Czy ochrona kupującego na AliExpress jeszcze istnieje?
Refund jest z tym, że go nie ma. Albo odwrotnie.
KapitanKliper z- #
- 10
Refund jest z tym, że go nie ma. Albo odwrotnie.
KapitanKliper zOd lat kupuję na AE parę razy w roku. Zdarzało się, że przychodził szmelc i jakoś nigdy nie było z tym problemu: zdjęcia/film, opis, refund, szmelc do kosza.
Ostatnio kupiłem dwa zegarki DCF po 44 zł sztuka. Oba nie działają. Zgłosiłem dispute, film, opis. Sprzedawca "no refund" oczywiście bez żadnej argumentacji, po dniu czy dwóch wkracza AE i mówi "refund", sprzedawca odrzuca rozwiązanie, po czym AE stawia na swoim czyli "refund". Prezentuje się to ładnie na poniższym zrzucie:
Tak więc w sumie wszystko gra... tyle tylko, że jeśli wyjdzie się z widoku historii dyskusji do listy to widać to:
Czyli jednak... No Refund.
I teraz nie wiem czy mają jakiś błąd w systemie czy o co chodzi.
Sprawa w sumie świeża więc naturalne, że kasa jeszcze nie wróciła, ale nie zdziwię się jeśli nie wróci.
Zrobiłem jeszcze "appeal" i opisałem ponownie w czym rzecz i swoją wątpliwość odnośnie niezgodności tych informacji refund/no refund. Bardzo szybko odpowiedzieli, że nie mają mojego płaszcza.
Czy ktoś może się podzielić podobnymi doświadczeniami z AE?
Komentarze (10)
najlepsze
W tym roku nie dotarła żadna, która nie miała wykupionego śledzenia.
Czyli na Ali albo zamawiasz do Paczkomatu albo wcale:/
Raz nawet dostałem zwrot, bo towar nie doszedł w terminie - pojawił się za to miesiąc później. Napisałem do sprzedawcy, żeby podał paypala, bo świnia nie jestem, to mi odpowiedział, że to prezent na jego koszt, za to że jestem uczciwy :D
nie, nie zyjecie w swiecie gdzie są prawa. to sie konczy przy granicy unii albo i wczesniej