PKO BP wprowadza weryfikację dzwoniących pracowników
Klienci PKO Banku Polskiego, którzy mają aktywną aplikację mobilną IKO, będą mogli zweryfikować dzwoniącego pracownika Banku.
michal2k17 z- #
- #
- #
- 88
Klienci PKO Banku Polskiego, którzy mają aktywną aplikację mobilną IKO, będą mogli zweryfikować dzwoniącego pracownika Banku.
michal2k17 z
Komentarze (88)
najlepsze
To bank ma mieć dostępnego pracownika, gdy ja chcę rozmawiać i mam czas.
To prawda,mam i sobie chwalę,łatwo i przyjemnie,od zapłaty za parkowanie,tak,że nie chodzę do parkometru i to na dwa sposoby nawet (limit czasowy lub od aktywacji do dezaktywacji parkowania),po płatności poprzez skanowanie np.kodów QR,przez co nie muszę niczego wklepywać (a podobno i bez tego można faktury skanować,ale to chyba działa już znacznie gorzej).
Nawet za autostrady niby można tym płacić,ale nie używam to nie wiem jak działa.
Tylko aplikacja to trochę
Do mnie po takich tekstach już z marketingiem