Tak powstały antyunijne billboardy za 12 mln zł.
Ponad 12 mln zł przeznaczone zostały na antyunijną kampanię dotyczącą cen prądu. Wymyślono ją w Ministerstwie Aktywów Państwowych kierowanym przez Jacka Sasina, a energetyczne firmy państwowe zostały zmuszone do zrzucenia się na realizację pomysłu – informuje Wirtualna Polska.
PIAN--A_A--KTYWNA z- #
- #
- #
- 178
Komentarze (178)
najlepsze
@Japanski: 70mln tu, 12mln tam...a Ty chcesz śledztwo? Przecież i tak wszyscy wiedzą, że OFE i Tusk a nie tam jakieś reklamy za kilka mln...śledztwo...xDDD TYLKO AMBER GOLD! TYLKO SMOLEŃSK!
@west4321: Śmiałbym się gdyby to nie szło z naszych podatków.
Ja coraz bardziej odczuwam pewnę bezsilnośc i bezradność w tym kraju. W każdym innym normalnym kraju rząd by popłynął na jednej z pierwszych afer jakie nastąpiły, ale nie - u nas ciągle brną w to dalej. Podsłuchy - tak, a co? Wtopa z Turowem - tak, a co? Kampania z fałszywymi danymi przeci UE? E tam - dobrze robimy.
@CherryJerry: Marszałek z PSL mówił w super expressie, że afera z pegasusem jest w całkowicie obojętna jego elektoratowi.
Ma racje, smutny obraz polaków robaków
@MC_Bono: Między ślepcami jednooki mistrzem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Kto ma to ocenić, że on jest bucem? Jeszcze większe buce?
Cóż, z jednej strony to fajnie, ale czy nie lepiej już żeby KGHM zajmował się tym czym się zajmuje i rozwijał w
Komentarz usunięty przez moderatora