O tym jak serwis Huawei odpłatnie montuje w laptopach części o dziwnej specyfikacji.
Mam pewien problem z serwisem Huawei. Mój wpis jest ,,ciekawostką" dla obecnych jak i potencjalnych użytkowników.
W skrócie - w ramach naprawy zainstalowano mi ekran, który zachowuje się ,,ciekawie" i nikt nie planuje nic z tym zrobić.
Historia jest długa - ciągnie się od lipca - więc będzie w punktach.
1. Upuściłem laptopa, ekran pękł. Oddałem urządzenie do naprawy w serwisie producenta. Zapłaciłem więcej niż ustaliłem przez telefon, ale olać to.
2. Odbieram komputer. Ekran dotykowy nie działa. Serwis zainstalował klapę i ekran z innego modelu laptopa (xD). Na dodatek na ekranie pojawiły się powidoki.
Powidoki wyglądają tak – kiedy wyświetlam na ekranie kontrastową treść przez >5min to potem na szarym tle mam wyraźny ślad tego co było wyświetlane. Ślad ten utrzymuje się od kilkunastu minut do kilku godzin. Całkowicie dyskwalifikuje to komputer do pracy z grafiką. Ekran fabryczny tej wady nie posiadał.
3. Oddaję komputer do serwisu po raz drugi - oczywiście serwis przyznał mi rację - powidoki to wada.
4. Odbieram komputer, sprawdzam w domu – znowu powidoki xD Serwis nie sprawdził ekranu. Komputer wraca do serwisu – serwis przyznaje, że to wada.
5. Telefon z serwisu - być może nie mają już sprawnych ekranów i nie wiedzą co zrobić xD Powidoki są oczywiście wadą, ale nie wiedzą, czy naprawią. Także serwis być może nie posiada sprawnych części do komputerów będących w ciągłej sprzedaży.
6. Informacja z serwisu – komputer do odbioru. Co się okazało? Przeciekanie światła to nie jest wadą - serwis sprawdzał coś innego niż zgłaszałem. Komputera nie przyjąłem, przekazałem do ponownego sprawdzenia. Serwisant przyznaje, że powidoki są wadą.
7. Otrzymuję odpowiedź - powidoki nie są wadą, tak mają matryce IPS i koniec sprawy. Komedia xD
8. Piszę odwołanie do decyzji, dostaję zwrotkę, że decyzja serwisu, że powidoki jednak nie są wadą jest podtrzymana. Odpowiedzi, dlaczego raz twierdzą, że to wada i naprawiają, a raz twierdzą, że tak ma być nie otrzymałem.
Z mojego punktu widzenia wygląda to tak, że serwis skapnął się, że pobrał niemałą kwotę za naprawę, a teraz nie ma sprawnych części i odwraca kota ogonem.
Nadal walczę z serwisem, ale otrzymałem już informację, że jest to ich oficjalne stanowisko.
Komentarze (12)
najlepsze
Ladies and gentlemen,
I regret to report my dissatisfaction with the service and maintenance services provided by the Polish branch of Huawei. The service is unable to perform the service repair for which it has been charged. I received a faulty device despite reporting the problem repeatedly.
If no steps are taken to clarify my case by the end of this week,