•  

    Specjalista Jaroslaw :) 80 mln Niemców a złodzieja musieli do programu z Polski sciągnąć.

  •  

    a może tak zrobić filmik w ile sekund ssman wyrywał złotego zęba?

  •  

    k!!!a moje uszy. dlaczego musieli po niemiecku to zrobić

  •  

    Dlatego do każdego swojego samochodu dodaje "własne zabezpieczenie" :D

    •  

      @HeadHunterz: Cokolwiek mało znanego. W sieci można znaleźć dodatkowe sposoby. Jak znasz się na elektronice to bez problemu znajdziesz setki materiałów jak zrobić własne urządzenia (np. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic179577.html). Sposobów są setki :). Ale najłatwiej to chyba kupić stary telefon z gps i ustawić go tak, aby wysyłał współrzędne na jakiś serwer. Doładowanie to 5zł / mc żeby transferu starczyło.

    •  

      @Michal2: no tak, a złodziej głupi i nie sprawdzi czy jest takie urządzenie? Włączy zagłuszanie i szukaj wiatru w polu. Najlepiej sprawdzają się autorskie metody zabezpieczeń, ale akurat gps i telefon nie jest najlepszym pomysłem.

    •  

      @bluemusic: głupi switch wyłączający gniazdo zapalniczki i czarna skrzynka do śmietnika.
      Tak by the way:
      Nie tak dawno widziałem samochód z dualnym czujnikiem PIR+mikrofala z tyłu pod sufitem, CA-5 i osobny akumulator 1,2Ah w bagażniku, sterowanie pilotem radiolinią uzbr./rozbr. i do tego sterowanie centralnym :D
      Ktoś zapytałby jak to działa, skoro do startu potrzebuje 230V - mała rzeźba i zamiast kondka przy prostownku wpięty na drutach wyżej wspomniany akumulator 1,2Ah :D

    •  

      W samochodach z koncernu VAG dobrze jest zamieniać piny we wtyczce serwisowej. Podmiana linii K na 12V z akumulatora pięknie usmaży boxa.

    •  

      @Michal2: Jestem elektronikiem z wykształcenia ale dużo pilismy w szkole...

    •  

      @HeadHunterz: Np. elektromagnes ukryty w tajnym miejscu. Jeśli przyłożymy magnes, to samochód odpali, inaczej pompa paliwowa nie będzie dzialać.

    •  

      @arturccc: Jasne... już to widzę jak przeszukuje pół godziny dokładnie samochód w poszukiwaniu takiego urządzenia, i każdy złodziej potrafi zagłuszać GPS... aha

    •  

      @Michal2: Złodziej nie musi niczego szukać, po prostu wkłada urządzenie do gniazdka zapalniczki i każdy gps w promieniu kilku metrów nie łapie sygnału. Gwarantuje Ci też, że czyni tak każdy nawet mniej rozgarnięty złodziej. To akurat żaden problem i sprzęt do tego celu jest szeroko dostępny.

  •  

    dlaczgo Polacy upodbali sobie Passaty to dla mnie zagadka. ten samochód nie ma w sobie nic wartego uwagi a przy tym jest bardziej awaryjny nawet od fracuskich samochodów, co potwierdzają nawet niemieckie rankingi.

    •  

      @mboss1111: Może złodziej na warunkowym :)

    •  

      @mboss1111: To miałeś rozbitego. Ja miałem calusieńkiego to nawet oleju dużo nie brał, prawie bezobsługowy samochód. Ale już takich nie ma dużo.

    •  

      @mboss1111: nie ma w sobie nic wartego? Pokaż mi lepszy silnik od 1.9 TDI 90 i 110 KM produkowany w tamtych czasach . Niskie spalanie, naprawdę BARDZO MAŁA awaryjność i spory zapas mocy.
      Może mówisz o Passatach z silnikiem 1.9 130KM albo 1.8 T, to całkiem inna sprawa. Trzeba wiedzieć co się bierze.

    •  

      @jankes83: No przepraszam bardzo, ale co mozna zarzucic 1.8T poza niemalym spalaniem? Turbo regeneruje sie juz za 800zl, rozrzad robi sie co 120k, tyle do roboty z tym silnikiem.

    •  

      @kondziow: tak jak wspomniałeś: spalanie (w mieście okolo 13-14l) + bardzo awaryjna turbina dyskwalifikują u mnie ten silnik. Przy cenie Passata z 1.8 T wynoszącej około 12 -13k Regeneracja Turbo za tyle co napisałeś to dla mnie nieporozumienie.

    •  

      @mboss1111: Bredzisz czlowieku. Mialem rozne samochody, ale VW z silnikiem TDI ma juz 304 tys km bezporoblemowej jazdy za soba. Podobnie bylo zreszta ze stara Toyota. A renowka, aaa, panie, renowka to byla historia - nigdy wiecej tego gowna.

