•  

    pokaż komentarz

    Specjalista Jaroslaw :) 80 mln Niemców a złodzieja musieli do programu z Polski sciągnąć.

  •  

    pokaż komentarz

    a może tak zrobić filmik w ile sekund ssman wyrywał złotego zęba?

  •  

    pokaż komentarz

    k!!!a moje uszy. dlaczego musieli po niemiecku to zrobić

  •  

    pokaż komentarz

    dlaczgo Polacy upodbali sobie Passaty to dla mnie zagadka. ten samochód nie ma w sobie nic wartego uwagi a przy tym jest bardziej awaryjny nawet od fracuskich samochodów, co potwierdzają nawet niemieckie rankingi.

    •  

      pokaż komentarz

      @mboss1111: Może złodziej na warunkowym :)

    •  

      pokaż komentarz

      @mboss1111: To miałeś rozbitego. Ja miałem calusieńkiego to nawet oleju dużo nie brał, prawie bezobsługowy samochód. Ale już takich nie ma dużo.

    •  

      pokaż komentarz

      @mboss1111: nie ma w sobie nic wartego? Pokaż mi lepszy silnik od 1.9 TDI 90 i 110 KM produkowany w tamtych czasach . Niskie spalanie, naprawdę BARDZO MAŁA awaryjność i spory zapas mocy.
      Może mówisz o Passatach z silnikiem 1.9 130KM albo 1.8 T, to całkiem inna sprawa. Trzeba wiedzieć co się bierze.

    •  

      pokaż komentarz

      @jankes83: No przepraszam bardzo, ale co mozna zarzucic 1.8T poza niemalym spalaniem? Turbo regeneruje sie juz za 800zl, rozrzad robi sie co 120k, tyle do roboty z tym silnikiem.

    •  

      pokaż komentarz

      @kondziow: tak jak wspomniałeś: spalanie (w mieście okolo 13-14l) + bardzo awaryjna turbina dyskwalifikują u mnie ten silnik. Przy cenie Passata z 1.8 T wynoszącej około 12 -13k Regeneracja Turbo za tyle co napisałeś to dla mnie nieporozumienie.

    •  

      pokaż komentarz

      @mboss1111: Bredzisz czlowieku. Mialem rozne samochody, ale VW z silnikiem TDI ma juz 304 tys km bezporoblemowej jazdy za soba. Podobnie bylo zreszta ze stara Toyota. A renowka, aaa, panie, renowka to byla historia - nigdy wiecej tego gowna.

    •  

      pokaż komentarz

      @bocznica: Fakt że francuskie samochody są trochę awaryjne (nadal) chyba że ktoś ma nowy na gwarancji i sprzedaje go po 2 latach. Ale passaty, szczególnie nowe też pozostawiają wiele do życzenia w kwestii bezawaryjności. Ja mam corollę diesel 12 letnią, z przebiegiem blisko 400 000km i od wymiany do wymiany oleju nic nie dokładam do silnika.

    •  

      pokaż komentarz

      @mboss1111: AHF z 98 , i 63 tyś bezobsługowej jazdy :) Teraz regenerowałem turbo , wyszło mnie 700 zł, i auto znów odzyskało wigor..pozdrawiam Diezlowców :)

    •  

      pokaż komentarz

      Silnik 1.9 nie równy innemu silnikowi. Jest ich kilka wersji. Ale spalanie cudo - 4,5 l/100km/h w trasie przy spokojnych 100 km/h.

    •  

      pokaż komentarz

      passaty są wieśniackie!

      Mam Passata w TDI = jestem ze wsi.

    •  

      pokaż komentarz

      @jankes83:

      Co za bzdury. Silnik 1.9 z turbiną to 1.9 z turbiną niezależnie od mocy. 130 i 115 mają pompowtryski, które mogą (zaznaczam mogą) paść po 500 tys jeśli leje się byle co do baku. Powtarzasz bzdur usłyszane od tych którzy kupili samochód "okazja, igiełka, 200tys" , który w raichu wcześniej nakulał ponad 600 tys. Poza tym silnik jest prosty w naprawie jak konstrukcja cepa i każdy kumaty mechanik go zrobi. Na tym silniku w różnych wersjach zrobiłem parę setek tysięcy km i nic nigdy się nie sypnęło (ostatnio na fabrycznych świecach odpalał od razu przy -20 od pierwszego nagrzania).

      Podobnie 1.8 T to jeden z lepszych silników. Znów się popisałeś niewiedzą. Silnik podobnie jak 1.9 prosty i wytrzymały.Jak komuś nie pasuje spalanie to niech Tico sobie zafunduje.

