Jak by ktoś planował zamawiać na Hebe.pl to radzę uważać, szczególnie przed gwiazdką !!
Zazwyczaj sprawdzam sklepy przed robieniem zakupów ale gdzie przyszło mi sprawdzać drogerię, która generalnie jest po galeriach więc nie powinno być problemu ... niestety błąd ale po kolei.
15 listopada złożyłem zamówienie, produkty dostępne zero jakiś wydłużonych czasów dostawy. Status zamówienia zmienił się na w trakcie. Po 3 dniach jak nie nastąpiła zmiana w zamówieniu postanowiłem napisać wiadomość przez formularz kontaktowy. Odpowiedzi brak.
Myślę sobie jest infolinia, przecież tam na pewno dowiem się co z zamówieniem. Po 30 minutach czekania na konsultantkę dowiedziałem się dokładnie tyle ile wchodząc na swoje konto czyli zamówienie w trakcie i, że sporządzono zgłoszenie i na pewno ktoś się ze mną skontaktuje.
Dzisiaj mamy 2 grudnia i cisza. Oczywiście można skontaktować się przez messengera ale po kilkukrotnym otrzymaniu podobnych komunikatów w stylu:
Każde zgłoszenie jest weryfikowane w kolejności i obecnie czas oczekiwania może być lekko wydłużony, jednakże staramy się jak najszybciej weryfikować sprawy. przepraszamy za wszelkie opóźnienia
nie nastawiam się na szybkie odzyskanie pieniędzy. Dobrze, że nie duża kwota ale jednak.
Od teraz będę sprawdzał każdy sklep znany czy nie.
Tutaj link do Ceneo:
https://www.ceneo.pl/sklepy/he...
1% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni więc generalnie nie tylko ja mam problem z tym sklepem.
Ja generalnie nie mam problemu, że jakiś sklep anuluje zamówienie albo wydłuży czas dostawy ale jeżeli przez ponad dwa tygodnie nie mogę doprosić się o jakąkolwiek odpowiedź to jednak jest coś nie tak. Czy sklep umieścił jakieś komunikaty o opóźnieniach ... oczywiście, że nie. A nawet łamie swój regulamin bo zamówienie powinno być anulowane z automatu, jeżeli w ciągu 7 dni nie zostanie wysłane.
Komentarze (1)
najlepsze