    •  

      @bocznica: Fakt że francuskie samochody są trochę awaryjne (nadal) chyba że ktoś ma nowy na gwarancji i sprzedaje go po 2 latach. Ale passaty, szczególnie nowe też pozostawiają wiele do życzenia w kwestii bezawaryjności. Ja mam corollę diesel 12 letnią, z przebiegiem blisko 400 000km i od wymiany do wymiany oleju nic nie dokładam do silnika.

    •  

      @mboss1111: AHF z 98 , i 63 tyś bezobsługowej jazdy :) Teraz regenerowałem turbo , wyszło mnie 700 zł, i auto znów odzyskało wigor..pozdrawiam Diezlowców :)

    •  

      Silnik 1.9 nie równy innemu silnikowi. Jest ich kilka wersji. Ale spalanie cudo - 4,5 l/100km/h w trasie przy spokojnych 100 km/h.

    •  

      passaty są wieśniackie!

      Mam Passata w TDI = jestem ze wsi.

    •  

      @jankes83:

      Co za bzdury. Silnik 1.9 z turbiną to 1.9 z turbiną niezależnie od mocy. 130 i 115 mają pompowtryski, które mogą (zaznaczam mogą) paść po 500 tys jeśli leje się byle co do baku. Powtarzasz bzdur usłyszane od tych którzy kupili samochód "okazja, igiełka, 200tys" , który w raichu wcześniej nakulał ponad 600 tys. Poza tym silnik jest prosty w naprawie jak konstrukcja cepa i każdy kumaty mechanik go zrobi. Na tym silniku w różnych wersjach zrobiłem parę setek tysięcy km i nic nigdy się nie sypnęło (ostatnio na fabrycznych świecach odpalał od razu przy -20 od pierwszego nagrzania).

      Podobnie 1.8 T to jeden z lepszych silników. Znów się popisałeś niewiedzą. Silnik podobnie jak 1.9 prosty i wytrzymały.Jak komuś nie pasuje spalanie to niech Tico sobie zafunduje.

      Padające turbiny to bajki mchu i paproci. Zazwyczaj padają tym "miszczom jazdy" którzy biegi zmieniają przy 1100 obrotów i nigdy nie dają się się turbo pokręcić co skutkuje zapiekami.

    •  

      @jankes83: Oj miśki miśki, chwalicie silniki 1,9 DTI, i chwała wam za to bo były bardzo dobre. Ale ganicie francuskie samochody, mówicie a fuj na Renaulta a nawet nie wiecie że ten silnik 1,9 DTI jest francuskiej produkcji a dokładniej Renaulta, w tamtych czasach był pakowany do wszystkich europejskich samochodów, nawet Volvo.

    •  

      @AltCtrlDelete: Nie wiem jak z silnikami, ale w firmie w której pracowałem produkowane są wahacze do aut. Jedna linia, a wahacze do opla, saaba, fiata i swego czasu delphi ;)

    •  

      @AltCtrlDelete:
      Nieprawda.
      1.9 VW - pompowtryskiwacze,
      1.9 Renault - bezpośredni wtrysk, najpierw tradycyjny system wtrysku później Common Rail.
      1.9 PSA - najpierw silnik z komorą wstępną, później Common Rail i bezpośredni wtrysk.

    •  

      @AltCtrlDelete:

      No bez przesady 1.9 TDI to czysto germański wynalazek VW i nie ma absolutnie nic wspólnego z 1.9 DTI Renault.

      @alejandro_acido:

      Co do 1,9 TDI to chronologia była taka:

      75, 90 i 110 KM - pompa rotacyjna
      115 i 130 KM - pompowtryski

    •  

      @dzorcz:
      "passaty są wieśniackie!

      Mam Passata w TDI = jestem ze wsi."

      tak, bo normalni ludzie mają Passata Z TDI

    •  

      @alejandro_acido: Coś się pomieszało chyba koledze. VW 1.9 to nie tylko pompowtryski, 1,9 Renówka była 90KM na pompie wtryskowej, więc nie bezpośredni wtrysk. I gdzie niby w gamie silników diesla koncernu PSA masz pojemność 1.9 na CR? Oni robią 2.0 HDI.

    •  

      @carlos_lbn:
      "Coś się pomieszało chyba koledze. VW 1.9 to nie tylko pompowtryski"

      Racja

      "1,9 Renówka była 90KM na pompie wtryskowej, więc nie bezpośredni wtrysk."

      Chodziło Ci zapewne o komorę wstępną. F8Q - komora wstępna, F9Q - bezpośredni wtrysk (CR lub tradycyjny).

      "I gdzie niby w gamie silników diesla koncernu PSA masz pojemność 1.9 na CR? Oni robią 2.0 HDI."

      Też racja, nie ma 1.9 HDI. DW8 - 1.9 diesel turbo lub bez, DW10 - 2.0 HDI

      A co do sedna - 1.9 Renault był stosowany w wielu autach (w tym japońskich) ale nigdy nie w VW, nie w PSA. Więc nie we wszystkich europejskich autach.