      Padające turbiny to bajki mchu i paproci. Zazwyczaj padają tym "miszczom jazdy" którzy biegi zmieniają przy 1100 obrotów i nigdy nie dają się się turbo pokręcić co skutkuje zapiekami.

    •  

      pokaż komentarz

      @jankes83: Oj miśki miśki, chwalicie silniki 1,9 DTI, i chwała wam za to bo były bardzo dobre. Ale ganicie francuskie samochody, mówicie a fuj na Renaulta a nawet nie wiecie że ten silnik 1,9 DTI jest francuskiej produkcji a dokładniej Renaulta, w tamtych czasach był pakowany do wszystkich europejskich samochodów, nawet Volvo.

    •  

      pokaż komentarz

      @AltCtrlDelete: Nie wiem jak z silnikami, ale w firmie w której pracowałem produkowane są wahacze do aut. Jedna linia, a wahacze do opla, saaba, fiata i swego czasu delphi ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @AltCtrlDelete:
      Nieprawda.
      1.9 VW - pompowtryskiwacze,
      1.9 Renault - bezpośredni wtrysk, najpierw tradycyjny system wtrysku później Common Rail.
      1.9 PSA - najpierw silnik z komorą wstępną, później Common Rail i bezpośredni wtrysk.

    •  

      pokaż komentarz

      @AltCtrlDelete:

      No bez przesady 1.9 TDI to czysto germański wynalazek VW i nie ma absolutnie nic wspólnego z 1.9 DTI Renault.

      @alejandro_acido:

      Co do 1,9 TDI to chronologia była taka:

      75, 90 i 110 KM - pompa rotacyjna
      115 i 130 KM - pompowtryski

    •  

      pokaż komentarz

      @dzorcz:
      "passaty są wieśniackie!

      Mam Passata w TDI = jestem ze wsi."

      tak, bo normalni ludzie mają Passata Z TDI

    •  

      pokaż komentarz

      @alejandro_acido: Coś się pomieszało chyba koledze. VW 1.9 to nie tylko pompowtryski, 1,9 Renówka była 90KM na pompie wtryskowej, więc nie bezpośredni wtrysk. I gdzie niby w gamie silników diesla koncernu PSA masz pojemność 1.9 na CR? Oni robią 2.0 HDI.

    •  

      pokaż komentarz

      @carlos_lbn:
      "Coś się pomieszało chyba koledze. VW 1.9 to nie tylko pompowtryski"

      Racja

      "1,9 Renówka była 90KM na pompie wtryskowej, więc nie bezpośredni wtrysk."

      Chodziło Ci zapewne o komorę wstępną. F8Q - komora wstępna, F9Q - bezpośredni wtrysk (CR lub tradycyjny).

      "I gdzie niby w gamie silników diesla koncernu PSA masz pojemność 1.9 na CR? Oni robią 2.0 HDI."

      Też racja, nie ma 1.9 HDI. DW8 - 1.9 diesel turbo lub bez, DW10 - 2.0 HDI

      A co do sedna - 1.9 Renault był stosowany w wielu autach (w tym japońskich) ale nigdy nie w VW, nie w PSA. Więc nie we wszystkich europejskich autach.

    •  

      pokaż komentarz

      @jankes83: silnik 1.8T to dynamiczny silnik nie dla biedaków. Spalanie jest tu już mniej istotne.

    •  

      pokaż komentarz

      @Eklektyk: Bzdury ty opowiadasz. 1.9 TDI 90KM i 130KM to nie to samo. W tych mocniejszych zastosowano wiele elementów, które zwiększają awaryjność tych dobrych silników:
      - turbina o zmiennej geometrii łopatek,
      - pompowtryskiwacze,
      - dwumasowe koło zamachowe,
      Swoich wywodów nie popieram tym co "usłyszałem od kolegów" tylko mam styczność z tymi silnikami sprowadzanymi bezpośrednio z Niemiec czy Belgii.

      Piszesz, że padające turbiny w 1.8 T to bajki. A z jaką ilością tych aut miałeś styczność? Widziałeś jeden czy dwa egzemplarze i stwierdzasz, że to brzytwy? Nie chodzi o to, że każdy jeden silnik pada. To po prostu duży odsetek w porównaniu np do 1.9

    •  

      pokaż komentarz

      @bnc1: ważne że można tanio na dyskotekę w weekend po robocie pojechać z kumplami.

  •  

    pokaż komentarz

    Dlatego do każdego swojego samochodu dodaje "własne zabezpieczenie" :D