400 tys. zapytań na sekundę. Sklep internetowy PGG przeżywa oblężenie
W trakcie sesji sprzedażowej w sklepie internetowym Polskiej Grupy Górniczej, w jednej chwili węgiel opałowy chce kupić ok. 140 tys. klientów, co przekłada się na blisko 400 tys. zapytań na sekundę - wynika z danych spółki. Dla porównania - przeciętny sklep internetowy ma do 400 zapytań...
Emigrant1 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 12
Komentarze (12)
najlepsze
@file_get_contents: Akurat aplikacje php / laravel się skaluje dość prosto chyba, że ktoś naprawdę #!$%@?ł. Problemem może być skalowanie bazy danych jeżeli nie ma kolejek tylko zwykła relacyjna baza danych pod spodem. Natomiast sam model sprzedaży jest tu problemem, bo zamówienia powinny być zebrane od wszystkich uprawnionych a następnie rozpatrywane wg jakiegoś algorytmu offline. Podejście z otwieraniem o konkretnej godzinie i
Niech se klikają.
Komentarz usunięty przez moderatora