą. Nawet nie wiecie ilu takich siedzi w więzieniach. Ale wy tylko siedzicie przed komputerem, w ciepłych skarpetkach i robicie największe aferty jak policja zamknie portale typu napisy.org czy śmie się doczepic do pirackiego oprogramowania. Wtedy to policjancie są gnojami i bandytami mimo, że obchodzą się z administratorami strony jak z jajkami. A co kogo z was obchodzi los jednego chłopaka.

    •  

      pokaż komentarz

      wybacz, ze nie spedzamy kazdej soboty pod stadionem nap##!%#!ajac sie z policja albo kibicujac temu. nie wynika to z kompleksow a zwyklego obrzydzenia klimatem rzucania butelkami, rozwalania trybun i siania chaosu pod pretekstem sportu i kibicowania.

      pilka nozna to juz dawno nie jest rodzinny sport, tatus zalatwil synowi rozwalony leb a sam wpadl w bolesna sytuacje i co mamy w tej sytuacji powiedziec? zawolac razem hwdp?

      nie stanie sie przestepca bo sam fakt zatrzymania nie czyni przestepca. a jak jest film na ktorym wyraznie widac, ze nie on rzucil wiec nie rozumiem jakby mial sie tym przestepca stac.

    •  

      pokaż komentarz

      Ja tam uważam że za jawny atak na funkcjonariusza, bez znaczenia czy butelką czy granatem, ten drugi powinien mieć prawo użycia broni palnej. Wtedy każdy 'kozak' zastanowi się 30 razy. Albo się nie zastanowi, to i lepiej - 2-3 lata i pseudokibiców nie będzie i będzie spokój.

      Chcąc nie chcąc uważam że zostawianie takich ludzi chodzących po świecie jest błędem. Wychować ani zresocjalizować się tego nie da, więc szkoda nerwów, powietrza i przestrzeni życiowej... Niepotrzebnie się wstrzymuje ewolucję.

    •  

      pokaż komentarz

      Einer, takie pytanie... byłeś w ciągu ostatnich 2-óch lat na meczu 1 ligi ? Nie mówie o takich harkorowych meczach jak Wisła - Legia czy derby. Ale ot taki sobie mecz z np. Polonią Bytom czy Groclinem ? Na stadionach jest naprawdę spokój poza kilkoma nawalonymi ludźmi, ale tacy są nie wpuszczani do młyna na Wiśle i tam jest ogólnie spokój :) A facet z dzieckiem był zaraz przy knajpie... więc konkluzja się sama nasuwa... Wychodzili z knajpy (!) WOW! Wiem że to błyskotliwe ! A znając rozkład wyjśc z U Wiślaków to wyjście przez ogródek jest najlepszym rozwiązaniem w czasie przepychanek gdyż tam zawsze stoi policja, która powinna podbiec do faceta z dzieckiem i wyprowadzic go w bezpieczne miejsce... bo w końcu z dzieckiem był...

      No ale ulegamy sloganom i TVN'owi i Ci którzy chodzą na mecze to są kibole! Bandyci ! Narkomani! Złodzieje i oczywiście ludzie z patologiczych rodzin! Tja... zwłaszcza moja siostra która chodzi na każdy mecz i w przyszłości będzie przedszkolanką... typowa patologia...

    •  

      pokaż komentarz

      tutaj wersja w lepszej jakości i z lepszym dźwiękiem. Przypatrzcie się.
      http://www.youtube.com/watch?v=GnbYe4F_Hxg&fmt=18

    •  

      pokaż komentarz

      Tak, tak, Polska Policja jest be bo specialnie na mecze piłki nożnej wysyłą prowokujących policjantów, a na mecze siatkówki już nie. Ręce o(d)padają.

    •  

      pokaż komentarz

      kokrys, slyszales o czyms takim jak impreza podwyzszonego ryzyka? jak uslyszysz to znaczy to jedno: nie zabieraj na nia syna i sam tez nie idz.

  •  

    pokaż komentarz

    No brawo, gratuluję policji... szkoda, że z tak wielkim zaangażowaniem nie zatrzymywali chuliganów Legii podczas finału Pucharu Polski... a sorry, zapomniałem, że tamci się tłukli z policją, a ten tu był bezbronny, to przecież łatwiej takiego dopaść. A że dziecko patrzy? Mówi się trudno.

    Gratuluję naszej wspaniałej policji. Banda kretynów, tchórzy i patałachów. Sam byłem przez takich "gierojów" spisywany w parku jak po szczęśliwym zakończeniu sesji poszliśmy na piwo, podczas gdy 30 metrów dalej stała grupka wydzierających się pijących browary i wino drechów. Im nie zrobili nic mimo, że po tym jak nas spisali, tamci zaczęli coś wrzeszczeć na policję. Panowie policjanci szybkim krokiem od nas odeszli (nawet nie spisali przez pośpiech jednego z kolegów). Żałosne.

