Bieżnik albo filmy dla dorosłych. Kontrowersyjne logo muzeum za ponad 100 tys.
Muzeum Narodowe w Krakowie zaprezentowało nową identyfikację wizualną. Nowe logo muzeum wzbudziło wiele kontrowersji i sprzecznych opinii. Niektórzy widzą w nim logo filmów dla dorosłych. Inni chwalą na Facebooku logotyp przygotowany przez studio Podpunkt.
Venixor z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 4
Komentarze (4)
najlepsze
Dla mnie to logo jest po prostu nieczytelne. W logotypie chodzi chyba o to, aby na pierwszy rzut oka identyfikować markę, która się pod nim kryje, a tu...? Trzeba się nieźle wpatrywać, żeby załapać, co toto oznacza, gdzie tu jest M, gdzie N, gdzie K... Przerost formy nad treścią. Wyrzucone pieniądze.
Materiały digitalowe i elementy łejfajndingy??? Serio? Muzeum Narodowe i taki język??? Łotdefak, że tak nawiążę stylistycznie...
A logo kompletnie nieczytelne, jak ktoś nie wie czego tam szukać. Poprzednie nie jest śliczne, ale przynajmniej wiadomo o co chodzi. Szkoda kasy podatników na finansowanie radosnej tfurczości jakiegoś "artysty".