Nie polecam współpracy z firmą w ramach abonamentów firmowych. Rozwiązanie umowy z firmą należy do wyzwań niemożliwych do wykonania, przygoda zaczęła się w sierpniu:
Nie mając zarejestrowanych samochodów na koncie w skycash, zarazem chcąc zamknąć konto i uzyskać zwrot niewykorzystanych środków na konto, "z którego dokonali Państwo zasilenia konta firmowego w SkyCash", proszą o przesłanie potwierdzenia przelewu z konta, z którego został wykonany przelew zasilający (kolejne utrudnienie pod pretekstem bezpieczeństwa),
We wrześniu przychodzi informacja o blokadzie konta i zaległościach następuje kolejne naliczenie opłat
Kolejna prośba o usunięcie danych oraz usunięcie konta w październiku i odpisuje Marcin Dylański Specjalista ds.Technicznych i Obsługi Klienta reprezentujący firmę wiadomością: ctrl +C ctrl+V
"Uprzejmie informuję, że zgodnie z pkt. 2 § 11. WYGAŚNIĘCIE UMOWY Regulaminu Usługi SkyCash dla Firm.
Użytkownik może wypowiedzieć Umowę z zachowaniem jedno miesięcznego terminu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec następnego miesiąca kalendarzowego, po miesiącu, w którym nastąpiło wypowiedzenie, nie wcześniej jednak niż w następnym dniu roboczym po dniu, w którym zostały uregulowane wszelkie należne opłaty za okres obowiązywania Umowy."
Straszą później: "To jest ostateczne wezwania do zapłaty zaległości w płatności za usługi mobiParking Flota. Dwukrotnie przypominaliśmy o powstałej zaległości. Prosimy o uregulowanie zadłużenia do 2021-12-14. Brak spłaty zadłużenia spowoduje, że zostaniemy zmuszeni do sprzedaży długu do firmy windykacyjnej. Doładuj konto, żeby uniknąć dodatkowych konsekwencji i wróć do SkyCash. Jeśli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z bok@skycash.com", co powoduje więcej problemów niż jest tego warte by taki wpis usunąć.
Przelew został dokonany w listopadzie. Po czym firma odblokowuje konto i wystawia kolejną FV i tak bawimy się w kotka i myszkę :)
Kolejna moja dyspozycja o zamknięciu konta wpływa w listopadzie.
W grudniu wpływa informacja o zaległościach i blokadzie konta, zaległśc 8zł. Zaczynamy zabawę z firmą od początku :) kolejna dyspozycja zamknięcia konta z 15 listopada, nie uwzględniona.
wiadomość z firmy w grudniu: "Uprzejmie informuję, że zgodnie z przyjętą dyspozycją dezaktywacji konta firmowego (zgłoszeniu numer #4.....) Pana konto zostanie dezaktywowane po pobraniu opłaty za grudzień - najpóźniej w dniu 15.01.2022 r., kiedy zostanie wygenerowana faktura za grudzień.
Prosimy o uregulowanie powyżej wspomnianej kwoty w wysokości 8 PLN oraz dokonanie spłaty..."
odpisuje po raz kolejny pracownik Marcin Dylański reprezentujący firmę wiadomością: ctrl +C ctrl+V
"Uprzejmie ponownie informuję, że zgodnie z pkt. 2 § 11. WYGAŚNIĘCIE UMOWY Regulaminu Usługi SkyCash dla Firm Użytkownik może wypowiedzieć Umowę z zachowaniem jedno miesięcznego terminu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec następnego miesiąca kalendarzowego, po miesiącu, w którym nastąpiło wypowiedzenie, nie wcześniej jednak niż w następnym dniu roboczym po dniu, w którym zostały uregulowane wszelkie należne opłaty za okres obowiązywania Umowy."
Firma pobiera co miesiąc opłatę 8zł, po jej uiszczeniu mimo przesłanych dyspozycji zamknięcia konta, nie robi tego i nalicza kolejne opłaty.
Komentarze (3)
najlepsze
Aplikacja nie dzialala w piatek od 18:50 do 22. Potem kontrola w sobote i znowu #!$%@? brak polaczenia. Niedziela powtorka. Dzisiaj chce parking oplacic - guess what