    •  

      pokaż komentarz

      Kiedyś przed meczem reprezentacji 2 typowych karków ukradło znajomemu bilet. Policja poczekała, aż ci się oddalą, po czym podeszli nieśmiało do znajomego i się spytali co tamci chcieli.

      Taką mamy odważną policję. Zresztą nie ma się co dziwić, skoro każdy może zostać policjantem. Koleś z osiedla bawił się w dilerkę, ale mu się znudziło, więc teraz realizuje się w policji...

      Mundur niebieski, orzeł żelazny.
      Zabiłeś dziecko, jesteś odważny.
      Jesteś odważny, jesteś szczęśliwy.
      Polska Policja to skur...

      Nie, nie jestem kibolem, chuliganem, ani innym gównem. Z nimi trzeba walczyć, ale nie kosztem wp$!%%!$ania każdemu kto się nawinie, zazwyczaj niewinnemu, bo taki nie jest w grupie, ani nie odda.

  •  

    pokaż komentarz

    Co on do k... nędzy robił z dzieckiem w takim miejscu? Mecz rozumiem, ale później do domu.

    Poza tym ciekawi mnie co się działo wcześniej bo jakoś nie wierzę że tak sobie po prostu stał i na niego polecieli.

    Zwykle bywa tak że jak się ma znajomego chuligana to znajomi na nim psy wieszają, a jak pójdzie na awanture, zginie to taki dobry chłopak - tak mi się skojarzyło "on jest z dzieckiem"

    •  

      pokaż komentarz

      Sprawa wyglądała tak że to jest przed pubem / barem 50 metrów od stadionu gdzie przed meczem są zawsze tłumy. Jest to lokal w starej hali Wisły. Ta sytuacja działa się przed meczem (feta, więc i tak nikt do domu nie idzie po meczu :P ) i z tego co wiem to Policja wpadła bo dwóch kolesi wyszło z piwem metr czy półtora za furtkę do ogródka. Zapytasz czemu wyszli ? Bo był taki tłok że wewnątrz się usiedziec nie działo...

    •  

      pokaż komentarz

      1. to dlaczego krwawili przed meczem?
      2. dlaczego nie powiniento kamerzysty?

    •  

      pokaż komentarz

      Z tego co zdążyłem zauważyć, to zza ojca i syna padło w stronę policjantów kilka butelek i to było powodem zatrzymania kolesia.

  •  

    pokaż komentarz

    policja atakuje? o lol. z tego co przeczytalem pod wykopem i komentarzy, to myslalem obejrze jak pija kulturalnie piwko w pubie, a tu policja wpadnie spaluje dziecko, aresztuje ojca i wyjda. co widzialem? obrzucanie butelkami policji i zatrzymanie jakiegos typa. opis kompletnie nietrafiony - zakop

  •  

    pokaż komentarz

    Jezdze na mecze czasami to moze sie wypowiem. Owszem istnieja chuligani, ale nie kazdy kto jedzie pociagiem/autokarem na mecz wyjazdowy (taki przyklad) od razu jest chuliganem i musi zostac spalowany. Owszem, policja bardzo czesto robi kawal dobrej roboty, ale nie zawsze. Dla mnie w niektorych sytuacjach które przeżyłem sa oni takimi samymi chuliganami tylko ze w mundurach i z pozwoleniem na pałowanie. Przykład?
    Zapalił się pociąg, cały pieprzony wagon sie palił, ktoś zaciągnął awaryjny, ludzie uciekali w popłochu, chłopak który biegł przede mną dostał od panów policjantów takie pałowanie (do tej pory dziękuję Bogu, że to nie byłem ja) że zalał się cały krwią, zemdlał i leżał na tym polu zakrwawiony, dopiero potem pare osób pojechało tych policjantów którzy potem nie wiedzieli co maja robic i zadzwonili po pogotowie.
    Zawsze są dwie strony medalu, nie mam nic do policji ale coraz czesciej jestem swiadkiem zachowan nierzadko gorszych niz te ktore chuliganow.
    Ps, sorry za bledy ale pisalem to pod wplywem emocji ;))

    I pisze to jako osoba spokojna, czasami jezdze na mecze jako zwykly kibic, nic nie demoluje i tak dalej (ostatnio coraz rzadziej bo mozna dostac w pysk albo od chuliganow albo od policji, i od tych i od tych czesto za darmo) przez policje wszyscy w takich sytuacjach czesto sa traktowani z gory jako ci najbardziej niebezpieczni i ze tak napisze: p$!%#$$ę już nie jeżdze na mecze bo dostane w pysk albo od tych albo od tych.

1 2 3 4 5 6 7 ... 10 11 następna