    •  

      @jankes83: silnik 1.8T to dynamiczny silnik nie dla biedaków. Spalanie jest tu już mniej istotne.

    •  

      @Eklektyk: Bzdury ty opowiadasz. 1.9 TDI 90KM i 130KM to nie to samo. W tych mocniejszych zastosowano wiele elementów, które zwiększają awaryjność tych dobrych silników:
      - turbina o zmiennej geometrii łopatek,
      - pompowtryskiwacze,
      - dwumasowe koło zamachowe,
      Swoich wywodów nie popieram tym co "usłyszałem od kolegów" tylko mam styczność z tymi silnikami sprowadzanymi bezpośrednio z Niemiec czy Belgii.

      Piszesz, że padające turbiny w 1.8 T to bajki. A z jaką ilością tych aut miałeś styczność? Widziałeś jeden czy dwa egzemplarze i stwierdzasz, że to brzytwy? Nie chodzi o to, że każdy jeden silnik pada. To po prostu duży odsetek w porównaniu np do 1.9

    •  

      @bnc1: ważne że można tanio na dyskotekę w weekend po robocie pojechać z kumplami.

  •  

    No ale z tym drugim samochodem to chyba za bardzo się wczuł, ze od razu im sp$%$!$%ił

  •  

    Majne damen und majne heren, dziś wieczorem Polak Jarosław pokaże wam jak się włamać do auto, a już w najbliższy weekend będziemy go mogli zobaczyć w "Mamy cię!".

  •  

    Z tego co widzę to ten "black box" jest zasilany z zapalniczki samochodowej. Wystarczy odłączyć zasilanie od zapalniczki i mamy Passata dużo trudniejszego do ukradzenia! :) Tylko w wersji dla niepalących.

  •  

    cienki bolek B6 nie utrzymał na chodzie a z B5 męczył się 3 min z drzwiami, w polsce juz po 2min by mu uszy oberwali i nabili na pal

  •  

    I weź tu walcz ze stereotypami ;)

  •  

    Miałem wątpliwą przyjemność doświadczyć tego na własnej skórze, ale "fachowiec" nie przeszedł zamka, i zastawił mi rozwalony z porysowanymi drzwiami dookoła. Gdybym złapał na gorącym uczynku rozdłubałbym mu dupę tymi samymi narzędziami.

  •  

    Który złodziej siedzi w samochodzie 10 min ?
    Pamiętam, że w jakiejś gazecie motoryzacyjnej był artykuł, to złodziej wsiadał do VW T4 i odpalał go w 3 min.

  •  

    Tak się składa, że jedne z najlepszych sprzętów do otwierania wszystkiego (nie tylko samochodów) robią Niemcy. Standardowy immobilizer to zaproszenie. Nie wiem czy wiecie, ale Passat jest na 1 miejscu w Polsce pod względem kradzieży.
    Najlepsze są proste własne nietypowe rozwiązania co nie daje oczywiście 100%.
    Zawsze pozostaje laweta i auta nie ma. Ktoś powie, że ma lokalizator GPS albo GSM. W necie jest pełno zagłuszaczy tego typu wiec to nic da.

  •  

    Polacy to specjaliści w awaryjnym otwieraniu samochodów,nawet niemieckich konstruktorów potrafią wydymać,hehe

  •  

    Myślałem, że prezes nie ma prawa jazdy?

  •  

    Ładne te passaty, ale właśnie dlatego go nigdy nie kupie. To również jedno z najczęściej kradzionych samochodów.

  •  

    Lepiej żeby ukradli, niż jakby Ci pękł wał korbowy za 10-14tys
    http://www.wykop.pl/link/2357934/zobacz-niemiecka-jakosc-vw-passat-b6-2-0cr-pekajacy-wal-korbowy-juz-po-140tys-km/
    Z AC byłby zwrot a tak? Dopłacać za wady fabryczne....

  •  

    http://shop.multipick-service.com/?language=pl zapomniałem linka podać (nawet Polsą wersje mają)

  •  

    Co oni liczą.. przecież to nie jest nawet włamanie, to jest zwykłe bezproblemowe otwarcie auta z sprzętem...

  •  

    nie jest jednym z najczęściej kradzionych. On jest po prostu najbardziej kradziony, absolutne pierwsze miejsce od lat

  •  

    strasznie to stare....

  •  

    podoba mi się też ta reklama KIA między tekstem o złodziejach samochodów

  •  

    Strój roboczy = dres.

  •  

    szkoda,że im tego passata naprawdę nie zaj**ł :)

  •  

    krótko mówiąc polak nie glupi naród

  •  

    Zawsze mnie ciekawią takie spotkania ze złodziejami przed kamerą? Nie boją się oni, że to jakaś policyjna sasadzka czy coś?

Dodany przez:

avatar MMaros dołączył
298 wykopali 15 zakopali 33.8 tys. wyświetleń